quote:Op zondag 27 mei 2012 22:24 schreef Woestijnvos het volgende:
Dat heet karma je hebt vast iets verkeerds gedaan.
Aluminium is niet witquote:Op zondag 27 mei 2012 22:34 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Apple is al wit en een poep product....
Ondertussen al erg gedateerd. MacBooks worden al sinds 2010 ofzo niet meer geproduceerd.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Goed zo
Maar witte Apple's zijn er wel
En je kon niet even bij de Mac naar binnen om in de keuken een doekje te vragen?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:40 schreef luckass het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Is goed meneer de moderatorquote:Op zondag 27 mei 2012 22:39 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ondertussen al erg gedateerd. MacBooks worden al sinds 2010 ofzo niet meer geproduceerd.
Nu weer ontopic
nee was werken tot sluitingquote:Op zondag 27 mei 2012 22:41 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
En je kon niet even bij de Mac naar binnen om in de keuken een doekje te vragen?
Dat zal 't zijn ja. Veel succes met je verdere levenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:47 schreef JustRob het volgende:
Fuck karmaTrouwens ik heb niks op me geweten, of er moet een straf staan op overmatig sjorren
maar welk merk is de laptop?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:47 schreef JustRob het volgende:
Fuck karmaTrouwens ik heb niks op me geweten, of er moet een straf staan op overmatig sjorren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |