quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef tliciouz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begin ook weer de kleur van Nieuw-Zeeland terug te krijgen,ideaal
Half bezopen is weggegooid geld.
Zit hier in het opvoeden, zo is het bij mijn ouders ook gegaan. Vader komt van boerderij, en hij kan zelf ook niet zomaar stilzitten.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Houthakkersbestaan,we zouden je moeten opnemen bij de Oermannen
Knap,ik zou het niet zomaar kunnen of willenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:18 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zit hier in het opvoeden, zo is het bij mijn ouders ook gegaan. Vader komt van boerderij, en hij kan zelf ook niet zomaar stilzitten.
Aardbeirood?quote:Op maandag 28 mei 2012 19:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik begin ook weer de kleur van Nieuw-Zeeland terug te krijgen,ideaal
die tieten zijn ook altijd groter in de zomerquote:Op maandag 28 mei 2012 19:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echt he, wtf de zon schijnt en ineens overal mooie vrouwen
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:09 schreef tliciouz het volgende:
Dries is trots op je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is wit aan de bovenkant en zwart aan de onderkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is zwart aan de boven kant wit aan de onderkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, geweldig, sommige mensen zijn ook zo kk dom!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:19 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ilatie_mei_2012.html![]()
![]()
Die wheelie van Bozz ook op 00.55.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:32 schreef Pixell het volgende:
[..]
Haha, geweldig, sommige mensen zijn ook zo kk dom!na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
In POL, in NWS, op de frontpage, overal. Mag toch niet hopen dat Roemer over een half jaar naast Obama staatquote:![]()
![]()
Oh,dacht dat je langs een parel van een topic was gekomen vol met PVVersquote:Op maandag 28 mei 2012 22:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
In POL, in NWS, op de frontpage, overal. Mag toch niet hopen dat Roemer over een half jaar naast Obama staat
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Kijk maar in een willekeurig topic over Griekenland of Spanje. Lekker met z'n allen vitten op Europa, of de EUSSR zoals ze het noemen. Ik kan zo niet tegen dat soort mensen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh,dacht dat je langs een parel van een topic was gekomen vol met PVVers![]()
Even zoeken en lezen danquote:Op maandag 28 mei 2012 22:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kijk maar in een willekeurig topic over Griekenland of Spanje. Lekker met z'n allen vitten op Europa, of de EUSSR zoals ze het noemen. Ik kan zo niet tegen dat soort mensen.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Las manos arriba cintura sola
Da media vuelta danza kuduro
No te canses ahora que esto solo empieza
Mueve la cabeza danza kudurona regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Is het trouwens normaal dat de UvT lekker schijt heeft aan deadlines en drie dagen van tevoren nog naar niemand een tentamenoproep heeft gestuurd? Mooi is dat.quote:![]()
Thanks, maar geen S of Mquote:Op maandag 28 mei 2012 22:48 schreef Michhas het volgende:
Freek;
http://www.pullandbear.co(...)23063/BASIC%20JACKET
Dit wat je zocht? De groene?
[ afbeelding ]![]()
Ja. Goede webshop trouwens man, vreemd dat ik die nog niet eerder ben tegengekomenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet gezien, sorry.
Was de kleur wel goed?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: