Er zijn wel dingen die je leert bij bio die handig zijn voor sk, maar dan is het grootste deel geen biochemie.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:02 schreef Lutte het volgende:
Nou je hebt toch flink wat aan bio
2011-1, opdracht over DNA en zo, zonder enige scheikundige kennis vijf tot tien punten binnen, pure bio.
Maar sowieso heb ik bij het meeste wel zoiets van: oh maar das logisch. En ik kan geen scheikunde dus dat mag ik niet denken
van 2011 had ik alle biodingen goed.. daardoor kwam ik op een 5,1 ofzo..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:02 schreef Lutte het volgende:
Nou je hebt toch flink wat aan bio
2011-1, opdracht over DNA en zo, zonder enige scheikundige kennis vijf tot tien punten binnen, pure bio.
Maar sowieso heb ik bij het meeste wel zoiets van: oh maar das logisch. En ik kan geen scheikunde dus dat mag ik niet denken
En wat moet je halen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:22 schreef dramatic het volgende:
die 5.1 was totaal tho, niet alleen die biochemie
Oh, komt wel goed dus?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:24 schreef dramatic het volgende:
[..]
afhankelijk van de n-termen. maar een 4+ moet eigenlijk wel
in dat geval wel (een 4 halen), maar dat examen was een half jaar geleden. als ik nu een examen bekijk weet ik niks. zometeen maar aan samengevat beginnen!quote:
Goed plan, bij scheikunde moet je wel een zooi termen weten wil je het goed maken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:26 schreef dramatic het volgende:
[..]
in dat geval wel (een 4 halen), maar dat examen was een half jaar geleden. als ik nu een examen bekijk weet ik niks. zometeen maar aan samengevat beginnen!
Termen ken ik welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed plan, bij scheikunde moet je wel een zooi termen weten wil je het goed maken.
oowhh ja ik heb net heerlijk geshopt dus ben lekker.. happyquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:45 schreef Unsub het volgende:
[..]
Neen, op het moment is het een beetje dood;
Dat is heel anders dan gisteren na je MaW examen danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
oowhh ja ik heb net heerlijk geshopt dus ben lekker.. happy
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:47 schreef Winegummetje het volgende:
Ik had me zo verheugd op de bbq vanavond. Begonnen ze pas laat, op het moment dat de bbq aanging, moest ik weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |