Goeden matige windquote:Verder staat er een matige oostelijke wind. (Bron: KNMI)
Ja dus, heb er zelfs het topic mee doodvermoordquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden matige wind![]()
Was die te flauw?
Ik vinnem loikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden matige wind![]()
Was die te flauw?
Slekte matigen humorquote:
Ik denk dat Ijs als postbode je pakket onderschept heeftquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:54 schreef Mss het volgende:
Dusss, mijn nieuwen pakketje van Moddols is er na 3 weken nog steeds niet. Zal ik mailen? In de vorige (waarvan zij niet weten dat hij is aangekomen) zat namelijk wel een kapotte.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:06 schreef Debsterr het volgende:
Hehehe ik zit boven, ramen open... buurman heeft vrienden op bezoek: "ja die wijven, doen altijd helemaal niks.. 1 rekening ja, mijn rekening" *mopper mopper mopper*
Velen groten dank hiervoor!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
zo, er is velen nagellak op reis gegaan net
Nou ja, zij heeft dus een baan bij ene hotel maar verdiend echt geen knoop, en hij is nogal een patser met dikke Audi lease wagen en zulks. En loopt altijd te zaniken tegen haar, dat 'ie alles moet doen in huis en zulks...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik houd later ook echt een eigen rekening, denk dat er anders wel vaker ruzie komt
Of mijn vriend gaat ook zo mopperen tegen zijn vrienden
wij ook, werkt perfectquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:14 schreef Debsterr het volgende:
Wij hebben 1 gezamenlijke en ieder een eigen.
Trust me, bij mij was het dikke buiken en geen tieten effect vele malen erger...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:24 schreef bleiblei het volgende:
Hier SQ onder bb's account.
Als tegenwicht voor lekkere Bambi
[ afbeelding ]
Dus eigenlijk drie? Hmm ja zou ook wel handig zijn inderdaad voor gezamenlijke vaste lasten en die dingen allemaalquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:14 schreef Debsterr het volgende:
Dat gezicht op die foto van SQ ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit even terug te lezen hoor
[..]
Trust me, bij mij was het dikke buiken en geen tieten effect vele malen erger...
Zo van: NOOEESSSS???quote:
maar dan met LOL mondjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het lijkt wel een beetje op deze smiley:
Wij ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:14 schreef Debsterr het volgende:
Geld uitgevenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb even goed geshopt man, ook allemaal dingen die heul niet nodig waren, maar..... BOEIEND!
Toch net vakantiegeld gehad en ik had er zin in
Feauteau van mijn nieuwe witte zonnebril ga ik zo op de FB gooien
Mijn oude was stuk en toen had ik in Spanje even snel bij zo'n Vietnamezen winkel een nieuwe gekocht voor 2 euro ofzo, merkte ik later dat er heel groot PRAOA op stond, zodat het nét lijkt alsof er PRADA staat![]()
![]()
![]()
Dus nu wil ik die niet meer op, die ligt alleen in de auto voor als de zon even te fel is.
Deze kan ik zo in mijn broekzak stoppenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Whehehehe! Wat is het nut van zo'n opklapbare bril eigenlijk?
Ik heb 1 keer een duurdere bril gehad, maar die heeft meneer hier gesloopt door er op te gaan zitten... dus ik koop altijd cheap ass brillen nu.
Deze was een tientje, van Kruidvat
Ik vind dat soort brillen echt lelijk. Maar ik vind de hele hipstercultuur dan ook afgrijselijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geld uitgevenWij zijn allemaal zo goed in het stimuleren van de economie in deze tijden!
![]()
Eigenlijk wil ik ook een tweede zonnebril. Heb nu al vier jaar dezelfde bril, eerst altijd van die goedkope van de H&M en toen een Rayban gekocht. Een Folding Wayfarer, super handig en echt goede glazen als je H&M-brillen gewend bent
En het lukt mij al 4 jaar om mensen voor de gek te houden omdat ze altijd denken dat mijn bril kapot is. Zo vanOnee, is je bril gebroken? Ja
Is net iemand op gaan staan
Mhuahaha garpje!
![]()
[ afbeelding ]
En nu wil ik ook de clubmaster van Rayban (Hipster, ik ben het)
humor!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Deze kan ik zo in mijn broekzak stoppenEn heeft minder plaats nodig in mijn tas.
Maar ik kwam er pas achter dat het kon toen ik de bril ging betalenVouwde die verkoper opeens de bril op dus ik zo van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind 'm wel een beetje op een 3D bril uit de bios lijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind dat soort brillen echt lelijk. Maar ik vind de hele hipstercultuur dan ook afgrijselijk.
Pilotenbrillen zijn dan wel weer de bom!
Bij mij gaan dingen bijna nooit kapotquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik zo'n opklap bril had was hij binnen 2 dagen stuk
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn moeders reactie op de foto's van het oorbelrekje van Mss
"o jeetje.. o jeetje... Nou ja, je kan nooit genoeg oorbellen hebben toch?"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is erfelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn moeder heeft ook hoarder-skills![]()
Ze heeft zeker 15 horloges
Ik heb vanmiddag de nieuwe olie van The Bodyshop gebruikt na het benen scheren (gaan weekendje weg dus is wel handig als ik dan geen behaarde apen benen en oksels hebquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:46 schreef megamandy het volgende:
En ik heb alweer zo een vier uur geleden mijn benen geschoren en daarna ingesmeerd met een proefje van de Lush en nu ruiken mijn handen nog steeds naar rozen
goeden moeder!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn moeder heeft ook hoarder-skills![]()
Ze heeft zeker 15 horloges
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn moeders reactie op de foto's van het oorbelrekje van Mss
"o jeetje.. o jeetje... Nou ja, je kan nooit genoeg oorbellen hebben toch?"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeden excuus!quote:
Ik begrijp niet helemaal wat er nou zo bijzonder is aan die cupcake dinges...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Die lavender cupcake weet ik niet zo goed wat ik ervan moet denken.... ik probeer 'm laten wel een keertje en anders geef ik die weg.
Die NYC dekken wel goed overigens
Die lichte van de HEMA is echt crap, geeft alleen heel licht wat geel en wat shimmer.
teenslippers kun je NOOIT genoeg hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden excuus!![]()
Ze heeft ook 3 miljoen effen tshirts om 1 of andere reden.
Kip is ook hoarder, 4 paar slippers kopen
En heel subtiel, maar wel echt rozengeurquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag de nieuwe olie van The Bodyshop gebruikt na het benen scheren (gaan weekendje weg dus is wel handig als ik dan geen behaarde apen benen en oksels heb)
Met Moringa-olie en -geur, zoooo lekker!
En die rook ik dus 2 uur geleden ook nog, heerlijk!
Welke heb jij gebruikt? Ik ben echt dol op rozengeur![]()
http://www.lush.nl/shop/p(...)gan-body-conditionerquote:Ro's Argan Body Conditioner
Deze bodyconditioner zit tjokvol verzorgende ingrediënten zoals cacaoboter, fair trade shea boter, paranotenolie, amandelolie, goji bessensap, cupuacaboter en arganolie. Arganolie is een kostbare olie die vol Vitamine E en essentiële vetzuren zit, we halen het uit Marokko. Dat is het enige land waar deze zeldzame boom groeit! De geur van deze conditioner is Rose Jam, Simon's nieuwste parfum, een lichte, speelse rozengeur.
Je gebruikt deze conditioner zoals je een haarconditioner zou gebruiken: Verdeel het over je schone, natte huid, laat het even intrekken, afspoelen, dep je huid daarna voorzichtig droog. Je hebt geen bodylotion meer nodig en ruikt goddelijk. Een superuitvinding, al zeggen we het zelf!
zijn er meerdere cupcake kleuren dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat er nou zo bijzonder is aan die cupcake dinges...
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zijn er meerdere cupcake kleuren dan?
ik ben bang dat ik soms het idee "leuke kleur voor op de muur!" door elkaar haal met "leuke kleur voor op mijn nagels"
2 héle slippers voor maar 2 euroquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
teenslippers kun je NOOIT genoeg hebben![]()
En 2 euro per paar.
Meisje achter de kassa toen ik zei "boeiend, 2 euro per paar" echt zo lachen:![]()
![]()
waarom zo duur man, dat spul?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
En heel subtiel, maar wel echt rozengeurIk kreeg dat mee en toen dacht ik hmmm, hoe rook dat ookalweer? Dus toen opende ik dat potje en was het zo van Oooohja
[..]
http://www.lush.nl/shop/p(...)gan-body-conditioner
is idd lila, maar hij heet Lavender Cupcake, vandaar wellichtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Nee, was er maar 1, maar er waren hier twee mensen (weet niet meer wie) die het er helemaal over hadden van "jeej cupcake nagellak".. maar dit is gewoon lila
preciesquote:
Meen je dat?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
waarom zo duur man, dat spul?![]()
En ik krijg nooit proefjes mee bij Lush... ja 1 keer, 1 hele keer.... en toen was het een heeeeeeeel klein stukje van die Nubar zeep en die vond ik me toch smerig ruiken... heb ik direct weg gegooid, kreeg er braakneigingen van, serieus
ik heb geen dure teenslippers, alleen goedkope. Wel sandalen, waar ik ook mee kan auto rijden enzo. Die zijn wat duurder.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb tig paar dure teenslippers
(van 10 euro per stuk tot 30 euro per stuk, birkenstocks niet meegerekend)
O wacht ik heb ook een paar goedkope geloof ik.
Jij calculeert in dat je er een paar aan de zee kwijt raakt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
precies![]()
En sinds ik weer eigenwijs moest proberen ermee door de zee te lopen... moest ik sowieso weer een paar erbij hebben en ze hadden leuke kleurtjes, dus huppa in het mandje
Jij gaat zeker in Maastricht dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Meen je dat?Ik krijg iedere keer iets mee, wat ik ook koop. En toen ik voor rond de ¤90,- kocht (ook cadeautjes) kreeg ik een hele parfum erbij
Onee, ik lieg, in Rome kreeg ik geen proefjeTsss
Ik krijg blaren van goedkope teenslippers... ook wel eens van dure trouwensquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb geen dure teenslippers, alleen goedkope. Wel sandalen, waar ik ook mee kan auto rijden enzo. Die zijn wat duurder.
Ik koop van die cheap ass en als ze stuk gaan gooi ik ze weg, als ze gaan doorzakken (plat worden doordat het schuim in zakt) gebruik ik ze tijdens het klussen of in de tuin ofzo
sokken, damn... daar heb ik er zoveel vanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij calculeert in dat je er een paar aan de zee kwijt raakt?
Net als sokken en de wasmachine
ik heb eerder weleens dure gehad maar daar kreeg ik dus blaren van... en van die cheap ass niet. Alleen kan ik er niet mee bergklimmen ofzo, maar da's logisch. En auto rijden doe ik dus ook niet ermeequote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik krijg blaren van goedkope teenslippers... ook wel eens van dure trouwens.
Heb er een paar die echt perfect zitten en die ik dus elk jaar opnieuw koop
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij gaat zeker in Maastricht dan?
Lush A'dam en Lush Den Haag nooit wat gekregen en ben er denk ik in totaal een keer of 15 geweest om wat te kopen
Onee dat is niet evenduurquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
En ik zie net dat die parfum gewoon ¤29,95 kost voor 9ml wat ik dus gekregen hebMijn Viktor&Rolf die ik koop was voor 30ml ook ¤59,95 is gewoon even duur
(maar nu heb ik 100ml gekocht voor ¤119,95 scheelt ook hendig veel!)
Nice!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:03 schreef Diconnected het volgende:
HALLON BALLON!
Eindelijk wifi woooeh. Maar batterij is bijna leeg faalanyhow tis hier awesome, goed hotel en noms en drank en heeeerlijk weer
Lekkerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:03 schreef Diconnected het volgende:
HALLON BALLON!
Eindelijk wifi woooeh. Maar batterij is bijna leeg faalanyhow tis hier awesome, goed hotel en noms en drank en heeeerlijk weer
Misschien komt het door mijn boeventroniequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:05 schreef Mss het volgende:
Kipke ik krijg in Amsterdam wel altijd proefjes.
Dalijk moet je hem nog reddenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
We waren uitgenodigd bij de verjaardag van de gluurbuur. Dus ik zei tegen meneer hier "ik ga niet, daaaag, ik zeg wel dat ik wat nog moet doen voor werk ofzo".
Maar nu is hij dus alleen, hij zou max. een uur blijven en hij ging om half 9 weg....
Ik koop altijd Bodyshop douchegel als het in de aanbieding is, 5 euro voor anderhalve liter ofzo, helemaal prima en ruikt heerlijk! En zeeploos dus zacht voor mijn huidquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:05 schreef megamandy het volgende:
Ja mijn huid is gewoon heel vetDus dat uitdrogende heb ik gelukkig geen last van. maar ik koop het niet omdat het natuurlijk zou zijn of wat dan ook. Daar let ik nooit op
Hiervoor gebruikte ik ook altijd gewoon goedkope douchegel van de DM
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Slaaaaap lekker ding want jij is lastig
Nog meer jij is fantastig toch
zijn probleemquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dalijk moet je hem nog reddenhebben ze hem dronken gevoerd en vastgesnoerd aan zijn stoel
Dat vind ik ook aan de zeep liggen hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind de zeep veel te uitdrogend, en te duur.
En er zitten alsnog parabenen enzo in, dus helemaal niet volledig natuurlijk ofzo.
k koop alleen tegenwoordig elk jaar een potje Angels On Bare Skin of Herbalism ofzo
Ahhhh, Archibald, wie wil daar nou niet mee batsen!quote:
Laatst was ik bij de bodyshop maar die wilde mij niet helpenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik koop altijd Bodyshop douchegel als het in de aanbieding is, 5 euro voor anderhalve liter ofzo, helemaal prima en ruikt heerlijk! En zeeploos dus zacht voor mijn huid
Maar ieder zijn ding hoor, alleen vind ik Lush gewoon te duur met veel dingen.
Neuh helemaal niet erg, ik moet ook altijd vluchten voor mijn buurmanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zijn probleem![]()
Hij zit tussen de 80 plussers die allemaal hoogleraar zijn geweest of directeur ofzo... van die blaatapen op leeftijd en die zijn booooooorrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnggggggggggggg
ik hoop nog steeds stiekem dat mijn buurman dood gaat... is dat erg?)
Oohh je brengt geweldige herinneringen naar bovenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Slaaaaap lekker ding want jij is lastig
Nog meer jij is fantastig toch
Och, wij zijn hier beide ook zo hoor...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Laatst was ik bij de bodyshop maar die wilde mij niet helpende sukkels, volgens mij negeerde ze mij gewoon
tenminste dat idee had ik
En de Lush is ook gewoon duur, maar mijn uitgavenpatroon klopt ook niet echt hoor, voor sommige dingen geef ik gewoon belachelijk veel geld uit
Heb ook een macbook terwijl ik eigenlijk alleen internet en die dingen maar het werkt zo makkelijkEn heb er hard voor gewerkt in de C1000 en heb nog na 4 jaar nog steeds geen problemen ermee
Oja en mijn fiets, wilde perse een Kronan
Ik werd vandaag ook genegeerd in de MAC. Mijn vriendin rekende af. Ik zei 'Mag ik ook nog even wat vragen? Hallo?' Liep ze gewoon wegquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Laatst was ik bij de bodyshop maar die wilde mij niet helpende sukkels, volgens mij negeerde ze mij gewoon
tenminste dat idee had ik
En de Lush is ook gewoon duur, maar mijn uitgavenpatroon klopt ook niet echt hoor, voor sommige dingen geef ik gewoon belachelijk veel geld uit
Heb ook een macbook terwijl ik eigenlijk alleen internet en die dingen maar het werkt zo makkelijkEn heb er hard voor gewerkt in de C1000 en heb nog na 4 jaar nog steeds geen problemen ermee
Oja en mijn fiets, wilde perse een Kronan
Have fun!quote:
Ik ben het er grondig mee eens!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:15 schreef princess-a het volgende:
Ben ik trouwens een hele grote kneus: ik heb onwijs oorpijn, vorige week had ik tijdens mn vrije dagen een migraine aanval en zo heb ik steeds iets als ik vrij ben van werk. Nu vind ik dat ik morgen wel zomaar de nieuwe iPad mag kopen, omdat ik het zo lullig vind voor mezelf dat ik niks aan mn vrije dagen heb![]()
Zeg even dat jullie het ermee eens zijn!
Kopenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:15 schreef princess-a het volgende:
Ben ik trouwens een hele grote kneus: ik heb onwijs oorpijn, vorige week had ik tijdens mn vrije dagen een migraine aanval en zo heb ik steeds iets als ik vrij ben van werk. Nu vind ik dat ik morgen wel zomaar de nieuwe iPad mag kopen, omdat ik het zo lullig vind voor mezelf dat ik niks aan mn vrije dagen heb![]()
Zeg even dat jullie het ermee eens zijn!
quote:
met de MAC heb ik ook dergelijke ervaringen... en Bobbi Brown en eigenlijk alle counters in de Bijenkorf Den Haag, bahquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik werd vandaag ook genegeerd in de MAC. Mijn vriendin rekende af. Ik zei 'Mag ik ook nog even wat vragen? Hallo?' Liep ze gewoon weg
Whut?!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik werd vandaag ook genegeerd in de MAC. Mijn vriendin rekende af. Ik zei 'Mag ik ook nog even wat vragen? Hallo?' Liep ze gewoon weg
hehehehequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:18 schreef princess-a het volgende:
[..]![]()
Heb het echt geprobeerd met andere dingen shoppen maar kom steeds met weinig thuis, dus ja dan moet het wel
Ik vind MAC ook steeds minder worden inderdaad. De homo's vinden je alleen interessant als je met een volgesmeerde kop en stiletto's komt binnen lopen en de vrouwen negeren je sowieso.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met de MAC heb ik ook dergelijke ervaringen... en Bobbi Brown en eigenlijk alle counters in de Bijenkorf Den Haag, bah
Zo'n hekel aan, ik betaal er toch egwoon voor, geef mij dan eens even normaal service, stelletje hoeren
In de pro-store? Daar werd ik ook niet echt vriendelijk geholpen door de homo's. Ik vroeg toen voor de dikke eyeliner die toen bij de Wonder Womancollectie zat en die was dus uitverkocht. En hij maar stellig volhouden dat die ook bij de gewone counters te koop was geweest en dat ik gewoon te laat was terwijl dat helemaal niet wasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dit was bij de counter in de bijenkorf. Ik vind die store echt verschrikkelijk. Zo smal.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
In de pro-store? Daar werd ik ook niet echt vriendelijk geholpen door de homo's. Ik vroeg toen voor de dikke eyeliner die toen bij de Wonder Womancollectie zat en die was dus uitverkocht. En hij maar stellig volhouden dat die ook bij de gewone counters te koop was geweest en dat ik gewoon te laat was terwijl dat helemaal niet wasStond overal op inet en in Maastricht hadden ze hem ook nooit gehad.
Er was een meisje met een sleeve en die was wel heel aardig gelukkig en heeft mij toen wel goed geholpen.
Dat is hoe mijn lichaam mij zegt dat ik m'n leven om moet gooienquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe
Maaruh, migraine door stress?
Hoop dat je in ieder geval wel beetje ontspanning kunt inbouwen, heb je nodig
ja dat idee had ik ook...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik vind MAC ook steeds minder worden inderdaad. De homo's vinden je alleen interessant als je met een volgesmeerde kop en stiletto's komt binnen lopen en de vrouwen negeren je sowieso.![]()
Dan niet hoor
Whut? Heb je er wat van gezegd?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja echt he. Maar het frappante vandaag vond ik nog wel dat ik degene was met make-up op (wel normaal) en mijn vriendin had helemaal niks op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat idee had ik ook...
Als ik uit mijn werk (op koopavond dus) langs ga bij MAC heb ik alleen wat oog make-up op vaak en gewoon work suitable kleding (dus boring shit) aan.
Het interesseert mij geen reet. Maar ik word dan beduidend anders geholpen dan wanneer ik in het weekend langs kom en full make-up op heb en wat heftiger en kleurijker dan doordeweeks, hetzelfde geldt voor kleding.
Bij dezelfde mensen, da's toch lomp
Duidelijk signaal wel, maaruh, sterkte met alle stress zoberzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat is hoe mijn lichaam mij zegt dat ik m'n leven om moet gooienMaar eerst even afrijden
Bij zulke mensen zou ik dan soms echt onwijs veel willen kopen, gewoon om even te laten zien dat ze er nogal naast zittenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat idee had ik ook...
Als ik uit mijn werk (op koopavond dus) langs ga bij MAC heb ik alleen wat oog make-up op vaak en gewoon work suitable kleding (dus boring shit) aan.
Het interesseert mij geen reet. Maar ik word dan beduidend anders geholpen dan wanneer ik in het weekend langs kom en full make-up op heb en wat heftiger en kleurijker dan doordeweeks, hetzelfde geldt voor kleding.
Bij dezelfde mensen, da's toch lomp
Net goedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, ik ben weggelopen. Laat dat maar zitten.
da;s wel bijzonderquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja echt he. Maar het frappante vandaag vond ik nog wel dat ik degene was met make-up op (wel normaal) en mijn vriendin had helemaal niks op.
Gelijk heb je!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, ik ben weggelopen. Laat dat maar zitten.
Ik gebruik haast geen MAC meer. Geen goede prijs/service/kwaliteit-verhouding.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bij zulke mensen zou ik dan soms echt onwijs veel willen kopen, gewoon om even te laten zien dat ze er nogal naast zitten
Jaaaaaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Duidelijk signaal wel, maaruh, sterkte met alle stress zoberzo![]()
En afrijden, leuk leuk leuk! Lekker rijbewijs halen!
Eeeeeh.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da;s wel bijzonder![]()
Ik had een keer een wijffie die eruit zag als een Poolse hoer met geisha witte foundation op![]()
![]()
![]()
En ze had getracht een tattoo in d'r nek ofzo te verdoezelen met concealer, wat dus niet echt gelukt was![]()
![]()
Dat heb ik inderdaad met hun oogschaduw, nu ik Urban Decay gewend ben valt de pigmentatie echt tegen bij de macquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik gebruik haast geen MAC meer. Geen goede prijs/service/kwaliteit-verhouding.
Sinds Catrice en Essence hun lijnen qua oog make-up hebben uitgebreid, gebruik ik dat ook veel meerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct! Heb er zelf niets van maar de reviews zijn vaak niet echt topquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja precies haha. Ideaal.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sinds Catrice en Essence hun lijnen qua oog make-up hebben uitgebreid, gebruik ik dat ook veel meer
En Bourjois foundation en lipstick
Al vind ik de foundationpoeder van MAC wel nog steeds briljant, maar die kan ik ook online bestellen, dan hoef ik ook niet langs die engnekken
Als je eenmaal je goede kleur hebt is dat nu wel heel fijn inderdaadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sinds Catrice en Essence hun lijnen qua oog make-up hebben uitgebreid, gebruik ik dat ook veel meer
En Bourjois foundation en lipstick
Al vind ik de foundationpoeder van MAC wel nog steeds briljant, maar die kan ik ook online bestellen, dan hoef ik ook niet langs die engnekken
Ik ben van de week even langs Naked 2 gelopen en deed eerst zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad met hun oogschaduw, nu ik Urban Decay gewend ben valt de pigmentatie echt tegen bij de mac
MAC heeft mij twee keer de verkeerde kleur aangesmeerdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als je eenmaal je goede kleur hebt is dat nu wel heel fijn inderdaadIk wil ook eens vloeibare foundation kopen, maar ik heb meestal alleen tijd VOOR mijn werk. En dan durf ik niet
dalijk heb ik toch de verkeerde kleur en moet ik de hele dag met de verkeerde kleur op werken
50?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben van de week even langs Naked 2 gelopen en deed eerst zo![]()
![]()
![]()
Toen keek ik naar de prijs van 49,95 en deed toen zo![]()
![]()
![]()
Mijn zusje gaat in september naar de VS en ik ga vragen of ze die voor me mee neemt. Ze gaat niet veel shoppen maar dit wil ze vast voor haar allerliefste zus meenemen
Naked 2 zag ik hier van de week in Groningen met 25% korting!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben van de week even langs Naked 2 gelopen en deed eerst zo![]()
![]()
![]()
Toen keek ik naar de prijs van 49,95 en deed toen zo![]()
![]()
![]()
Mijn zusje gaat in september naar de VS en ik ga vragen of ze die voor me mee neemt. Ze gaat niet veel shoppen maar dit wil ze vast voor haar allerliefste zus meenemen
make-up removerdoekje meenemen in een plastic zakje?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als je eenmaal je goede kleur hebt is dat nu wel heel fijn inderdaadIk wil ook eens vloeibare foundation kopen, maar ik heb meestal alleen tijd VOOR mijn werk. En dan durf ik niet
dalijk heb ik toch de verkeerde kleur en moet ik de hele dag met de verkeerde kleur op werken
2e make=up artikel was 50% korting (goedkoopste artikel), maar dat vond ik ook echt te duur worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
50?Volgens mij heb ik voor de 1 minder betaald
ik ben er niet met de meet, maar dan je welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:31 schreef princess-a het volgende:
Dus als je wilt wil ik morgen wel voor je kijken of dat nog zo is en als de prijs je aanstaat hem meenemen naar de meet
Peheh ik had een niet zo snelle editquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben er niet met de meet, maar dan je wel
Maar kan de kleur niet nog veranderen ofzo gedurende de dag? Dus dan weet ik alsnog niet wat voor een kleur het heeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
make-up removerdoekje meenemen in een plastic zakje?
Of bij de MAC vragen, daar hebben ze er heel veel liggen
Ik haal het altijd weg als ze me hebben opgemaakt, aangezien het niet lekker voelt als ik niet mijn eigen autistische volgorde heb gevolgd
(Eerst dagcreme, dan laten intrekken en dan foundation, nooit foundation midden op de dag opknallen of over een andere foundation heen)
Op de Franse webshop inderdaad ¤43quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Peheh ik had een niet zo snelle editMaar hij is niet 49,95 toch? ik dacht 42,95 ofzo
Nog prijzig hoor, daar niet van
In Den Haag 49,95quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Peheh ik had een niet zo snelle editMaar hij is niet 49,95 toch? ik dacht 42,95 ofzo
Nog prijzig hoor, daar niet van
oh ja dat klopt, dat kan, al heb ik dat eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar kan de kleur niet nog veranderen ofzo gedurende de dag? Dus dan weet ik alsnog niet wat voor een kleur het heeft.
Ik wilde laatst kijken bij de Benefit want die hebben nu ook vloeibaar en de poederfoundation van hen heb ik nu al in mijn kleur, en toen zag ik dat die kleur in vloeibare vorm helemaal uitverkocht was dus dat had ook geen nut.
Wat stomquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In Den Haag 49,95
Maar Sephora's hebben vaker verschillende prijzen heb ik gemerkt... vage kutwinkel is het toch eigenlijk ook
Pirates des Caraïbes, kewl!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat stom![]()
Nu zit ik dus op die Franse Sephora site, zie ik dat ze daar ook de Black Palette verkopen, met een Pirates des Caraïbes omhulsel (op z'n Frans).
Dubbele wantz!
Goeden reden!quote:
sponsjes?quote:
buy all the Pirates des Caraïbesquote:
Ik heb UD helemaal gemist in Engeland. Ik was denk ik te blij met Illamasqua.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goeden reden!
Zou UD nou goedkoper zijn in Engeland?
Ik wil toch weer een keertje naar Londen toe. ben er ooit anderhalve dag geweest en dat was toch ietsjes te kort voor alles![]()
Of Finland?
Om nagels mee te sponzen neem ik aan?quote:
Ja! Ik vind schuursponsjes geen mooi resultaat geven, dus wou het graag een keer proberenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Om nagels mee te sponzen neem ik aan?
Ik vind sponsjes voor make up zo waardeloos werken
quote:
Londen wil ik ook weer heen, maar dat sla ik dit jaar toch wel even over met de Olympische Spelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goeden reden!
Zou UD nou goedkoper zijn in Engeland?
Ik wil toch weer een keertje naar Londen toe. ben er ooit anderhalve dag geweest en dat was toch ietsjes te kort voor alles![]()
Of Finland?
Pretty!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Zoek dat palette al heel lang en nergens kan ik hem vinden
Madrid niet, Rome niet, Maastricht niet
Dat merk wil ik ook eens "in het echt" zienquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb UD helemaal gemist in Engeland. Ik was denk ik te blij met Illamasqua.
Het is best... Ja. Ik was vooral aan het kwijlen over de nagellak. Die wil ik. En die. En die.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat merk wil ik ook eens "in het echt" zien![]()
Dus ik in Rome daarheen vragen maar die vrouw keek mij aan alsof ik weet ik wat voor een besmettelijke ziekte had
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Pretty!
Moet ik hem meenemen als ik hem zie? Ik ga over een maand. Dat ik het voorschiet?
Kitteeehhhquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:48 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
HAAAALLP PLZ TO SAVE ME I IZ SO SCARED!!
[ afbeelding ]
Plz no cry kitteh, I'll save u
*puuurrrrrr*
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:48 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*puuurrrrrr*
Ja joh, waar woon je eigenlijk? Ergens? Ik wil sowieso wel kijken, tuurlijk!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:48 schreef megamandy het volgende:
[..]Als je dat wilt
![]()
En dan gewoon binnen NL opsturen of hoe?
Dan is mijn make-up collectie voor de komende tijd echt compleetEn in Parijs hebben ze echt gigantische Sephora's
Ohmy
Awwquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:48 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*puuurrrrrr*
Slekten camquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:49 schreef megamandy het volgende:
[..]Die ogen, net alsof er een grijs is en de andere groen
Aaaahhquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:48 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*puuurrrrrr*
Ik zie net als ik de postcode van Parijs invul dat hij nergens in de winkels te krijgen isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja joh, waar woon je eigenlijk? Ergens? Ik wil sowieso wel kijken, tuurlijk!Als ik hem vind neem ik hem gewoon mee, als ik maar het geld terugkrijg, maar volgens mij zit dat wel goed
Slaap zequote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga proberen te slapen mopjens
Morgen badkamer uitsoppen
Je kunt op ebay van die kleine opplak-grookhoeklensjes kopen voor een knaak vijftig, dan kan het wel misschienquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef megamandy het volgende:
Ik probeerde vandaag ook mijn planken met kleding te fotograferen met mijn gsm, lukte niet want de planken zijn te lang
Of ik pak gewoon mijn camera erbij, maar dan moest ik naar beneden lopenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je kunt op ebay van die kleine opplak-grookhoeklensjes kopen voor een knaak vijftig, dan kan het wel misschien
Voor foundation gebruikte ik het in het begin nog weleens, maar het zuigt het meeste op is mijn ervaring en brengt het dan alsnog streperig aan en vlekkerig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja! Ik vind schuursponsjes geen mooi resultaat geven, dus wou het graag een keer proberenWaarom vind je het zo waardeloos? Omdat het te glad is?
wat kan dat toch heeeeeeerlijk opluchtenquote:
Misschien toch nog een keer in een salebakquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zie net als ik de postcode van Parijs invul dat hij nergens in de winkels te krijgen isMaar misschien dan wel
Oja en je kunt een referentie qua betaling bij UFT vragenEn ik maak het dan ook wel voor de verzending over, kun je hem anders via Marktplaats verkopen voor heul veul geld
Ohja, dat snap ik. Ik vond het wel echt heel fijn voelen op mijn huidquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Voor foundation gebruikte ik het in het begin nog weleens, maar het zuigt het meeste op is mijn ervaring en brengt het dan alsnog streperig aan en vlekkerig.
En voor oog make-up, die sponsjes die soms bij oogschaduw zitten, daar kan ik niks mee, aanbrengen lukt moeilijk zonder fall-out en aanbrengen zonder strepen te krijgen lukt me al helemaal niet.
Geef mij maar gewoon kwasten
Kwastenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Voor foundation gebruikte ik het in het begin nog weleens, maar het zuigt het meeste op is mijn ervaring en brengt het dan alsnog streperig aan en vlekkerig.
En voor oog make-up, die sponsjes die soms bij oogschaduw zitten, daar kan ik niks mee, aanbrengen lukt moeilijk zonder fall-out en aanbrengen zonder strepen te krijgen lukt me al helemaal niet.
Geef mij maar gewoon kwasten
voor foundation?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien toch nog een keer in een salebakGaat goed komen
![]()
[..]
Ohja, dat snap ik. Ik vond het wel echt heel fijn voelen op mijn huid
yep, klopt helemaalquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kwasten
In mijn pubertijd had ik alleen ervaring met een kwast van de Hema. Mijn oogschaduw zat overal behalve op mijn ooglid, niet echt handig met de felle kleurtjes die ik toen soms droeg(is droeg wel correct Nederlands? Staat zo raar
) Dus toen gebruikte ik altijd dus die sponsjes.
Nu alleen nog mijn mac-kwasten(ook weer zoiets waar ik dus gewoon weer de duurste van koop
)
neh, vind ik ook te duurquote:
Neee, heb er niets mee gedaan, ik wou er alleen even mee over mijn wang aaien, en die sponsjes voelen zo zachtquote:
Oja die Sleek wil ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neh, vind ik ook te duur![]()
![]()
Ik ga gewoon voor de Sleek Dark Matte (die nieuwe) en de Naked 2 vanuit de VS
Sephora heeft ook fijne kwasten jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:06 schreef megamandy het volgende:
Oja ik heb ook een kabuki van de Sephora, die is echt zo lekker zachtMaar die had ik gekocht nadat ik met die kwast opgemaakt was, voelde zo lekker aan haha
ahhhhh, da's zo cute!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neee, heb er niets mee gedaan, ik wou er alleen even mee over mijn wang aaien, en die sponsjes voelen zo zachtMAar ik heb ook al een fijne foundationkwast
* BBQ-kip aliceandjo website maar eens gaat open gooienquote:
Je kunt ook net zoals mij faal Mac kwasten kopen op MPquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kwasten
In mijn pubertijd had ik alleen ervaring met een kwast van de Hema. Mijn oogschaduw zat overal behalve op mijn ooglid, niet echt handig met de felle kleurtjes die ik toen soms droeg(is droeg wel correct Nederlands? Staat zo raar
) Dus toen gebruikte ik altijd dus die sponsjes.
Nu alleen nog mijn mac-kwasten(ook weer zoiets waar ik dus gewoon weer de duurste van koop
)
Oh So Special?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:09 schreef megamandy het volgende:
Oja en nog een sleek met rustige kleuren waar ik de naam alweer van kwijt ben.
Schijnbaar heb ik toch nog een lijstje qua make-up
hahahaha, MAC heeft eigenlijk nooit aanbiedingen, laat staan zulke goeiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Je kunt ook net zoals mij faal Mac kwasten kopen op MPomdat ik de ekten te duur vond/vind
o en hallon
Oh So Special ja, ik herken de naamquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh So Special?
Die is ook heel mooi
En die Bare Natural ofzo is ook mooi
Matige faal, ach ja misschien was het wel van de vrachtwagen gevallen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahaha, MAC heeft eigenlijk nooit aanbiedingen, laat staan zulke goeie
en hoi!
Pssst, mac verkoopt hun kwasten nooit in setsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Matige faal, ach ja misschien was het wel van de vrachtwagen gevallen.
Heb nu het idee opgevat om ze 1 voor 1 voor echten te vervangen
ik zie je helemaal voor me, zo stiekem het sponsje pakkend, even om je heen kijkend of iemand het ziet en dan lekker over je wangetje aaien ermeequote:
Herkenbaar, die van mij geeft kopjes resultaat hele mond vol haarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaaaa, zachte katten
En daarna overal haren in je gezicht hebben![]()
Make up noob i izquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Pssst, mac verkoopt hun kwasten nooit in sets
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zie je helemaal voor me, zo stiekem het sponsje pakkend, even om je heen kijkend of iemand het ziet en dan lekker over je wangetje aaien ermee![]()
![]()
![]()
(heb een wat levendige fantasie soms)
quote:
quote:Sleek I-Divine V2 Ultra Matte Darks
Dit palet is limited edition dus op=op
¤ 8,49
Ja maar jonge dan maak je haar blij!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* BBQ-kip snel maar gaat bestellen![]()
http://www.alicejo.com/pr(...)ra_matte_darks_.html dus he, niet bij Lipglans uiteraard
soms wel, maar alleen mini sets in limited edition series en die zijn ook altijd pokkeduurquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Pssst, mac verkoopt hun kwasten nooit in sets
kutquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.alicejo.com/pr(...)ra_matte_darks_.html dus he, niet bij Lipglans uiteraard
en dan krijg ik een kusje en dan krijg ik lipgloss-aidsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja maar jonge dan maak je haar blij!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan krijg ik een kusje en dan krijg ik lipgloss-aids![]()
![]()
Opquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
noess ik heb aids!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dan krijg ik een kusje en dan krijg ik lipgloss-aids![]()
![]()
toen ik net keek wassie er nog!!!!quote:
quote:
Ik heb hem lekkerquote:
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaaaa, zachte katten
En daarna overal haren in je gezicht hebben![]()
Komt het wel op neerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zie je helemaal voor me, zo stiekem het sponsje pakkend, even om je heen kijkend of iemand het ziet en dan lekker over je wangetje aaien ermee![]()
![]()
![]()
(heb een wat levendige fantasie soms)
Bij lipglans besteld? Dan zitten er lipglans-cooties opquote:
waar woonde jij ook alweer?quote:
zoooo cutequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JaEn zachte hondjes
Ookal zijn hondjes altijd harder.
[..]
Komt het wel op neer![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij lipglans besteld? Dan zitten er lipglans-cooties op
ik ook en te huilen tegelijkquote:
Zeg ik niet meer dan ga je me beroven jongequote:
Oja kun je daar niet kusjes sparen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
links is lipglansquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
en hoe laat ben jij van huis weg komende maandag?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zeg ik niet meer dan ga je me beroven jonge
nu 2 met die van jou erbijquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja kun je daar niet kusjes sparen?
Swarte hoeveel kusjes heb je al?
quote:
Niet want dan zijn we vrij!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en hoe laat ben jij van huis weg komende maandag?
dat kind zegt heul geen schatje, dat zegt zratjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
uiteraard via google op FOK! gevonden![]()
Neuh hoeft ook niet was het goedkoopste daar en best snel geleverd moet ik zeggenquote:
en dinsdag?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[..]
Niet want dan zijn we vrij!
Pleur dan dalijk hier even de link neerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga eerst nog maar bij Boozyshop kijken voor ik bij lipglans bestel
quote:
Een gezicht vol met rode lippenstift?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga zo even een epische foto posten op de FB...
meneer is net thuis gekomen (ging dus om half 9 max. een uur naar de verjaardag van de gluurbuur)
http://www.boozyshop.nl/s(...)ra-darks-p-3658.htmlquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Pleur dan dalijk hier even de link neer
* megamandy lui is
ik heb make-up search skills, komt goedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]dan moet je hem nog wel vinden in m'n beautie case en die is goed verstopt
neinz, ergerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Een gezicht vol met rode lippenstift?![]()
Vanaf kwart voor 9 ben ik ongeveer weg tot een uurtje of 11quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb make-up search skills, komt goed
En ook tot 50% korting op China Glazequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
http://www.boozyshop.nl/s(...)ra-darks-p-3658.html
Oe, nice!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
En ook tot 50% korting op China Glaze
Dat is er maar 1 geloof ik...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Waar staat dan dan die CG 50% korting zijn? Ik zie een euro korting per stuk ofzo, niet 50%?
KANS..... LOOSquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is er maar 1 geloof ik...
En alles is toch al uitverkocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Met gouden randjes?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Chicks mag ik jullie mening even vragen?Gewoon smsjes niet meer beantwoorden en telefoon niet meer opnemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(zo heb ik meerdere vriendschappen laten "verwateren")
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Chicks mag ik jullie mening even vragen?Afkappen inderdaad, maar hoe zou ik niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er een kans dat je haar vaker ergens gewoon tegenkomt? Zonee, gewoon negeren
吴 曼 迪
Chicks mag ik jullie mening even vragen?Ik zou dan zoiets hebben van, laat dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vreemd, hoe ze doet. Bedoelde ze het wel serieus? Of meer als een grapje? Van haha, je gaat vreemd?
Chicks mag ik jullie mening even vragen?duidelijk verhaal toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker mee kappen, daar heb je zo te horen helemaal niks aan.
Als je wilt kun je het nog bespreken maar gezien het feit dat de meeste vrouwen/wijven die zulk commentaar bezigen als je zegt dat je naar een terrasje gaat met een vriendin niet zo open staan voor reality checks, zou ik de "vriendschap" lekker laten dood bloeden
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
ja dat dus!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon smsjes niet meer beantwoorden en telefoon niet meer opnemen![]()
Dat laatste kan ook nog wel een garp zijn, via sms, dus je kan de toon niet horen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
duidelijk verhaal toch?
Als je wilt kun je het nog bespreken maar gezien het feit dat de meeste vrouwen/wijven die zulk commentaar bezigen als je zegt dat je naar een terrasje gaat met een vriendin niet zo open staan voor reality checks, zou ik de "vriendschap" lekker laten dood bloeden
Dat vind ik dan zelf weer niet zo netjes eigenlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon smsjes niet meer beantwoorden en telefoon niet meer opnemen![]()
Nee dat dan weer nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Afkappen inderdaad, maar hoe zou ik niet wetenIs er een kans dat je haar vaker ergens gewoon tegenkomt? Zonee, gewoon negeren
Nee was echt serieus ze schreef letterlijk ga je vreemd? je laat me wel een beetje in de steekquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou dan zoiets hebben van, laat dan maarWat vreemd, hoe ze doet. Bedoelde ze het wel serieus? Of meer als een grapje? Van haha, je gaat vreemd?
Inderdaad meesten kunnen het net zo goed handelenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
duidelijk verhaal toch?
ja, goed punt. Zwarte, wat heb je eigenlijk aan haar in de vriendschap???quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat laatste kan ook nog wel een garp zijn, via sms, dus je kan de toon niet horen.
Maar de hele situatie klinkt nou niet bepaald of je veel aan haar hebt.
Pff, ben je lekker mee danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dat vind ik dan zelf weer niet zo netjes eigenlijk
[..]
Nee dat dan weer niet
[..]
Nee was echt serieus ze schreef letterlijk ga je vreemd? je laat me wel een beetje in de steek
[..]
Inderdaad meesten kunnen het net zo goed handelen
Kosten!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, goed punt. Zwarte, wat heb je eigenlijk aan haar in de vriendschap???
Niet zoveel eigenlijk ik kom ook altijd met hoofdpijn enzo thuis als ik bij haar vandaan komquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, goed punt. Zwarte, wat heb je eigenlijk aan haar in de vriendschap???
quote:
quote:
Das ook wel een goede MMquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:46 schreef megamandy het volgende:
En anders gewoon heel serieus antwoorden nu op haar smsjes en de volgende keer als ze weer wilt carpoolen zeggen van Neuh, moet zuinig aandoen etc. Dan zul je snel genoeg weten of ze verder wel nog contact met je wilt ja of nee
Volgens mij weet aardbei dat stiekem allangquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:46 schreef megamandy het volgende:
En anders gewoon heel serieus antwoorden nu op haar smsjes en de volgende keer als ze weer wilt carpoolen zeggen van Neuh, moet zuinig aandoen etc. Dan zul je snel genoeg weten of ze verder wel nog contact met je wilt ja of nee
of vragen of ze met je mee gaat en de tram/trein voor je wilt betalen, omdat je geen geld hebtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:46 schreef megamandy het volgende:
Slechte energiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Niet zoveel eigenlijk ik kom ook altijd met hoofdpijn enzo thuis als ik bij haar vandaan kom
[..]goeie!
O wacht, las verkeerd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij weet aardbei dat stiekem allang
Dan klinkt het ook gewoon meer als een last dan als een vriendschapquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Niet zoveel eigenlijk ik kom ook altijd met hoofdpijn enzo thuis als ik bij haar vandaan kom
[..]goeie!
Oe goeden, of vraag of ze je overal heen mee kan nemen achterop de fietsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of vragen of ze met je mee gaat en de tram/trein voor je wilt betalen, omdat je geen geld hebt![]()
(en gewoon liegen dat de auto stuk is als ze zegt dat jullie best met de auto kunnen)
Of gewoon vermoeiend persoonquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Slechte energie
ja ik geloof in heidense dingen![]()
Stiekem wel jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij weet aardbei dat stiekem allang
ook een goeden tipquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of vragen of ze met je mee gaat en de tram/trein voor je wilt betalen, omdat je geen geld hebt![]()
(en gewoon liegen dat de auto stuk is als ze zegt dat jullie best met de auto kunnen)
Ik eigenlijk ook wel maar heb al weinig echte vriendenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Slechte energie
ja ik geloof in heidense dingen![]()
Spring maar achterop bij mij achter op mijn fietsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oe goeden, of vraag of ze je overal heen mee kan nemen achterop de fiets
Weinig echte. Maar dit is helemaal geen, dus ninet eens een neppequote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Stiekem wel ja
[..]
ook een goeden tip
[..]
Ik eigenlijk ook wel maar heb al weinig echte vrienden
[..]
Spring maar achterop bij mij achter op mijn fiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |