ik moet door naar beilen. daar even compjoeter fixenquote:
Ja! Al sinds 11 uur bezig ofzo. Dus nu even een uurtje pauze. Dan nog even 2 verslagen (gelukkig kleine), en dan gewoon echt klaar voor het hele schooljaar! Alleen nog leren voor een toets, maar dat ga ik vandaag niet meer doen. Daar begin ik vanaf morgen wel mee ofzoquote:
Aahquote:Op maandag 28 mei 2012 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, lekker dagjeHelemaal slapjes en duf, drink even een glas water en gooi het er meteen weer uit
pff, bahquote:Op maandag 28 mei 2012 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, lekker dagjeHelemaal slapjes en duf, drink even een glas water en gooi het er meteen weer uit
kijk aanquote:Op maandag 28 mei 2012 14:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja! Al sinds 11 uur bezig ofzo. Dus nu even een uurtje pauze. Dan nog even 2 verslagen (gelukkig kleine), en dan gewoon echt klaar voor het hele schooljaar! Alleen nog leren voor een toets, maar dat ga ik vandaag niet meer doen. Daar begin ik vanaf morgen wel mee ofzo
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aah![]()
* TheGirlNextDoor geeft Justin een heeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel!
Niet zo. om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:27 schreef rulerofdeath het volgende:
wie vindt het leuk om geswaffeld te worden?
Dan hoef je toch ook niet te reageren?quote:
Gaan we bijdehand doen?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan hoef je toch ook niet te reageren?
tjah, beter iets respons dan geen responsquote:Op maandag 28 mei 2012 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan hoef je toch ook niet te reageren?
quote:
en pijpen vind je wel leuk om te doen?quote:
wat moet, dat moet.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en pijpen vind je wel leuk om te doen?
quote:
Mja, gister was een beetje chaos. Moest om 2 uur bij Atak zijn, werd om half 2 wakker. Dus weinig tijd om iets af te spreken en alles.quote:
je moest werken ofniet? zo ja, hoezo pas vanaf half 4?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja, gister was een beetje chaos. Moest om 2 uur bij Atak zijn, werd om half 2 wakker. Dus weinig tijd om iets af te spreken en alles.
3 uur bij Freshtival, half 4 binnen.
Ik moest ff fietsflyeren voor Atak.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je moest werken ofniet? zo ja, hoezo pas vanaf half 4?
ah, dus jij heb die stomme dingen met elastiekjes aan de fietsen gehangenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moest ff fietsflyeren voor Atak.
We zouden om 2 uur bij Atak wegrijden, maar ik had me verslapen en een collega ook
We kwamen elkaar die avond ervoor om half 5 's nachts nog tegen "2 uur bij atak he?!" "ja ja ja"
Dus.
Naja, half 3 bij Atak, naar Freshtival rijden, even fietsflyeren, postertjes plakken en vrije entree naar binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |