quote:16.00 uur in Alkmaar (www.vermist.nl)
Op vrijdag 02 augustus 2002 12:27 schreef Sollog het volgende:
Er is vanmiddag een persconferentie, weet alleen niet hoelaat die word gegeven.
Peter R. de Vries twijfelt er niet aan dat de resten van Marion en Romy zijn. De stoffelijke resten zijn opgegraven naar aanleiding van een tip. Iemand die al 5 jaar zijn mond heeft gehouden of die het zelf pas te weten is gekomen. Hij weet wel wie de tipgever waarschijnlijk is, maar wil daar nog geen mededelingen over doen. De lijken zijn gevonden in een duinachtig gebied tussen Alkmaar en Egmond aan Zee(?).
Verder vraag ik me altijd af hoe iemand ertoe komt om een tip pas na zoveel tijd te geven (ALS dat tenminste zo is geweest en de tipgever het niet pas recent heeft ontdekt).
Maar ik snap niet dat vrouwen zich af en toe tot dit soort zaken laten verleiden. Je gaat als 18 jarige toch niet lekker om met zo'n crimineel. Ik kan me niet voorstellen dat ze er niets van geweten heeft. Ik wil hier ABSOLUUT niet zeggen eigen schuld hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het is gewoon zo vaag dat vrouwen op dit soort foute mannen vallen.
Zal ik "ze" ooit snappen?
RIP
quote:Liefde maakt blind....
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:46 schreef HeatWave het volgende:
het is inderdaad een hele trieste zaak, en wel goed dat het afgesloten kan worden.Maar ik snap niet dat vrouwen zich af en toe tot dit soort zaken laten verleiden. Je gaat als 18 jarige toch niet lekker om met zo'n crimineel. Ik kan me niet voorstellen dat ze er niets van geweten heeft. Ik wil hier ABSOLUUT niet zeggen eigen schuld hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het is gewoon zo vaag dat vrouwen op dit soort foute mannen vallen.
Zal ik "ze" ooit snappen?
RIP
quote:ik denk dat ie door niets te zeggen de eer voor zijn ouders probeerde te redden..
Op vrijdag 02 augustus 2002 12:24 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Veel beter dat ze gevonden worden idd.
Nooit begrepen dat die Okan zelfs zijn kaken op elkaar hield toen ie al op zijn sterfbed lag. Dan ben je echt een zieke geest.
quote:Er even vanuitgaand dat Okan O. er achter blijkt te zitten (en ja, daar lijkt het toch wel op) dan kunnen we het inderdaad nooit meer uit zijn mond horen. Maar aangezien er toch mensen (of iig 1 iemand) meer van blijken te weten, kan het zijn dat nu toch wel vrij goed gereconstrueerd kan worden wat er gebeurd is. Alleen het vinden van de resten maakt dat al een stuk makkelijker.
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:26 schreef Jojogirl het volgende:
omdat er nooit bekend zal worden wat er nou precies gebeurd is.Verder vraag ik me altijd af hoe iemand ertoe komt om een tip pas na zoveel tijd te geven (ALS dat tenminste zo is geweest en de tipgever het niet pas recent heeft ontdekt).
En tja, waarom komt die persoon er nu pas mee als hij (zij?) het al langer wist? Druk/dreigementen van anderen dat je je mond moet houden? Toch de uitzendingen van Peter R. de Vries maar in de gaten houden...
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 02-08-2002 14:00]
quote:die eer heeft hij verspeeld op het moment dat ie ze vermoordde
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:58 schreef eRR_ het volgende:[..]
ik denk dat ie door niets te zeggen de eer voor zijn ouders probeerde te redden..
quote:Als je je vriendin/vrouw en kind vermoord heb je sowieso al een zieke geest.
Op vrijdag 02 augustus 2002 12:24 schreef NorthernStar het volgende:Nooit begrepen dat die Okan zelfs zijn kaken op elkaar hield toen ie al op zijn sterfbed lag. Dan ben je echt een zieke geest.
En een driftkikker als Okan die dan ook nog eens geen onderzoek doet naar de vermissing van zijn vriendin, dat was voor mij al bewijs dat meneer er achter zat. Alleen wist je nooit of hij alleen Marion had vermoord en zijn kind naar Turkije had gebracht.
quote:Jaap Jongbloed en het team van Vermist ook niet:
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:22 schreef Jane het volgende:
Uit het interview op radio 2:Peter R. de Vries twijfelt er niet aan dat de resten van Marion en Romy zijn.
Lieve Corrie en Hans van Buuren,
Vandaag 2 Augustus 2002 staat bij ons de
tijd stil. Doodstil.
Marion en Romy zijn gevonden.
Vreselijk, onherroepelijk, een opluchting, verdriet....
Alles giert door ons heen.
Lieve mensen, wat leven we met jullie mee.
Wat zullen veel mensen jullie willen omarmen.
Wat er is gebeurd, hoe het is gegaan weten we later.
Het maakt niet meer uit.
We hoeven niet meer te zoeken.
We zullen Marion en Romy nooit meer vergeten.
Alle alle sterkte,
Loes Leeman / Jaap Jongbloed / Pim Faber / Roy Ferwerda /
Deborah vd Starre / Redactie Vermist / TROS Televisie
quote:ja dat is inderdaad zo, maar ZO blind? En zeker voor lange tijd, natuurlijk kan je als je verliefd bent dingen negeren of voor jezelf verbergen. Maar op een gegeven moment kom je toch terug op aarde en zou je moeten weten dat deze man niet helemaal spoort.
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:47 schreef Nadientje het volgende:[..]
Liefde maakt blind....
Het is dieptriest in ieder geval.
quote:Misschien wachtte hij/zij totdat de prijs van de goudentip verhoogd zou worden....
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:26 schreef Jojogirl het volgende:
Verder vraag ik me altijd af hoe iemand ertoe komt om een tip pas na zoveel tijd te geven (ALS dat tenminste zo is geweest en de tipgever het niet pas recent heeft ontdekt).
het is nu 25.000 eurootjes.
(jaja, ik kon niks anders bedenken)
* micha is er stil van *
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=21042
Artikel NHD
Maar ja, het moet wel een enorme 'opluchting' zijn voor de ouders. Een kind verliezen is al het ergste wat je kan overkomen in het leven, maar dan ook nog die onzekerheid erbij of ze wel of niet nog leven...
Dat is nu in ieder geval voorbij
quote:van nu.nl
Als familielid van Okan kan de jongere broer zich beroepen op zijn verschoningsrecht en is hij mogelijk niet strafbaar.Volgens de politie heeft de broer, waarvan de leeftijd niet bekend is gemaakt, de volgende verklaring gegeven: "Als jonge jongen kreeg ik een groot geheim van een oudere broer. Ik durfde daar niet over te praten. Ik ben nu ouder, ik denk anders en ik kan het niet langer voor me houden", aldus de verklaring. De broer heeft aangegeven geen aanspraak te willen maken op de uitgeloofde beloning.
quote:Tuurlijk. De broer van Okan, Oskan Oktay, stond in Alkmaar toen ook al bekend als een actief vechtsportfiguur die in een bepaald milieu verkeerde. En meneer durfde er niet over te praten, heeft zijn moeder en de rest van de familie zeker ook altijd in het ongewisse gelaten ...... tuurlijk
Op vrijdag 02 augustus 2002 16:59 schreef lizardtattoo het volgende:Als jonge jongen kreeg ik een groot geheim van een oudere broer. Ik durfde daar niet over te praten. Ik ben nu ouder, ik denk anders en ik kan het niet langer voor me houden",
Anoniem briefje met de vindplaats kon er ook niet vanaf
quote:tegen een kogel kan je echt geen vechtsport techiek loslaten.. oh je hebt het al ge-edit.. zelfs anoniem lijkt mij onmogelijk maar goed, ik ben blij dat ze gevonden zijn
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:14 schreef R@b het volgende:[..]
Tuurlijk. De broer van Okan, Oskan Oktay, stond in Alkmaar toen ook al bekend als een actief vechtsportfiguur die in een bepaald milieu verkeerde. En meneer durfde er niet over te praten, heeft zijn moeder en de rest van de familie zeker ook altijd in het ongewisse gelaten ...... tuurlijk
Anoniem briefje met de vindplaats kon er ook niet vanaf
nu nog Nikky Verstappen geloof ik en PRdV kan naar 100%
quote:Marianne Vaatstra
Op vrijdag 02 augustus 2002 17:20 schreef Re het volgende:nu nog Nikky Verstappen geloof ik en PRdV kan naar 100%
(zoooo verschrikkelijk dom dat de politie dat DNA onderzoek niet aandurfde)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |