Jeetjemineetje, juffie toch! Ik begrijp niet dat je met zo'n ellende en teleurstellingen je eigen strot nog niet hebt doorgesneden. Het is toch allemaal bar heftig! Hoe kan een normaal mens dat nou allemaal aan?quote:Op zondag 27 mei 2012 17:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Dit dus. Minecraft is echt het meest trieste spel, soms zie ik per ongeluk van die Minecraft-creaties (berg met bos enzo, gezichten, gebouwen) en die zijn op zich wel indrukwekkend, maar dan vooral omdat er wat levenloze zielen zijn die daar dan uren aan hebben gewerkt.
Ik snap niet hoe die mensen niet begrijpen dat wat ze doen té nutteloos is, dan kan je nog beter WoW spelen en je gold en account verkopen enzo.
Minecraft
tl;dr: minecraft is voor zielige nerds
Gamen is ook nutteloos.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Dit dus. Minecraft is echt het meest trieste spel, soms zie ik per ongeluk van die Minecraft-creaties (berg met bos enzo, gezichten, gebouwen) en die zijn op zich wel indrukwekkend, maar dan vooral omdat er wat levenloze zielen zijn die daar dan uren aan hebben gewerkt.
Ik snap niet hoe die mensen niet begrijpen dat wat ze doen té nutteloos is, dan kan je nog beter WoW spelen en je gold en account verkopen enzo.
Minecraft
tl;dr: minecraft is voor zielige nerds
Al je geld uitgeven aan nuttelozen dingen uit china.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:17 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Gamen is ook nutteloos.
Net als sporten, op vakantie gaan, naar het cafe, film kijken, muziek luisteren, naar een concert gaan, meuk verzamelen etc. etc. etc.
In principe is je leven nutteloos. Voor ieder mens zijn er nog een paar miljard.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:17 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Al je geld uitgeven aan nuttelozen dingen uit china.
ja toch, btw nog gefeliciteerd dat jullie de tweede plek in de competitie hebben kunnen bemachtigen!quote:Op zondag 27 mei 2012 21:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Minecraft is trouwens wel de aids van de hedendaagse games
Dankjewelquote:Op zondag 27 mei 2012 21:20 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
ja toch, btw nog gefeliciteerd dat jullie de tweede plek in de competitie hebben kunnen bemachtigen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |