hhaah dalijk moet je en scheet late en poep je per ongeluk int he t waterquote:Op maandag 28 mei 2012 16:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met zwemmen met een chick kan er echt van alles gebeuren he.
Floaters FTW.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
hhaah dalijk moet je en scheet late en poep je per ongeluk int he t water
Jij verveelt je echt hequote:Op maandag 28 mei 2012 16:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
hhaah dalijk moet je en scheet late en poep je per ongeluk int he t water
Ik zie allene ngo ma dti sort poosts van jou voorbeikomnequote:Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Statistiek, maar komt op hetzelfde neer ja
Zonder gelul, welke statistiek heb je?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Statistiek, maar komt op hetzelfde neer ja
1quote:Op maandag 28 mei 2012 16:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zonder gelul, welke statistiek heb je?
Alleen theory dus? Komt overeen met onze MTO A... als je ergens problemen mee hebt moet je het maar laten weten!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Voor a.s. vrijdag descriptive statistics, probability theory en sample theory
Quelle horreurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Klopt ja. Is prima.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alleen theory dus? Komt overeen met onze MTO A... als je ergens problemen mee hebt moet je het maar laten weten!
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Quelle horreurVind ik nog wel meevallen. Vooral kansrekening vind ik gaar, omdat we eigenlijk de hele tijd Excel (binomdist e.d.) gebruiken en je daar nu niets aan hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, bij ons was kansrekening gelukkig maar 1 vraag. Bij ons gaat het (logisch) veel meer om die samples en verdere statistiek daarmee. Werken met binomiaalverdelingen doen wij eigenlijk ook praktisch niet, normale verdeling ftwquote:Op maandag 28 mei 2012 17:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Klopt ja. Is prima.
[..]
Vind ik nog wel meevallen. Vooral kansrekening vind ik gaar, omdat we eigenlijk de hele tijd Excel (binomdist e.d.) gebruiken en je daar nu niets aan hebt.
De Drakendoder van Delftquote:
Net te laatquote:Op maandag 28 mei 2012 17:39 schreef Michhas het volgende:
Mocht iemand zich vervelen:
Wie kan mij even helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |