SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker bezigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:58 schreef Kutstudent het volgende:
Oke, ik hoor net dat ik gisteren aan een aziaat heb gevraagd of ik even mocht kijken of ze een horizontale kut had.![]()
Zit in de mogelijkheden,maar ik wil eerst even chillen nog. Heb hoofdpijn als een malle en alles draait nog steedsquote:
Je gaat ervan ouwehoeren met afzichtelijke vrouwen,omdat je ervan overtuigd bent dat ze wel lekker zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alcohol het maakt meer kapot dan je lief is
Eindeluk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:17 schreef PierreTT het volgende:
Net een email gekregen dat die verhuurder gereageerd heeft,dus vanmiddag weet ik zeker of alles doorgaat spannoonnndddd
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alcohol het maakt meer kapot dan je lief is
Wat leuk!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:17 schreef PierreTT het volgende:
Net een email gekregen dat die verhuurder gereageerd heeft,dus vanmiddag weet ik zeker of alles doorgaat spannoonnndddd
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja nou weet ik het wel. Dan post ik er wel niks meer over.
Zullen Pappie en mammie blij mee zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die studenten van die ontgroening zijn geschorst.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:17 schreef PierreTT het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |