Huwelijk en dan scheiden. Dat is legale diefstal.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef Marie30 het volgende:
Tenzij je wil vragen hoe je haar geld legaal kan stelen, staat je topic in het verkeerde subforum.
Juist.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Huwelijk en dan scheiden. Dat is legale diefstal.
Dit.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:21 schreef kwiwi het volgende:
Jank niet zo man, jij hebt weer het voordeel dat je beter met geld om leert gaan. Het leven is oneerlijk, helaas peanut butter cheese.
Zou kunnen, ik dacht mijn post te verwoorden in algemene termen.quote:
Waarom is dat eerlijk? Dat snap ik dus nooit he. Als iemand meer verdient mag hij/zij toch ook zeker meer overhouden?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:26 schreef kikoooooo het volgende:
Toen mijn ex en ik samenwoonden verdiende zij ook een stuk meer dan ik. Zij stortte toen gewoon extra geld op de gezamenlijke rekening. Wel zo eerlijk toch ?
Is het niet eerlijker dat jij harder gaat werken dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:26 schreef kikoooooo het volgende:
Toen mijn ex en ik samenwoonden verdiende zij ook een stuk meer dan ik. Zij stortte toen gewoon extra geld op de gezamenlijke rekening. Wel zo eerlijk toch ?
Ze hield alsnog genoeg over. Ik studeerde toen nog, zij was al 3 jaar afgestudeerd en had een goede functie. Ik zou exact hetzelfde doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom is dat eerlijk? Dat snap ik dus nooit he. Als iemand meer verdient mag hij/zij toch ook zeker meer overhouden?
Maar waarom zou het eerlijk zijn dat degene die minder verdient wel al het overige zelf mag houden en de ander niet?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ze hield alsnog genoeg over. Ik studeerde toen nog, zij was al 3 jaar afgestudeerd en had een goede functie. Ik zou exact hetzelfde doen.
Als alles naar de positieve kant uitslaat heb je geen balans nodig en raak je des te eerder uit balans omdat je niet weet wat geld waard is.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:47 schreef Plantagehouder het volgende:
Hoezo zou ze dan niet met geld om kunnen gaan, alleen omdat ze het goed heeft?
Ze komt gewoon verantwoordelijk over en je hoeft toch niet ervaring te hebben met arm zijn om een balans op te maken?
Ik denk dat het eerder zo bedoeld is dat de lasten naar inkomen verdeeld worden, dat je naar verhouding even veel betaald aan de zaken die sowieso betaald moeten worden (huur gwl eten etc) en ook naar verhouding geld over houdt.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar waarom zou het eerlijk zijn dat degene die minder verdient wel al het overige zelf mag houden en de ander niet?
Dat je dat doet oke, maar eerlijk kun je het niet noemen.
Ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef bammmmmm het volgende:
Is het raar dat ik jaloers ben op mijn vriendin
Dit dus. Zoek ander werk dat meer betaald.quote:Moet ik niet zeuren (ik kom zelf immers ook prima rond zo)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |