ik hoop dat er nog filmpjes komenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die foto's zijn zo lelijkmaar faye wou ze niet verwijderen
Gewoon afslaan dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh laat maar, ik sta niet op de foto's.
de compositie leek nergens naar en ze waren overbelicht.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij bent niet dat negermeisje?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze had er wel 2 van mij gemaakt, maar die staan niet in die rar. Godzijdank.
Daar staan al specifieke foto's in. Niet alle.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jmrquote:Op zondag 27 mei 2012 21:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je mag me dmmen.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik dacht alles.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daar staan al specifieke foto's in. Niet alle.
Dat kon er ook nog wel bij.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wel vies veel muggenbultende tering
Lekker krabbenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja, niet raar he. In een park fikkie stoken.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ook nog blaren onder m'n voeten want verkeerde schoenen meegenomen en vrijdagavond moeilijk ver gelopen naar het strand. Meeste tijd op blote voeten gelopenquote:
Haha faal.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ook nog blaren onder m'n voeten want verkeerde schoenen meegenomen en vrijdagavond moeilijk ver gelopen naar het strand. Meeste tijd op blote voeten gelopenaids
Hipster.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ook nog blaren onder m'n voeten want verkeerde schoenen meegenomen en vrijdagavond moeilijk ver gelopen naar het strand. Meeste tijd op blote voeten gelopenaids
heb jij er ook last vanquote:Op zondag 27 mei 2012 21:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat bezielt je sws naar zo'n crack meet te gaan manquote:Op zondag 27 mei 2012 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het was voordat het vuur aanging dat die monsters begonnen te prikken. Toen het vuur aan was, was het wel lekker warm.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, niet raar he. In een park fikkie stoken.
Kruisjes zetten ftwquote:Op zondag 27 mei 2012 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb jij er ook last van
Echt ik zit fokking helemaal onder![]()
Echt een MEGAschijf op mijn arm
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het was voordat het vuur aanging dat die monsters begonnen te prikken. Toen het vuur aan was, was het wel lekker warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |