Goeien picquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb alleen een matige nieuwe walvissenjurk-met-belleh-pic, maar ze zijn wel een beeetje perky he?
[ afbeelding ]
Ik weet nu wat er overblijft nahet hele verhaal, dus ik enjoy het nog maar even while it lasts
De Mario-kamerquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb alleen een matige nieuwe walvissenjurk-met-belleh-pic, maar ze zijn wel een beeetje perky he?
[ afbeelding ]
Ik weet nu wat er overblijft nahet hele verhaal, dus ik enjoy het nog maar even while it lasts
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Tettersquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:57 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Dat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:00 schreef Mss het volgende:
Ik blijf die kamer toch zo ontzettend episch vinden
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:59 schreef Incantrix het volgende:
Bonusfoto met dubbele onderkin en flitsstef:
[ afbeelding ]
Stef is weg!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:01 schreef Incantrix het volgende:
En dan ook mijn andere jurk nog maar even:
[ afbeelding ]
En in het echt zijn de jurkjes heel charmant en de sandalen ook
Nicequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:01 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie zwangere Ann!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:01 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuk jurkje!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:01 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was eerst!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:03 schreef Incantrix het volgende:
En thnx mopjes![]()
![]()
Als Stef niet zo flitserig was zagen jullie misschien ook dat hij ook een mario-shirt aanheeft
En jullie komen toch allemaal op kraamvisite?![]()
Ik weet waar je huis woont!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:03 schreef Incantrix het volgende:
En thnx mopjes![]()
![]()
Als Stef niet zo flitserig was zagen jullie misschien ook dat hij ook een mario-shirt aanheeft
En jullie komen toch allemaal op kraamvisite?![]()
Die rent door de gangquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont!
En dan mag ik gewoon naar de prenatal en dan vind ik alles zo kjoet en dan koop ik alles!quote:
Eens! Ik ga wel lachen als we nu met een indiaan opeens door de halve finale komen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat songfestival is soberso lachwekkend zeg
En nu komt act nr 1 en zegt de commentator "deze gaat zeker door naar de finale"... Doe eerst eens dat nummer laten jonge, misschien is hij z'n stem kwijt en doet hij het hartstikke vals![]()
Nederland is nummer 3 trouwens, dus duurt niet lang meer
BUY ALLL THE THINGS!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
En dan mag ik gewoon naar de prenatal en dan vind ik alles zo kjoet en dan koop ik alles!
Oeh roep effe !!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat songfestival is soberso lachwekkend zeg
En nu komt act nr 1 en zegt de commentator "deze gaat zeker door naar de finale"... Doe eerst eens dat nummer laten jonge, misschien is hij z'n stem kwijt en doet hij het hartstikke vals![]()
Nederland is nummer 3 trouwens, dus duurt niet lang meer
Ik heb nog bij de Prenatal gewerkt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
En dan mag ik gewoon naar de prenatal en dan vind ik alles zo kjoet en dan koop ik alles!
+1quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb nog bij de Prenatal gewerkt.
Babyspullen shoppen voor Inca.Zou nu al wel willen beginnen.
Maar het is toch live? Het is toch een voorspelling?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh roep effe !!
Jaa dinsdag zeiden ze al meteen wie er door waren; voordat wij het zagenWas ook matig
Toch schat ik onze kansen nu hoger in dan de afgelopen twee jaar. En dan vooral door dat liedje, vind het echt wel songfestival-materiaalquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eens! Ik ga wel lachen als we nu met een indiaan opeens door de halve finale komen.
Hij heeft ook pas 3 woorden gezegdquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Heb pas door dat het Jan Smit is die commentaar levert nu hij zijn eigen naam zegt.
Ja maar omdat zij daar zitten zagen zij het eerder dan dat wij het beeld zagen.. Was maar een paar seconden te vroeg; maar wel gruwelijk irritantquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar het is toch live? Het is toch een voorspelling?
Ohhh dat is zeker irritant!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar omdat zij daar zitten zagen zij het eerder dan dat wij het beeld zagen.. Was maar een paar seconden te vroeg; maar wel gruwelijk irritant
True.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij heeft ook pas 3 woorden gezegd
Ja maar, verentooi.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toch schat ik onze kansen nu hoger in dan de afgelopen twee jaar. En dan vooral door dat liedje, vind het echt wel songfestival-materiaal
Ja da's wel weer jammer en begrijp ik ook niet helemaal...quote:
Ik heb al gezaptquote:
Nee ik snap de link ook echt niet... ik vind het lied niet mis; maar zij... ik weet het nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja da's wel weer jammer en begrijp ik ook niet helemaal...
ze speelde altijd indiaantje met iemand in haar jeugdquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja da's wel weer jammer en begrijp ik ook niet helemaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |