O, nu weet ik precies over wie je het hebt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:37 schreef Sharana_LV het volgende:
je zou er eentje tegenkomen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! Šyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
De babycooker is weer klaar voor gebruik dus? (over een tijdje)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:45 schreef milka82 het volgende:
Mwah,ze hadden wat verklevingen gevonden en die hebben ze weg gehaald. Eileiders zijn nu weer open. Beetje jammer dat ze een bloedvaatje hebben geraakt,vloeien wie einen gek nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Wakker worden van het brandalarm omdat knuppelige huisgenoot een eitje gaat koken en dan de deur uit loopt. Met het eitje nog op het vuur!quote:
En en, dat ding maakt een pokkelawaai en stopte maar niet. En nu staan de hele gang + keuken blauw en meurt mijn kamer ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wakker worden van het brandalarm omdat knuppelige huisgenoot een eitje gaat koken en dan de deur uit loopt. Met het eitje nog op het vuur!
en was het uitslaapdag?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wakker worden van het brandalarm omdat knuppelige huisgenoot een eitje gaat koken en dan de deur uit loopt. Met het eitje nog op het vuur!
Auchquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kwartet!
En de pan was dus zo heet geworden dat het handvat zo van het deksel afgesmolten was.
Ejjj... ik verkoop mijn anderen schoenen; dus dan mag hetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en hij was ook wel een beetje voor jouw schoenenfaal natuurlijk.
Ik krijg ook neons!quote:Wij danken u voor uw bestelling!
Schoenen verkopen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
en was het uitslaapdag?Dan zou ik ook vloeken idd...
[..]
Auch![]()
![]()
en met deze hitte is het heul niet tof om ramen open te zetten om de geur weg te halenAlhoewel... op 7 hoog...
![]()
[..]
Ejjj... ik verkoop mijn anderen schoenen; dus dan mag hetvind ik...
Oh jeetje zeg wat een sukk0lquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oei!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kwartet!
En de pan was dus zo heet geworden dat het handvat zo van het deksel afgesmolten was.
Nou, niet echt uitslaapdag maar had wel nog bijna een uur kunnen slapen anders.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
en was het uitslaapdag?Dan zou ik ook vloeken idd...
[..]
Auch![]()
![]()
en met deze hitte is het heul niet tof om ramen open te zetten om de geur weg te halenAlhoewel... op 7 hoog...
![]()
[..]
Ejjj... ik verkoop mijn anderen schoenen; dus dan mag hetvind ik...
Ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh jeetje zeg wat een sukk0l![]()
Maar wel vervelend om zo wakker te worden ja..
[..]
Oei!
Ik heb maat 37; maar deze zijn eigenlijk maat 36... Ik heb ze - denk ik - 4x aan gehad; maar het knelt echt als de mallequote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Schoenen verkopen?Jij had ook maat 36 he
Die like-cultuur van tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Allemaal mensen op fb ook gewoon m'n status dat ik wakker werd van het brandalarm liken. En niemand die vraagt wat er dan was ofzo!
OOh die herken ik nog van een paar (quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb maat 37; maar deze zijn eigenlijk maat 36... Ik heb ze - denk ik - 4x aan gehad; maar het knelt echt als de malleDus dan kan ik toch beter gewoon maat 37 kopen ipv te proppen.
Het zijn mijn steve maddens beasst pumps
Dezen:
[ afbeelding ]
Bwehe, dat ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die like-cultuur van tegenwoordig![]()
O nee dan zou ik deze niet kopen iddquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
OOh die herken ik nog van een paar () topics terug
Zijn mooi! Maar veuls te hoog voor mij
![]()
Ik ben nu aan het oefenen om langer dan een uur 6 cm hak aan te kunnen houden, dus zal nog ff duren eer ik op zoiets kan lopen![]()
Wel zonde dat ze zo knellen! Maar wil je nu dezelfde terugkopen in een maat groter dan?
Ik vind deze qua kleur eigenlijk veel mooier dan degene die je al had (van wat ik op de foto zie dan)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee dan zou ik deze niet kopen iddIs echt een behoorlijke hak als je het niet gewend bent
Ik heb net deze gekocht; want die waren in de aanbieding bij intreza + nog eens 10 euro korting)
[ afbeelding ]
Want ik mķet gewoon een nude paar in mijn collectie hebben
Haiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:14 schreef Jacqie1986 het volgende:
Hai
Gister lekker lopen zweten op de TongTongFair in Den Haag. Was wel weer heel leuk en lekker veel geld uitgegeven
Ik vind ze beiden wel tofquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind deze qua kleur eigenlijk veel mooier dan degene die je al had (van wat ik op de foto zie dan)
Heette vroeger Pasar Malam. Indonesische markt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hai![]()
Wat is de TongTongFair?
Veel geld uitgeven is af en toe best leuk
Ik ben niet zo van de gelakte schoenen, misschien dat ik je nieuwe mede daardoor wel toffer vindquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind ze beiden wel tofGewone leren heb ik al; dus daarom vond ik gelakt wel mooi
maar ja die zijn er niet; dus dan is dit een perfect alternatief voor 60 euro
Haha, Pasar Malam zegt me nog niksquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:20 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Heette vroeger Pasar Malam. Indonesische markt.
Wat heb je allemaal gekocht?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:20 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Heette vroeger Pasar Malam. Indonesische markt.
2 grote houten poussen om voor de slaapkamer ramen te zetten. Een heleboel te snoepenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haha, Pasar Malam zegt me nog niks![]()
Maar Indonesische markt dusWat heb je allemaal gekocht?
Halfedelstenen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
2 grote houten poussen om voor de slaapkamer ramen te zetten. Een heleboel te snoepenEn een paar halfedelstenen
Edit: oja... Ook nog een bamboe dienblad.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Moet meteen hier aan denken:
[ afbeelding ]
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wheheheh nee omdat ze zo genoemd worden. Maar ik lees net dat die term niet meer gebruikt wordt, dus gewoon edelstenenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoezo half dan? Die wat minder edel zijn dan de rest?
Dat was zo'n serie die je kon sparen, 'Schatten van de aarde'. Dan kreeg je elke week of 2 weken een edelsteen en een mineraal en een lap tekst die je in een map kon doen. En er kwam een doosje bij waar je je stenen in kon bewaren. Wij waren die aan het sparenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wie is dat dan?Verkocht ze dat op mp?
dat was best informatiefquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat was zo'n serie die je kon sparen, 'Schatten van de aarde'. Dan kreeg je elke week of 2 weken een edelsteen en een mineraal en een lap tekst die je in een map kon doen. En er kwam een doosje bij waar je je stenen in kon bewaren. Wij waren die aan het sparen
Toen deed ik daar nog niet aan. Best jammer eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat was zo'n serie die je kon sparen, 'Schatten van de aarde'. Dan kreeg je elke week of 2 weken een edelsteen en een mineraal en een lap tekst die je in een map kon doen. En er kwam een doosje bij waar je je stenen in kon bewaren. Wij waren die aan het sparen
Ja, een kubieke cm steen en niet te hard ademen of hij lag van tafelquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat was best informatief![]()
jammer dat de stenen altijd mega klein en prut waren
Ik ook, maar vooral toen ik jonger was, en toen was alles gewoon edelsteenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:33 schreef Loqi het volgende:
Nah, is een beetje een gekke naam voor een edelsteen die niet tot een aantal grote hoort (diamant, saffier, robijn en smaragd), is nog van vroeger, toen die 4 populairder waren ofzo
(verzamelaar is/was)
Die ken ik wel! Die wou ik altijd, maar dat durfde ik nooit te vragenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
ik bedoel met vroegah ook echt vroegahquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook, maar vooral toen ik jonger was, en toen was alles gewoon edelsteen
Ja, toen je nog jong was, ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik bedoel met vroegah ook echt vroegahtoen sex nog vies en lucht nog gezond was
OH IK DACHT... Dat je bedoelde wanneer je verzamelde "Als in echt vroegah", ik snapte het al niet helemaal, zo van, zoveel ouder dan ik ben je toch niet?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:41 schreef Loqi het volgende:
[..]zo'n fossielen zijn wij toch niet
(een aantal eeuwen terug enzulks..)
oh haha, nee ik bedoel vroeger toen men nog echt kroonjuwelen maakte enzo, en er nog echt een 'edelstenenleer' wasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OH IK DACHT... Dat je bedoelde wanneer je verzamelde "Als in echt vroegah", ik snapte het al niet helemaal, zo van, zoveel ouder dan ik ben je toch niet?
Helder!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:47 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh haha, nee ik bedoel vroeger toen men nog echt kroonjuwelen maakte enzo, en er nog echt een 'edelstenenleer' was
Ik ook, het staat er zo droogquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest lachen
http://link.marktplaats.nl/563067944
emoslinger waardig welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest lachen
Een kinderbadje voor 'm neerzettenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
Samson had vannacht niet meer gekotst![]()
Hopen dat het vandaag beter gaat.
Zou handiger zijn als ie ook van water houdt; dan kon ik hem wat nat spuiten maar dat vindt ie vreselijkZijn pootjes mogen nat worden en dan houdt het eigenlijk wel op...
Cody is er ook niet dol op. Met de pootjes wel, tot de buik zeg maarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:52 schreef PriemGirl het volgende:
Samson had vannacht niet meer gekotst![]()
Hopen dat het vandaag beter gaat.
Zou handiger zijn als ie ook van water houdt; dan kon ik hem wat nat spuiten maar dat vindt ie vreselijkZijn pootjes mogen nat worden en dan houdt het eigenlijk wel op...
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Cody is er ook niet dol op. Met de pootjes wel, tot de buik zeg maar. En dan sta ik ernaast: "JE BENT EEN FUCKING WATERHONT JA!"
Onze honts zijn mietjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]herkenbaar... En dan duw ik en dan kijkt ie me aan van: WAT DOE JE GEK!!111 WIL JE ME DOOD OFZO!!1!!
En dan gaat ie tig keren schudden want ewww ik ben nat en geddvverrrr mijn vacht is nou viessss....
Goed geld mee verdienen ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, 7 shoplogs achter elkaar plaatsen (met 2 artikeltjes ertussendoor) en daar je geld mee verdienen...
Ik heb de verkeerde baan
Wimquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Onze honts zijn mietjes
Hij gaat niet tig keer schudden als alleen z'n voeten nat zijn. Als z'n lijf nat is omdat hij achter eendjes aan is gerend gaat hij rondjes rennen, net een centrifuge
pic!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:11 schreef RenRen- het volgende:
En ik heb 2 staartjes in.
Door mijn nieuwe haarkleur voel ik me zo net pippi
Ik ook, hardopquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest lachen
?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:03 schreef RenRen- het volgende:
Staat er opeens een man in je huis. Hallo.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een extragratis voordeel ontdekt van mijn nieuwe jurkenBH
[ afbeelding ]
Inkijk?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:24 schreef RenRen- het volgende:
JE MOT WEL LACHEN!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
DE ZON.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, cleavage!
Normaliter hangen ze op mijn navel
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:24 schreef RenRen- het volgende:
Definitely not PippySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wel leuke staartjesNu nog lachen op de feauteau
![]()
hubba hubbaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:29 schreef Loqi het volgende:
[..]
hubba hubba![]()
Brody ligt in de kattenbak te chillen.. de korrels zijn koel
NOESSSS!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
STERVENDE HOEREN!!!
Mijn nespresso ging dood
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
STERVENDE HOEREN!!!
Mijn nespresso ging dood
Wel zo rood en dan twee staartjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Definitely not Pippy![]()
Maar wel leuke staartjesNu nog lachen op de feauteau
Wat een straf.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Boh, ik heb geen zin meer![]()
Ik wacht mijn laatste meting af en ga lekker naar huis. Data uitwerken op de laptop, in de tuin, in de zon, met een wijntje![]()
![]()
Of is dat te kansloos..
Hij knipperdie als een mongol en reageerde nergens meer opquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan?Kwam er geen water uit?
't is een sjiwawaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat super kjoet!!![]()
Maar is die hont nou serieus zoveel kleiner dan die kadden?![]()
Misschien eens ontkalken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij knipperdie als een mongol en reageerde nergens meer op![]()
RANDJE PANIEKAANVAL, IK ZEG HET JE
Bij mij, ik heb 2 kaddersquote:
Hontquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat super kjoet!!![]()
Hehe, da's toch geen hont jonguhquote:
Dat is geen hont, dan is een kavia!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat super kjoet!!![]()
Als je ze ziet zijn het wel net hondjes hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe, da's toch geen hont jonguh![]()
Ik dacht dat die mormels van ons pa klein waren maar die overtreffen een gemiddelde kat toch nog wel (nauwelijks, maar toch)
8 kilo kadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien eens ontkalken?
[..]
Bij mij, ik heb 2 kaddersDie rode is echt stom. Als hij vindt dat je hem moet aaien en je slaapt nog, bijt hij in je neus. Heel zacht, maar je wordt toch kut wakker
[..]
Hont
2 kilo
Kad
8 kilo
Oh, dus je hebt geen matchende handtas voor je hontquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je ze ziet zijn het wel net hondjes hooriedereen zegt dat wel, we doen niet zo achterlijk als Paris enzo
Nah, ze zijn ook echt wel heel groot, en eentje is ook echt heel dikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
8 kilo kad![]()
![]()
Woei, die van mij zijn 5-6 waarvan dat bij eentje licht overgewicht betekent...
2 kilo hont![]()
Nee, jammer hequote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt geen matchende handtas voor je hont
Dat ga ik doenquote:
Hallo, je schoenen moeten matchen met je nieuwe onderbroek.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat ga ik doen
Ik heb besloten dat ik zo ga real-life falen
Ik wil naar de Steps, ik heb nog een tegoedbon van de H&M en ik wil eens nieuwe onderbroeken, want ik heb echt teveel sneue onderbroeken.
En ik heb zin om schoenen te kopen, maar daar heb ik niet zo'n goeden reden voor
Voor schoenen heb je toch geen goede reden nodig?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat ga ik doen
Ik wil naar de Steps, ik heb nog een tegoedbon van de H&M en ik wil eens nieuwe onderbroeken, want ik heb echt teveel sneue onderbroeken.
En ik heb zin om schoenen te kopen, maar daar heb ik niet zo'n goeden reden voor
Goeden motivatiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hallo, je schoenen moeten matchen met je nieuwe onderbroek.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat ga ik doen
There's your reasonquote:
Goeden reden!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hallo, je schoenen moeten matchen met je nieuwe onderbroek.
pehehe, mallerd!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou natuurlijk ook 1500 euro naar m'n spaarrekening over kunnen maken....
HAHAHA EINZ
Ik heb geen slipjes, ik heb onderbroekenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
Theheeh onderbroekenWaarom vind ik dat zo'n garpig woord
ik ook. Van die grote katoenenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb geen slipjes, ik heb onderbroeken
Omdat je dan aan zoiets denktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
Theheeh onderbroekenWaarom vind ik dat zo'n garpig woord
Nope, zometeen ff naar de UvA, dan pasfoto laten maken en dan richting gemeentehuis.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss heb je je pasje al aangevraagd?
Nee. Maar nu welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat je dan aan zoiets denkt
[ afbeelding ]
Ja duh, maar omdat het net weer op facebook stond, ik dacht dat je het daarom vroeg.quote:
Ik zat vanmorgen te kijken of ik geen wand schoenenrek iets kon gaan verzinnen in onze kamerquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja duh, maar omdat het net weer op facebook stond, ik dacht dat je het daarom vroeg.
Maar ik ben wel echt heel blij
Ik heb al een heel plan, nu de executie nogquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zat vanmorgen te kijken of ik geen wand schoenenrek iets kon gaan verzinnen in onze kamer
Is iets van ondersteuning bij liesbreuk ofzo.quote:
Ja, dat is wel een matigen actie he. Ik vond het al zo raar dat er om sommige loller-waardige updates geen reactie kwamen. En zeker op die van mn rijbewijs gisteren nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
emoslinger voor Mss haar gezichtsboek trouwens![]()
En jij maar denken dat je Forever Alone wasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een matigen actie he. Ik vond het al zo raar dat er om sommige loller-waardige updates geen reactie kwamen. En zeker op die van mn rijbewijs gisteren niet.
Ik ben winkels aan het afstruimen... want wij executeren nooit ietsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb al een heel plan, nu de executie nog
Wij of jij?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben winkels aan het afstruimen... want wij executeren nooit ietsWij kopen alleen maar
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En jij maar denken dat je Forever Alone was![]()
Ik moest denken aan Spees met d'r Chaneldoosjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:05 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ik wil eik mijn schoenen op hun schoendozen zetten... Vind ik het mooistMaar dat past niet op onze minirekjes... En van cif moet ik die dozen gewoon weggooien maar dat wil ik heul niet !!! Dus ik wil eik allemaal vakjes waar ik de doos kan neerzetten met daarop de schoen hmmm...
Of ik vraag mijn pa (den eeuwigen klussert) om zoiets te gaan maken![]()
![]()
*ping idee*
Wat was er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja. Ik ga sommige nog maar in de herhaling gooien denk ik
Wij. Cif is ook geen klusserquote:
That's.... not goodquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Spees met d'r Chaneldoosjes
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij. Cif is ook geen klusser
[..]
That's.... not good![]()
ok ok misschien moet ik toch maar de dozen weggooien...
Waarom heb ik nu plots een human centipede idee in mijn hoofdquote:
Ik blijk mijn facebookupdates al een maand op 'only me' te hebben staan. Alleen ik en de mensen die eventueel getagd zijn zagen ze dus. En ik vond het zo raar dat er niemand reageerdequote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik blijk mijn facebookupdates al een maand op 'only me' te hebben staan. Alleen ik en de mensen die eventueel getagd zijn zagen ze dus. En ik vond het zo raar dat er niemand reageerde. Zeker toen ik er gisteren opgezet had dat ik mijn rijbewijs had gehaald
.
Wheheheh handigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik blijk mijn facebookupdates al een maand op 'only me' te hebben staan. Alleen ik en de mensen die eventueel getagd zijn zagen ze dus. En ik vond het zo raar dat er niemand reageerde. Zeker toen ik er gisteren opgezet had dat ik mijn rijbewijs had gehaald
.
Ja, vooral omdat er best veel dingen opstonden waarvan ik weet dat mijn vrienden er sowieso op zouden reageren. En omdat ik best vaak mensen tag, kunnen zij dus wél reageren en viel het niet direct opquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Oh sorry, maar dat is wel te grappig...Maar wel vervelend om een maand lang te denken dat het niemand boeit wat je post, vooral als je je rijbewijs haalt inderdaad
Ja kweeheeeettttquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:13 schreef megamandy het volgende:
Priem die dozen hebben alleen nut als je je schoenen erin bewaard, niet erop
Had ze nog terug gesmst?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:43 schreef Lindytje het volgende:
Ik werd trouwens wakker van sien die een luchtalarm na deed... zo'n soort wolvenhuil.... Dus ik zo snel naar beneden rennen van wtf is er?
Ligt madame gewoon te kwispelen op de bank: Ohai!![]()
Kuthond
Ugh duurt nog langquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:49 schreef Mss het volgende:
Balie Documenten (rijbewijzen en reisdocumenten)
Maandag, dinsdag en woensdag 8.30 tot 15.30 uur
Donderdag 8.30 tot 19.30 uur
Vrijdag 8.30 tot 12.30 uur
Dinsdag dus pas rijbewijs aanvragen.
Dat doet Smeagol ook weleens. Hij is of stil, of hij blaft, en dan gaat hij zitten piepen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:43 schreef Lindytje het volgende:
Ik werd trouwens wakker van sien die een luchtalarm na deed... zo'n soort wolvenhuil.... Dus ik zo snel naar beneden rennen van wtf is er?
Kuthond
Onze kat Mythos gaat aan de slaapkamerdeur krabbelen als ie aandacht wil en daar dan bij zitten mauwen. En als ik dan 'Mythos, nee!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat doet Smeagol ook weleens. Hij is of stil, of hij blaft, en dan gaat hij zitten piepen.
En dan kom ik naar beneden.
"Hoi, jij bent lief"
Wheheheh 1 van onze katten springt dan gewoon de deur openquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Onze kat Mythos gaat aan de slaapkamerdeur krabbelen als ie aandacht wil en daar dan bij zitten mauwen. En als ik dan 'Mythos, nee!' roep, dan gaat ie gewoon door. Als mijn
datzelfde roept, dan stopt ie acuut en komt ie ook de rest van de nacht niet meer terug
![]()
Kutbeest luistert heul goed, maar wel alleen naar z'n baas
Ik ben heul blij dat ze dat trucje niet kennenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:20 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wheheheh 1 van onze katten springt dan gewoon de deur open
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben heul blij dat ze dat trucje niet kennen![]()
Toende woonkamer geschilderd had en de beestjes in de gang moesten blijven, had ie een van de krabpalen voor de slaapkamerdeur gezet, zodat ze toch lekker konden liggen. Vandaar uit konden ze wel de deur open krijgen en de rest van de nacht hebben ze prinsheerlijk op bed gelegen, kwam ie de volgende ochtend achter
Hahahaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Onze kat Mythos gaat aan de slaapkamerdeur krabbelen als ie aandacht wil en daar dan bij zitten mauwen. En als ik dan 'Mythos, nee!' roep, dan gaat ie gewoon door. Als mijn
datzelfde roept, dan stopt ie acuut en komt ie ook de rest van de nacht niet meer terug
![]()
Kutbeest luistert heul goed, maar wel alleen naar z'n baas
Nee, het is echt een apart beest gewoon. Hij woonde er eerder dan ik en accepteert eigenlijk alleenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HahahaJij laat hem vaker binnen, of niet?
ik werd vannacht om 2 uur door de katten uit bed gejengeld terwijl er nix aan de hand wasquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:43 schreef Lindytje het volgende:
Kuthond
Hoezo?quote:
Doe je wel een beetje voorzichtig? of komt het door de warmte icm met je buikgriepquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:48 schreef Incantrix het volgende:
Geen idee, werd er niet bij vermeld. Deed ik gewoon
Daar heb je dan wel weer geluk meequote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:50 schreef Incantrix het volgende:
Jah, voel me een beetje raar in mijn hoofd nog, maar ik viel zacht op de berg was naast mijn bedtoch maar even niet douchen nu..
Zoiets denk ik, ik ging wat te eten maken, maar verder als de slaapkamerdeur kwam ik nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje voorzichtig? of komt het door de warmte icm met je buikgriep
Arme trixquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zoiets denk ik, ik ging wat te eten maken, maar verder als de slaapkamerdeur kwam ik nietik viel toen ik nog jong was heel vaak flauw, nu heb ik het eens in de zoveel jaar ofzo nog. Maar het is wel irritant, ben blij dat ik het nog nooit heb gehad terwijl ik alleen thuis was met Stef..
He getsie. Rustig aan dan maar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zoiets denk ik, ik ging wat te eten maken, maar verder als de slaapkamerdeur kwam ik nietik viel toen ik nog jong was heel vaak flauw, nu heb ik het eens in de zoveel jaar ofzo nog. Maar het is wel irritant, ben blij dat ik het nog nooit heb gehad terwijl ik alleen thuis was met Stef..
Ik ben ook wel eens op mijn lief gevallen die mij trachtte op te vangen, dat lag ook heel zachtquote:
Meh, nog steeds matig... bloed is niet naar Utrecht gegaan, ze kunnen lyme heul niet aantonen in het bloed, dus dat had geen zin gehad. Ze zit nu aan een kuur antibiotica voor 4 weken, maar het is nog steeds niet echt veel met d´r...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:44 schreef megamandy het volgende:
Hoe is het nou verder met Sien? Hadden jullie al een uitslag gekregen van Utrecht?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Meh, nog steeds matig... bloed is niet naar Utrecht gegaan, ze kunnen lyme heul niet aantonen in het bloed, dus dat had geen zin gehad. Ze zit nu aan een kuur antibiotica voor 4 weken, maar het is nog steeds niet echt veel met d´r...
Ja echt he! Rotbeestenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat doet Smeagol ook weleens. Hij is of stil, of hij blaft, en dan gaat hij zitten piepen.
En dan kom ik naar beneden.
"Hoi, jij bent lief"
doe maar rustig aan danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:57 schreef Incantrix het volgende:
Geen last ergens van, meestal niet. Als ik val ben ik heel slap, dus dan bezeer je je niet bij je val. Baal er alleen van, het zegt meestal wel iets over de staat waarin ik verkeer![]()
Swarte, kun je geen foto van je harddisk trekken?
Arme Sien zegquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Meh, nog steeds matig... bloed is niet naar Utrecht gegaan, ze kunnen lyme heul niet aantonen in het bloed, dus dat had geen zin gehad. Ze zit nu aan een kuur antibiotica voor 4 weken, maar het is nog steeds niet echt veel met d´r...
Kutkaddersquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik werd vannacht om 2 uur door de katten uit bed gejengeld terwijl er nix aan de hand was
Jawelquote:
Ja, ze is echt wel heel zielig...quote:
Ben maar blij dat je je ziek meldde dan..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
JawelHet lijf werkt alleen niet mee.. Voelde me vanochttend wel enorm schuldig toen ik me ziekmeldde. Nu not so much.
Niet schuldig voelen als je je ziek meldt als je ziek bent! Ziek is ziek en dan moet je niet naar je werk gaan!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
JawelHet lijf werkt alleen niet mee.. Voelde me vanochttend wel enorm schuldig toen ik me ziekmeldde. Nu not so much.
Zieke beestjes zijn niet leukquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ze is echt wel heel zielig...
Daarom heb ik d'r net maar heul veul kaas gevoerd
Ze stond echt zo te kijken van: Wajooooooooooooo, allemaal voor mij?? Zoveel kaas??![]()
Jep, vreet maar op dogsie
Nee... En helemaal omdat ze niet kunnen zeggen wat ze dan hebben en waar het pijn doet enzo...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zieke beestjes zijn niet leuk![]()
Ja, dat snap ik ook wel aan de ene kant... dat heb ik zelf ook. Wanneer is ziek, ziek? Dat kan ik soms ook niet zo goed zeggen bij mezelf.. Maar, goed dus dat je je ziek gemeld hebt!! Dan zal je onbewust toch wel iets aangevoeld hebben!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:05 schreef Incantrix het volgende:
Jah, ben ik ook blij om wel
En Lindy, weet je, ik weet gewoon nooit zo goed of ik wel ziek genoeg ben om het ziekmeld-waardig te maken. Tenzij ik met 40 graden koorts lig te ijlen in bed zeg maar. Ik durfde alleen het risico niet te nemen dat dat belabberde gevoel niet weg zou trekken. Et viola
En ik vind het echt rot dat Sien zich al zo lang zo ellendig voelt, en het is zķ klote dat je erbij staat en je kijkt ernaar, zeg maar.. Zo verrot om niet te kunnen helpen, je kunt je alleen heel erg zorgen maken en een aai extra geven
Friet met een slaatje? Eens in de zoveel weken. Heb dan vaak wel zin in frietjes maar niet in een snack, dus dan neem ik er een slaatje bij, lekker fris.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:09 schreef Incantrix het volgende:
Eet je dat vaak? En de hamvraag: kun je het een ander laten halen?
Oude lompe Sien is veul leuker dan zieke Sienquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel aan de ene kant... dat heb ik zelf ook. Wanneer is ziek, ziek? Dat kan ik soms ook niet zo goed zeggen bij mezelf.. Maar, goed dus dat je je ziek gemeld hebt!! Dan zal je onbewust toch wel iets aangevoeld hebben!
Ja, ik vind het ook echt kak... Je kan ook idd niks meer doen dan er steeds mee naar de DA, weer een kuurtje, weer laten onderzoeken, bloed laten prikken...
Ik wil gewoon dat ze beter wordt en weer de oude lompe sien is
Precies, datte. Dan ben je niet halfdood en dan denk je ''volgens mij kan ik het op z'n minst wel proberen, toch?" maar als ik daar ben en het gaat klote moet ik eerst weer een half uur naar huis fietsenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel aan de ene kant... dat heb ik zelf ook. Wanneer is ziek, ziek? Dat kan ik soms ook niet zo goed zeggen bij mezelf.. Maar, goed dus dat je je ziek gemeld hebt!! Dan zal je onbewust toch wel iets aangevoeld hebben!
Ja, ik vind het ook echt kak... Je kan ook idd niks meer doen dan er steeds mee naar de DA, weer een kuurtje, weer laten onderzoeken, bloed laten prikken...
Ik wil gewoon dat ze beter wordt en weer de oude lompe sien is
Ja, dat is idd veel leukerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oude lompe Sien is veul leuker dan zieke Sien![]()
En het afwachten wanneer ze weer opknapt is wel het lastigste ja... Na zoveel antibiotica zou je toch hopen dat er wat verbetering in zit
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Precies, datte. Dan ben je niet halfdood en dan denk je ''volgens mij kan ik het op z'n minst wel proberen, toch?" maar als ik daar ben en het gaat klote moet ik eerst weer een half uur naar huis fietsen
En ja man, datte. Dat je beestje maar snel beter mag worden lieverdWij hebben ook maanden zo gezeten met Max en Loki en bij ons is het tij uiteindelijk gekeerd. Ik hoop dat jij snel ook zo trots en blij mag zijn dat het weer zo goed gaat
En Milka, mooi!! Haha, volwassen hoorEn nog een
voor de verklevingen, hoop dat dit de oplossing is!
Miss, gewoon lekker doen joh! Veels te warm om te koken!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:19 schreef Lindytje het volgende:
Godverdomme, nou staat dikkie zijn van sien gejatte brokken weer uit te kotsen![]()
![]()
SCHIJTBEESTEN!!!!!!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn katters doen aan estafettekotsen, dus dan doe ik meestal even de was boven ofzo, zodat ik net kan doen alsof ik het niet zie
Ja, dat is ook kut... Maar goed, maar even twee weekjes afwachten en dan weer naar de DA voor controle enzoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Het is gewoon zķ kut om je zo zorgen te maken om je arme beestje..
Scheelt wel opruimenquote:
Ja, dat welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Scheelt wel opruimen
Wij zitten er sowieso toch weer aan te denken om weer over te gaan op brok, ik wil dat eigenlijk helemaal niet want ik geloof er heilig in dat vlees beter is voor ze. Alleen ze kotsen echt VAAK en van rauw vlees is kots ook nog eens enķrm smerig met opruimen, en Loki heeft dus beginnend nierfalen en ze zeiken nu alléén maar om eten de hele dag door en dat is ook zo vermoeiend..
Lin, ik duim dat die 2 weken het verschil maken
Niet te warm douchen dan he?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:37 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga zo toch echt even proberen te douchen.. Ik stink
Wat heb je allemaal gefaald??quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb m'n kont eraf gefaald
En nu heb ik hongerrrrrr
Pics!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb m'n kont eraf gefaald
En nu heb ik hongerrrrrr
Nog wel even een wegtrekker voordat ik eronder stapte, maar niet gevallen ofzo. En een lauwe douche nemen is dan wel lekker ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
JaGeen problemen meer gehad met flauwvallen en zo?
Dan moet je inderdaad niet te heet gaan douchen nee..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nog wel even een wegtrekker voordat ik eronder stapte, maar niet gevallen ofzo. En een lauwe douche nemen is dan wel lekker ook
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
- jurkje (dezelfde als SQ![]()
)
- schoenen (met hak)
- 2 BH's
- 3 onderbroeken
- zonnebrandspul voor de rest van het jaar
- haarmaskerspuldinges
- droogshampoo
- haarelastiekjes
- Essence nagellakzooi (de dingen die ik had laten liggen door de no-buy)
- vliegenmeppers
- 2 navelpiercings (waarvan 1 glow in the dark EINZ)
- drop-ijsjes
Volgens mij was dat het.
Pics komen later, eerst eten
Nee, is ook helemaal niet lekker danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad niet te heet gaan douchen nee..
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
- jurkje (dezelfde als SQ![]()
)
- schoenen (met hak)
- 2 BH's
- 3 onderbroeken
- zonnebrandspul voor de rest van het jaar
- haarmaskerspuldinges
- droogshampoo
- haarelastiekjes
- Essence nagellakzooi (de dingen die ik had laten liggen door de no-buy)
- vliegenmeppers
- 2 navelpiercings (waarvan 1 glow in the dark EINZ)
- drop-ijsjes
Volgens mij was dat het.
Pics komen later, eerst eten
Sokken geteld?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik kom thuis, is de poetel heel kalm en braaf in plaats van tegen me aan te springen alsof ik 2 weken weg ben geweest. Dat is precies de bedoeling en hij is waarschijnlijk moe van het lopen vanmorgen, maar ik maak me gelijk zorgen of er niet iets mis is
Eerste wat ik deedquote:
Ik blijf dat toch zo'n briljant verhaal vindenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eerste wat ik deed.
Maar die zijn niet meer toegankelijk voor hem...
O kut dat moet ik ook straksquote:
Per maand, beter!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O kut dat moet ik ook straks.
O noes wacht, ik betaal per maand
en al die mugjes zo:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Staat wel een goeden harde wind trouwen![]()
Bij iedere vlaag zie ik een wagonlading mugjes langs komen
In eerste instantie moest ik het ook steeds in 1 keer betalen, tot ik de optie "betalen in termijnen" zag en dan betaal je dus maandelijks (ongeveer)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Per maand, beter!!
Hier gewoon 753 ekkies in 1x
Dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:17 schreef Loqi het volgende:
[..]
en al die mugjes zo:
------>![]()
![]()
neeeee *woesh woesh*
![]()
![]()
nu die kant weer op *woesh* <------
sorry ik zag t even voor me
I haz de dropijsjesquote:
Succesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
I haz de dropijsjes![]()
Ga er nu 1 proberen
+1, dropquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Succes
Ze lijken me echt zo smerig...
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
I haz de dropijsjes![]()
Ga er nu 1 proberen
Lekker he.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij is op.
Hele aparte smaak. Omhulsel is echt salmiak en beetje pittig dus, dan ijs en dan zoete drop in het midden...
Ik vind hem lekker![]()
En nu zit ik vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |