jaquote:Op zondag 27 mei 2012 12:07 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Ik denk dat of het nut heeft of niet, niet echt belangrijk is voor dit soort mensen.
Hoe kan je toch met jezelf leven als je zoiets hebt gedaan...
Moet toch ergens op fappen...quote:Op zondag 27 mei 2012 12:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat ben je voor zielige nerd als je dat gaat bekijken.
het leek trouwens wel een vrouw die een man.....quote:
Dat filmpje vind ik een stuk schokkender.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:23 schreef Skillstorm het volgende:
Ga het ook niet kijken. Ik heb ooit 3 guys 1 hammer gezien(voordat het hip was) en dat was al genoeg voor mij.
Die heb ik dan wel weer gezien, maar dit klinkt veel schokkender?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat filmpje vind ik een stuk schokkender.
Deze is opzich schokkender, maar 3guys1hammer was er gewoon eerder, veel mensen zijn na dat filmpje gewoon een beetje 'afgestompt'.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die heb ik dan wel weer gezien, maar dit klinkt veel schokkender?
Het filmpje is donker en 3 guys 1 hammer is met inzoomen en vrij goede kwaliteit video een stuk meer gedetailleerd.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die heb ik dan wel weer gezien, maar dit klinkt veel schokkender?
Dude, heb je wel het hele filmpje gekeken?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het filmpje is donker en 3 guys 1 hammer is met inzoomen en vrij goede kwaliteit video een stuk meer gedetailleerd.
Ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:31 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Dude, heb je wel het hele filmpje gekeken?
Ik zal de volgende keer 14.gif doen.quote:
Haha ja dat is dan weer een beetje gay idd! In HD had ik het filmpje waarschijnlijk wel top gevonden...quote:Op zondag 27 mei 2012 12:39 schreef borbit het volgende:
beetje suf hoor, zo veel moeite doen voor een filmpje en dan niet zo'n hdgearPro of hoe zo'n cam ook heet gebruiken.
ik zou echt balen als ik zo zou sterven en het filmpje van zo'n baggerkwaliteit is. Ik geef me leven godverdomme doe ff doe moeite een redelijke cam te regelen.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:40 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Haha ja dat is dan weer een beetje gay idd! In HD had ik het filmpje waarschijnlijk wel top gevonden...
Dit is wel waar, kom op, dat je in 1997 nog met een crappy camera aan komt zetten geloof ik wel, maar anno 2012 heeft elk fatsoenlijk mobieltje al een goede camera.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:39 schreef borbit het volgende:
beetje suf hoor, zo veel moeite doen voor een filmpje en dan niet zo'n hdgearPro of hoe zo'n cam ook heet gebruiken.
En dan stiekem over hun broekje aan het wrijven zijn.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:54 schreef haan33 het volgende:
Mensen die zeggen: 'ik ga hem niet kijken' zijn hem sowieso stiekem wel aan het kijken
Nope, ik wil niet dat mijn dag verpest wordt.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:54 schreef haan33 het volgende:
Mensen die zeggen: 'ik ga hem niet kijken' zijn hem sowieso stiekem wel aan het kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |