Vind je dat serieus lekker? Ik vind dat allemaal goor van die gare shit in ijs.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:16 schreef KoningStoma het volgende:
Oi skyte,
3 euro voor 2 b&j achtige c1000 huismerk ijs.
Ben&Jerry is wel lekker hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind je dat serieus lekker? Ik vind dat allemaal goor van die gare shit in ijs.
Macadamian nutsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deze man weet. Je gaat toch geen marshmellows enzo door je ijs doen.
Daar hoef ik ook niets van. Maar strawberry cheese cakequote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deze man weet. Je gaat toch geen marshmellows enzo door je ijs doen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat het zoveel calorieen heeft. Zondag misschien mezelf maar eens op trakteren
aankomen of afvallen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Moet mijn gewicht halen aardappeltje anders mag ik niet mee doen met dat grappling event
Afvallen heb nog 8 kilo te gaan. Deze week alleen al 5 kilo eraf gezweet. Ga het ook wel halen alleen wil ik weer zoveel mogelijk gewicht er aan knallen de dag van het eventquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afvallen heb nog 8 kilo te gaan. Deze week alleen al 5 kilo eraf gezweet. Ga het ook wel halen alleen wil ik weer zoveel mogelijk gewicht er aan knallen de dag van het event
Wanneer moet je?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afvallen heb nog 8 kilo te gaan. Deze week alleen al 5 kilo eraf gezweet. Ga het ook wel halen alleen wil ik weer zoveel mogelijk gewicht er aan knallen de dag van het event
Sauna non stop in, zweet die kilotjes eraf. En scheer je lichaamshaar eraf, bij een uberman zoals jij moet dat toch gauw 2 kilo schelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sauna kan ik maar zo lang want dan verveel ik me kapot. Maarja komt wel goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Sauna non stop in, zweet die kilotjes eraf. En scheer je lichaamshaar eraf, bij een uberman zoals jij moet dat toch gauw 2 kilo schelen.
Eind juni dus heb nog tijd genoeg.quote:
tiet zat iddquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sauna kan ik maar zo lang want dan verveel ik me kapot. Maarja komt wel goed.
[..]
Eind juni dus heb nog tijd genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |