Too muchquote:Op zondag 27 mei 2012 12:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En dan stiekem over hun broekje aan het wrijven zijn.
Als je die rommel kijkt ben je al zover heen dat het me niks zou verbazen als driekwart van de kijkers zichzelf bevredigd met dit soort filmpjes.quote:
dit.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als je die rommel kijkt ben je al zover heen dat het me niks zou verbazen als driekwart van de kijkers zichzelf bevredigd met dit soort filmpjes.
Ga zelf maar googlenquote:
Daarom trek ik ook in twijfel of het wel echt is. Zou zomaar een goede hoax kunnen zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:20 schreef Paxcon het volgende:
Best wel vreemd.. Waarom zie je geen bloed stromen als die gast gaat snijden?
Uit nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Mensen die dit kijken, kunnen zich dus gewoon niet beheersen. Waarom zou je in godsnaam zoiets willen bezichtigen?
Het is hier nu 27 graden en jij stuurt mij op een zoektoch door het internet, wat doe jequote:Op zondag 27 mei 2012 14:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ga zelf maar googlen
Je weet heel goed dat linkjes naar dit soort dingen banwaardig zijn.
Overigens het uitlokken ervan ook, maar goed het wordt je vergeven
kleine moeite met google hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 14:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Het is hier nu 27 graden en jij stuurt mij op een zoektoch door het internet, wat doe je
Dit zijn van die vreemde dingen. Je weet dat je het echt niet moet kijken maar toch ben je te nieuwsgierig.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:23 schreef Levolution het volgende:
Hopen jullie eigenlijk dat het een hoax is, of hopen jullie stiekem dat het echt is? Stel barbaren.
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit zijn van die vreemde dingen. Je weet dat je het echt niet moet kijken maar toch ben je te nieuwsgierig.
Toch denk ik dat dit filmpje nep is.
Nieuwsgierig naar wat? Je hebt al een beschrijving in dit topic kunnen lezen, is visualisatie dan echt zo nodig? Wat brengt dit filmpje je op deze zonnige dag?quote:
Ik heb geen opleiding psychologie gevolgd, dus geen idee.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
[..]
Nieuwsgierig naar wat? Je hebt al een beschrijving in dit topic kunnen lezen, is visualisatie dan echt zo nodig? Wat brengt dit filmpje je op deze zonnige dag?
Jankertquote:Op zondag 27 mei 2012 14:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
[..]
Nieuwsgierig naar wat? Je hebt al een beschrijving in dit topic kunnen lezen, is visualisatie dan echt zo nodig? Wat brengt dit filmpje je op deze zonnige dag?
Heel moeilijk om uit te leggen; als je dit leest groeit een bepaalde nieuwsgierigheid, ondanks dat je weet dat je niets aan hebt. Het is gewoon nieuwsgierigheid omdat je weet dat het schokkend is. Overigens kan ik het altijd vrij gemakkelijk naast me neer leggen, ik heb er geen last van verder.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Dit inderdaad. Met mensen vind ik nooit zo erg maar dieren wel...quote:Op zondag 27 mei 2012 14:28 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ik heb geen opleiding psychologie gevolgd, dus geen idee.
Overigens kan ik vrij makkelijk naar dit soort filmpjes kijken, maar een filmpje waar dieren al op een lichte manier worden mishandeld kan ik niet handelen
Je kunt ook je leven delen met je rechthand en de otto lingeriesectie, maar toch weet je dat er meer is..quote:Op zondag 27 mei 2012 14:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
[..]
maar das zielugquote:Op zondag 27 mei 2012 14:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Met mensen vind ik nooit zo erg maar dieren wel...
er schijnt een verdachte te zijnquote:Op zondag 27 mei 2012 14:28 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ik heb geen opleiding psychologie gevolgd, dus geen idee.
Overigens kan ik vrij makkelijk naar dit soort filmpjes kijken, maar een filmpje waar dieren al op een lichte manier worden mishandeld kan ik niet handelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |