Oh die is zeker leuk, vooral nu 'ie lekkel goedkoop is, maar runt nog altijd het RIM OS enne...quote:Op maandag 28 mei 2012 20:07 schreef Janesh het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een blackberry playbook besteld en buiten gebruikt, de uitblinker in buitengebruik.
quote:ik zoek een goedkope tablet, met android
Oké danjewel. meer verschillen kon ik ook niet vinden. ben benieuwd naar de tornados, anders kan ik hem altijd nog verkopen en een Mars kopen:)quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:03 schreef shiznuts het volgende:
Sinds wanneer heeft de Mars een -MX processor i.p.v. een -M3 ? Beide singlecore Cortex-A9 Amlogics.
Enige verschil is 800x480 VS 1024x600 en de (niet veel betekenishebbende) 'L' toevoeging op -M3.
Ah, en hier de productpage van de Mars, hier van de Tornado.
Erg mooie specificaties! ik hou hem in de gaten, eerst even mijn al verstuurde tornados afwachten!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:17 schreef shiznuts het volgende:
'k Zou eerder deze overwegen dan op over te stappen qua Novo7 1024x600... de Elf II.
No problemo, en zoals Loll zei SDHC tot 32GB.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:22 schreef richard1992 het volgende:
[..]
Erg mooie specificaties! ik hou hem in de gaten, eerst even mijn al verstuurde tornados afwachten!
Bedankt voor de informatie Shiznuts
Ben benieuwd naar de Elf II!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:28 schreef RobertNL het volgende:
Hoop dat de mars vandaag verzonden wordDe elf II met wat geluk donderdag.
T.e.a.b.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:05 schreef ElmoFan het volgende:
Wat zou ik nog kunnen vragen/krijgen voor mijn archos 70 8gb met een kapotte linker speaker (die heb ik eruit gehaald omdat ie zo hinderlijk was)?
Toch maar niet!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:40 schreef richard1992 het volgende:
Iemand ervaring met de volgende tablet shop:
http://www.chinaecarts.com/
Mooie prijzen:)
Bic verstuurd meestal met CN (China post). Traceren kan wel een weekje duren (dag of 6 meestal). Maar op het moment heeft de tracking site kuren en is niet betrouwbaar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:30 schreef richard1992 het volgende:
BIC verstuurd toch met Hongkong post?
Waarom krijg ik dan een tracking nummer dat eindig met CN, dat is toch ChinaPost:)?
ik heb vrijdag mijn tracking nummer gekregen maar ik kan hem nog niet traceren, hoelang duurt dit meestal?
Ainol strikes again.quote:Op woensdag 30 mei 2012 10:34 schreef RobertNL het volgende:
AARGH, de hele eerste batch ELF II is amper te krijgenDan maar de tweede batch
Soms met HK, soms CN, soms SG.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:30 schreef richard1992 het volgende:
BIC verstuurd toch met Hongkong post?
Waarom krijg ik dan een tracking nummer dat eindig met CN, dat is toch ChinaPost:)?
ik heb vrijdag mijn tracking nummer gekregen maar ik kan hem nog niet traceren, hoelang duurt dit meestal?
Nice!quote:Op woensdag 30 mei 2012 13:04 schreef Spockjuh_ het volgende:
probleem wat ik had met settings opslaan is opgelost dmv een factory reset!
Waar heb je hem besteld?quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bic verstuurd meestal met CN (China post). Traceren kan wel een weekje duren (dag of 6 meestal). Maar op het moment heeft de tracking site kuren en is niet betrouwbaar.
Elf II besteld, heb me er maar bij neergelegd dat ik hem pas eind volgende week heb(+- 115 euro)
quote:Toshiba legt eind juni een nieuwe Android-tablet in de winkelschappen. De AT300 heeft een scherm van 10,1 inch en een resolutie van 1280x800 pixels. De tablet wordt aangedreven door Nvidia's Tegra 3-soc en gaat 399 euro kosten.
De AT300 heeft een zilverkleurige achterkant met een reliëfstructuur en om het scherm af te dekken gebruikt Toshiba krasvrij Gorilla Glass. De tablet draait op Android 4.0, ook wel Ice Cream Sandwich genoemd, en bevat naast de quadcore-Tegra 3-soc 1GB aan werkgeheugen. Naast het standaard-Android-toetsenbord levert Toshiba als alternatief Swype mee, waarmee woorden gevormd kunnen worden door over de letters te slepen.
Standaard beschikt de tablet over bluetooth, wifi b/g/n en gps. Er zullen ook modellen uitkomen met een ingebouwde 3g-module. Op het gebied van aansluitingen heeft het apparaat een micro-usb-poort, een micro-hdmi-uitgang, een dockingpoort en een sd-kaartlezer die overweg kan met reguliere sd-kaartjes. Dat is opvallend; de meeste Android-tablets kunnen enkel overweg met de kleinere micro-sd-kaartjes.
Aan de achterzijde is in de rechterbovenhoek een 5-megapixelcamera met ledflitser geplaatst. Aan de voorzijde bevindt zich in het midden boven het scherm een 2-megapixelcamera voor videobellen. De tablet meet op zijn dikste punt 8,95mm, heeft een accu van 25Wh en weegt 590 gram. De tablet krijgt een adviesprijs van 399 euro en moet eind juni in de winkel liggen. Of het om een 16GB- of 32GB-model gaat, is nog niet duidelijk.
Dat zijn de specs, qua verkooppunten. Aliexpress natuurlijk en verder:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:17 schreef shiznuts het volgende:
'k Zou eerder deze overwegen dan op over te stappen qua Novo7 1024x600... de Elf II.
Van zelf zoeken is nog nooit iemand doodgegaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef shiznuts het volgende:
Spemall, aliexpress, merimobiles, pandawill, buyincoins, chinagrabber, ownta, etc zijn aardig bekende sites ja.
Je komt zo op het internet wel wat ervaringen tegen.
Er is een lijst op de Ainol Facebook waar mensen hun tablets vandaan hebben gehaald, entry van 27 maart, waar die sites in voor kwamen.
Kan goedkoper via aliexpress voor +-115 euroquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:17 schreef Loll het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/AI(...)c4c04#ht_6592wt_1102 dit is een goede deal denk ik.
Hoeft niet eensquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:46 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Nope, maar... dan maak je toch een Moneybookers-account aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |