Was intronic die dat bedacht flipselsquote:
Jij bent te lelijk voor haarquote:
Ook danquote:
dan nog, zelfs met ghb kan je aan jou ruiken dat je een kop van een baksteen hebtquote:
o jmrquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dan nog, zelfs met ghb kan je aan jou ruiken dat je een kop van een baksteen hebt
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dan nog, zelfs met ghb kan je aan jou ruiken dat je een kop van een baksteen hebt
stick bij je homeboys, fok is veel plannen maken weinig uitvoerenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:48 schreef Typisch het volgende:
Maar mijn vraag was serieus.Morgen middag kan ik niet FOK!'en en wil weten wie er komen s'avonds. Anders dan blijf ik gewoon bij mijn eigen homeboys je weet.
ik moest glimlachenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben daar dan toch, als ik niks zie dan ben ik in een kwartier weer terug.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
stick bij je homeboys, fok is veel plannen maken weinig uitvoeren
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah de amsterdammer komt naar boven in flips
het verschil tussen kennen en kunnen kennen we niet
Geen tortillas?quote:
Spytoolen, ja?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was intronic die dat bedacht flipsels
ik ben een man.quote:
Blijf bij je homeboys. Wel zo raadzaam denk ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:48 schreef Typisch het volgende:
Maar mijn vraag was serieus.Morgen middag kan ik niet FOK!'en en wil weten wie er komen s'avonds. Anders dan blijf ik gewoon bij mijn eigen homeboys je weet.
Wtf. Ik als havenslaaf heb die dingen maar watvaak in mijn handen gehad met straatje leggen voor de haven baronnen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ruik eigenlijk nooit aan bakstenen
Naar kenker, en als kenker een user was geweest dan was zijn naam Plastic_zak geweestquote:
Geen Plastic_zak gelukkig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Naar kenker, en als kenker een user was geweest dan was zijn naam plastic_zak geweest
Idd ja, jij lult wel vaker over mij zag ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Geen tortillas?
[..]
Spytoolen, ja?
[..]
ik ben een man.
[..]
Blijf bij je homeboys. Wel zo raadzaam denk ik
Ga dan film kijken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Naar kenker, en als kenker een user was geweest dan was zijn naam plastic_zak geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |