Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
FIFA toernooi PS3quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OP Chickquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ja, want iedereen die boos is, doet meteen Pino0 naquote:
Als je echt boos bent gooi je je PS3 uit het raam en maak je filmquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die boos is, doet meteen Pino0 na![]()
Ik heb een Xboxquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je echt boos bent gooi je je PS3 uit het raam en maak je film
Als 'ie dan op de grond ligt erop stampenquote:
Ik waai alleen met m'n eigen windjes mee gnagnaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:16 schreef vandermar het volgende:
Volgende topic:
GJE waait met alle winden mee
Topic daarop:
GJE is een meeloper
Daarna
GJE is domme dan Patty Brard
Je gebruikt precies dezelfde woorden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die boos is, doet meteen Pino0 na![]()
Besef dat ik pas 1 rage van hem heb meegemaakt hé.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je gebruikt precies dezelfde woorden.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kom dan potjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht dat jij zo goed was? Ik speel zo vaak zonder 100 chemistry en ik win vaak zat hoor![]()
Echte mooiboy istie hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Besef dat ik pas 1 rage van hem heb meegemaakt hé.
Ik weet niet eens welke woorden die gozer gebruikt.
Alleen dat hij zichzelf mooier vind dan iedereen hier.
en CAPSquote:
En hij eet veel pizzaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ben focking gefrustreerd nu
Puur omdat ik nog die tyfushealings van 10000 coins moet kopen voordat ik die homo's kan verkopen![]()
![]()
Op die onderste foto mag dat pak wel eens gewassen worden, tering wat een grote vlek.quote:
Ik zie geen vlek.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op die onderste foto mag dat pak wel eens gewassen worden, tering wat een grote vlek.
Misschien je Feyenoord glazen even poetsenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op die onderste foto mag dat pak wel eens gewassen worden, tering wat een grote vlek.
Sukquote:
Je snapt het ook niet hequote:
nee hequote:
Zegt degene die dom isquote:
quote:
Ga een ander spel spelen. WoW ofzo, veel leukerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ben focking gefrustreerd nu
Puur omdat ik nog die tyfushealings van 10000 coins moet kopen voordat ik die homo's kan verkopen![]()
![]()
quote:
quote:
donder op, kneus.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga een ander spel spelen. WoW ofzo, veel leuker
Ga ergens anders een topic vergallenquote:
GJE doet dat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:31 schreef Rijst het volgende:
VANDERMAR FLIKKER OP. BLIJF VAN MN ACCOUNT AF.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:32 schreef Lindgren. het volgende:
GJE.![]()
Ik zwaaide net naar je zusje, vandermar. Goeden bips heeft ze. Leuk zwembad ook, gr.
Ja hé.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nou nou, dan hoef je ook niet zo met kanker te schelden enzo
Kan allebei gewoon hoor, ik weet niet wat je lultquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:32 schreef Lindgren. het volgende:
GJE.![]()
Ik zwaaide net naar je zusje, vandermar. Goeden bips heeft ze. Leuk zwembad ook, gr.
TR gemacht, dubbelaccountquote:
Het zal een leuke afwisseling voor je zijn, zo tussen al je nuttige posts door. Negatieve aandacht is ook aandacht, dus ik hou het hierbij. Je ouders zullen trots op je zijnquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lol wat denk jij?
Zo praat je niet tegen de Pater Familias.
Oh, ja, ik heb ook echt een gevoel van 'hey, die gozer staat boven mij' donder op het is een forum, alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lol wat denk jij?
Zo praat je niet tegen de Pater Familias.
Daar heeft hij wel een puntquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oh, ja, ik heb ook echt een gevoel van 'hey, die gozer staat boven mij' donder op het is een forum, alsjeblieft zeg
Hé meneer ik ventileer mijn eigen mening....quote:
hahaha die Lindgren tochquote:Op zondag 25 september 2011 11:32 schreef Lindgren. het volgende:
4-5-1 CF Jovetic opgepikt voor 2000 coins.Die hou ik achter, die wordt zoveel meer waard. 5 star skiller..
Ik ben het eens met iemandquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hé meneer ik ventileer mijn eigen mening....
jij bent net nieuw hier en jij denkt dat je iedereen maar kan uitschelden?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oh, ja, ik heb ook echt een gevoel van 'hey, die gozer staat boven mij' donder op het is een forum, alsjeblieft zeg
Alsof ik geen rechten heb, puur omdat jullie langer op dit forum zijn.. jij denkt wel erg veel hé?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij bent net nieuw hier en jij denkt dat je iedereen maar kan uitschelden?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:37 schreef Rijst het volgende:
Maar Geluidssysteem heeft wel een goede muzieksmaak.
Kan jij niet je hele iTunes library in een Zipje gooien en uploaden ofzo?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:37 schreef Rijst het volgende:
Maar Geluidssysteem heeft wel een goede muzieksmaak.
Lol, dudeweiser, nu ben jij aan de beurt. 1 Ding scheelt: hij is niet meer boos op EA, dat hebben we toch maar goed voor elkaar gekregenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Alsof ik geen rechten heb, puur omdat jullie langer op dit forum zijn.. jij denkt wel erg veel hé?
nee die heb je (nog) niet. Dit is niet zo maar een forum, wij gaan hier fatsoenlijk met elkaar om. Jij denkt dat je gewoon maar mensen kan uitschelden omdat ze je niet aanstaan, maar zo werkt dat niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Alsof ik geen rechten heb, puur omdat jullie langer op dit forum zijn.. jij denkt wel erg veel hé?
Ga me niet uitschelden voor GJE gekke Friesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
Dudeweiser is de xbox versie van GJE......
Ik lig op een veel hoger niveau van denken dan jou mattiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ga me niet uitschelden voor GJE gekke Fries
Glapje tokquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ga me niet uitschelden voor GJE gekke Fries
Vandaar de TT dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik lig op een veel hoger niveau van denken dan jou mattie
LOL!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik lig op een veel hoger niveau van denken dan jou mattie
Als mensen bijdehand gaan lopen doen op het moment dat ik boos ben, moet je niet raar opkijken als je uitgescholden wordt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee die heb je (nog) niet. Dit is niet zo maar een forum, wij gaan hier fatsoenlijk met elkaar om. Jij denkt dat je gewoon maar mensen kan uitschelden omdat ze je niet aanstaan, maar zo werkt dat niet.
Zipje voor GJEquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan jij niet je hele iTunes library in een Zipje gooien en uploaden ofzo?
Dat dacht ik wel gappiequote:
Lueken garpje ahahaquote:
aha je was een beetje geagiteerd dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Als mensen bijdehand gaan lopen doen op het moment dat ik boos ben, moet je niet raar opkijken als je uitgescholden wordt.
Je kan er niet mee omgaanquote:
Erik>GJEquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:46 schreef Rijst het volgende:
Dat neefje van VDM schat ik nog hoger in dan GJE.
Als je zo boos kan worden om een spelletje, en dat hier wilt ventileren door meerdere malen met kanker te schelden kun je:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Als mensen bijdehand gaan lopen doen op het moment dat ik boos ben, moet je niet raar opkijken als je uitgescholden wordt.
Dat heb ik toch duidelijk gezegd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aha je was een beetje geagiteerd dus
Volgens mij zei ik het maar 2x?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je zo boos kan worden om een spelletje, en dat hier wilt ventileren door meerdere malen met kanker te schelden kun je:
- Reacties verwachten
- Een psycholoog opzoeken
- Naar een ziekenhuis in de buurt gaan om te kijken wat kanker precies met mensen doet.
1 Keer om je hart te luchten: Prima, maar je maakt jezelf aardig belachelijk zo.
Nee man, ik ben stoer en maak het nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga jij nou maar braaf je huiswerk maken ofzo
Dat doet Cunt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, ik ben stoer en maak het niet
Ik kijk series tijdens lessen
Aha, ik was al niet zeker van m'n zaak inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:56 schreef Rijst het volgende:
Oke van nu onder deze streep weer lief tegen elkaar doen. Anders haal ik de FOK!politie erbij.
[ afbeelding ]
ik let gewoon op in mn lessen hoor, anders faal ik hard tijdens toetsweekquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, ik ben stoer en maak het niet
Ik kijk series tijdens lessen
Dan ook niet zeggen dat ik m'n huiswerk moet gaan makenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik let gewoon op in mn lessen hoor, anders faal ik hard tijdens toetsweek
Moet je je ziekmelden voor toetsen enzo, schiet niet opquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik let gewoon op in mn lessen hoor, anders faal ik hard tijdens toetsweek
Werkt goed genoeg voor mij.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je je ziekmelden voor toetsen enzo, schiet niet op
Dachten sommige bij mij uit de klas wel, konden ze lekker 2 weken langer naar school om 15 toetsen ofzo in te halenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je je ziekmelden voor toetsen enzo, schiet niet op
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Werkt goed genoeg voor mij.
Vandaag weer even een 10 en een 7,1 binnengehengeld
quote:
Je moet het dan ook wel tactisch doen, en altijd opdagen bij het inhalenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dachten sommige bij mij uit de klas wel, konden ze lekker 2 weken langer naar school om 15 toetsen ofzo in te halenIk was er altijd bij toetsen, of ik geleerd had of niet
liever een onvoldoende dan ergens in een vakantie of buiten schooltijd moeten inhalen
Welke IF's?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
USA team. Maakt niet uit welke opstelling zoalng de beste spelers er maar in zitten.
twitter:KarstenKroon twitterde op vrijdag 25-05-2012 om 16:27:58Hutarovich pissed off the bike with sidewind giving 100 guys a Golden Shower! What a cunt #russianfetisj reageer retweet
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:06 schreef Tim86 het volgende:
twitter:KarstenKroon twitterde op vrijdag 25-05-2012 om 16:27:58Hutarovich pissed off the bike with sidewind giving 100 guys a Golden Shower! What a cunt #russianfetisj reageer retweet
![]()
![]()
Steven Hawkingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:13 schreef Rijst het volgende:
3x raden wie zijn dochter dit is
[ afbeelding ]
Oh vergeten te zeggen. Ik wil geen 4231quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:15 schreef vandermar het volgende:
Lijst
http://www.futhead.com/12/squad/867983
Dan maak je er maar een 4-2-2-2 van met dezelfde spelers.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:15 schreef vandermar het volgende:
Lijst
Nee steeeeeefie doe effequote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan maak je er maar een 4-2-2-2 van met dezelfde spelers.
Ik ben je schandknaap nietquote:
haha ik wou even weten of je nu wel een degelijk team kan maken. Ja dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben je schandknaap nietWij mogen dan wel even oud zijn maar ik ben niet achterlijk
RM hebben ze toch alleen maar hoeren dus dat wordt toch aids met halven en buitens.
Oh en het is Hailie. De dochter van Eminemquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:13 schreef Rijst het volgende:
3x raden wie zijn dochter dit is
[ afbeelding ]
Ik hossel d'r wel ff matties, deel ik de poen hierquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik hossel d'r wel ff matties, deel ik de poenie hier
Mijn poeniequote:
Haha ik hoop dat ze alle oude nummers heeft teruggehoord van haar vaderquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh en het is Hailie. De dochter van Eminem
TOTY Dempsey is LMquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:15 schreef vandermar het volgende:
Lijst
Kimquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha ik hoop dat ze alle oude nummers heeft teruggehoord van haar vader
Wie is de 2e dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:43 schreef wieisboos het volgende:
Derde keeper van Engeland is uit de vierde divisienpower league 2, zit niet op FUT
Dat moment vergeet ik nooit meerquote:
Perfect. Dit is wat ik zocht.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:50 schreef BDIL het volgende:
Rijst is dit een betere variant ?BTW Dempsey is LM dus hij heeft 9 chemistry als het goed is
[ afbeelding ]
Stakkerquote:
quote:
Briand toenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:09 schreef vandermar het volgende:
Dit was mijn enige team vorig jaar, toen snapte ik er niet zo veel van en was ik net met FUT begonnen
[ afbeelding ]
met andere gamertagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:16 schreef BDIL het volgende:
Hoe kan je met een andere FUT account inloggen op je xbox ? Fifa 11
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Sommige mensen
Kerel komt hier helemaal stoer met wielerfiets en complete Rabobank outfit, dus ik zei tegen hem dat hij ergens een verkeerde afslag had genomen en dat de rest al bijna in Milaan was..vond hij niet zo leuk
Goh, wat naar zeg. Ik heb speciaal voor dit verhaal een snipperdag aangevraagd zodat ik up to date blijf.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Sommige mensen
Kerel komt hier helemaal stoer met wielerfiets en complete Rabobank outfit, dus ik zei tegen hem dat hij ergens een verkeerde afslag had genomen en dat de rest al bijna in Milaan was..vond hij niet zo leuk
En toen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Sommige mensen
oh sorry sorry egt sorry dagt dat dit mijn dagboek was sorryquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goh, wat naar zeg. Ik heb speciaal voor dit verhaal een snipperdag aangevraagd zodat ik up to date blijf.
bij mij in de straat..ging ook echt op een sukkeldrafjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bedoelde van spreek je iemand random aan of vroeg ie wat
Misschien was hij aan het oefenen voor berg op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bij mij in de straat..ging ook echt op een sukkeldrafje
Maar sprak hij jou nou aan, of sprak jij hem random aan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bij mij in de straat..ging ook echt op een sukkeldrafje
ik sprak hem random aan terwijl ik op de trap aan het chillen was in da sonnetjeuh. Misschien had hij hij die opmerking al !0x gekregen vandaag, maar kom op..ik ga ook niet in Ajax tenue met kousen en alles voetballen hier in het parkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maar sprak hij jou nou aan, of sprak jij hem random aan?
En dat sowieso niet in utrecht in zo'n kostuum, dan vraag je erom om klappen te krijgenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik sprak hem random aan terwijl ik op de trap aan het chillen was in da sonnetjeuh. Misschien had hij hij die opmerking al !0x gekregen vandaag, maar kom op..ik ga ook niet in Ajax tenue met kousen en alles voetballen hier in het park
haha ja net als die gast van Fey in de Arena toen..dat yt filmpjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
En dat sowieso niet in utrecht in zo'n kostuum, dan vraag je erom om klappen te krijgen
Die kerel die hem bedreigde is al het hoekje om, waarschijnlijk door een andere ajaciedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ja net als die gast van Fey in de Arena toen..dat yt filmpje
Ik begon vorig jaar met een standaard BPL team en ook een standaard Liga BBVA team, maar pas later ontdekte ik de (Bra)Silvers en bronzesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:09 schreef vandermar het volgende:
Dit was mijn enige team vorig jaar, toen snapte ik er niet zo veel van en was ik net met FUT begonnen
[ afbeelding ]
Ik heb ze wel eens van randje 16 onder de muur doorgeschoten en dat ze toen in de korte hoek erin gingenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:38 schreef StijnDa het volgende:
Harde vrije trappen van randje 16 in de open hoek met IF Tevez. Ik snap niet waarom keepers nog de moeite nemen om te duiken.
Vertonghen is ook standaard kassa, net als Drenthe, hernanes en Bastos. Moeten ze volgend jaar wel iets aan doen though.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:38 schreef StijnDa het volgende:
Harde vrije trappen van randje 16 in de open hoek met IF Tevez. Ik snap niet waarom keepers nog de moeite nemen om te duiken.
Sowieso Tevezquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:38 schreef StijnDa het volgende:
Daarom IF Tevez. +4 versnelling en sprint speed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik vind Tévez juist geen goede speler.
Ik vind hem een beetje.. traag spelen.
Hij lijkt veel trager dan de aangegeven 84 pace.
Ja, met meer pace is het wel een baasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daarom IF Tevez. +4 versnelling en sprint speed.
Ja, kut voelt traag aan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:47 schreef Toefjes het volgende:
Over sprint speed gesproken, iemand ervaring met SIF Walcott?
Ik heb 1 keer tegen m gespeeld, en toen had ik geen centje pijn van hem, heb wel de IF gehad, die voelde ook vreselijk traag aan, is de SIF dus helaas niet veel beterquote:
Haha, absurd, van wie is dit?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
Deze stats
Acceleration 94
Agility 99
Balance 78
Jumping 99
Reactions 91
SprintSpeed 99
Strength 85
Aggression 65
Positioning 88
TactAware 24
Vision 81
BallControl 99
Crossing 94
Curve 98
Dribbling 99
Finishing 99
FKAcc 97
HeadingAcc 94
LongPass 81
LongShot 99
Marking 22
Penalties 97
ShortPass 93
ShotPower 99
SlideTackle 23
StandingTackle 32
Volleys 94
Ik gok erop dat dit de stats van TOTY Ronaldo zijn. 85 strength is toch eigenlijk best laag, ik had 90+ verwacht.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
Deze stats
Acceleration 94
Agility 99
Balance 78
Jumping 99
Reactions 91
SprintSpeed 99
Strength 85
Aggression 65
Positioning 88
TactAware 24
Vision 81
BallControl 99
Crossing 94
Curve 98
Dribbling 99
Finishing 99
FKAcc 97
HeadingAcc 94
LongPass 81
LongShot 99
Marking 22
Penalties 97
ShortPass 93
ShotPower 99
SlideTackle 23
StandingTackle 32
Volleys 94
Haha, je zei TOTY Balequote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gok erop dat dit de stats van TOTY Ronaldo zijn.
Zelfs TOTY Luuk De Jong is sterker.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gok erop dat dit de stats van TOTY Ronaldo zijn. 85 strength is toch eigenlijk best laag, ik had 90+ verwacht.
... Denk dat Bale best in de buurt zit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen zag ik dribbling 99 en ik dacht: nee, dat kan nooit
433 kan wel, maar jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:56 schreef vandermar het volgende:
85 strength is genoeg als je 99 sprintsnelheid hebt
Ik wilde dat je een 4-3-2-1 kon maken met Ronaldo en Ibra en dan Beide 9 chem
85 strength is helemaal niet eens laag... prima rating..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik gok erop dat dit de stats van TOTY Ronaldo zijn. 85 strength is toch eigenlijk best laag, ik had 90+ verwacht.
Het is ook wel hoog maar ik had bij Ronaldo verwacht dat hij 90+ strength zou hebben.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
85 strength is helemaal niet eens laag... prima rating..
Nooit geweten dat TOTY Bale ook een FK specialist was. Maakt ook niet veel uit met TOTY Vertonghen met zn vrije trap met de linkerpootquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:58 schreef vandermar het volgende:
Bale Acceleration 96
Agility 85
Balance 72
Jumping 72
Reactions 91
Sprint speed 98
Strength 76
Agression 83
Positioning 78
Tact. Aware 75
Vision 78
Ball Control 94
Crossing 95
Curve 99
Dribbling 97
Finishing 92
FK Acc 97
Heading Acc 75
Longpass 87
Longshot 89
Marking 77
Penalties 77
Short Pass 90
Sliding Tackle 77
Standing Tackle 80
Volleys 88
Ik maak met Ben Arfa heel veel vrije trap goals terwijl zijn stats laag in de 70 zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nooit geweten dat TOTY Bale ook een FK specialist was. Maakt ook niet veel uit met TOTY Vertonghen met zn vrije trap met de linkerpoot
Eens, bizar goed ja en zijn longshots zijn ook om een stijfje van te krijgenquote:
Heb nu niet zoveel coins meer, maar toen ik veel had was ik ook weleens bang dat ik perongeluk op bin zou drukkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
Ho lol, ik drukte bijna op BIN van TOTY Belhanda van 120K
Ja toen ik zocht was er nog maar 1.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je hebt hem kunnen vinden? Zag op ultimatedb dat er de laatste dagen steeds maar 3 zijn ofzo
if djuricic en bony waren sickquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF 74 Sulejmani was ook best goed, 84 pace, 79 dribbling en 79 shooting en hij was RW. Ik heb ook nog een aantal bronze en silver IFs (en een paar golds) die ik nooit heb gebruikt, o.a. Ter Stegen IF 64. Nu is hij dus een gold met een TOTY kaart die 85 rated is.
Doe ik ook wel eens, staat er dat ik te weinig coins hebquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
Voor hoeveel gaat ie nu dan ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
110K ofzo. 80K wordt hij hoop ik anders kan ik TOTY Debuchy en IF Nsame niet halenquote:
Wie, Garratt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:12 schreef Tim86 het volgende:
4e divisie keeper naar het ek voor Engeland..wtf
Heerlijk overpowered net zoals op FIFAquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:14 schreef Thorb het volgende:
Het olympisch team van Brazilië is ook beest trouwens. Luiz, Neymar, Hulk, Marcelo, Danilo etc
Fifa is anders dan IRLquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heerlijk overpowered net zoals op FIFA
Alsnog hele goede spelers hoor..quote:
Torres ging last-minute meequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:17 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand de selectie van Spanje? Ik ben wel benieuwd of Arteta en Torres meegaan.
Arteta niet, Torres wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:17 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand de selectie van Spanje? Ik ben wel benieuwd of Arteta en Torres meegaan.
Olympisch elftal? Ik mis Gansoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:17 schreef Thorb het volgende:
Was ik Silva nog vergeten![]()
Doel: Jefferson (Botafogo), Rafael Cabral (Santos), Neto (Fiorentina)
Verdediging: David Luiz (Chelsea), Danilo (Udinese), Marcelo (Real Madrid), Rafael (Manchester United), Thiago Silva (AC Milan ), Alex Sandro (FC Porto), Bruno Uvini (Sao Paulo), Juan (Internazionale)
Middenveld: Sandro (Tottenham Hotspur), Romulo (Fiorentina), Lucas Moura en Casimir (beiden Sao Paulo), Not Wellington (Fluminense), Oscar (Internacional), Danilo (FC Porto), Giuliano (Dnipropetrovsk)
Aanval: Damian (Internacional), Hulk (FC Porto), Alexandre Pato (AC Milan) en Neymar (Santos).
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:20 schreef stoereboii het volgende:
Azevedo en cicinho zouden niet misstaan.
quote:
Heyheyquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:20 schreef stoereboii het volgende:
Azevedo en cicinho zouden niet misstaan.
Onze clubwatcher GJE zal het wel weten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:23 schreef vandermar het volgende:
Lucas Moura naar Chelsea of dicht bij een akkoord?
* GeeftJeEnergie Vraagt zich af wat stoereboii hier doetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:22 schreef stoereboii het volgende:
En nu denkt gje: waar zijn kaka, maicon en de rest
meneer Krabsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben trouwens volledig verbrand deze week....![]()
Ik lijk echt op meneer Krabs nu
Chelsea. Schandalig dat hazard nu ook aan hen gelinkt wordt. Wat een grafclub.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:23 schreef vandermar het volgende:
Lucas Moura naar Chelsea of dicht bij een akkoord?
Hazard gaat niet eens naar Chelseaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:24 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Chelsea. Schandalig dat hazard nu ook aan hen gelinkt wordt. Wat een grafclub.
Zie het als een El Clasicoquote:
Waar zeg ik dat? En je zou moeten weten dat hij gezegd heeft dat het united, city of chelsea is als diehard chelsea supporterquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hazard gaat niet eens naar Chelsea
Hij gaat naar United of City. Doe trouwens maar weer normaalquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? En je zou moeten weten dat hij gezegd heeft dat het united, city of chelsea is als diehard chelsea supporter
Jaarsalaris op Braziliëquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:26 schreef vandermar het volgende:
Jonge en onervaren ploeg zeg dat Brazilie
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij gaat naar United of City. Doe trouwens maar weer normaal
Bij Nederland zou dat toch ook zo zijn. Spelers moeten ongeveer (ligt aan leeftijd bij kwalificatie) onder de 25 zijn + 3 dispencatie spelers. Dan krijg je niet heel veel ervaren spelers vooral niet in die grote voetbal landen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:26 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd voor de OS hequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:26 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom hier niet vaak, maarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Een + el?een de klassieker zeg je nu
Ik heb nog niets verkeerds gedaanquote:
Jawel. Je negeerde hem niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb nog niets verkeerds gedaan
Is al een aantal keer gebanned, komt dus vanzelf weer goedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kom hier niet vaak, maar
Wat ben jij voor een mongool?
Ik dacht dit is de echte selectie omdat er verder niets bij staatquote:
Mag van mij komen, zullen misschien wel 30 miljoen bieden. Hebben ze ook op Götze (en naar verluidt Hazard gedaan). Hazard wil graag spelen maar ook veeeeeel meer verdienen dan hij bij Arsenal krijgt. Zelfs Chelsea en City vonden zijn eisen erg hoog. Hij kan nu geloof ik uit 3 of 4 clubs kiezen waarmee hij allemaal 'akkoord' is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Arsenal koopt Hulk voor 80 miljoen![]()
Onzin, het vertrek van van Basten en Bosman is uiteindelijk ook opgevangen door Ajax. Niemand is onmisbaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als Hulk bij Porto weggaat is Porto klaar
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zou echt vet zijn. Eindelijk zo'n vleugelspeler in de bpl zonder kinderlichaam.
Hulk gaat naar Chelsea, hij wil wel een prijs pakkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mag van mij komen, zullen misschien wel 30 miljoen bieden. Hebben ze ook op Götze (en naar verluidt Hazard gedaan). Hazard wil graag spelen maar ook veeeeeel meer verdienen dan hij bij Arsenal krijgt. Zelfs Chelsea en City vonden zijn eisen erg hoog. Hij kan nu geloof ik uit 3 of 4 clubs kiezen waarmee hij allemaal 'akkoord' is.
Denk het niet. Dan moeten we zeker rekening houden met alves/maicon, julio cesar, kaka, robinho en wie nog allemaal.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik dacht dit is de echte selectie omdat er verder niets bij staat
Is hij volgend jaar een RWB in het spelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Hulk gaat naar Chelsea, hij wil wel een prijs pakken
Net zoals toen Falcao enzo weggingenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als Hulk bij Porto weggaat is Porto klaar
Mwa, het is toch wel de beste speler van het team dacht ik zoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Onzin, het vertrek van van Basten en Bosman is uiteindelijk ook opgevangen door Ajax. Niemand is onmisbaar.
quote:
Handigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:32 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt bij ultimatedb nu zoeken op rare en non rare
Volgend jaar niet, ze halen waarschijnlijk Kaka - Modric en Hulk en rechtsback is nog niet bekend ( misschien Srna van Shakthar die ze al wouden en dit seizoen is zijn contract afgelopenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is hij volgend jaar een RWB in het spel
Nu voor de laatste keer, Doumbia is kut!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Mensen met Doumbia en andere soortgelijke spelers waar GJE ook graag mee speelt.
Nu wel, maar Porto vindt wel weer een volgende Hulk, jaar in, jaar uit altijd zo gegaan. Torres en Aguero zouden ook een gapend gat achter zich laten bij Atletico, zulke clubs vinden altijd weer nieuwe pareltjes.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, het is toch wel de beste speler van het team dacht ik zo
Dus is de rest ineens minder dan sporting/benfica?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, het is toch wel de beste speler van het team dacht ik zo
Die Hazard is volgens mij wel een 'mannetje', beetje een nare gast. Hazard zou wel een toptransfer zijn natuurlijk voor Arsenal.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mag van mij komen, zullen misschien wel 30 miljoen bieden. Hebben ze ook op Götze (en naar verluidt Hazard gedaan). Hazard wil graag spelen maar ook veeeeeel meer verdienen dan hij bij Arsenal krijgt. Zelfs Chelsea en City vonden zijn eisen erg hoog. Hij kan nu geloof ik uit 3 of 4 clubs kiezen waarmee hij allemaal 'akkoord' is.
Hij zal dan wel RB worden, moet die wel wat extra pace krijgen tov zijn huidige NIF.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:32 schreef Reemi het volgende:
Caceres definitief naar Juventus.Hopelijk volgend jaar een betere kaart, prima Serie A speler weer erbij dan.
[..]
Handig
Dat zegt hij niet, maar lezen is niet je sterkste punt waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dus is de rest ineens minder dan sporting/benfica?
Oke, ik weet daar helemaal niets van afquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu wel, maar Porto vindt wel weer een volgende Hulk, jaar in, jaar uit altijd zo gegaan. Torres en Aguero zouden ook een gapend gat achter zich laten bij Atletico, zulke clubs vinden altijd weer nieuwe pareltjes.
Laat maar gewoon weer zitten, zoals altijdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet, maar lezen is niet je sterkste punt waarschijnlijk.
Dat vrees ik ook inderdaad.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij zal dan wel RB worden, moet die wel wat extra pace krijgen tov zijn huidige NIF.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:34 schreef Thorb het volgende:
[..]Hij zegt dat porto dan klaar is
Dat zegt hij niet, maar lezen is niet je sterkste punt waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |