Dat komt omdat we wel altijd MM als afkorting gebruiken, en niet Mm.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Sorry je naam verkeerd geschreven, dacht echt dat het met 2 x hoofdletter M was
Jes aai waz zo konfjoest!quote:Op maandag 28 mei 2012 00:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat komt omdat we wel altijd MM als afkorting gebruiken, en niet Mm.
waarom geen iDeal? Scheelt je weer een loopje naar de brievenbus?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Kan ik bij wehkamp ook met accept giro betalen?
Duidelijkquote:
Kan tegenwoordig ook via internet bankieren hequote:Op maandag 28 mei 2012 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waarom geen iDeal? Scheelt je weer een loopje naar de brievenbus?
Komt gewoon door het staan wat is dus constant moet met mijn werk en mijn moeder en oma hebben hun benen vol zitten (ook altijd moeten staan in het café)quote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nu al dat is wel vroeg inderdaad kunnen ze er nog niks aan doen dan?
Ja preciesquote:Op maandag 28 mei 2012 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Niet te lang staan dan, maar ja, beetje lastig met jouw werk...
met acceptgiro? Huh, ik snap er geen kont van? Hoe werkt dat en wat is in godesnaam het voordeel daarvan?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Kan tegenwoordig ook via internet bankieren he
Iig in de gaten houden.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Komt gewoon door het staan wat is dus constant moet met mijn werk en mijn moeder en oma hebben hun benen vol zitten (ook altijd moeten staan in het café)
[..]
Ja preciesMaar je hebt toch van die panty's die heel strak zitten. Dan ga ik gewoon dat aandoen ter preventie, zie je toch niet onder een broek.
En dan hopen dat de komende jaren nieuwe/goede methodes komen om het te verwijderen. Ook omdat het echt pijn kan doen.
Overigens zijn het nu nog maar kleine dunne vaatjes gelukkig
Kapot spuiten die dingenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Komt gewoon door het staan wat is dus constant moet met mijn werk en mijn moeder en oma hebben hun benen vol zitten (ook altijd moeten staan in het café)
[..]
Ja preciesMaar je hebt toch van die panty's die heel strak zitten. Dan ga ik gewoon dat aandoen ter preventie, zie je toch niet onder een broek.
En dan hopen dat de komende jaren nieuwe/goede methodes komen om het te verwijderen. Ook omdat het echt pijn kan doen.
Overigens zijn het nu nog maar kleine dunne vaatjes gelukkig
Dan hoef ik niet het heule bedrag in een keer te betalen en kan ik het terug sturen als ik het niet mooi vind, niet staat en dan heb ik geen gedoe met terug storten enzoquote:Op maandag 28 mei 2012 00:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met acceptgiro? Huh, ik snap er geen kont van? Hoe werkt dat en wat is in godesnaam het voordeel daarvan?
Ja dat sowieso. Maar vandaag had mijn tante mij Reiki gegeven (yes, I iz Heidenquote:
Ik las "a la Freud gewoon in een teiltje zitten"quote:Op maandag 28 mei 2012 00:27 schreef megamandy het volgende:
Daarom ga ik later a la Freud gewoon in een fauteuil zitten
1e gedeelte:quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik las "a la Freud gewoon in een teiltje zitten"
![]()
Zal wel Freudiaans zijn aangezien ik vanmiddag met mijn uberschattige liefste nichtje hebt zitten spelen met een teiltje water![]()
(Ik ben verliefd op haar)
Ah op die fiets.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet het heule bedrag in een keer te betalen en kan ik het terug sturen als ik het niet mooi vind, niet staat en dan heb ik geen gedoe met terug storten enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |