Alberto kennen we allemaal, daar kun je gerust mee meegaanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik ga nooit mee met vreemde mensen.
Foei, Red! Voor straf vroeg naar bed.
euhhh, het is al na tienenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik ga nooit met vreemde mensen mee.
Foei, Red! Voor straf vroeg naar bed.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Alberto kennen we allemaal, daar kun je gerust mee meegaan
Maar voor een vrijdag......quote:
Ruzie aan het maken op Facebook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Maar voor een vrijdag......
Waar is PS eigenlijk?
Niet eens zozeer nagedacht over het diploma voor de toekomst, maar inderdaad, wie weet komt het ooit wel van pas. Maar ik wil het gewoon afmaken. Zou het wel heel erg zonde vinden als ik met nog 1 vak te gaan zou stoppen. Was eigenlijk ook gewoon niet in me opgekomen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen, wel ontzettend zonde.
Vroeg me af waarom jij nog per se je laatste vak wilde halen, aangezien je liever full time bij Mattís blijft, maar ik denk dat je dit voor de toekomst wilt, dat je nog altijd een diploma achter de hand hebt?
Wel knap, hoor. Vergt behoorlijk wat doorzettingsvermogen om dit nog te doen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:07 schreef Soempie het volgende:
Docu ook gezien Nem.En ik ben echt een emotioneel wrak. Heb zitten huilen, omdat de serie is afgelopen.
Maar was ook echt wel dé serie 'van' Wiebel en mij en ik ben moe en ik ben sowieso labiel.
Je hebt nog heel veel House bij te kijken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
ik moet eigenlijk slapen, want mn wekker gaat om half 7 weer, maar ik heb geen zin en het is nog vrij warm hier
ja maar ik heb me laten vertellen dat m'n vriendin het ook wel wil zien, dus dan ga ik het maar niet alvast zelf kijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt nog heel veel House bij te kijken.
Ik wil jou ook best een cadeautje sturen, maar dit geschenk is meer voor Ophelia geschikt dan voor jouquote:
Nou ja, vrienden verwaarlozen in deze tijd? Volgens mij snapt men het welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:58 schreef MaJo het volgende:
Bedankt allemaalmijn broer hoort dinsdag de definitieve uitslag.
Wel een emotioneel dagje, het harde werken begint er weer in te hakken. Geen tijd voor vrienden en ik heb G de laatste dagen nauwelijks gezien. Ik barste net in tranen uit, dat gebeurt me bijna nooit
Gelukkig gaat het weer beter, net lekker gelezen in bad en ik ga nu even een aflevering van Grey's Anatomy kijkenen morgen uitslapen
Het antwoord was trouwens antwoord C.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
Je bent een Japanner.
Je bent een kunstenaar.
Je bent a-seksueel.
Wat doe je:
- je maakt een kunstwerk
- je doet je best en zet jezelf er toch toe seks te hebben omdat het zo hoort
- je nodigt 3 mannen en 2 vrouwen uit die je operatief verwijderde pik + ballen opeten met een beetje peterseliesaus en paddestoelen.
Ik mag hopen dat ze het snappenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja, vrienden verwaarlozen in deze tijd? Volgens mij snapt men het wel
Dat uitslapen zou ik zeker doen
Vooral kleine rustmomentjes nemen want je loopt jezelf altijd voorbij in deze dagen. Dat blijkt maar weer
Wat betreft de uitslag, hoe lang is het geleden dat je je broer gezien hebt? I.v.m. Jazz en besmettelijkheid van jullie
What the...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het antwoord was trouwens antwoord C.
Hij heeft er 1000 euro voor gevangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |