Welke bedrijf was dat ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:14 schreef error_404 het volgende:
De goedkoopste kost je een krat bier en een huurbusje.
"Probleem' bij goedkope verhuizers kan zijn dat je spullen niet of niet goed verzekerd zijn. Een goede verhuizer heeft een aansprakelijkheidsverzekering en zorgt ervoor dat je spullen gewoon goed, netjes en heel van A naar B komen.
Ik had voor een paar honderd euro een verhuizer die een alle meubels uit elkaar haalde en op de lokatie weer in elkaar zette. Nieuwe lokatie was 4 hoog, zonder lift (). Ze hadden een liftwagen bij zich, maar die konden ze niet gebruiken omdat er een boom in de weg stond. Maar niemand zeurde en die gasten brachten gewoon alles met de trap omhoog. Ze gingen hard door tot het allemaal klaar was. In een ochtendje gefixt en scheelde mij enorm veel gezeik en geregel.
2000 euro ? 3 verdiepingen verhuist ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:52 schreef HetKlusKonijn het volgende:
TS, wat heb je precies te verhuizen? Het maakt nogal uit of je de inboedel van een studentenkamer moet verplaatsen of de komplete inhoud van een eengezinswoning.
Gaat het om een studentenkamertje dan zou ik zeggen, ga voor de bakfiets (en hoop voor beter weer!), of inderdaad zo'n 'Piet met het busje verhuist alles" op MP.
Als het gaat om een kostbaarder - en grotere verhuizing, dan toch maar een Erkende Verhuizer kiezen, al is het alleen maar om de verzekering van je spullen.
error-404 heeft kennelijk een heel prettige ervaring gehad...
Ikzelf wat minder, ik was toch een fijne 2000 pleurootjes kwijt om mijn spulletjes te verkassen.
De verhuizers hadden de klus enigszins onderschat en raffelden de boel maar af uiteindelijk.
Inderdaad! Nooit meer zelf doen als je 1 x de luxe van een goede verhuizer hebt gehad. Onze verhuizer moest zo'n 40 km weg komen om bij ons te komen en 60 km terug rijden na de verhuizing. Leuke gasten, goede prijs. De goedkoopste van de 4 die we gevraagd hadden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:54 schreef Iridal het volgende:
Ik heb hele goede ervaringen met verhuizers.
Destijds van Zwolle naar Assen verhuisd, geregeld door een verhuizer uit Drachten.
Kwamen 's ochtends om 7 uur alles inpakken en demonteren, 's middags stond alles in het nieuwe huis.
5 man hard doorbuffelen, ik heb zelf niets mogen doen. Heerlijk.
Was klaar voor 1500 euro (2007).
Ga nooit meer zelf verhuizen
Maar je weet niet meer wie?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:14 schreef error_404 het volgende:
De goedkoopste kost je een krat bier en een huurbusje.
"Probleem' bij goedkope verhuizers kan zijn dat je spullen niet of niet goed verzekerd zijn. Een goede verhuizer heeft een aansprakelijkheidsverzekering en zorgt ervoor dat je spullen gewoon goed, netjes en heel van A naar B komen.
Ik had voor een paar honderd euro een verhuizer die een alle meubels uit elkaar haalde en op de lokatie weer in elkaar zette. Nieuwe lokatie was 4 hoog, zonder lift (). Ze hadden een liftwagen bij zich, maar die konden ze niet gebruiken omdat er een boom in de weg stond. Maar niemand zeurde en die gasten brachten gewoon alles met de trap omhoog. Ze gingen hard door tot het allemaal klaar was. In een ochtendje gefixt en scheelde mij enorm veel gezeik en geregel.
Nee, piepklein huisje, met helaas een probleem: de hele raampartij op de 1e verdieping moest eruit om het bankstel naar buiten te krijgen (trapgat te klein en zo). Dat maakte dat het geintje meteen stevig aan de prijs was.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:30 schreef kloontjeloontje het volgende:
[..]
2000 euro ? 3 verdiepingen verhuist ?
Sodeknetter haha.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:19 schreef Cat22 het volgende:
Pssst... Topic is anderhalf jaar geleden geopend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |