Alberto kennen we allemaal, daar kun je gerust mee meegaanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik ga nooit mee met vreemde mensen.
Foei, Red! Voor straf vroeg naar bed.
euhhh, het is al na tienenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik ga nooit met vreemde mensen mee.
Foei, Red! Voor straf vroeg naar bed.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Alberto kennen we allemaal, daar kun je gerust mee meegaan
Maar voor een vrijdag......quote:
Ruzie aan het maken op Facebook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Maar voor een vrijdag......
Waar is PS eigenlijk?
Niet eens zozeer nagedacht over het diploma voor de toekomst, maar inderdaad, wie weet komt het ooit wel van pas. Maar ik wil het gewoon afmaken. Zou het wel heel erg zonde vinden als ik met nog 1 vak te gaan zou stoppen. Was eigenlijk ook gewoon niet in me opgekomen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen, wel ontzettend zonde.
Vroeg me af waarom jij nog per se je laatste vak wilde halen, aangezien je liever full time bij Mattís blijft, maar ik denk dat je dit voor de toekomst wilt, dat je nog altijd een diploma achter de hand hebt?
Wel knap, hoor. Vergt behoorlijk wat doorzettingsvermogen om dit nog te doen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:07 schreef Soempie het volgende:
Docu ook gezien Nem.En ik ben echt een emotioneel wrak. Heb zitten huilen, omdat de serie is afgelopen.
Maar was ook echt wel dé serie 'van' Wiebel en mij en ik ben moe en ik ben sowieso labiel.
Je hebt nog heel veel House bij te kijken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
ik moet eigenlijk slapen, want mn wekker gaat om half 7 weer, maar ik heb geen zin en het is nog vrij warm hier
ja maar ik heb me laten vertellen dat m'n vriendin het ook wel wil zien, dus dan ga ik het maar niet alvast zelf kijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt nog heel veel House bij te kijken.
Ik wil jou ook best een cadeautje sturen, maar dit geschenk is meer voor Ophelia geschikt dan voor jouquote:
Nou ja, vrienden verwaarlozen in deze tijd? Volgens mij snapt men het welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:58 schreef MaJo het volgende:
Bedankt allemaalmijn broer hoort dinsdag de definitieve uitslag.
Wel een emotioneel dagje, het harde werken begint er weer in te hakken. Geen tijd voor vrienden en ik heb G de laatste dagen nauwelijks gezien. Ik barste net in tranen uit, dat gebeurt me bijna nooit
Gelukkig gaat het weer beter, net lekker gelezen in bad en ik ga nu even een aflevering van Grey's Anatomy kijkenen morgen uitslapen
Het antwoord was trouwens antwoord C.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
Je bent een Japanner.
Je bent een kunstenaar.
Je bent a-seksueel.
Wat doe je:
- je maakt een kunstwerk
- je doet je best en zet jezelf er toch toe seks te hebben omdat het zo hoort
- je nodigt 3 mannen en 2 vrouwen uit die je operatief verwijderde pik + ballen opeten met een beetje peterseliesaus en paddestoelen.
Ik mag hopen dat ze het snappenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja, vrienden verwaarlozen in deze tijd? Volgens mij snapt men het wel
Dat uitslapen zou ik zeker doen
Vooral kleine rustmomentjes nemen want je loopt jezelf altijd voorbij in deze dagen. Dat blijkt maar weer
Wat betreft de uitslag, hoe lang is het geleden dat je je broer gezien hebt? I.v.m. Jazz en besmettelijkheid van jullie
What the...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het antwoord was trouwens antwoord C.
Hij heeft er 1000 euro voor gevangen
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het antwoord was trouwens antwoord C.
Hij heeft er 1000 euro voor gevangen
Yeps. En inderdaad perfect weer!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weekendje weg Diaan? Perfect weer zou ik zo zeggen
Ja, dat snap ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze het snappenmaar mis het wel een beetje, ben echt weinig sociaal op het moment
Fingers crossedquote:Broer voor het laatst gezien een week of zes geleden en sindsdien heb ik jou in ieder geval een paar keer gezienmaar als hij open tbc blijkt te hebben (kleine kans) dan wordt dat nog wel een probleem ja
Als je ze kon proeven...quote:Die rib ziet er trouwens zeer smakelijk uit
ik heb er normaal eigenlijk nooit last van maar gisteren en vandaag een beetje aan het snotteren....quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
Dacht ik dit jaar geen last te hebben van hooikoorts....BAM!
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, net even warm weer bier in wezen slaan
Paulaner Hefe Weizen
Budvar
Brewdog Punk IPA
vind ik wel een lekker moutig pilsje, weinig bitter maar een stuk smaakvoller dan de meeste Nederlandse pilsjes.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
Alleen die Budvar had van mij achterwege mogen blijven
Dat is waarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vind ik wel een lekker moutig pilsje, weinig bitter maar een stuk smaakvoller dan de meeste Nederlandse pilsjes.
Neuh, niet echtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jammer voor zijn familie, maar verder niet echt een gemis denk ik zo
Top, dank jequote:
Ik denk dat het daar wel mee te maken heeft. Maar we hadden wel Jazz by Duurstede shirts aan dus we waren wel herkenbaarquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:31 schreef Soempie het volgende:
Ik zeg ook altijd 'nee' voor ze me wat kunnen vragen op straat. Als het tenminste overduidelijk is dat iemand me iets wil verkopen. Heb ik een paar keer niet gedaan en kwam gewoon amper van die lui af.Dus dat die mensen zo reageren heb je aan de straatverkopers/ mensen die er staan voor goede doelen te danken.
Oh, een handdoek met haar naam erin geborduurd is inderdaad niet echt geschikt voor mij.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil jou ook best een cadeautje sturen, maar dit geschenk is meer voor Ophelia geschikt dan voor jou
Ik hoop zo dat het geen TBC is, liever zelfs helemaal geen TBC.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:58 schreef MaJo het volgende:
mijn broer hoort dinsdag de definitieve uitslag.
Ja, rub het er maar in.quote:
quote:Laat je koelbox thuis
Het is een moeilijke maar toch noodzakelijke mededeling: wij vragen vriendelijk, maar met klem, om eigen eten en drinken niet mee te nemen naar het festivalterrein. Tot onze spijt kunnen we niet anders dan deze maatregel doorvoeren. Subsidies lopen terug, terwijl kosten voor artiesten, tenten, vergunningen e.d. stijgen. Tijden veranderen helaas, en om te kunnen overleven zullen we ook meer omzet moeten halen uit de verkoop van eten en drinken. De ticketprijs proberen we echter laag te houden. Wij vragen om jullie begrip en steun in deze ook voor ons moeilijke tijden.
Zoals je weet heeft tbc een lange incubatietijd dus het zou kunnen dat hij het al 15 jaar geleden opgelopen heeft in Indonesië of Thailand. Ook is hij de laatste jaren een paar keer in Kosovo geweest dus dat is ook een optie, maar daar zullen we denk ik nooit achterkomen. Frappant is wel dat mijn vader vroeger ook tbc heeft gehad, what are the oddsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, een handdoek met haar naam erin geborduurd is inderdaad niet echt geschikt voor mij.
[..]
Ik hoop zo dat het geen TBC is, liever zelfs helemaal geen TBC.![]()
Als het wel zo is, vraag ik me af hoe hij daar aan komt. Is hij in het buitenland geweest, of veel met buitenlanders in contact geweest, (ik bedoel natuurlijk de gebieden waar TBC meer heerst)?
[..]
Ja, rub het er maar in.
Ik heb weer mijn couscous/spinazie/uitjes/ansjovis/mais-mengsel opgewarmd.
'Feestdagen' zoals Pinksteren gaan helemaal aan me voorbij. Ook Pinkpop is weer begonnen, vroeger was dat nogal wat, tegenwoordig vergeet ik het.
Vrienden van me zijn dit weekend bij de Music Meeting hier in Nijmegen.
Van hun site, de eerlijkheid kan ik wel waarderen:
[..]
Je gaat vissen?quote:
ik ook gedaan vanmiddag... Vier ballen uit de sloot moeten vissen...quote:
Ach beter dan een grote vis er met je hengel vandoor te zien gaan!quote:
Jij nog laat opquote:
Dat was bij mij dus ook het geval.quote:Op zondag 27 mei 2012 01:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij nog laat op
Blijkt waarschijnlijk dat iedereen stiekem wel meeleestIk dus wel maar had even niets te melden
Nicequote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:33 schreef MaJo het volgende:
Zo vandaag loten verkocht in de binnenstad. Wat een chagrijnige mensen lopen er toch rondde meesten zeiden al nee voordat ik ze uberhaupt iets gezegd had
Gelukkig zijn er ook lieve mensen dus uiteindelijk hebben we met z'n drieën ruim honderd loten verkocht
Geestigquote:Op zondag 27 mei 2012 13:17 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een cake, met een chocoladetopping die niet hard wil worden.
Ga ik googlen, zie ik een topic van Soempie die hetzelfde probleem had.
Chocolade smelten en weer hard laten worden *help*
quote:
Ze is echt zwanger geweest.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:43 schreef MaJo het volgende:
[..]is zij ook echt zwanger of is dat geshopt?
quote:Op zondag 27 mei 2012 13:17 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een cake, met een chocoladetopping die niet hard wil worden.
Ga ik googlen, zie ik een topic van Soempie die hetzelfde probleem had.
Chocolade smelten en weer hard laten worden *help*
En nu maar hopen dat er geen puppy in zit.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De post heeft een pakketje dat voor mij bestemd is bij buren afgegeven. Buren die er dit weekend blijkbaar niet zijn, terwijl ik de rest van de week nauwelijks thuis ben. Voorlopig geen pakket voor Tim dus
Dan was het een verdomd goedkope puppy, met de nadruk op was.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat er geen puppy in zit.
Oftewel, een verdomd goedkope BBQquote:Op zondag 27 mei 2012 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan was het een verdomd goedkope puppy, met de nadruk op was.
Om het vlees een beetje redelijk te laten besterven moet je toch op tijd al het lichaamsvocht eruit halen? Daar ben ik nu ook te laat voor denk ikquote:
dat geldt zo'n beetje voor heel Nederland, toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:35 schreef MaJo het volgende:
Morgen een dagje vrij![]()
![]()
Trouwens Nem, ik ben pas dinsdag weer in Wijk
Dat is waar maar ben de laatste dagen zo druk (ook geen weekend gehad) dat ik niet had verwacht dat het er in zou zittenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat geldt zo'n beetje voor heel Nederland, toch?
Ja, dat snap ik dan welquote:Op zondag 27 mei 2012 22:35 schreef MaJo het volgende:
Morgen een dagje vrij![]()
![]()
Trouwens Nem, ik ben pas dinsdag weer in Wijk
Voor de uitslag hoef je niet weg te blijven, tenzij je dan niet meer durft te komenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dan wel
Ik zat ook even met de vraag over de uitslag van je broers onderzoek enzo of het handig is dat eerst af te wachten of niet. Had ik je moeder gemaild.
De weersvoorspellingen zijn trouwens niet gunstig.
Nee, ik ben er niet bang voor. Maar als het open is..wat dan?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:54 schreef MaJo het volgende:
Voor de uitslag hoef je niet weg te blijven, tenzij je dan niet meer durft te komen
Voor door de week wel ja. maar in het weekend mag de zon best schijnenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
prima weersverwachting, ik moet dinsdag weer werken
Als het open is dan is de kans aanwezig dat wij besmet zijn, de kans dat wij weer "open" zijn is echter wel klein. Oftewel: we kunnen er nu toch niets meer aan veranderenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik ben er niet bang voor. Maar als het open is..wat dan?
Dan wordt het lastig jaquote:Op zondag 27 mei 2012 22:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als je het mij vraagt, wordt een lastige, heb zaterdag al 2 andere dingen staan.
Nou, niet helemaal waar omdat de kans dat ík besmet ben toch nóg een stuk kleiner is. Tenzij ik een week tussen jullie ga zittenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het open is dan is de kans aanwezig dat wij besmet zijn, de kans dat wij weer "open" zijn is echter wel klein. Oftewel: we kunnen er nu toch niets meer aan veranderen
als ik al zou kunnen komen zou ik tegen vijven alweer weg moetenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig jaWas wel gezellig geweest
Dat is waar maar de kans dat wij open TBC hebben is te verwaarlozen, we hebben namelijk nergens last vanquote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal waar omdat de kans dat ík besmet ben toch nóg een stuk kleiner is. Tenzij ik een week tussen jullie ga zitten
Maargoed, ik heb er geen problemen mee. Maar wist gewoon niet hoe/wat/waar.
Ah dat is wel jammer, want met name de avondprogrammering is heel erg tofquote:Op zondag 27 mei 2012 22:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
als ik al zou kunnen komen zou ik tegen vijven alweer weg moeten
Nee, natuurlijk schiet dat niet opquote:Op zondag 27 mei 2012 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waar maar de kans dat wij open TBC hebben is te verwaarlozen, we hebben namelijk nergens last vanEn anders zouden we allemaal in quarantaine moeten, dat schiet ook niet op
Gewoon verwerken in het programmaquote:Op zondag 27 mei 2012 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk schiet dat niet op
Maar denk je dat een dokter zegt "oh, u heeft het druk met een festival met duizenden mensen terwijl u open TBC heeft? Ach, dan gaat u volgende week toch gewoon binnen zitten?"
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon verwerken in het programma
16:00 Terrein open
16:30 Tap open
16:45 TBC open
17:00 Hoofdpodium open
[..]
Tofquote:Op zondag 27 mei 2012 23:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Yuri Honing ga ik hopelijk morgen op jazz in Duketown zien
Je kunt er sowieso geen pijl op trekken omdat de besmetting dus pas na jaren kan openbaren. Zolang niemand van ons zich de longen uit het lijf hoest dan zal het wel loslopenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk schiet dat niet op
Maar denk je dat een dokter zegt "oh, u heeft het druk met een festival met duizenden mensen terwijl u open TBC heeft? Ach, dan gaat u volgende week toch gewoon binnen zitten?"
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:08 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik ben gevaccineerd, met bijbehorend litteken.
Godver, nu twijfel ik weer!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
Was dat litteken niet van pokkenvaccinaties?
Omdat ik meen dat die pokkenvaccinaties littekens achterlaten. En House. En een Vlaamse met zo'n litteken waarvan ik meen dat ze zei dat haar hele generatie was ingeeent tegen de pokken en dus zo'n litteken had.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Godver, nu twijfel ik weer!![]()
Zat al steeds te twijfelen waar het litteken vandaan komt, had gisteren de info over pokken en TBC-vaccinatie gelezen. Bleek dat pokken al veel langer uitgeroeid was, dus moest het wel TBC zijn. Waarom denk jij nou opeens dat het ook pokken kan zijn?
Leek mij ookquote:Op zondag 27 mei 2012 23:16 schreef MaJo het volgende:
Je wordt toch ook niet standaard ingeënt tegen TBC? Wel tegen pokken.
Zou best kunnenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:18 schreef ß het volgende:
Kan het niet zijn dat het vaccin ondertussen is aangepast en geen litteken meer achterlaat?
Zou goed kunnen. Volgens mij heb ik de DKTP wel gehad, maar heb ik geen duidelijk litteken eraan overgehoudenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:18 schreef ß het volgende:
Kan het niet zijn dat het vaccin ondertussen is aangepast en geen litteken meer achterlaat?
Maar de P daarin is voor Polio.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Volgens mij heb ik de DKTP wel gehad, maar heb ik geen duidelijk litteken eraan overgehouden
Echt? Maar goed dat ik geen mensen hoef in te enten danquote:Op zondag 27 mei 2012 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar de P daarin is voor Polio.
Ik bedenk me net...wij worden helemaal niet standaard ingeent tegen de pokken.
Dan had je het waarschijnlijk wel gewetenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Echt? Maar goed dat ik geen mensen hoef in te enten dan
Of ik had iedereen de verkeerde injecties gegevenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan had je het waarschijnlijk wel geweten
Alleen als jij ze ook besteld zou hebben. En die kans is dan weer een stuk kleinerquote:Op zondag 27 mei 2012 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of ik had iedereen de verkeerde injecties gegeven
Wij moesten/mochten daarvoor met zijn allen naar de ArenAquote:Op zondag 27 mei 2012 23:52 schreef MaJo het volgende:
Ik ben ook tegen hersenvliesontsteking ingeëntDat is verplicht als je in Groot Brittannië woont
Zo..die lieten er geen gras over groeien...quote:Op zondag 27 mei 2012 23:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wij moesten/mochten daarvoor met zijn allen naar de ArenA
Dat geeft even een kleine generatiekloof weerquote:Op zondag 27 mei 2012 23:54 schreef ß het volgende:
Ik ook voor meningokokken c. Dat was 'in' toen ik op de basisschool zat.
Ik ook, Lariam. Verder wel Hepatitis A/B en gele koorts.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ook nog tegen een paar tropische ziekten. Niet malaria, daar had ik pillen voor
Ik weet niet meer precies wat ik heb gehad en het is bijna veertien jaar geleden. Als ik nog een keer die kant op ga haal ik wel een nieuwe spuitquote:Op maandag 28 mei 2012 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook, Lariam. Verder wel Hepatitis A/B en gele koorts.
Dat is toch dat medicijn waarvan je in een psychose kan raken?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook, Lariam. Verder wel Hepatitis A/B en gele koorts.
Sommige mensen krijgen er heftige dromen/nachtmerries van. Ik had er geen probleem mee.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:05 schreef MaJo het volgende:
Dat is toch dat medicijn waarvan je in een psychose kan raken?
Ik ken iemand waarvan de broer zelfmoord heeft gepleegd omdat hij psychotisch werd door het medicijn. Het schijnt dat mensen die gevoelig zijn voor depressies helemaal kunnen flippen op dat medicijn. Bij die soldaat die diverse mensen afslachtte in Afghanistan werd ook gedacht dat het door dat medicijn kwam, dus het kan best gevaarlijk zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen er heftige dromen/nachtmerries van. Ik had er geen probleem mee.
BCG?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen er heftige dromen/nachtmerries van. Ik had er geen probleem mee.
Hopelijk heb je vanavond alleen zoete dromen.
Tim, er is nog geen goed malariavaccin, als je dat bedoelde.
En ik ben er over uit, 't is gewoon een BCG-litteken. Die pokken kan ik helemaal uit mijn hoofd zetten. Wat een nare plaatjes zijn dat.
QPR?quote:
Nembrionic +1quote:
Is toevallig het favoriete team van iemand die ik kenquote:
Waarom is BCG de afkoting voor een vaccinatie tegen TBC?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:22 schreef wyccie het volgende:
WTFBBQQFTGMTA?
BCG is de naam van de vaccinatie tegen TBC.
MaJo, dat van die militairen en Lariam had ik inderdaad ook eens gehoord. Het wordt inderdaad afgeraden Lariam te nemen als je psychisch niet stabiel bent. Blijkbaar ben ik er stabiel genoeg voor, hmm.
Bacillus Calmette-Guerin, naar de ontdekkers.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom is BCG de afkoting voor een vaccinatie tegen TBC?
Ehm? Wtfquote:Een jongetje was ruim drie uur zijn ouders kwijt. De ouders hadden de kleine op het strand achtergelaten, terwijl ze zelf een hapje waren gaan eten.
Hoe tofquote:Op maandag 28 mei 2012 08:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb geen loopband maar dit wil ik ook proberen![]()
Dat klinkt niet als een heel logische comboquote:Op maandag 28 mei 2012 09:29 schreef Etcetera het volgende:
Mijn eten gisteren: mosterdsoep, spareribs en wentelteefjes van Fryske Sûkerbole met vanillesaus en ijs.
je bent spaties vergetenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:22 schreef wyccie het volgende:
WTFBBQQFTGMTA?
BCG is de naam van de vaccinatie tegen TBC.
MaJo, dat van die militairen en Lariam had ik inderdaad ook eens gehoord. Het wordt inderdaad afgeraden Lariam te nemen als je psychisch niet stabiel bent. Blijkbaar ben ik er stabiel genoeg voor, hmm.
En hier ben ik uiteindelijk beland:quote:Op maandag 28 mei 2012 08:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb geen loopband maar dit wil ik ook proberen![]()
Waarom hadden wij dat niet op school?quote:
Sommige mensenquote:Op maandag 28 mei 2012 08:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
'Opvallend veel kinderen vermist op stranden'
[..]
Ehm? Wtf
De dingen die ik op de basisschool maakte waren kuikentjes van een geel washandje, vouwkikkers, harmonicaslinky'squote:
En ik dacht dat ik al goed bezig was om binnen een kwartier na het opstaan te gaan schoonmaken.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:14 schreef iamredleader het volgende:
Zo, handjevol tegels in de tuin verwijderd, grote witte paal uit de grond getrokken, kleinere metalen ding uit de grond getrokken (waar houten palen ingaan, weet ff de naam niet), tegels provisorisch teruggelegd en een beetje aangestampt. Een tuinman zou me keihard uitlachen, terecht overigens, maar het is wel weer wat beter dan het was
Rabarbertaart?quote:Op maandag 28 mei 2012 11:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik al goed bezig was om binnen een kwartier na het opstaan te gaan schoonmaken.![]()
Nem, tips om iets met rabarber te maken? Liefst een toetje.
Niet te veel poespas. Ik heb een oven, magnetron, blender en handmixer.
Hopelijk is er een groenteboer open vandaag.
Dat is het ookquote:Op maandag 28 mei 2012 11:22 schreef wyccie het volgende:
En ik dacht dat ik al goed bezig was om binnen een kwartier na het opstaan te gaan schoonmaken.![]()
Zo. Dat dus, datum nog wel te bepalen (ergens juli of begin augustus)quote:Op maandag 28 mei 2012 11:33 schreef wyccie het volgende:
Rabarber is trouwens niet echt iets wat de meesten kunnen waarderen of wel? Misschien moet ik voor iets veiligers gaan, en die rabarbertaart een keer voor de AKQSC-bbq bij iamredleader maken
Ik ben er ook geen fan van nee.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:33 schreef wyccie het volgende:
Rabarber is trouwens niet echt iets wat de meesten kunnen waarderen of wel? Misschien moet ik voor iets veiligers gaan, en die rabarbertaart een keer voor mezelf maken.
Helaas, Nem is er geen fan van, dus dan gaat het feest niet door.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:34 schreef iamredleader het volgende:
Zo. Dat dus, datum nog wel te bepalen (ergens juli of begin augustus)
Snikquote:Op maandag 28 mei 2012 11:36 schreef wyccie het volgende:
Helaas, Nem is er geen fan van, dus dan gaat het feest niet door.
Dat kan dus niet want ik was12 of 13 en jij bent geen 9 jaar ouder dan ik.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat geeft even een kleine generatiekloof weerIk was te oud om ingeent te worden (je moest jonger dan 21 zijn geloof ik?)
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Helaas, Nem is er geen fan van, dus dan gaat het feest niet door.
Ik kan me ook zoiets als MaJo herinneren. Mijn zusje mocht wel, zat net op de grens, ze was net wel of geen 19 dacht ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:38 schreef B.ertha het volgende:
Dat kan dus niet want ik was12 of 13 en jij bent geen 9 jaar ouder dan ik.
Dus ik moet thuisblijven met mijn rabarber?quote:Op maandag 28 mei 2012 11:42 schreef iamredleader het volgende:
Als het een bbq zonder rabarber is, komen jullie dan wel?
Nee, stiekum toch meenemenquote:Op maandag 28 mei 2012 11:43 schreef wyccie het volgende:
Dus ik moet thuisblijven met mijn rabarber?
Ik ga zo een uurtje op lage intensiteit hardlopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, net een kleine 2 uur in de zon gelopen. Best warm
Misschien was de grens dan 18? Ik ben volgens mij wel 6 jaar ouder dan jij toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 11:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat kan dus niet want ik was12 of 13 en jij bent geen 9 jaar ouder dan ik.
Kun je tegenwoordig gewoon bij de supermarkt kopen of de groentenboerquote:Op maandag 28 mei 2012 12:24 schreef MaJo het volgende:
Rabarber brengt me terug naar mijn jeugdDat groeide bij ons in de tuin en mijn moeder maakte daar moes van
We zijn verhuisd toen ik 6 was en ik denk dat ik het sindsdien niet meer gegeten heb
Dus ik wil het zeker weer eens eten
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:33 schreef wyccie het volgende:
Rabarber is trouwens niet echt iets wat de meesten kunnen waarderen of wel? Misschien moet ik voor iets veiligers gaan, en die rabarbertaart een keer voor mezelf maken.
Dan ga ik daar eens een keer mee experimenteren denk ikquote:Op maandag 28 mei 2012 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig gewoon bij de supermarkt kopen of de groentenboer
Dat zou ik zeker niet nalaten. Dat wordt de laatste keer voorlopig als ik de voorspellingen ziequote:Op maandag 28 mei 2012 12:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan ga ik daar eens een keer mee experimenteren denk ik
Ik ga zo voor het eerst dit jaar een terrasje pakken
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:28 schreef MaJo het volgende:
Overweeg je trouwens serieus om naar een meet te gaan wyccie
Fijn is dat, volgende week ben ik vrij. Gaan we weer een herhaling van vorig jaar krijgen.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zou ik zeker niet nalaten. Dat wordt de laatste keer voorlopig als ik de voorspellingen zie
Welke aflevering? Ik ben blijven hangen op aflevering 3, vanavond maar weer eens een aflevering kijkenquote:
Dat kanquote:Op maandag 28 mei 2012 12:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien was de grens dan 18? Ik ben volgens mij wel 6 jaar ouder dan jij toch?
De allernieuwste se2ep09quote:Op maandag 28 mei 2012 12:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke aflevering? Ik ben blijven hangen op aflevering 3, vanavond maar weer eens een aflevering kijken
Inderdaad jaquote:Op maandag 28 mei 2012 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker niet nalaten. Dat wordt de laatste keer voorlopig als ik de voorspellingen zie
Ik denk van niet maar je zei het zo serieusquote:Op maandag 28 mei 2012 12:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
[..]
Fijn is dat, volgende week ben ik vrij. Gaan we weer een herhaling van vorig jaar krijgen.![]()
Goed, gedoucht, ingesmeerd, haar goed vast. Ik ga de zon een poepie laten ruiken.
Ik bijna 30quote:
Dan loop ik er 6 achter, valt nog meequote:
Gezelligquote:Op maandag 28 mei 2012 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
En om 15:00 ga ik bierproeven met een amateurbrouwer uit mijn woonplaats
Dat is prima te doenquote:
Nee dat is waarquote:Op maandag 28 mei 2012 12:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is prima te doen
Je hoeft ook niet compleet bij te lopen natuurlijk
Klinkt goedquote:Op maandag 28 mei 2012 12:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, anderhalf uur gefietst, heerlijk weer, niet teveel wind. En tering wat was het druk met bootjes in de ringvaart.
maar goed dat er een ringvaartaquaduct is danquote:Op maandag 28 mei 2012 12:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, anderhalf uur gefietst, heerlijk weer, niet teveel wind. En tering wat was het druk met bootjes in de ringvaart.
Ik fiets meestal niet over de A4 dus van mij had het niet gehoevenquote:Op maandag 28 mei 2012 12:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar goed dat er een ringvaartaquaduct is dan
We gaan al expres niet naar de Neude vanwege de verwachte drukte maar er zullen er vast meer zijn die dat bedenkenquote:Op maandag 28 mei 2012 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, terrasplekjes op de standaardplaatsen zullen schaars zijn.
ik dacht dat je wel snel genoeg zou zijn. Laatste hebben ze ook nog een of andere oost Europeaan op de fiets van de snelweg gehaald.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik fiets meestal niet over de A4 dus van mij had het niet gehoeven
jaquote:Op maandag 28 mei 2012 12:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan al expres niet naar de Neude vanwege de verwachte drukte maar er zullen er vast meer zijn die dat bedenken
Ik hou het meestal tussen 27 en 30 km/ uur dus laat ik de snelwegen maar niet gebruikenquote:Op maandag 28 mei 2012 12:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik dacht dat je wel snel genoeg zou zijn. Laatste hebben ze ook nog een of andere oost Europeaan op de fiets van de snelweg gehaald.
Oh, jij bent ook in Utrecht?quote:
Ik ook niet echt, maar er staat wel altijd zonquote:Op maandag 28 mei 2012 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, jij bent ook in Utrecht?
Ik vind 't Neude eigenlijk helemaal niet leuk.
Nope, ik ken haar nietquote:Op maandag 28 mei 2012 13:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, maar er staat wel altijd zonWe gaan naar het Ledig Erf.
Ken jij trouwens Kiki Bertens? Die speelt nu in Roland Garros en ze komt uit jouw woonplaats
Ze zal binnenkort wel in het plaatselijke suffertje staan vermoed ikquote:
Als ik Google dan heeft ze daar al vaak genoeg in gestaanquote:Op maandag 28 mei 2012 13:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zal binnenkort wel in het plaatselijke suffertje staan vermoed ik
nee, bevestig alleen even dat het buiten het Neude ook wel vol zal zittenquote:Op maandag 28 mei 2012 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, jij bent ook in Utrecht?
Ik vind 't Neude eigenlijk helemaal niet leuk.
Dat had ik al wel verwachtquote:Op maandag 28 mei 2012 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik Google dan heeft ze daar al vaak genoeg in gestaan
Ik zal zo laten weten hoe erg het wasquote:Op maandag 28 mei 2012 13:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, bevestig alleen even dat het buiten het Neude ook wel vol zal zitten
Ik las op Facebook verhalen over mist en dat soort dingenquote:Op maandag 28 mei 2012 13:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
veel badgasten weer op weg naar huis
het is ook nooit goed
Tof, ik ga zo een aardig eind die kant opquote:Op maandag 28 mei 2012 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
duidelijk, gewoon thuisblijven.
Alleen Zeeland is de moeite
Oehquote:Op maandag 28 mei 2012 13:04 schreef MaJo het volgende:
Ik ook niet echt, maar er staat wel altijd zonWe gaan naar het Ledig Erf.
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:24 schreef wyccie het volgende:
Poeh, uur gerend. Blaar rijker.
Op de heenweg was de Waalkade nog leeg, op de terugweg zat het vol. Ik was wel de enige hardloper die zo gek was op dit tijdstip te gaan rennen. Verder heel veel fietsers. In de Waal ook nog een jetski.
Maar wel wyccie vs hitte: 1-0quote:
Ben blij dat ik ben gegaan, het ging lekker. Ik had er veel zin in en dan moet ik gewoon gaan, want even later zit ik weer in mijn dagelijkse sleur en ben ik lui. De afgelopen weken nauwelijks gelopen, dus nu van de gelegenheid gebruik gemaakt.quote:
voor mij hetzelfde met wandelen. Kan geen kwaad weer eens vol in de zon te lopenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar wel wyccie vs hitte: 1-0![]()
Heel goed ingesmeerd en héél rustig aan gedaan. Beetje hittetraining kan geen kwaad. Ik weet wat mijn grenzen zijn.
[..]
Ben blij dat ik ben gegaan, het ging lekker. Ik had er veel zin in en dan moet ik gewoon gaan, want even later zit ik weer in mijn dagelijkse sleur en ben ik lui. De afgelopen weken nauwelijks gelopen, dus nu van de gelegenheid gebruik gemaakt.
Geen radio is het probleem nietquote:
Juistemquote:Op maandag 28 mei 2012 15:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vermoed juist een versterker die de speakers moet aansturen...
Marktplaats zal toch vol staan met versterkers. Anders alle rommelmarkten wel. Maar dan moet je vroeg zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Juistem. In elk geval een versterker, nieuwe speakers zijn optioneel
Staat voor zover bij mij bekend niet als laxerend. Wel schijnt het een stofje aan te maken/erin te zitten waardoor je afvalt.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:28 schreef wyccie het volgende:
Ik ga even proberen een kilootje aardbeien weg te kanen.
Daar krijg je toch geen diarree van?
Koud fruitquote:Op maandag 28 mei 2012 17:31 schreef wyccie het volgende:
Etend afvallen?![]()
Ik heb ook nog een koude grapefruit. Mmmm. Zomer & Fruit.
nu kan het nog, dus ik zeg doenquote:Op maandag 28 mei 2012 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
En hier gaat ouderwets ongezond de BBQ aan
Zekerquote:
Bij mij staat voor vanavond frituur op de planning. Zo te ruiken is een van de buren wel van plan kippenpoten langzaam te cremerenquote:Op maandag 28 mei 2012 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
En hier gaat ouderwets ongezond de BBQ aan
Nee, maar mijn eetgedrag op een bbq welquote:Op maandag 28 mei 2012 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker
En een BBQ is ook niet per definitie ongezond
Pciesquote:Op maandag 28 mei 2012 17:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, maar mijn eetgedrag op een bbq wel
Twee shaslicks, een visje en verder groenten zou wel prima moeten kunnen. Zonder berg pindasaus en twee liter bier dan natuurlijkquote:
Pindasaus en bier zijn hier niet aanwezig. Wel veel vlees.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Twee shaslicks, een visje en verder groenten zou wel prima moeten kunnen. Zonder berg pindasaus en twee liter bier dan natuurlijk
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pindasaus en bier zijn hier niet aanwezig. Wel veel vlees.
Alstuquote:
Er ís wel bier maar ik denk thuis doorgaans geen bier.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]dat er geen bier is vind ik schokkender dan geen pindasaus. Wat voor vlees staat er zoal op het menu?
Waarom niet? Je vindt bier toch lekker om de smaak, niet vanwege de locatie?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
Er ís wel bier maar ik denk thuis doorgaans geen bier.
Ah, houd op! Nu vind ik mezelf heel zielig zonder vlees.quote:
En toch zijn imo daarvoor tijd en locatie zijn zeker niet onbelangrijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom niet? Je vindt bier toch lekker om de smaak, niet vanwege de locatie?
Het juiste gezelschap helpt ook meequote:Op maandag 28 mei 2012 17:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En toch zijn imo daarvoor tijd en locatie zijn zeker niet onbelangrijk.
Ja, maar buiten de smaak wordt je er ook dronken van. En ik heb geen zin om mezelf aan te leren vaak dronken te zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 17:51 schreef wyccie het volgende:
Waarom niet? Je vindt bier toch lekker om de smaak, niet vanwege de locatie?
De shoarmaboer zit vast om de hoekquote:Ah, houd op! Nu vind ik mezelf heel zielig zonder vlees.
Eens. Ik meer een gezelschapsdrinker die met het juiste gezelschap een lekker bier wil drinken.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En toch zijn imo daarvoor tijd en locatie zijn zeker niet onbelangrijk.
Dat vind ik de enige juiste redenen.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, maar buiten de smaak wordt je er ook dronken van. En ik heb geen zin om mezelf aan te leren vaak dronken te zijnZeker niet na een ouder die daar last van had.
Omdat je het -net als vlees- niet voor handen hebtquote:Op maandag 28 mei 2012 17:55 schreef wyccie het volgende:
Ok, ik snap dat je niet om half 6 in de ochtend aan het bier gaat.
Dat vind ik de enige juiste redenen.
Gezelligheid en gezeglschap vind ik maar stom.
Ik bedoelde niet dat je automatisch bier moet gaan drinken als je in gezelschap bent wyccie. Soms is het gewoon fijner om met een groepje wat te gaan drinken dan alleen.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:55 schreef wyccie het volgende:
Ok, ik snap dat je niet om half 6 in de ochtend aan het bier gaat.
[..]
Dat vind ik de enige juiste redenen.
Gezelligheid en gezeglschap vind ik maar stom.
Eensquote:Op maandag 28 mei 2012 17:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat je automatisch bier moet gaan drinken als je in gezelschap bent wyccie. Soms is het gewoon fijner om met een groepje wat te gaan drinken dan alleen.
If a man in a forrest speaks his mind, and no woman hears him...is he still wrong?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:32 schreef Whiteguy het volgende:
Deze kerel weet een redelijk saai onderwerp best heel grappig en overtuigend te brengen.
Dat eerste bedoelde ik ook niet, eerder het feit dat dat andersom niet gebeurt.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik bedoelde niet dat je automatisch bier moet gaan drinken als je in gezelschap bent wyccie. Soms is het gewoon fijner om met een groepje wat te gaan drinken dan alleen.
Op de meet zal er meer dan genoeg omhanden zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 17:51 schreef wyccie het volgende:
Ah, houd op! Nu vind ik mezelf heel zielig zonder vlees.
quote:Op maandag 28 mei 2012 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
If a man in a forrest speaks his mind, and no woman hears him...is he still wrong?
Oh, dat kan ik ook zeker hoor. En heel soms doe ik dat ook wel eens. Dan trek ik een speciaal biertje open. Zeker als de open haar brand ofzo. Maar ik maar er geen gewoonte van.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat eerste bedoelde ik ook niet, eerder het feit dat dat andersom niet gebeurt.
Ik kan in mijn eentje net zo genieten van iets lekkers, misschien zelfs wel meer omdat ik dan niet afgeleid ben.![]()
Jaquote:De OP is een pareltje: Naakt door huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |