Oh wat haat ik die vraag, bel je helpdesk heb je al opnieuw gestart, Ja tuurlijk, heeft u ook 5 seconde gewacht, ja meerdere malen, en de stroom en 10 seconde meneer.quote:
veel mensen herstarten niet hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh wat haat ik die vraag, bel je helpdesk heb je al opnieuw gestart, Ja tuurlijk, heeft u ook 5 seconde gewacht, ja meerdere malen, en de stroom en 10 seconde meneer.--!
jaquote:
Die 2 chicks filmen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
geef geld dan ga ik naar binnen en film ik het stiekem
raar, mijn veilige modus heeft gewoon de normale reso altijdquote:
Mijn veilige modus heeft geluid.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
raar, mijn veilige modus heeft gewoon de normale reso altijd
Ik nu ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
raar, mijn veilige modus heeft gewoon de normale reso altijd
glijdt lekker makkelijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:44 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn mattie van vanavond.
Tevens goedenavond.
Met mijn Mac heb ik pas een keer probleem gehad. Dat is in het jaar dat ik hem bijna al heb al een paar keer minder dan het half jaar dat ik deze PC heb.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:44 schreef napoleonfour het volgende:
ik heb geen veilige modus want mac, kweenie of die dat heeft
Applequote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met mijn Mac heb ik pas een keer probleem gehad. Dat is in het jaar dat ik hem bijna al heb al een paar keer minder dan het half jaar dat ik deze PC heb.
Ik heb elke dag wel dat draadloos internet een paar keer weg valt, paar keer gehad dat Windows Licentie niet geladen kon worden en ik opnieuw moest installeren, af en toe wilt Windows niet starten en gaat die computer piepen etc.![]()
Ik ken het, en dan het vel er langzaam vanaf stropenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:45 schreef Dalando het volgende:
Mijn schouders en nek zijn helemaal verbrand.
Ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 22:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel eens een product van Apple gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |