Daarvoor heb je toch GHB, praten is zilver zwijgen is goud. Stop wat in die bitch haar mond.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:19 schreef Kutstudent het volgende:
neh, ik had op een gegeven moment beet met een superleuke chick die daar rondliep, zo'n altijd vrolijk, lachend meisje, maar toen kwam mijn clubgenoot langs die haar voor zichzelf wilde en ging dus mij lopen verneuken.
van je vrienden moet je het hebben zullen we maar zeggen
quote:
Spec ops kan welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:55 schreef Cliffy het volgende:
Dusssssss
Gears 3
Borderlands
MW3 Spec ops
Coop?
wat toevallig ik ook, en gisteren ookquote:
In de rest van Nederland weten ze wel wat een zeskamp is hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yeah buddy super vette shit is dat. Allemaal van die grote op blaas spellen enzo
Kon ook vage atletiek shit zijn dildobagginsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In de rest van Nederland weten ze wel wat een zeskamp is hoor
Dat had ik wel verwacht in Limburg jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kon ook vage atletiek shit zijn dildobaggins
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In de rest van Nederland weten ze wel wat een zeskamp is hoor
Weert?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]zeker nog nooit in de rampstad geweest?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:41 schreef Kutstudent het volgende:
Ga trouwens es naar buiten man ouwe drakenvanger. Beetje met dit weer binnen zitten.
quote:
Het is toch overduidelijk waarom fifa dat soort shit niet wil.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:54 schreef Pixell het volgende:
Zit nu EHL te kijken (euro hockey league) zal jullie geen reet interesseren, maar daar hebben ze dus wel soort van hawkeye en werd op basis daarvan net een goal toegekend. Als fifa zich dit nou ook realiseert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |