Een kwart fles wodka. Moet haast wel een troll zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft het over comazuipen en dood gaan nu
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja sorry hoor het was te donker, we zagen haar niet meer
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja sorry hoor het was te donker, we zagen haar niet meer
Niet als je er bij was geweest en met je eigen ogen zag hoe dom dat mens isquote:Op zondag 27 mei 2012 21:35 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb die pics gezien, ook al was het een aap, ik had haar alsnog naar de politie gebracht
die duo penotti pics? vond er weinig bijzonders aan. heb ergere meet pics gezien. waarom nemen mensen eigenlijk pics op een meet.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:35 schreef Spouwerranger het volgende:
Die pics waren wel nice, moet ik zeggen. Heerlijk fapmateriaal.
Hoe erg was het?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet als je er bij was geweest en met je eigen ogen zag hoe dom dat mens is
je zit in zo'n sc om een beetje sociale contacten op te doen en afspreken weet ik wat.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja beetje raar verwoord vind ik maargoed
Bohhh lekker sjorren vanavondquote:Op zondag 27 mei 2012 21:35 schreef Spouwerranger het volgende:
Wacht maar tot je het filmpje zietquote:Op zondag 27 mei 2012 21:35 schreef Spouwerranger het volgende:
Fapmateriaal, dat zeg ik net.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die duo penotti pics? vond er weinig bijzonders aan. heb ergere meet pics gezien. waarom nemen mensen eigenlijk pics op een meet.
Ik heb alles gehoord, en haar domme reacties gelezen. Alsnog .quote:Op zondag 27 mei 2012 21:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet als je er bij was geweest en met je eigen ogen zag hoe dom dat mens is
Ga je gang.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ik ben net thuis ja, mag ik ook even.
Wat nou vanavond. Zit hier al een uurtje te climaxen.quote:
Geen behoefte aan anders.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het filmpje ziet![]()
Ow wacht.............
Om het waar te nemen voor fokkers zoals jij?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die duo penotti pics? vond er weinig bijzonders aan. heb ergere meet pics gezien. waarom nemen mensen eigenlijk pics op een meet.
Filmpje waar?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het filmpje ziet![]()
Ow wacht.............
Volgens mij nietquote:Op zondag 27 mei 2012 21:36 schreef leeell het volgende:
[..]
je zit in zo'n sc om een beetje sociale contacten op te doen en afspreken weet ik wat.
dus sommigen hebben daar "behoefte aan" derhalve dat woord
Ze moet sowieso borderline hebben, kan haast niet anders.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heel erg. Ik kan me niet voorstellen dat haar ouders ermee kunnen leven.
ja maar eigenlijk weet je al dat als er pics op het forum komen dat het kk pics zijn dus eigenlijk is het sadismequote:Op zondag 27 mei 2012 21:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Om het waar te nemen voor fokkers zoals jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |