quote:Op maandag 28 mei 2012 13:03 schreef PierreTT het volgende:
Zit een beetje artikelen te lezen, kom ik ineens dit tegen
[..]
Lekker betrouwbaar ben je dan als schrijver van artikelen
quote:Op maandag 28 mei 2012 04:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
game.of.thrones.s02e09.720p.hdtv.x264-immerse
mooi
quote:Op maandag 28 mei 2012 04:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
game.of.thrones.s02e09.720p.hdtv.x264-immerse
mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan je oprecht zeiken over dit weer?quote:
Met hooikoorts is dat goed mogelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 15:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoe kan je oprecht zeiken over dit weer?
xDquote:Op maandag 28 mei 2012 16:01 schreef Michhas het volgende:
Wederom tliciouz en haar hubby gespot.
Shit begint eng te worden
Ik denk picknicken en om het helemaal gek te maken; eventjes zwemmen.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:05 schreef Kutstudent het volgende:
Dalijk met een chick die nu dat bestuur doet wat ik volgend jaar doe naar een meertje. Ben benieuwd.
Dat zou wel behoorlijk rebels zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 16:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik denk picknicken en om het helemaal gek te maken; eventjes zwemmen.
Met zwemmen met een chick kan er echt van alles gebeuren he.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik denk picknicken en om het helemaal gek te maken; eventjes zwemmen.
Ja, ze kan duiken, kopje ondergaan. Gekke shit.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met zwemmen met een chick kan er echt van alles gebeuren he.
Gast je had je baard moeten laten staan ik herken je niet meerquote:Op maandag 28 mei 2012 16:01 schreef Michhas het volgende:
Wederom tliciouz en haar hubby gespot.
Shit begint eng te worden
Dat is toch juist de bedoeling?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gast je had je baard moeten laten staan ik herken je niet meer
hhaah dalijk moet je en scheet late en poep je per ongeluk int he t waterquote:Op maandag 28 mei 2012 16:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met zwemmen met een chick kan er echt van alles gebeuren he.
Floaters FTW.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
hhaah dalijk moet je en scheet late en poep je per ongeluk int he t water
Jij verveelt je echt hequote:Op maandag 28 mei 2012 16:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
hhaah dalijk moet je en scheet late en poep je per ongeluk int he t water
Ik zie allene ngo ma dti sort poosts van jou voorbeikomnequote:Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Statistiek, maar komt op hetzelfde neer ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |