abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112113937

Welkom in het grote Peking Express topic op FOK!

Het programma:
quote:
In Peking Express 2012 reizen 7 duos in maar liefst 9 verschillende etappes dwars door Zuid Korea en de Filipijnen met een budget van slechts 1 euro per dag , per persoon. Ze zijn volledig op zichzelf aangewezen om vervoer en slaapplaatsen te regelen. (Hun euro/dag mogen ze hiervoor niet gebruiken).

Elke etappe loopt over 2 à 3 dagen en kent aan de basis een gelijkwaardig verloop: De koppels moeten zo snel mogelijk liften van A naar B en aan het eind van elke etappe is er een officiële rangschikking, waarbij 2 plaatsen héél belangrijk zijn: de eerste én de laatste.

Wie aan het eind van elke etappe als eerste bij Sol incheckt, wint een amulet ter waarde van 10.000 euro. Deze amulet is in eerste instantie symbolisch en kan enkel maar verzilverd worden indien het koppel de finale haalt én ook wint.
De koppels:
quote:
Bas & Semih

Hans & Robin

Helena & Angelique

Marjolein & Ineke

Natasha & Charissa

Niek & Sander

Quintin & Annebet
Elke Zondag om 20.20 is er weer een aflevering op net 5

De winnaars van Seizoen 5:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SEIZOEN 5 IS AFGELOPEN. HET IS ONBEKEND OF ER EEN NIEUW SEIZOEN KOMT

bron:http://www.net5.nl/programmas/peking-express
meer OP is wenselijk
There are only 151 Pokémon.
  maandag 28 mei 2012 @ 01:24:35 #2
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_112114012
Net teruggekeken was het helaas vergeten dus dan maar online. Jammer dat eronder al een filmpje stond met wat gaan ..&.. doen met het geld :') Voor de rest was er gelukkig niets te zien en op hun facebook hebben ze ook alles netjes geschreven zonder namen.

Wel terechte winnaars van deze twee koppels en dit was ook meteen zowat de leukste aflevering doordat je nu meer het racegevoel kreeg tussen de verschillende punten met vragen.
吴 曼 迪
  maandag 28 mei 2012 @ 01:26:27 #3
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_112114061
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 01:24 schreef megamandy het volgende:
Net teruggekeken was het helaas vergeten dus dan maar online. Jammer dat eronder al een filmpje stond met wat gaan ..&.. doen met het geld :') Voor de rest was er gelukkig niets te zien en op hun facebook hebben ze ook alles netjes geschreven zonder namen.

Wel terechte winnaars van deze twee koppels en dit was ook meteen zowat de leukste aflevering doordat je nu meer het racegevoel kreeg tussen de verschillende punten met vragen.
Ik moest het laatste half uur nog terugkijken, jammer dat je op de site meteen zag wie er hadden gewonnen. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 28 mei 2012 @ 08:09:53 #4
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_112115929
Die overnachting in Manilla had van mij wel wat uitgebreider in beeld gemogen, wat een ellende daar waar ze "sliepen".
De overnachtingen en de omgevingshots zaten naar mijn mening te weinig in deze reeks. Als je daar dan toch bent....
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_112116346
Boh, nog niet kunnen kijken, maar bedankt voor de nietszeggende TT in ieder geval! Morgen nog één tentamen en dan als lunch-after-tentamen de finale maar 's aanzetten..

*O*
Ja doei.
pi_112117207
Jammer dat er waarschijnlijk niet nog een seizoen komt, blijft toch een leuk programma om op de zondagavond naar te kijken :) .
pi_112119981
quote:
ben eigenlijk wel benieuwd naar hoeveel minuten Q&A eerder binnen waren dan B&S
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. De beelden lieten blijken dat Bas & Semih eerder weg waren en dus ook meer kans hadden om eerder bij Sol te zijn. Maargoed, er is natuurlijk flink geknipt en geplakt in de aflevering.

Ik gunde het Bas & Semih wel. Vind die Quinten zo'n pannenkoek, snap echt niet wat Annebet in hem ziet, hij zal wel heel lief zijn :')
  maandag 28 mei 2012 @ 12:14:28 #8
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_112120208
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:07 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. De beelden lieten blijken dat Bas & Semih eerder weg waren en dus ook meer kans hadden om eerder bij Sol te zijn. Maargoed, er is natuurlijk flink geknipt en geplakt in de aflevering.

Ik gunde het Bas & Semih wel. Vind die Quinten zo'n pannenkoek, snap echt niet wat Annebet in hem ziet, hij zal wel heel lief zijn :')
En sport is ook heel belangrijk voor Q&A volgens mij en dat schept ook een behoorlijk band. Heb ik wel een paar keer gezien in mijn omgeving.
Zoals A ook steeds over hem praat, zijn conditie is ein-de-loos! etc. etc. hoor je dat ook terug.
吴 曼 迪
  maandag 28 mei 2012 @ 12:18:49 #9
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_112120339
quote:
17s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:14 schreef megamandy het volgende:

[..]

En sport is ook heel belangrijk voor Q&A volgens mij en dat schept ook een behoorlijk band. Heb ik wel een paar keer gezien in mijn omgeving.
Zoals A ook steeds over hem praat, zijn conditie is ein-de-loos! etc. etc. hoor je dat ook terug.
Maar blijkbaar is ze zelf overal te lui voor en laat ze hem alles doen dus zelf is ze niet echt sportief. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_112121096
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 08:09 schreef Bayswater het volgende:
Die overnachting in Manilla had van mij wel wat uitgebreider in beeld gemogen, wat een ellende daar waar ze "sliepen".
De overnachtingen en de omgevingshots zaten naar mijn mening te weinig in deze reeks. Als je daar dan toch bent....
Helemaal mee eens! Wat minder 'interview'-beelden en wat meer beelden van de omgeving (en van de race).
pi_112124731
zou er nóg een seizoen komen?

hoop het wel :@
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_112126769
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
zou er nóg een seizoen komen?

hoop het wel :@
Kijkcijfers waren zo tegenvallend, ben bang van niet
  maandag 28 mei 2012 @ 16:06:53 #13
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112129063
Ik vond de afgelopen keren allemaal veel leuker dan dit seizoen. Ik ben halverwege ook afgehaakt. Geen idee overigens waar dat aan lag :o
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 28 mei 2012 @ 16:11:17 #14
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_112129239
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 14:59 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Kijkcijfers waren zo tegenvallend, ben bang van niet
Niet zo gek, ze hadden het moeten laten zoals het was.
pi_112130945
Ik kan leven met deze winnaars. Terecht ook. Ik heb me goed vermaakt met dit seizoen.
gr gr
pi_112135157
254.000 kijkers, volgens mij is de finale ook gelijk de slechtst bekeken uitzending...... ;(
pi_112135556
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef ItaloDancer het volgende:
254.000 kijkers, volgens mij is de finale ook gelijk de slechtst bekeken uitzending...... ;(
Het was mooi weer, dat merk je meteen aan de kijkcijfers ;) .

Ik vond het best een leuk seizoen. Goed, Sol Wortelboer was niet echt top maar hij deed het zeker niet slecht voor een eerste seizoen. Als er een tweede seizoen zou komen denk ik dat Sol het een stuk beter zou doen, hij moet ook even groeien en ervaring opdoen met Peking Express. Ik vrees alleen dat dit echt het allerlaatste seizoen was, volgens mij is zo'n productie best duur en zijn er vrij lage kijkcijfers geweest.
  maandag 28 mei 2012 @ 19:25:13 #18
16715 Mylene
*schatje*
pi_112136091
Als Net5 slim is gaan ze gewoon door. Ik denk alleen dat het wellicht leuker is om het met de Belgen te doen.
pi_112136628
Na het vertrek van Hansie Pansie en Robin heb ik niet meer gekeken :')
pi_112137662
:'( Ik begrijp niet waarom de wereld zo haat op dit TOP programma. Ik begrijp niet eens waar iedereen het over heeft. Is gewoon superleuk om te kijken! Dit en echte meisjes op rtl waren gewoon de leukste reality programma's van de afgelopen maandjes.

Verwacht echter geen nieuw seizoen :'( waarom wou niemand kijken? Misschien dat Zuid-Korea en de Fillipijnen niet interessant klinken? -O-
  maandag 28 mei 2012 @ 19:57:49 #21
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_112137709
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Na het vertrek van Hansie Pansie en Robin heb ik niet meer gekeken :')
Nee, Hansie Pansie was legendarisch. Ik stond paf dat hij een hele zin kon uitspreken gisteren.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_112287739
Net finale gekeken en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_112287890
O+ Terechte winnaars,
SPOILER
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')