SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Sorry geen TT zit mobiel, te warm om er een te verzinnen liefjens
All good things are wild and free.![]()
Waarom zo haten?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Goeie TT, had gewoon getypt: het is warm.If not now, then when.![]()
Maar dat is geen nieuwsen bedankt Vasje, alleen benen werken niet echt mee.
Lig ik eindelijk te slapen, word ik wakker gebeld of ik op m'n nichtje kan passenMaar ik kan nieteens haten, want:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Thanks babe, broekje en shirtje beide van de h&m. Al tijd niet geweest maar ze hadden echt leuke dingen.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat FOK! serious business is.
Echt superleuk die outfit trouwens, Titi.
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:58 schreef Juminelle het volgende:
Lig ik eindelijk te slapen, word ik wakker gebeld of ik op m'n nichtje kan passenMaar ik kan nieteens haten, want:
Jumi wat doe je, wat een popjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dik kind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.![]()
Babyvetjesquote:Ja, ze is zo leukquote:Ze huilt nooit en lacht de hele dag.
Trouwens, die foto in LIF
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Zijn je eierstokken al aan het rammelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.![]()
Whehequote:Op zondag 27 mei 2012 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Jumi eet veel maar ze komt niet aan.
![]()
Schapen kreupel schieten en spreeuwen headshots geven.
Broer en ik lijken wel The Boondock Saints.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Heb je dat serieus gedaan?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Schapen kreupel schieten en spreeuwen headshots geven.
Broer en ik lijken wel The Boondock Saints.
Zomermeet wordt dus gehouden in Zuid-Limburg. Mi jezus, Tim
Nee, methylone. Nog chiller ookquote:
Spreeuwenplaag op mijn oom z'n erf.quote:
Schaap was collateral damage.![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Aw, arm schaapquote:Op zondag 27 mei 2012 19:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Spreeuwenplaag op mijn oom z'n erf.
Wat doet dat precies en hoe neem je dat in? T is nogal onbekend bij mijquote:Op zondag 27 mei 2012 19:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, methylone. Nog chiller ook![]()
![]()
Breng Vas maar niet op ideeën, Jumi.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Oh sorry, mag niets zeggen.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat doet dat precies en hoe neem je dat in? T is nogal onbekend bij mij
Hij is nog gewoon serieus ookquote:Op zondag 27 mei 2012 19:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
![]()
.
![]()
Misschien kun je het schaap aan de lokale Turk verkopen.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Schaap was collateral damage.
Erger dan dit kan het toch nietquote:Op zondag 27 mei 2012 19:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Breng Vas maar niet op ideeën, Jumi.![]()
Nee maar jums vertel.![]()
Ik had het in poedervorm, maar ik weet niet wat echt gebruikelijk is. Volgens mij heb je het ook in kristallen. Het effect is vergelijkbaar met MDMA, maar dit is oppeppender imo. En je voelt je minder brak na afloopquote:Op zondag 27 mei 2012 19:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Erger dan dit kan het toch niet![]()
Nee maar jums vertel.Dat 'euforische' gevoel wat je hebt met MDMA is dan wel weer minder. Alhoewel, dat voelde ik ook wel weer eigenlijk
Het oppeppende effect overheerst in ieder geval.
Geen probleem.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ Bericht 7% gewijzigd door ThaTim op 27-05-2012 20:03:58 ]I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Aha tof. Een tip voor je: geen gbh doen, gewoon nietquote:Op zondag 27 mei 2012 19:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had het in poedervorm, maar ik weet niet wat echt gebruikelijk is. Volgens mij heb je het ook in kristallen. Het effect is vergelijkbaar met MDMA, maar dit is oppeppender imo. En je voelt je minder brak na afloopDat 'euforische' gevoel wat je hebt met MDMA is dan wel weer minder.
![]()
![]()
Stadnegers die niet op beesten jagen.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Luchtdrukgeweer in Suriname, beat that.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Stadnegers die niet op beesten jagen.![]()
Dat was ik ook niet van plan. Lijkt me ook heel niet tof eigenlijkquote:Op zondag 27 mei 2012 19:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aha tof. Een tip voor je: geen gbh doen, gewoon niet
Dat heb ik ook ondervonden vrijdagquote:Op zondag 27 mei 2012 20:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van plan. Lijkt me ook heel niet tof eigenlijk![]()
![]()
Steenwijkse bossen onveilig maken.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Luchtdrukgeweer in Suriname, beat that.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ehh ja, ik heb 3x gekotst waarvan 1x in de bosjes en niet op kunnen staan dus ik lag daar maar naast mn eigen kots te liggen tot ik werd geholpenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:10 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Wat dan?
buikpijn, misselijk, desorientatie, dubbel zien en alles zien draaien en nja t is gewoon niet tof want zoals bij mij was het dus overdosed en dat kan heel snel, geen controle ofzo. 1x en nooit meer
![]()
![]()
Je doet je eigen KLB SC-titel eer aan; kisi moiquote:Op zondag 27 mei 2012 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ehh ja, ik heb 3x gekotst waarvan 1x in de bosjes en niet op kunnen staan dus ik lag daar maar naast mn eigen kots te liggen tot ik werd geholpenbuikpijn, misselijk, desorientatie, dubbel zien en alles zien draaien en nja t is gewoon niet tof want zoals bij mij was het dus overdosed en dat kan heel snel, geen controle ofzo. 1x en nooit meer
.
![]()
Jij bent echt ranzig gadverdamme.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ehh ja, ik heb 3x gekotst waarvan 1x in de bosjes en niet op kunnen staan dus ik lag daar maar naast mn eigen kots te liggen tot ik werd geholpenbuikpijn, misselijk, desorientatie, dubbel zien en alles zien draaien en nja t is gewoon niet tof want zoals bij mij was het dus overdosed en dat kan heel snel, geen controle ofzo. 1x en nooit meer
Deathlift or Die.![]()
Zonnebril kapot. Welke nigger geeft mij een nieuwe als verlaat cadeau.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
![]()
Mi jezus, 1:50Damnquote:Op zondag 27 mei 2012 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klinkt alles behalve chill inderdaad.
Tli. Heb je die link ms nog van russian guy? Met die bestuurbare heli? Kan ni vinde* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik was een superkleine baby maar begon te vreten als een paard. Duidelijk zijn vruchten af geworpen.
En ik keek altijd mad chagrijnig.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Fuck you.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:10 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zoek me.
[..]
Wat dan?
Muziek was niet zo heel tof hoor. Even als troostquote:
Maar dit weer maakt alles beterquote:Op zondag 27 mei 2012 21:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Muziek was niet zo heel tof hoor. Even als troost
Klopt. Heerlijk spacend losgaan in de zonquote:
Het is dat Jackie meeleest..quote:Op zondag 27 mei 2012 21:53 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Kon het niet laten de alpha uit te hangen vanmiddag
Ach, ze heeft me laatst geNotebooked dus dit kan welquote:Wilde hem eigenlijk posten in [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #72 , maar ik had niets aan.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar heb ik schijt aan ik zou je doen hoor Etha.Deathlift or Die.![]()
Ik zou je niet doen want stom zwart blokjequote:Op zondag 27 mei 2012 21:53 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Kon het niet laten de alpha uit te hangen vanmiddag![]()
![]()
![]()
Niets?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ach, ze heeft me laatst geNotebooked dus dit kan wel
[..]
Wilde hem eigenlijk posten in [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #72 , maar ik had niets aan.
In de woonkamer losgaan op veel te foute reggaeton en dancehall nummers
Herkenbaar, doe ik ook nog af en toequote:Op zondag 27 mei 2012 22:09 schreef Juminelle het volgende:
In de woonkamer losgaan op veel te foute reggaeton en dancehall nummers
Als je Von Dutch aan zou hebben..Maakt het compleetquote:Op zondag 27 mei 2012 22:09 schreef Juminelle het volgende:
In de woonkamer losgaan op veel te foute reggaeton en dancehall nummers![]()
![]()
You know ma face.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou je niet doen want stom zwart blokjeNiets.quote:
Deathlift or Die.![]()
Geloof er niks van, of ben je homo. Beetje naakt zwemmen met andere guys, laat het Sjekkie maar niet hore.quote:![]()
quote:![]()
M'n hond kijkt ons echt aan van: "waar de fuck zijn jullie mee bezig?"
Hard geworden, met 3 Fernandes chicks skinny dippin'.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik en jumi zwemmen morgen wat baantjes met je mee.
(Vas mag niet want die noemt me hommo![]()
)
Deathlift or Die.![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Hierop losgegaan op de boot vanmiddag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Beter dan dit wordt het niet hoor.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zoek wel m'n eigen chicks om mee te skinny dippenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
Hierop losgegaan op de boot vanmiddag.Haha, heerlijk slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil wel voor chick spelenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zoek wel m'n eigen chicks om mee te skinny dippenI had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
![]()
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Je durft gewoon nietquote:Op zondag 27 mei 2012 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zoek wel m'n eigen chicks om mee te skinny dippen
Deathlift or Die.![]()
Ging over Titi natürlich.quote:
Deze mag ook niet ontbreken:
Me cya wait fi hold yuh inna mi arm.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ging over Titi natürlich.
Me cya wait fi hold yuh inna mi arm.![]()
![]()
Kjenk'rhard.![]()
echt zo hard hequote:Op zondag 27 mei 2012 22:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ging over Titi natürlich.
Me cya wait fi hold yuh inna mi arm.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Hahaha, ik ken die lyrics ook nogquote:Een teken dat ik niet meer in Uniq moet komen.
iemand hier morgen naar pinkpop¿
denk het niet
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Je tits flashen in TC durfde je ook niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vas en niet durven in één zinEtha pls.
Deathlift or Die.![]()
Jawel, toen was jij er niet. Vraag CB en dWc maarquote:Op zondag 27 mei 2012 22:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je tits flashen in TC durfde je ook niet.![]()
![]()
ts geen aandachtshoer zoals sommigequote:Op zondag 27 mei 2012 22:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je tits flashen in TC durfde je ook niet.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Gewoon skitta hebbenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hahaha, ik ken die lyrics ook nogEen teken dat ik niet meer in Uniq moet komen.
.
![]()
owh![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Netvlies doet nog steeds pijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel, toen was jij er niet. Vraag CB en dWc maarThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
dWc, Choco, jullie lezen het, screenshots gaarne in m'n DM.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel, toen was jij er niet. Vraag CB en dWc maarDeathlift or Die.![]()
Whehe shit, ik krijg zin in een heel fout feest nu. Vriendin van me gaat los als een mallequote:
Moest Googlen en deze comment is grappig bevonden door de Comissie haat/liefdeverhoudingen op FOK!.quote:quote:Op zondag 27 mei 2012 22:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe shit, ik krijg zin in een heel fout feest nu. Vriendin van me gaat los als een malleBeter "nasty gurl" je het materiaal
.
![]()
Het is wel dezelfde chickquote:Op zondag 27 mei 2012 22:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Beter "nasty gurl" je het materiaal
.
![]()
Zou je een chick alsnog neuken met zulke tepels als ze d'r bh uitdoet in the heat of the moment?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moest Googlen en deze comment is grappig bevonden door de Comissie haat/liefdeverhoudingen op FOK!.Ja, ik ookquote:Op zondag 27 mei 2012 22:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik moet bekennen dat ik ooit op haar gefapt heb.![]()
![]()
Wat moet hij dan doenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou je een chick alsnog neuken met zulke tepels als ze d'r bh uitdoet in the heat of the moment?? "Sorry, maar dit wordt 'm niet zo. Ga maar weer naar huis."
Zoals die sukkel van een Ffleamig die met een wijf met ongelijke borsten neukte en d'r maar op d'r buik gelegd had om ze niet te hoeven zienquote:Op zondag 27 mei 2012 22:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat moet hij dan doen? "Sorry, maar dit wordt 'm niet zo. Ga maar weer naar huis."
Ongelijke borsten![]()
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zoals die sukkel van een Ffleamig die met een wijf met ongelijke borsten neukte en d'r maar op d'r buik gelegd had om ze niet te hoeven zienMoest lachen. Wel sneu figuur trouwens
[ Bericht 7% gewijzigd door Ethanolic op 27-05-2012 22:40:48 ]Deathlift or Die.![]()
Te cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heerlijk jaquote:Op zondag 27 mei 2012 21:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt. Heerlijk spacend losgaan in de zon![]()
![]()
Lekker weertjeI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Weet niet white boyI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
niks waz met jouwuh?quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Jij wist niet dat negers ook verbranden kunnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK BREEK JE IN STUKKEN, NIGGER!quote:Op maandag 28 mei 2012 15:34 schreef Ethanolic het volgende:
Lol Choco wat doe je tof, zorg eerst maar eens dat jij die code voor FIFA hebt
Woensdag ben ik vrij en ga ik kijken, skatjuh Etha.
Nadat ik met je klaar bent wil je niets anders dan in de foetushouding in bed liggen, huilend en wensend dat je nooit geboren was.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
IK BREEK JE IN STUKKEN, NIGGER!
Woensdag ben ik vrij en ga ik kijken, skatjuh Etha.Deathlift or Die.![]()
Ik vil je ass en trek dan je bilhuid over je ogen. Waarna ik in je mond plas.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nadat ik met je klaar bent wil je niets anders dan in de foetushouding in bed liggen, huilend en wensend dat je nooit geboren was.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ah, plas in zijn kont dus.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nee, dat is hommo.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat zal wel goed kunnen met deze genetische edoch getrainde squat assquote:Op maandag 28 mei 2012 15:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vil je ass en trek dan je bilhuid over je ogen. Waarna ik in je mond plas.Deathlift or Die.![]()
Wedstrijdje?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]negers die verbranden
[ afbeelding ]
Half uur tannen, come at me sisDeathlift or Die.![]()
Ik zocht een tanline bij mezelf om te plaatsen maar heb gewoon nietquote:Op maandag 28 mei 2012 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Half uur tannen, come at me sisben overall donkerder alleen mn boobs zijn lichter dan de rest. En dan niet met een lijn maar gewoon ineens lichter.. ombre.. if you will
![]()
Nee, in Zeeland was het wel lekker. Maar we zijn maar heel even gebleven, want het is fucking saai daarquote:Op maandag 28 mei 2012 18:04 schreef JackieBrown het volgende:
Jumi was toch naar het strand? Zat je ook in die zeemist??
Zoderekt.quote:
Wel episch trouwens, terwijl we aan het eten waren op de steiger vloog de parasol inene uit de houder waardoor iemand bijna onthoofd werd
Deathlift or Die.![]()
Ik kan bijna doorgaan als je zusje.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Half uur tannen, come at me sis
En ik voor papaquote:Op maandag 28 mei 2012 18:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan bijna doorgaan als je zusje.
[ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
Kutwijf, je haalt me inquote:Op maandag 28 mei 2012 18:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Staat je wel echt
Ik ben hard op weg he?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kutwijf, je haalt me in![]()
Staat je wel echt![]()
Nog nooit gehad dit in zo'n korte tijd. En thanks.
Begin nu alleen echt grote rode vlekken op borst en armen te krijgen die jeuken.
Trouwens, je moet naar de Livera in Elst. Fucking veel BH's voor 5 euro
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Beginstadium van een ziekte die je van teveel zonnen kan krijgen #magnietzeggenwelkeziekte #ripTliquote:Op maandag 28 mei 2012 18:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben hard op weg he?Nog nooit gehad dit in zo'n korte tijd. En thanks.
Begin nu alleen echt grote rode vlekken op borst en armen te krijgen die jeuken.Deathlift or Die.![]()
Heb een leuke tijd gehad met julliequote:Op maandag 28 mei 2012 18:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beginstadium van een ziekte die je van teveel zonnen kan krijgen #magnietzeggenwelkeziekte #ripTli
Hetzelfde shirt als gister vandaag ook aandoenquote:Op maandag 28 mei 2012 18:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
![]()
Het is weekend brah, calm the fuck down.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hetzelfde shirt als gister vandaag ook aandoen.
Het is maandag brah, wake the fuck up.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is weekend brah, calm the fuck down.![]()
Vandaag vrij dus tel ik het mee voor het weekend.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is maandag brah, wake the fuck up.If not now, then when.![]()
AH blijkbaar ook, de Fernandes was nogsteeds in de aanbieding, meteen die oranje gepaktquote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vandaag vrij dus tel ik het mee voor het weekend..
En ik heb een traytje Fernandesblikjes van de toko.
![]()
Vergeet de rimpels niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beginstadium van een ziekte die je van teveel zonnen kan krijgen #magnietzeggenwelkeziekte #ripTli
Had hem gister maar even aan hoor gisterquote:Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hetzelfde shirt als gister vandaag ook aandoen.
Geintje toch, iedereen weet dat ik dat shirt meteen van je lijf had gerukt na het passenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had hem gister maar even aan hoor gister. Dat 'ie nog heel is
.
![]()
Ik laat hem graag heel, dus je mag hem ook voor me uittrekkenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geintje toch, iedereen weet dat ik dat shirt meteen van je lijf had gerukt na het passen. Dat 'ie nog heel is
.
En 21 hier.All good things are wild and free.![]()
19.Je begint de leeftijd te naderen waarop al jouw vrouwelijke leeftijdsgenoten rammelende eierstokken hebben enzo.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over 29 dagen ben ik alweer 23![]()
. Ik was altijd de jongste
. Straks haal ik krio nog in
.
Ach, je kan het ook bekijken als elke dag een stukje dichterbij de big cash money.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Over 29 dagen ben ik alweer 23![]()
. Ik was altijd de jongste
. Straks haal ik krio nog in
.
Jij bent 20 ofzo, geen 16.quote:
Ik ben 19,5.
19 OKI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Hoezo fuck yeah?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Fuck yeah Yuri denkt dat ik ouder ben dan Jumi![]()
Nee ik ben 18
18 ja, hahaha.If not now, then when.![]()
lulz die ketting heeft waarde hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
21 zijn en tokkie kettingen dragen.
Deathlift or Die.![]()
De bitches die ik van de basisschool ken die al zwanger zijn kan ik inmiddels al op 2 handen tellen, verdommequote:Op maandag 28 mei 2012 19:19 schreef Juminelle het volgende:
Je begint de leeftijd te naderen waarop al jouw vrouwelijke leeftijdsgenoten rammelende eierstokken hebben enzo.![]()
. Sommige ook gewoon al jaren geleden al
.
HvA-waardige bierpensquote:.
![]()
Dat is zelfs al bij de bitches van mijn groep 8 klas.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De bitches die ik van de basisschool ken die al zwanger zijn kan ik inmiddels al op 2 handen tellen, verdomme![]()
. Sommige ook gewoon al jaren geleden al
.
7 meisjes zijn moeder en 1 jongen is vader
JWT lkr lusu in de laxquote:[..]
HvA-waardige bierpens.
Deathlift or Die.![]()
Wat zou die mensen in hemelsnaam bezielen, 't is toch te bizar voor woordenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is zelfs al bij de bitches van mijn groep 8 klas.7 meisjes zijn moeder en 1 jongen is vader
![]()
![]()
.
Sickquote:Op maandag 28 mei 2012 19:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zombies zijn gearriveerd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)doodgeschoten__.html![]()
.
![]()
Rammelende eierstokkensyndroom of gewoon vmbo-b niveauquote:Op maandag 28 mei 2012 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat zou die mensen in hemelsnaam bezielen, 't is toch te bizar voor woorden![]()
![]()
.
![]()
![]()
Niet haten op Oostblokker.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is zelfs al bij de bitches van mijn groep 8 klas.7 meisjes zijn moeder en 1 jongen is vader
[..]
JWT lkr lusu in de lax
Hoeveel meisjes zaten er wel niet in die klas dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[..]
JWT lkr lusu in de lax![]()
![]()
30 leerlingen dus ik schat 15?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel meisjes zaten er wel niet in die klas dan?Deathlift or Die.![]()
Echt he. Het zal je verbazen maar ze is serieus zwanger of inmiddels al bevallen. 17 jaar.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat was zo'n ultiem pauperwijf, typerend voor de tienermoeders ja.
Tegenwoordig niet meer, maar in de 1e en 2e wel eens geweestquote:.
Geniale tijden wel, chicks die naar je toekomen om te zeggen dat je iets hebt van John Legend en WIll Smith.
![]()
Ik kwam er vorig jaar nog best vaakquote:Op maandag 28 mei 2012 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer, maar in de 1e en 2e wel eens geweest.
Geniale tijden wel, chicks die naar je toekomen om te zeggen dat je iets hebt van John Legend en WIll Smith.
Wel heel slecht daar inderdaad
Deathlift or Die.![]()
Will Smith, mocht je willen gekquote:Op maandag 28 mei 2012 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer, maar in de 1e en 2e wel eens geweest.
Nigger is veel te lekker daarvoor.
![]()
Ik liep er van de week nog langs, was er een schuimparty gaande. Meteen m'n mattie gepingd wanneer we weer eens gingen, voelde me net Jumi die ineens zin had in een fout dancehall/reggaetonfeestquote:Op maandag 28 mei 2012 19:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik kwam er vorig jaar nog best vaakWel heel slecht daar inderdaad
.
Zijn niet mijn woorden, haterquote:Op maandag 28 mei 2012 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Will Smith, mocht je willen gekNigger is veel te lekker daarvoor.
. Tevens wat nak je CB z'n swag
.
Gezien hoe hij die gast smackte die 'm wilde zoenen vorige week?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Will Smith lijkt ook nooit ouder te worden.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
gepingd
[..]
Zijn niet mijn woorden, hater.
![]()
![]()
Nee?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik liep er van de week nog langs, was er een schuimparty gaande. Meteen m'n mattie gepingd wanneer we weer eens gingen, voelde me net Jumi die ineens zin had in een fout dancehall/reggaetonfeest.
[..]
Zijn niet mijn woorden, hater. Tevens wat nak je CB z'n swag
.
[..]
Gezien hoe hij die gast smackte die 'm wilde zoenen vorige week?![]()
Link?If not now, then when.![]()
Hiero:quote:
http://www.worldstarhipho(...)wshh314II5cfpdN875eQ
En een paar dagen later de verklaring, natuurlijk perfect uitgekozen door z'n PR oid als damage control: http://www.worldstarhipho(...)wshhHw2j6mA2axr11RgQ
En als ik toch bezig ben, hij doet de Fresh Prince intro nogsteeds, ouwe baas: http://www.worldstarhipho(...)wshh1FnkuQ8AMOWD7ynS
Met als geniale comment: will smith's golf laugh is as fake as my orgasms. Ik lag in een deuk toen ik die las! Die term ook, golf laugh
.
![]()
Nog steeds zin inquote:Op maandag 28 mei 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik liep er van de week nog langs, was er een schuimparty gaande. Meteen m'n mattie gepingd wanneer we weer eens gingen, voelde me net Jumi die ineens zin had in een fout dancehall/reggaetonfeest.
Ik ga gewoon een fout huisfeestje geven. Met die muziek, zonder creepende gasten.
quote:Tot een paar maanden geleden had jij ook Ping, wat lul je.
Nodig me uit, desnoods als "de dude die DJ speelt op YouTube"quote:Op maandag 28 mei 2012 19:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nog steeds zin inIk ga gewoon een fout huisfeestje geven. Met die muziek, zonder creepende gasten.
.
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nodig me uit, desnoods als "de dude die DJ speelt op YouTube".
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nog steeds zin inIk ga gewoon een fout huisfeestje geven. Met die muziek, zonder creepende gasten.
Wat een fucking baas blijft hij ook.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hiero:
http://www.worldstarhipho(...)wshh314II5cfpdN875eQ
En een paar dagen later de verklaring, natuurlijk perfect uitgekozen door z'n PR oid als damage control: http://www.worldstarhipho(...)wshhHw2j6mA2axr11RgQ
En als ik toch bezig ben, hij doet de Fresh Prince intro nogsteeds, ouwe baas: http://www.worldstarhipho(...)wshh1FnkuQ8AMOWD7ynS
Met als geniale comment: will smith's golf laugh is as fake as my orgasms. Ik lag in een deuk toen ik die las! Die term ook, golf laugh
.
Dat laatste filmpje had ik wel gezien ja, maar die andere nog niet. Terechte smack wel.
Will Smith blijft samen met Denzel Washington één van mijn favoriete acteurs tot nu toe.
Dit liedje blijft dan ook nog legendarisch, hoe vaak ik deze gedraaid heb.![]()
![]()
Just bounce with me, just bounce with me.... Just sliiiideI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Incl. die.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:04 schreef ThaTim het volgende:
Just bounce with me, just bounce with me.... Just sliiiide
- BaasIncl. diequote:Op maandag 28 mei 2012 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dan kom ik met deze natuurlijk. 1997 Alweer
!
- Baas
![]()
En dan weer even een van DE chillste zomernummers
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Will Smith approves this message.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:07 schreef Ethanolic het volgende:
Will Smith is in ieder opzicht een baas.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
De avond doorbrengen in de hangmat met St. Germain op de achtergrondHet goede leven.
Goede muziek.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:13 schreef Juminelle het volgende:
De avond doorbrengen in de hangmat met St. Germain op de achtergrondHet goede leven.
Ik heb zo'n hangmat zien staan bij de intratuin, heb moeders bijna overgehaaldquote:Op maandag 28 mei 2012 20:13 schreef Juminelle het volgende:
Al modderfokking 6 maanden niet meer wat lul jequote:Op maandag 28 mei 2012 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Tot een paar maanden geleden had jij ook Ping, wat lul je.
En ik vond ping/bb's al een hele tijd kut en paupershit. Is het ook
![]()
![]()
Ja, doenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hangmat zien staan bij de intratuin, heb moeders bijna overgehaaldIs echt lekker. Ik heb m'n tv zo gezet dat ik vanuit m'n hangmat films kan kijken
Ik vind het chiller dan whatsapp eigenlijk. Kik is nog niet zo'n succes, ik heb maar liefst 3 vriendenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Al modderfokking 6 maanden niet meer wat lul jeEn ik vond ping/bb's al een hele tijd kut en paupershit. Is het ook
Met deze sma kan je pratenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:21 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind het chiller dan whatsapp eigenlijk. Kik is nog niet zo'n succes, ik heb maar liefst 3 vrienden. WhatsApp hapert vaak of gaat traag, Ping is bijna altijd gewoon smooth en direct.
![]()
Tot fucking RIM weer een week plat ligtquote:Op maandag 28 mei 2012 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met deze sma kan je praten. WhatsApp hapert vaak of gaat traag, Ping is bijna altijd gewoon smooth en direct.
![]()
Dat, plus het feit dat je mensen op WhatsApp niet kan negeren omdat ze zien wanneer jij actief bent en daarnaast kan iedereen die je telefoonnummer gefixed heeft je nonstop stalken.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met deze sma kan je praten. WhatsApp hapert vaak of gaat traag, Ping is bijna altijd gewoon smooth en direct.
Is één keer gebeurd in de 3,5 jaar dat ik een BB hebquote:Op maandag 28 mei 2012 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tot fucking RIM weer een week plat ligt
Dit. Vas, houd je bek met je kulargumentquote:Op maandag 28 mei 2012 20:40 schreef Juminelle het volgende:
Is één keer gebeurd in de 3,5 jaar dat ik een BB heb.
![]()
Why yu mad tho?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit. Vas, houd je bek met je kulargument.
Ik zeg gewoon dat ik bb's kut vind.
![]()
BB is kut en bij WA kun je mensen gewoon blokkeren.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat, plus het feit dat je mensen op WhatsApp niet kan negeren omdat ze zien wanneer jij actief bent en daarnaast kan iedereen die je telefoonnummer gefixed heeft je nonstop stalken.
[..]
Is één keer gebeurd in de 3,5 jaar dat ik een BB heb
Omdat het me een feit lijkt dat het netwerk van BB gewoon beter isquote:Op maandag 28 mei 2012 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Why yu mad tho?Ik zeg gewoon dat ik bb's kut vind.
. Wat kan er kut zijn aan iets simpels als een BB
.
![]()
Zo dat kostte je 4x editten.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat het me een feit lijkt dat het netwerk van BB gewoon beter is. Wat kan er kut zijn aan iets simpels als een BB
.
BB = kut = feit = algemeen bekend.If not now, then when.![]()
Klopt. Neemt niet weg dat ik WhatsApp kut vind en BBM een handiger systeem heeft. Daarnaast heb ik, behalve die ene keer dat RIM problemen had, nooit problemen gehad met BBM. Met WhatsApp wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
BB is kut en bij WA kun je mensen gewoon blokkeren.
Enige voordeel aan WhatsApp ten opzichte van BBM is dat ik ook met mensen kan praten die geen BB hebben.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Het systeem qua die code in plaats van een nummer is wel handig, dat geef ik toe.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt. Neemt niet weg dat ik WhatsApp kut vind en BBM een handiger systeem heeft. Daarnaast heb ik, behalve die ene keer dat RIM problemen had, nooit problemen gehad met BBM. Met WhatsApp wel.
Enige voordeel aan WhatsApp ten opzichte van BBM is dat ik ook met mensen kan praten die geen BB hebben.If not now, then when.![]()
Doe stoer jonge. Niet iedereen hoeft dezelfde mening te hebbenquote:Op maandag 28 mei 2012 20:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat het me een feit lijkt dat het netwerk van BB gewoon beter is. Wat kan er kut zijn aan iets simpels als een BB
.
![]()
![]()
Je bent gewoon raarquote:Op maandag 28 mei 2012 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe stoer jonge. Niet iedereen hoeft dezelfde mening te hebben.
![]()
BB is verder ook gewoon kut hoor. Ik pak telkens de iPhone van m'n moeder om foto's te maken e.d.quote:
Blackie, heb je nou gezien wat ik zei over Livera?quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Al die mensen hier met ping, is ie blij met in 3 jaar 1 storing slechts 360 euro voor betaalf
Say whaaaat?![]()
Echt een stelletje die je van 50 meter in de buurt hoort schreeuwen, vervolgens een boze meid de deur uit komt lopen en 's avonds gegil en gekreunquote:Op maandag 28 mei 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vas en Dwc passen goed bij elkaar denk ik. Die haat verhouding.![]()
![]()
Waar de fuck heb je het over?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:03 schreef SuperChips het volgende:
Al die mensen hier met ping, is ie blij met in 3 jaar 1 storing slechts 360 euro voor betaalfThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Exactly my thoughts.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt een stelletje die je van 50 meter in de buurt hoort schreeuwen, vervolgens een boze meid de deur uit komt lopen en 's avonds gegil en gekreun[ afbeelding ]
![]()
Whehequote:Op maandag 28 mei 2012 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt een stelletje die je van 50 meter in de buurt hoort schreeuwen, vervolgens een boze meid de deur uit komt lopen en 's avonds gegil en gekreun[ afbeelding ]
.
![]()
Jullie wonen beide in A'dam. Waarom meeten jullie elkaar niet om vervolgens knetter stoned te worden en te chillen?If not now, then when.![]()
Dat gaat in tegen mijn principesquote:Op maandag 28 mei 2012 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jullie wonen beide in A'dam. Waarom meeten jullie elkaar niet om vervolgens knetter stoned te worden en te chillen?![]()
Whehequote:Op maandag 28 mei 2012 20:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Blackie, heb je nou gezien wat ik zei over Livera?vergeten op te reageren
sorry.
Maar heb laatst bij de primark weer een shitload gehaald. Wist niet eens dat er zoveel winkels in Elst zitten
Nou moet je echt je klep houdenquote:!
Ik mis je zoetgevooisde stem eigenlijkquote:Op maandag 28 mei 2012 21:14 schreef tliciouz het volgende:
Dwc wilt nooit meeten, alleen sekstalk hebben via de mic.
![]()
We hebben gewoon één grote winkelstraat met mini-zijstraatjes hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 21:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whehevergeten op te reageren
sorry.
Maar heb laatst bij de primark weer een shitload gehaald. Wist niet eens dat er zoveel winkels in Elst zitten![]()
Ik zie dat ik de aangewezen persoon ben om dWc en Vas bij elkaar te brengen.
Met beiden afspreken om te meeten op dezelfde plek en dan zelf niet komen maar van een afstand kijken hoe de magie gebeurtdtdt![]()
![]()
Ik zag de edit.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Met beiden afspreken om te meeten op dezelfde plek en dan zelf niet komen maar van een afstand kijken hoe de magie gebeurtdtdtDeathlift or Die.![]()
Tig jaar studeren om te eindigen als apothekersassistentequote:Op maandag 28 mei 2012 21:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Over een half jaartje kom jij je antibioticakuurtjes bij mij ophalen.
![]()
Verdient goed.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tig jaar studeren om te eindigen als apothekersassistente.
ik zelf wetenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar wij gaan voor die ekte stacks jzw.Deathlift or Die.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tig jaar studeren om te eindigen als apothekersassistente.
Oh no you didn't![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Met beiden afspreken om te meeten op dezelfde plek en dan zelf niet komen maar van een afstand kijken hoe de magie gebeurtdtdt![]()
![]()
Jumi want vind je van deze sandaaltjes, zijn al 3 jaar oud en trok ze net per toeval van zolder afMaar twijfel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:41 schreef tliciouz het volgende:
Jumi want vind je van deze sandaaltjes, zijn al 3 jaar oud en trok ze net per toeval van zolder afMaar twijfel.
Dat tapijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.![]()
Zijn tof, gewoon doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben trouwens geslaagd voor open zomerschoenen voor op vakantieGewoon de eerste schoenen gepakt die ik bij de Sacha zag en verder niet meer gezocht
Anders zou ik gaan twijfelen en zou het niets meer worden.
Pics? En ik ken hetquote:Op maandag 28 mei 2012 21:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zijn tof, gewoon doen
Ik ben trouwens geslaagd voor open zomerschoenen voor op vakantieGewoon de eerste schoenen gepakt die ik bij de Sacha zag en verder niet meer gezocht
Anders zou ik gaan twijfelen en zou het niets meer worden.
Inb4 Ron.Jeremy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe, Jumi zegt bij alles doenquote:. Je zou me nog aanmoedigen met poep op m'n hoofd op de Dam te lopen
.
![]()
gwn by de ikea tog, heb je ook nog gegete daar dan is wel lkr en nie so duurquote:Deathlift or Die.![]()
mooie voetjes heb jij zeg.. zou ze graag eens kietelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind ze gewoon leuk hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 21:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, Jumi zegt bij alles doen. Je zou me nog aanmoedigen met poep op m'n hoofd op de Dam te lopen
.
En ja, dat zou ik hebben gedaan.
Ik bedenk me ineens iets EPISCH.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon leuk hoorEn ja, dat zou ik hebben gedaan.
Allerbeste kinderboek ever.
Oke, gedeelde plaats met Pluk van de Petteflet dan.
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens iets EPISCH.
[ afbeelding ]
Allerbeste kinderboek ever.
Oke, gedeelde plaats met Pluk van de Petteflet dan.
Bazenboeken.
En later de Griezelbus![]()
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Bazenboeken.
En later de Griezelbus!
En alle boeken van Carry Slee![]()
.
![]()
Ik was vroeger ook echt een geek en heb gewoon alles van Tolkien gelezen
Zijn ook echt de enige boeken die ik heb gelezen.Deathlift or Die.![]()
Sowieso.. pre-teen drama'squote:Op maandag 28 mei 2012 21:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
.
![]()
![]()
Jij las de hele hoe overleef ik serie?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
.
![]()
Oh ik heb wel hoe overleef ik het jaar 2000 gelezenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij las de hele hoe overleef ik serie?Bazenboek met die computers die crashen bij het jaar 00.
Deathlift or Die.![]()
Spijt was echt mijn favoriet hahaquote:Op maandag 28 mei 2012 21:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
.
Carry Slee schrijft nog steeds en is gewoon een lekker pittige meid!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
.
http://www.carryslee.nl/![]()
Je mag er ook wel andere dingen mee doen hoowr hihiquote:Op maandag 28 mei 2012 21:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
mooie voetjes heb jij zeg.. zou ze graag eens kietelen
Niet letterlijk alle, maar wat JB zegt, iig alle pre-teen drama'squote:Op maandag 28 mei 2012 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij las de hele hoe overleef ik serie?.
Ik heb van groep 4 tot ik denk groep 8 ofzo elke week maximaal geleend bij de bieb, elke week 10 boekenquote:![]()
![]()
Damn man ik moet m'n meedere erkennen in deze.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb van groep 4 tot ik denk groep 8 ofzo elke week maximaal geleend bij de bieb, elke week 10 boekenDeathlift or Die.![]()
Kruistocht in Spijkerbroek en de Honderdjarige oorlog trilogie
Hoerenkots, waarom moet het warme weer ons na die prachtige week verlaten?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Deze boeken heb ik dan weer precies vermedenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:59 schreef ThaTim het volgende:
Kruistocht in Spijkerbroek en de Honderdjarige oorlog trilogie![]()
slechtquote:Op maandag 28 mei 2012 22:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Deze boeken heb ik dan weer precies vermedenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Omdat ik op vakantie ga.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoerenkots, waarom moet het warme weer ons na die prachtige week verlaten?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
My Uncle Oswaldquote:Op maandag 28 mei 2012 21:59 schreef ThaTim het volgende:
Kruistocht in Spijkerbroek en de Honderdjarige oorlog trilogie![]()
Geniaalste boek ooit geschreven, daar heb ik mijn smooth skills vandaan.Deathlift or Die.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijken wel een beetje van die gehandicaptenschoenen zoMaar ze zijn wel leuk.
Echte literatuur jaquote:Op maandag 28 mei 2012 22:02 schreef tliciouz het volgende:
En vergeet echte mannen eten geen kaas niet![]()
. Heb die echt in 2 uur ofzo gelezen eens
![]()
![]()
Je verdient een cuntschop.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijken wel een beetje van die gehandicaptenschoenen zoMaar ze zijn wel leuk.
![]()
Dit zeggen na mijn genereuze aanbod van gisterenquote:Thanks!quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
met de wetenschap dat ik toch niet kan.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit zeggen na mijn genereuze aanbod van gisterenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wat klopt er niet dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg eh, let eens beetje op je grammatica.![]()
Kutleven.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
met de wetenschap dat ik toch niet kan.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
zeg eh, let eens op je drugsgebruik.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg eh, let eens beetje op je grammatica.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik drugs op je hoofd.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zeg eh, let eens op je drugsgebruik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: