abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5240701
zijn ze toch eindelijk gevonden....

kan die moeder eindelijk haar dochter begraven

vrijdag 2 augustus 2002 @ 12:54:39 #27
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_5240738
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 12:27 schreef Sollog het volgende:
Er is vanmiddag een persconferentie, weet alleen niet hoelaat die word gegeven.
16.00 uur in Alkmaar (www.vermist.nl)

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 12:59:23 #28
1986 Jane
pi_5240814
Zometeen in Tijd voor 2 (op Radio 2) Peter R. de Vries over dit nieuws.
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 13:22:37 #30
1986 Jane
pi_5241139
Uit het interview op radio 2:

Peter R. de Vries twijfelt er niet aan dat de resten van Marion en Romy zijn. De stoffelijke resten zijn opgegraven naar aanleiding van een tip. Iemand die al 5 jaar zijn mond heeft gehouden of die het zelf pas te weten is gekomen. Hij weet wel wie de tipgever waarschijnlijk is, maar wil daar nog geen mededelingen over doen. De lijken zijn gevonden in een duinachtig gebied tussen Alkmaar en Egmond aan Zee(?).

vrijdag 2 augustus 2002 @ 13:26:11 #31
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_5241193
Als het ze zijn, is het fijn voor die familie dat ze nu tenminste zeker weten dat ze niet meer in leven zijn. Maar het lijkt me nog steeds heel moeilijk om het af te sluiten, omdat er nooit bekend zal worden wat er nou precies gebeurd is.

Verder vraag ik me altijd af hoe iemand ertoe komt om een tip pas na zoveel tijd te geven (ALS dat tenminste zo is geweest en de tipgever het niet pas recent heeft ontdekt).

vrijdag 2 augustus 2002 @ 13:46:53 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_5241485
het is inderdaad een hele trieste zaak, en wel goed dat het afgesloten kan worden.

Maar ik snap niet dat vrouwen zich af en toe tot dit soort zaken laten verleiden. Je gaat als 18 jarige toch niet lekker om met zo'n crimineel. Ik kan me niet voorstellen dat ze er niets van geweten heeft. Ik wil hier ABSOLUUT niet zeggen eigen schuld hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het is gewoon zo vaag dat vrouwen op dit soort foute mannen vallen.

Zal ik "ze" ooit snappen?

RIP

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_5241497
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:46 schreef HeatWave het volgende:
het is inderdaad een hele trieste zaak, en wel goed dat het afgesloten kan worden.

Maar ik snap niet dat vrouwen zich af en toe tot dit soort zaken laten verleiden. Je gaat als 18 jarige toch niet lekker om met zo'n crimineel. Ik kan me niet voorstellen dat ze er niets van geweten heeft. Ik wil hier ABSOLUUT niet zeggen eigen schuld hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het is gewoon zo vaag dat vrouwen op dit soort foute mannen vallen.

Zal ik "ze" ooit snappen?

RIP

Liefde maakt blind....
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 13:58:13 #34
7966 eRR_
Op vrijdag 02 augustus 2002 12:24 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Veel beter dat ze gevonden worden idd.

Nooit begrepen dat die Okan zelfs zijn kaken op elkaar hield toen ie al op zijn sterfbed lag. Dan ben je echt een zieke geest.

ik denk dat ie door niets te zeggen de eer voor zijn ouders probeerde te redden..
the internet makes you stupid
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 13:59:15 #35
1986 Jane
pi_5241651
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:26 schreef Jojogirl het volgende:
omdat er nooit bekend zal worden wat er nou precies gebeurd is.

Verder vraag ik me altijd af hoe iemand ertoe komt om een tip pas na zoveel tijd te geven (ALS dat tenminste zo is geweest en de tipgever het niet pas recent heeft ontdekt).

Er even vanuitgaand dat Okan O. er achter blijkt te zitten (en ja, daar lijkt het toch wel op) dan kunnen we het inderdaad nooit meer uit zijn mond horen. Maar aangezien er toch mensen (of iig 1 iemand) meer van blijken te weten, kan het zijn dat nu toch wel vrij goed gereconstrueerd kan worden wat er gebeurd is. Alleen het vinden van de resten maakt dat al een stuk makkelijker.

En tja, waarom komt die persoon er nu pas mee als hij (zij?) het al langer wist? Druk/dreigementen van anderen dat je je mond moet houden? Toch de uitzendingen van Peter R. de Vries maar in de gaten houden...

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 02-08-2002 14:00]

vrijdag 2 augustus 2002 @ 13:59:19 #36
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_5241656
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:58 schreef eRR_ het volgende:

[..]

ik denk dat ie door niets te zeggen de eer voor zijn ouders probeerde te redden..

die eer heeft hij verspeeld op het moment dat ie ze vermoordde
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 14:14:22 #37
272 R@b
No-nonsens
pi_5241839
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 12:24 schreef NorthernStar het volgende:

Nooit begrepen dat die Okan zelfs zijn kaken op elkaar hield toen ie al op zijn sterfbed lag. Dan ben je echt een zieke geest.

Als je je vriendin/vrouw en kind vermoord heb je sowieso al een zieke geest.

En een driftkikker als Okan die dan ook nog eens geen onderzoek doet naar de vermissing van zijn vriendin, dat was voor mij al bewijs dat meneer er achter zat. Alleen wist je nooit of hij alleen Marion had vermoord en zijn kind naar Turkije had gebracht.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 14:19:24 #38
272 R@b
No-nonsens
pi_5241928
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:22 schreef Jane het volgende:
Uit het interview op radio 2:

Peter R. de Vries twijfelt er niet aan dat de resten van Marion en Romy zijn.

Jaap Jongbloed en het team van Vermist ook niet:

Lieve Corrie en Hans van Buuren,

Vandaag 2 Augustus 2002 staat bij ons de
tijd stil. Doodstil.

Marion en Romy zijn gevonden.
Vreselijk, onherroepelijk, een opluchting, verdriet....
Alles giert door ons heen.

Lieve mensen, wat leven we met jullie mee.
Wat zullen veel mensen jullie willen omarmen.
Wat er is gebeurd, hoe het is gegaan weten we later.
Het maakt niet meer uit.
We hoeven niet meer te zoeken.
We zullen Marion en Romy nooit meer vergeten.

Alle alle sterkte,

Loes Leeman / Jaap Jongbloed / Pim Faber / Roy Ferwerda /
Deborah vd Starre / Redactie Vermist / TROS Televisie

http://www.vermist.nl/marionromy/index.html

vrijdag 2 augustus 2002 @ 14:28:52 #39
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_5242068
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:47 schreef Nadientje het volgende:

[..]

Liefde maakt blind....

ja dat is inderdaad zo, maar ZO blind? En zeker voor lange tijd, natuurlijk kan je als je verliefd bent dingen negeren of voor jezelf verbergen. Maar op een gegeven moment kom je toch terug op aarde en zou je moeten weten dat deze man niet helemaal spoort.

Het is dieptriest in ieder geval.

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_5242546
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:26 schreef Jojogirl het volgende:
Misschien wachtte hij/zij totdat de prijs van de goudentip verhoogd zou worden....

het is nu 25.000 eurootjes.

(jaja, ik kon niks anders bedenken)

...
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 14:55:25 #41
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_5242551
Sjees... Vijf jaar later. Onvoorstelbaar dat iemand die dit op z'n geweten heeft het maar op z'n beloop laat. Het is afschuwelijk maar ik hoop wel dat de (groot)ouders van Marion en Romy enigzins tot rust kunnen komen na de begravenis...

* micha is er stil van *

† In Memoriam † vrijdag 2 augustus 2002 @ 15:19:52 #42
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5242939
Ik zat destijds aan mijn bank gekluisterd toen dit allemaal speelde. Blij dat ze iig toch nog gevonden zijn.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 15:51:46 #43
272 R@b
No-nonsens
pi_5243335
Broer Okan O. wees de lichamen in de duinen aan:

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=21042

Artikel NHD

pi_5243925
nu las ik net dat de broer van de dader de plaats heeft aangewezen waar moeder en dochter begraven lagen. Okan is al sinds 1998 dood en dus weet die broer al vier jaar lang waar marion en romy lagen zonder zijn mond open te doen. Die arme moeder van Marion zeg, ze had vier jaar geleden al kunnen weten waar haar dochter en kleindochter waren. Hopelijk wordt zo iemand als nog vervolgt wegens het achterhouden van informatie. Gewoon te schandelijk voor woorden. Ik ben er echt stil van, vreselijk.
pi_5244040
Ik vind het echt afschuwelijk dat ze gevonden zijn..

Maar ja, het moet wel een enorme 'opluchting' zijn voor de ouders. Een kind verliezen is al het ergste wat je kan overkomen in het leven, maar dan ook nog die onzekerheid erbij of ze wel of niet nog leven...

Dat is nu in ieder geval voorbij

vrijdag 2 augustus 2002 @ 16:59:05 #46
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_5244180
quote:
Als familielid van Okan kan de jongere broer zich beroepen op zijn verschoningsrecht en is hij mogelijk niet strafbaar.

Volgens de politie heeft de broer, waarvan de leeftijd niet bekend is gemaakt, de volgende verklaring gegeven: "Als jonge jongen kreeg ik een groot geheim van een oudere broer. Ik durfde daar niet over te praten. Ik ben nu ouder, ik denk anders en ik kan het niet langer voor me houden", aldus de verklaring. De broer heeft aangegeven geen aanspraak te willen maken op de uitgeloofde beloning.

van nu.nl
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 17:14:03 #47
272 R@b
No-nonsens
pi_5244346
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 16:59 schreef lizardtattoo het volgende:

Als jonge jongen kreeg ik een groot geheim van een oudere broer. Ik durfde daar niet over te praten. Ik ben nu ouder, ik denk anders en ik kan het niet langer voor me houden",

Tuurlijk. De broer van Okan, Oskan Oktay, stond in Alkmaar toen ook al bekend als een actief vechtsportfiguur die in een bepaald milieu verkeerde. En meneer durfde er niet over te praten, heeft zijn moeder en de rest van de familie zeker ook altijd in het ongewisse gelaten ...... tuurlijk

Anoniem briefje met de vindplaats kon er ook niet vanaf

vrijdag 2 augustus 2002 @ 17:20:05 #48
262 Re
Kiss & Swallow
pi_5244408
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:14 schreef R@b het volgende:

[..]

Tuurlijk. De broer van Okan, Oskan Oktay, stond in Alkmaar toen ook al bekend als een actief vechtsportfiguur die in een bepaald milieu verkeerde. En meneer durfde er niet over te praten, heeft zijn moeder en de rest van de familie zeker ook altijd in het ongewisse gelaten ...... tuurlijk

Anoniem briefje met de vindplaats kon er ook niet vanaf

tegen een kogel kan je echt geen vechtsport techiek loslaten.. oh je hebt het al ge-edit.. zelfs anoniem lijkt mij onmogelijk maar goed, ik ben blij dat ze gevonden zijn

nu nog Nikky Verstappen geloof ik en PRdV kan naar 100%

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † vrijdag 2 augustus 2002 @ 17:26:26 #49
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_5244473
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:20 schreef Re het volgende:

nu nog Nikky Verstappen geloof ik en PRdV kan naar 100%

Marianne Vaatstra

(zoooo verschrikkelijk dom dat de politie dat DNA onderzoek niet aandurfde)

vrijdag 2 augustus 2002 @ 17:30:14 #50
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_5244507
Het is maar goed zo, dat ze gevonden zijn. De onzekerheid is in ieder geval weg.
The Internets, I needs it..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')