quote:Op maandag 28 mei 2012 10:35 schreef Copycat het volgende:
De getrouwde vrouw staat aan de vooravond van een scheiding, de man is akkoord?
Vind ik sociaal acceptabel. Zolang niet en plein publique en zolang je de kinderen er niet mee confronteert.
Dus niet bij de milf thuis.
Discretie is het sleutelwoord. Ook al is alles rond, dan hou je dat beter weg voor haar (soon to be) ex-man.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:28 schreef Tarot het volgende:In welke situatie is het sociaal acceptabel om naar bed te gaan met een getrouwde moeder van twee kinderen?
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Sociaal gezien is het niet acceptabel om met een getrouwde vrouw sex te hebben.
Los daarvan zou ik het gewoon doen als ik er behoefte aan zou hebben en zij het prima vindt. Dat is niet mijn verantwoordelijkheid. Het is dan geen relatiemateriaal natuurlijk, dat lijkt me duidelijk.
Als je haar echtgenoot bent.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:28 schreef Tarot het volgende:
In welke situatie is het sociaal acceptabel om naar bed te gaan met een getrouwde moeder van twee kinderen?
Really? Ik heb vlak na een gebroken relatie ongelofelijk zin om rond te neuken, om het even plat uit te drukken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:42 schreef HaerdenC het volgende:
eens ze weg is sta ik wel open voor een nieuwe toekomst. Ik zou er mij zelf niet goed bij voelen ook al zijn we uit elkaar.
cho ik heb dat niet echt neen zowieso permantent onder controle nu daar zijn vele redenen voor vrees ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:02 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Really? Ik heb vlak na een gebroken relatie ongelofelijk zin om rond te neuken, om het even plat uit te drukken.
Als je aan de vooravond van een scheiding staat kun je ook wel het fatsoen opbrengen om even te wachten tot de logische schepen verbrand zijn achter je.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:35 schreef Copycat het volgende:
De getrouwde vrouw staat aan de vooravond van een scheiding, de man is akkoord?
Vind ik sociaal acceptabel. Zolang niet en plein publique en zolang je de kinderen er niet mee confronteert.
Dus niet bij de milf thuis.
Zolang je "seks" maar kan spellen vind ik voor de rest alles prima.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:28 schreef Tarot het volgende:
In welke situatie is het sociaal acceptabel om naar bed te gaan met een getrouwde moeder van twee kinderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |