Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Heb ik er nog eentje van bij gedaanquote:
nicequote:
Nilmar en Obasi met een dubbele linkquote:Schalke maakt waarschijnlijk meer kans op Nilmar. De Bundesliga-club ziet in de aanvaller van Villarreal een geschikte vervanger van Raśl, die zijn loopbaan in Qatar vervolgt. Nilmar is met een transfersom van dertien miljoen euro de duurste aankoop uit de geschiedenis van Villarreal en wil na de degradatie naar de Segunda División graag vertrekken. Het wachten is op een bod uit Duitsland. (El Mediterraneo)
Waarheidsgehalte:
Dafuqqqqqquote:Op zondag 27 mei 2012 11:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Hahah Heskey heeft 88 pace in PES2011 voor Android![]()
hij is best goed, heb hem ook gehad. Echt belachelijk sterkquote:Op zondag 27 mei 2012 11:44 schreef wieisboos het volgende:
Ik ga Bulykin uitproberen hij heeft beestachtige stats
Met ADO?quote:
Ja 92 strength, 82 finishing 79 shot power, ik beuk overal langs met hem.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is best goed, heb hem ook gehad. Echt belachelijk sterk
sowiesoquote:
Een team maken met Messi, CR7 en Ibrahimovicquote:Op zondag 27 mei 2012 11:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga zo ook even FM12 downloaden denk ik
Kandji Ibraquote:Op zondag 27 mei 2012 11:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een team maken met Messi, CR7 en IbrahimovicVan de week ook maar eventjes scoren.
tpb?quote:Op zondag 27 mei 2012 12:13 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga ook FM12 downloaden, iemand goede winkel of iets dergelijks?
Zoek op football manager 2012 en pak de torrent met iets van 3500 seeders.quote:
Je moet die van SKIDROW hebben en alleen de fm.exe kopieren, niet de steam dll'squote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet die van SKIDROW hebben en alleen de fm.exe kopieren, niet de steam dll's
Dankjequote:Op zondag 27 mei 2012 12:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zoek op football manager 2012 en pak de torrent met iets van 3500 seeders.
Nee hoor, het is erg simpel allemaal.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
DankjeHeb van Rijst linkje gehad, ben benieuwd. Nog nooit gedaan. Hopelijk vinden jullie het niet erg straks wat FM vragen voor mij te beantwoorden in het FUT topic?
Eerst was het nog daemontoolsquote:
Dat was ikquote:
Nee dat was Rijst ook.quote:
Nee die was echt van MagicISO hoorquote:
Juist welquote:Op zondag 27 mei 2012 12:29 schreef Rijst het volgende:
Net als verhemelte en gehemelte het kan allebei. Maar ik vind MagicISO beter. Daemon Tools is niet helemaal W7 vriendelijk
Ik deed altijd een goede training downloaden van het forum van manutd.nl, en dan die dingen in het mapje training zetten gewoon dacht ikquote:
Haha, ik vanaf ehhhh dat het bestondquote:Op zondag 27 mei 2012 12:32 schreef Lindgren. het volgende:
Wat gaan jullie mijn geliefde FM jatten?Ik speel het sinds CM04.
Ik ben verbrandmijn lichaam is niet gewend aan zon.
quote:Op zondag 27 mei 2012 12:32 schreef Lindgren. het volgende:
Wat gaan jullie mijn geliefde FM jatten?Ik speel het sinds CM04.
Ik ben verbrandmijn lichaam is niet gewend aan zon.
CM 01/02 vond ik de beste van de hele seriequote:Op zondag 27 mei 2012 12:37 schreef Tim86 het volgende:
In 2001 begonnen hier, maar nu al 3 jaar clean van mijn cm/fm verslaving. Nu fut nog
huh wrm ben je daar blij mee ik snap dat echt nie en waarom doe je zoquote:Op zondag 27 mei 2012 12:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Aww yeah, lekker weer een disconnect na 7-3 winst
Kijk dit weer.... HUP naar buitenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:43 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zit nu ook echt FM te doen.ben verbrand dus blijf lekker even binnen.
Tonton Zola Moukokoquote:Op zondag 27 mei 2012 12:40 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die Tsigalko, Lebohang Mokoena en Sergey Kisliy niet kennen mogen niet meepraten.
Man City schijnt helemaal geweldig te zijn want dan krijg je steeds 65 miljoen van de voorzitter.quote:
Even wennen, als ik de kneepjes weer onder de knie heb ga ik met Feyenoordquote:
Wat heb je nu?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
40k te besteden, wie te halen in een Seria a team voor dat bedrag?
Ik switch dan juist naar 3 at the back maar met hetzelfde verdedigende blok en dat werkt ook erg goed..juist door dan 3-4-2-1 te spelen krijg ik het middenveld in handen..dat is ook wel aan te raden. Je hebt dan 2 man meer op het middenveld..wals je eroverheen.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:13 schreef Toefjes het volgende:
Even over FUT, SIF Mirallas is echt![]()
Net tegen iemand gespeeld die 5-2-2-1 speelde en kwam er niet aan te pas, heb ik mn tactiek ook maar omgegooid naar 5-2-2-1 en SIF Heitinga +10 er ingegooidTOTY Komany-TOTY Vertonghen-SIF Heitinga +10 als 3 mans blok
Uiteraard gewonnen
Cool story bro.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:16 schreef vandermar het volgende:
Ik heb het middenveld
Sissoko - Arteta
Song
En whoah dat draait als een tierelier.
Sissoko balafpakker naast de vooruitgeschoven spelmaker Arteta en Song als verdedigende middenvelder erachter
Die ga ik onthoudenquote:Op zondag 27 mei 2012 13:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik switch dan juist naar 3 at the back maar met hetzelfde verdedigende blok en dat werkt ook erg goed..juist door dan 3-4-2-1 te spelen krijg ik het middenveld in handen..dat is ook wel aan te raden. Je hebt dan 2 man meer op het middenveld..wals je eroverheen.
Godverdomme wat een teamquote:Op zondag 27 mei 2012 13:17 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een tering geil team. Nu even aankijken of Aguero het geld wel waard is op die positie en anders even sparen voor 94 Ibra.
godverdomme!quote:Op zondag 27 mei 2012 13:17 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een tering geil team. Nu even aankijken of Aguero het geld wel waard is op die positie en anders even sparen voor 94 Ibra.
Pato-Di Natalequote:
Lal, wat heeft die gekostquote:Op zondag 27 mei 2012 13:17 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Thiago Silva? Of speel je PS3? Misschien IF Vidal dan.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pato-Di Natale
Lavezzi- De Rossi- Vidal - Krasic
Taiwo-Chiellini - Lucio - Maicon
Steek
Xbox, maar is dat zo'n ontzettende verbetering dan? IF Vidal heb ik naar gekeken maar stond er geen een onder 50k;(quote:Op zondag 27 mei 2012 13:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Thiago Silva? Of speel je PS3? Misschien IF Vidal dan.
Ibra ipv Pato? Ik speel met Ibra en Pato maar dat komt omdat ik nooit Met Di Natale heb gespeeld.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Xbox, maar is dat zo'n ontzettende verbetering dan? IF Vidal heb ik naar gekeken maar stond er geen een onder 50k;(
Ik denk dat ik dan ook zou gaan voor Ibra en Pato, maar kan wel even kijken ja of ik die kan vinden voor 40k, dankoequote:Op zondag 27 mei 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ibra ipv Pato? Ik speel met Ibra en Pato maar dat komt omdat ik nooit Met Di Natale heb gespeeld.
Eentje onder de 50k, 5-3-2quote:Op zondag 27 mei 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ibra ipv Pato? Ik speel met Ibra en Pato maar dat komt omdat ik nooit Met Di Natale heb gespeeld.
Geen TOTY Ibraquote:Op zondag 27 mei 2012 13:17 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de gewone Vidal erg goed, geen idee van de IFquote:Op zondag 27 mei 2012 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eentje onder de 50k, 5-3-2
Nog maar even doortraden:P
Maar IF Vidal is wel echt een aanrader of mwah? En ook geschikt om als CM te kopen?
Zal wel door de TOTY komen nu dan, zal ik even wachten tot volgende weekquote:Op zondag 27 mei 2012 13:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind de gewone Vidal erg goed, geen idee van de IFIk had Ibra trouwens vorige week voor 40K
Even een post over FM: Gervinhogodverklere wat is hij goed op links. Afstandschoten
quote:
Kut team.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:17 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Ben een beetje teleurgesteld in Buffonquote:Op zondag 27 mei 2012 13:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe doen Marchisio en Buffon het? Die ga ik ook halen
Wat is er mis met High/High? Conditie op na 60 minuten?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:40 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ben een beetje teleurgesteld in Buffon. Heb al het hele jaar de normale versie gehad en soms maakt TOTY Buffon wel eens een redding die de normale nooit maakte maarja..om daar 200k voor neer te leggen
![]()
Marchisio is wel. Ik hou niet van spelers met high/high work-rate maar voorlopig gaat het wel goed. Super passing, schot en kan ook verdedigen. 120k is echt niets voor zo'n speler
Dat is het enige vervelende in mijn ogen ja, maar wel redelijk naar. Zulke gaten zijn gewoon letterlijk een wedstrijd eerder op het punt dat ze een fitness kaart of rust nodig hebbenquote:Op zondag 27 mei 2012 13:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat is er mis met High/High? Conditie op na 60 minuten?Misschien gaan voor TOTY Pirlo anders
Luie flikker.
Vond ik ook al frappant. Soldado weet tenminste hoe die bal er in moet, volgens mij kan Spanje wel zo'n spits gebruiken.quote:
Wat een ontzettend luxeprobleem hebben zij op het middenveld zeg...quote:Op zondag 27 mei 2012 13:50 schreef Tim86 het volgende:
Spanje: Pedro mee naar EK, López niet
FC Barcelona-aanvaller Pedro heeft een definitieve uitnodiging ontvangen voor het EK in Polen en Oekraļne. De Spaanse bondscoach Vicente Del Bosque heeft hem opgenomen in de definitieve selectie.
Pedro maakte een relatief teleurstellend seizoen door in het shirt van Spanje. Er werd gespeculeerd dat de aanvaller zou afvallen voor het EK, maar dat is niet gebeurd. Mogelijk heeft hij zijn oproep te danken aan de twee treffers namens Barēa in de finale van de Copa del Rey tegen Athletic Bilbao (3-0).
Naast Pedro zijn ook clubgenoten Victor Valdés, Gerard Piqué, Xavi, Andrés Iniesta en Cesc Fąbregas geselecteerd. Carles Puyol en David Villa waren eveneens in beeld, maar zij zijn geblesseerd afgehaakt. Rivaal Real Madrid levert in Iker Casillas, Raśl Albiol, Alvaro Arbeloa, Sergio Ramos en Xabi Alonso vijf spelers af.
Adriįn López is één van de verrassende afwezigen in de selectie. De aanvaller van Atlético Madrid maakte zaterdag een goede indruk als invaller tegen Serviė (2-0 zege), maar is niet geselecteerd. Ook Roberto Soldado van Valencia ontbreekt.
Definitieve selectie Spanje:
Doelmannen: Iker Casillas (Real Madrid), Pepe Reina (Liverpool), Victor Valdés (FC Barcelona)
Verdedigers: Raśl Albiol (Real Madrid), Jordi Alba (Valencia), Alvaro Arbeloa (Real Madrid), Sergio Ramos (Real Madrid), Juanfran Torres (Atlético Madrid), Gerard Piqué (FC Barcelona), Javi Martinez (Athletic Bilbao)
Middenvelders: Sergio Busquets (FC Barcelona), Xavi (FC Barcelona), Andres Iniesta (FC Barcelona), Xabi Alonso (Real Madrid), Santi Cazorla (Mįlaga), Cesc Fabregas (FC Barcelona), David Silva (Manchester City), Jesus Navas (Sevilla), Juan Mata (Chelsea)
Aanvallers: Pedro (FC Barcelona), Alvaro Negredo (Sevilla), Fernando Torres (Chelsea), Fernando Llorente (Athletic Bilbao)
Als Duitsland wint krijgen we baklava van mijn wiskundedocentquote:Op zondag 27 mei 2012 13:54 schreef Tim86 het volgende:
Middenveld is wereldklasse, keeper is wereldklasse, maar de rest echt niet. Torres een kutseizoen, Pique een kutseizoen, Pedro ook en de rest is gewoon middelmaat. Wellicht op Ramos na, maar dat blijft een mafkees.
Frankrijk gaat het EK winnen..voorgevoel
Engeland??quote:Op zondag 27 mei 2012 13:55 schreef vandermar het volgende:
Duitsland of Engeland gaat winnen denk ik
Volgens mij waren Xavi en Puyol nog uitgenodigd op de bruiloft van Casillas dus dat valt wel mee volgens mijquote:Op zondag 27 mei 2012 13:56 schreef Toefjes het volgende:
Gaat m niet worden voor spanje dit jaar. Kwart of halve finales, en dan eruit. De confrontaties tussen Real Madrid en Barcelona zullen ook niet bijdragen aan een hecht team. Ik zie Frankrijk wel ver komen dit jaar eigenlijk
Never gonna happen.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:56 schreef vandermar het volgende:
En ik lach iedereen uit als de Finale Duitsland - Engeland is
Nog niet bekend geloof ik..quote:Op zondag 27 mei 2012 13:57 schreef Dudeweiser het volgende:
wat is de selectie van Frankrijk trouwens?
Sakho niet geselecteerdquote:Op zondag 27 mei 2012 13:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog niet bekend geloof ik..
Voorselectie was dit
Doel: Hugo Lloris (Lyon), Steve Mandanda (Marseille), Cédric Carrasso (Bordeaux)
Verdediging: Mathieu Debuchy (Lille), Anthony Réveillčre (Lyon), Mapou Yanga-Mbiwa (Montpellier), Gaėl Clichy (Manchester City), Patrice Evra (Manchester United), Younes Kaboul (Tottenham Hotspur), Laurent Koscielny (Arsenal), Philippe Mexés (AC Milan), Adil Rami (Valencia)
Middenveld: Alou Diarra (Marseille), Blaise Matuidi (PSG), Yann M'vila (Rennes), Yoann Gourcuff (Lyon), Marvin Martin (Sochaux), Yohan Cabaye (Newcastle United), Florent Malouda (Chelsea), Samir Nasri (Manchester City)
Aanval: Olivier Giroud (Montpellier), Jérémy Ménez (PSG), Loļc Rémy (Marseille), Mathieu Valbuena (Marseille), Hatem Ben Arfa (Newcastle United), Karim Benzema (Real Madrid), Franck Ribéry (Bayern München)
Sagna ook niet ..quote:
Slecht seizoen gehad met Marseille geloof ik. Vond het ook verrassend om zijn naam er niet bij te zijn.quote:
En Iniesta, en Pique niet? Kijk, daar begint het alquote:Op zondag 27 mei 2012 13:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Volgens mij waren Xavi en Puyol nog uitgenodigd op de bruiloft van Casillas dus dat valt wel mee volgens mij
Belachelijk ja, ondanks zijn beenbreuk.quote:
''Howard Webb floot een goede wedstrijd''quote:Op zondag 27 mei 2012 13:58 schreef vandermar het volgende:
Iets met keihard dominereneven snel een taktiek inelkaar gebatst
[ afbeelding ]
Onrealistisch spel is het tegenwoordigquote:Op zondag 27 mei 2012 14:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
''Howard Webb floot een goede wedstrijd''
LOL
Yeah rightquote:Op zondag 27 mei 2012 14:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wist ik wel
Ik moet hardop lachen hier
PSGquote:Op zondag 27 mei 2012 13:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Slecht seizoen gehad met Marseille geloof ik. Vond het ook verrassend om zijn naam er niet bij te zijn.
Je was gewoon weer aan het trollen hequote:Op zondag 27 mei 2012 14:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wist ik wel
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wist ik wel
Nee, hij speelt niet bij Marseillequote:Op zondag 27 mei 2012 13:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Slecht seizoen gehad met Marseille geloof ik. Vond het ook verrassend om zijn naam er niet bij te zijn.
oh lol ik haal hem echt altijd door elkaar met M'Biaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
M'Bia is van Kameroenquote:Op zondag 27 mei 2012 14:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh lol ik haal hem echt altijd door elkaar met M'Bia![]()
Fail
Weet ik, maar hij lijkt op Sakhoquote:
Nee, ik lach om m'n eigen ontwetendheidquote:Op zondag 27 mei 2012 14:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je was gewoon weer aan het trollen he
Gekke GJE, steeds maar iets doms posten en dan kijken of we het wel doorhebbenquote:Op zondag 27 mei 2012 14:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je was gewoon weer aan het trollen he
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, ik lach om m'n eigen ontwetendheid
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gekke GJE, steeds maar iets doms posten en dan kijken of we het wel doorhebben
Kijk die verschilen dan, lijken totaal niet op elkaar.quote:
quote:
Ook goedquote:Op zondag 27 mei 2012 14:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar hebben we een andere voor
Net een tweeling.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk die verschilen dan, lijken totaal niet op elkaar.
[ afbeelding ]
TR gemachtquote:
racist.quote:
Heb je Iron Sky nog gezien? Ik ging helemaal stuk toen ze erachter kwamen dat ht een neger was. Daarna viel ik in slaapquote:
Nee, ga hem komende week kijken met wat vrienden haha, ik kan zulke films echt niet alleen kijkenquote:Op zondag 27 mei 2012 14:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je Iron Sky nog gezien? Ik ging helemaal stuk toen ze erachter kwamen dat ht een neger was. Daarna viel ik in slaap
Ik zie Lukequote:Op zondag 27 mei 2012 14:07 schreef Tim86 het volgende:
Iemand deze weleens gezien? Zo droog![]()
Black Hitler
1000000 cameo'squote:
TR Gemachtquote:Op zondag 27 mei 2012 14:14 schreef Tim86 het volgende:
Once you go Black Hitler, you never go back Hitler![]()
teamgeestquote:Op zondag 27 mei 2012 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik moet tegen een vent, 4-3-3, Nasri middelste CM, en alleen maar dode linkjes!
Verder wel een teamgeest van 99!
Heb je hem wel gecrackt?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb laatst FM12 gedownload he, maar als ik dan op die snelkoppeling druk, start die game gewoon niet.
Heeft iemand anders dat ook gehad ofzo, is daar een fix voor?
Geen idee, dat is niet iets wat ik onthoud.quote:
Dat kan niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Geen idee, dat is niet iets wat ik onthoud.
Volgens mij was 'ie al gecrackt.
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Geen idee, dat is niet iets wat ik onthoud.
Volgens mij was 'ie al gecrackt.
Ik ga even die map opzoekenquote:Op zondag 27 mei 2012 14:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Je heb toch in een apart mapje een fm.exe meegekregen?
BIjvoorbeeld in het mapje SKIDROW.
Die staat op je gemountte ISO
Niet iedereen is een fucking computer nerd!quote:Op zondag 27 mei 2012 14:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoe moeilijk is het nou om de aanwijzingen te volgen van een torrent?
Leuk hé als er geen aanwijzingen bij staanquote:Op zondag 27 mei 2012 14:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoe moeilijk is het nou om de aanwijzingen te volgen van een torrent?
Je hoeft geen nerd te zijn om dit te kunnenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet iedereen is een fucking computer nerd!
no offence
Mounten met Deamon Toolsquote:Op zondag 27 mei 2012 15:01 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb net ook die SKIDROW gedownload en wat moet ik dan met dat schijfkopiebestand doen?
Ik moet coins gaan rekenen hiervoor manquote:
Dit dusquote:Op zondag 27 mei 2012 15:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Stap 1: download FM2012 van skidrow
Stap 2: installeer dmv het mounten van de iso
Stap 3: Kopieer de gecrackte fm.exe uit de skidrow folder naar de installatie folder
???
Profit
Ga je het doen?quote:
Vet. Kan ik je ownen.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Denk het wel. Het is mijn oude xbox. En zo'n ps3 is toch meer waard.
quote:
van mn balkon afgooien.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]_!
Pusssyyyyy
Wat ga je er dan mee doen
Waaat een pussyquote:
Ik weet al dat ik van je kan winnenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je verliest van alle ps3'ers opFOK! en je denkt bij mij een kans te maken?
ok ik voel me bedreigd.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet al dat ik van je kan winnen
GJE.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:20 schreef Roypsv het volgende:
iemand ps3 fut potje tegen mij ? ik ben de nieuwe kampioen
GJE is onze beste spelerquote:Op zondag 27 mei 2012 15:20 schreef Roypsv het volgende:
Ze zeggen dat ik bovenaan sta qua PS3'ers.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:20 schreef Roypsv het volgende:
psn : roydewitquote:Op zondag 27 mei 2012 15:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik bovenaan sta qua PS3'ers.
Waz je psn?
stuur me maar een invitequote:Op zondag 27 mei 2012 15:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik bovenaan sta qua PS3'ers.
Waz je psn?
Zometeen lopen m'n auctions af, hold onquote:
Ik ben wat goedkope spelertjes aan het oppikken nuquote:Op zondag 27 mei 2012 15:24 schreef Roypsv het volgende:
oke is goed, nog interessante aanbiedingen ?
87 finishing 84 shot power 92 strength, ik gebruik Siggy ook die heeft 9 uit 7 nu.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:28 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Wat zijn de stats van Bulykin? is kolbein niet fijner?
Best zieke stats. Alleen de Pace is laag neem ik aan ?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
87 finishing 84 shot power 92 strength, ik gebruik Siggy ook die heeft 9 uit 7 nu.
Valt reuze mee, 70 pace.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Best zieke stats. Alleen de Pace is laag neem ik aan ?
Nee 70 is hoog zat.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Best zieke stats. Alleen de Pace is laag neem ik aan ?
Als ik dadelijk van hem heb gewonnenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:29 schreef HophopHolla het volgende:
GJE, wanneer heb je tijd om een potje te spelen?
Eresilversquote:
donequote:Op zondag 27 mei 2012 15:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Roy en HopHolla stuur even een friendrequest naar Richievdm, kom ik er zo aan
Bijnaquote:
join mij isquote:Op zondag 27 mei 2012 15:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Je hebt invite Roy
Edit: Je poorten staan dicht
Gaat niet werken.quote:
hoe zet ik poorten open en welkequote:Op zondag 27 mei 2012 15:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gaat niet werken.
Open je poorten of reboot even
Reboot eerst maar, anders veel werk op niks af.quote:
momentquote:Op zondag 27 mei 2012 15:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Reboot eerst maar, anders veel werk op niks af.
Inhoud van de SKIDROW map in je FM12 (program files) map plaatsen.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:41 schreef Kamikazie het volgende:
GJE, ik heb hem nu gemount en geinstalleerd maar wat moet ik dan doen?
Crack eroverheen gooien en spelen lijkt mequote:Op zondag 27 mei 2012 15:41 schreef Kamikazie het volgende:
Luckyquote:
Via die gemountte schijf naar SKIDROW gaan, en fm.exe naar je FM12 mapje kopierenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:41 schreef Kamikazie het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 15:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Crack eroverheen gooien en spelen lijkt me
Heten wij GJE? NEE dat dacht ik alquote:Op zondag 27 mei 2012 15:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Inhoud van de SKIDROW map in je FM12 (program files) map plaatsen.
invite GJEquote:Op zondag 27 mei 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Via die gemountte schijf naar SKIDROW gaan, en fm.exe naar je FM12 mapje kopieren
Jawel, prijs op futhead is veel lager en ze zetten hem er vaak voor te weinig op. Heb er nu al een stuk of 8 gekocht voor max 45k bin en verkocht voor 13k meerquote:Op zondag 27 mei 2012 15:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Luckygister was er niets onder de 50K
Directx installerenquote:Op zondag 27 mei 2012 15:45 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]Zal wel wat fout doen
Heb gemount en dan moest ik iets in het mapje plaatsen, deed die hele skidrow map en druke dan op het logo, maar krijg dan dit
80 - TCPquote:Op zondag 27 mei 2012 15:46 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hij doet het weer niet man, welke poorten moet ik openen? ik weet wel hoe het moet
Ga nog niet beginnen, misschien later. Probeerde paar maanden geleden al te downloaden maar het lukte me nietquote:Op zondag 27 mei 2012 15:48 schreef Rijst het volgende:
Iedereen aan de FM12. Fut begint ook te vervelen ja. Ik speel nu maar 1 potje per dag
Als ik hier coins voor ging rekenen joh..quote:
Ik vind het wel bazig dat je dat doet manquote:Op zondag 27 mei 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik hier coins voor ging rekenen joh..
Weet je wat ik bij local ip moet invullen?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
80 - TCP
443 - TCP
3659 - UDP
6000 - UDP
9570 - UDP
9980 to 9989 - TCP
10000 to 12500 - TCP
42100 to 42199 - TCP
10500 to 12500 - UDP
Wie had er hier ook alweer hulp nodig met Vegas 12?quote:
Ja, je eigen IPquote:Op zondag 27 mei 2012 15:52 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Weet je wat ik bij local ip moet invullen?
Da's je IP gewoon.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:52 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Weet je wat ik bij local ip moet invullen?
Meestal 192.168.1.xxx maar dat kan verschillen ja, in die volgorde iigquote:
Ikke.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wie had er hier ook alweer hulp nodig met Vegas 12?
haha ook geen race die Schumacher afmaakt he, wou er nog op wedden van te voren dat ie weer niet het einde zou halenquote:
JA DUS EEN BEETJE RESPECT VOOR DIE GOZER!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!1quote:
ja wel een beetje triest maar zo gaan die dingen. 6 verschillende winnaarsquote:Op zondag 27 mei 2012 15:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha ook geen race die Schumacher afmaakt he, wou er nog op wedden van te voren dat ie weer niet het einde zou halente voorspelbaar
Hij zegt dan dat een of ander DLL bestand ontbreektquote:Op zondag 27 mei 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Via die gemountte schijf naar SKIDROW gaan, en fm.exe naar je FM12 mapje kopieren
Neequote:Op zondag 27 mei 2012 15:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
JA DUS EEN BEETJE RESPECT VOOR DIE GOZER!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!1
Welke DLL?quote:Op zondag 27 mei 2012 15:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij zegt dan dat een of ander DLL bestand ontbreekt
als ze friendlies meetellen wel, maar dat zal wel niet. Volgens mij had hij 1 assist trouwens.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Zou Donovan een IF krijgen? 3 goals en 2 assists gister.
Ik reboot nu ook maar even, ben benieuwdquote:Op zondag 27 mei 2012 15:59 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Wazig man alle poorten open gezet die erin stonden maar hij doeth etn ogsteeds niet
0 weight die letterlijk nooit in packs heeft gezeten..quote:
je weet het maar nooit met EAquote:Op zondag 27 mei 2012 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als ze friendlies meetellen wel, maar dat zal wel niet. Volgens mij had hij 1 assist trouwens.
quote:Op zondag 27 mei 2012 16:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Geluidssysteem's FM12 werkt ook weer
Vraag ik me ook afquote:Op zondag 27 mei 2012 16:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat zouden ze toch zonder jou moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |