picsquote:Op zondag 27 mei 2012 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al heel de dag bezig met kruisjes
Ik wist niet eens dat het een meet wasquote:Op zondag 27 mei 2012 22:00 schreef leeell het volgende:
[..]
wat bezielt je sws naar zo'n crack meet te gaan man
ninja editquote:Op zondag 27 mei 2012 22:01 schreef Smoofie het volgende:
Rook jaagt de muggen ook weg, moet je toch weten spouw
Wat zijn wij toch ook zielig.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb jij er ook last van
Echt ik zit fokking helemaal onder![]()
Echt een MEGAschijf op mijn arm
hm ach zoquote:Op zondag 27 mei 2012 22:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het een meet waswe zouden met een paar mensen in een irish pub in rdam gaan zitten. Toen bleek dat we even met een paar op centraal moesten wachten en toen kwamen er ineens andere fokkers aan.
Weer de verkeerde schoenen? gooi ze toch weg popje.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ook nog blaren onder m'n voeten want verkeerde schoenen meegenomen en vrijdagavond moeilijk ver gelopen naar het strand. Meeste tijd op blote voeten gelopenaids
Je liep er vast heel cute bij met je blote voeten.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ook nog blaren onder m'n voeten want verkeerde schoenen meegenomen en vrijdagavond moeilijk ver gelopen naar het strand. Meeste tijd op blote voeten gelopenaids
Teveel lakjes gekocht ja?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn CC rekening, ik schrok me de pleuris
Snuf en ik zijn nog langs jouw stad geweest trouwens. We gingen naar hoek van hollandquote:Op zondag 27 mei 2012 22:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Weer de verkeerde schoenen? gooi ze toch weg popje.
Viel meequote:Op zondag 27 mei 2012 22:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je liep er vast heel cute bij met je blote voeten.
Zuiderpark dacht ik.quote:
den haag?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Viel mee
[..]
Zuiderpark dacht ik.
niemand geeft een neuk, waarom verbaast mij dat nietquote:Op zondag 27 mei 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hangt een beetje van het vuur af en hoe de wind staat, maar over het algemeen wel ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:01 schreef Smoofie het volgende:
Rook jaagt de muggen ook weg, moet je toch weten spouw
quote:
Minder zooi kopen danquote:Op zondag 27 mei 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze waren echt lekker bezig inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2012 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze alleen ons te pakken gekregen
Wij hebben blauw bloed
ja ik hoorde je trein jaquote:Op zondag 27 mei 2012 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Snuf en ik zijn nog langs jouw stad geweest trouwens. We gingen naar hoek van holland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |