De koppels:quote:In Peking Express 2012 reizen 7 duos in maar liefst 9 verschillende etappes dwars door Zuid Korea en de Filipijnen met een budget van slechts 1 euro per dag , per persoon. Ze zijn volledig op zichzelf aangewezen om vervoer en slaapplaatsen te regelen. (Hun euro/dag mogen ze hiervoor niet gebruiken).
Elke etappe loopt over 2 à 3 dagen en kent aan de basis een gelijkwaardig verloop: De koppels moeten zo snel mogelijk liften van A naar B en aan het eind van elke etappe is er een officiële rangschikking, waarbij 2 plaatsen héél belangrijk zijn: de eerste én de laatste.
Wie aan het eind van elke etappe als eerste bij Sol incheckt, wint een amulet ter waarde van 10.000 euro. Deze amulet is in eerste instantie symbolisch en kan enkel maar verzilverd worden indien het koppel de finale haalt én ook wint.
Elke Zondag om 20.20 is er weer een aflevering op net 5quote:Bas & Semih
Hans & Robin
Helena & Angelique
Marjolein & Ineke
Natasha & Charissa
Niek & Sander
Quintin & Annebet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SEIZOEN 5 IS AFGELOPEN. HET IS ONBEKEND OF ER EEN NIEUW SEIZOEN KOMT
bron:http://www.net5.nl/programmas/peking-express
meer OP is wenselijkThere are only 151 Pokémon.
Ik moest het laatste half uur nog terugkijken, jammer dat je op de site meteen zag wie er hadden gewonnen.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:24 schreef megamandy het volgende:
Net teruggekeken was het helaas vergeten dus dan maar online. Jammer dat eronder al een filmpje stond met wat gaan ..&.. doen met het geldVoor de rest was er gelukkig niets te zien en op hun facebook hebben ze ook alles netjes geschreven zonder namen.
Wel terechte winnaars van deze twee koppels en dit was ook meteen zowat de leukste aflevering doordat je nu meer het racegevoel kreeg tussen de verschillende punten met vragen.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. De beelden lieten blijken dat Bas & Semih eerder weg waren en dus ook meer kans hadden om eerder bij Sol te zijn. Maargoed, er is natuurlijk flink geknipt en geplakt in de aflevering.quote:ben eigenlijk wel benieuwd naar hoeveel minuten Q&A eerder binnen waren dan B&S
En sport is ook heel belangrijk voor Q&A volgens mij en dat schept ook een behoorlijk band. Heb ik wel een paar keer gezien in mijn omgeving.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:07 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. De beelden lieten blijken dat Bas & Semih eerder weg waren en dus ook meer kans hadden om eerder bij Sol te zijn. Maargoed, er is natuurlijk flink geknipt en geplakt in de aflevering.
Ik gunde het Bas & Semih wel. Vind die Quinten zo'n pannenkoek, snap echt niet wat Annebet in hem ziet, hij zal wel heel lief zijn
Maar blijkbaar is ze zelf overal te lui voor en laat ze hem alles doen dus zelf is ze niet echt sportief.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
En sport is ook heel belangrijk voor Q&A volgens mij en dat schept ook een behoorlijk band. Heb ik wel een paar keer gezien in mijn omgeving.
Zoals A ook steeds over hem praat, zijn conditie is ein-de-loos! etc. etc. hoor je dat ook terug.
Helemaal mee eens! Wat minder 'interview'-beelden en wat meer beelden van de omgeving (en van de race).quote:Op maandag 28 mei 2012 08:09 schreef Bayswater het volgende:
Die overnachting in Manilla had van mij wel wat uitgebreider in beeld gemogen, wat een ellende daar waar ze "sliepen".
De overnachtingen en de omgevingshots zaten naar mijn mening te weinig in deze reeks. Als je daar dan toch bent....
Kijkcijfers waren zo tegenvallend, ben bang van nietquote:Op maandag 28 mei 2012 14:06 schreef AldoTheApache het volgende:
zou er nóg een seizoen komen?
hoop het wel
Niet zo gek, ze hadden het moeten laten zoals het was.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kijkcijfers waren zo tegenvallend, ben bang van niet
Het was mooi weer, dat merk je meteen aan de kijkcijfersquote:Op maandag 28 mei 2012 19:00 schreef ItaloDancer het volgende:
254.000 kijkers, volgens mij is de finale ook gelijk de slechtst bekeken uitzending......
Nee, Hansie Pansie was legendarisch. Ik stond paf dat hij een hele zin kon uitspreken gisteren.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Na het vertrek van Hansie Pansie en Robin heb ik niet meer gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |