Zijn ze welquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:32 schreef Stormqueen het volgende:
zo levendig zijn de kreeften anders niet
Ja maar gamba's met kop zijn eng die kijken je aan met die oogjesquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben benieuwd of ze weer gaat huilenDeze week moest ze gamba's uit elkaar halen en echt tranen man
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:34 schreef PriemGirl het volgende:
Oooooo !! Ze is gewoon bang voor vis... wait whut?
Dat is me aangeleerdquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zet jij serieus je ramen open als het heet is?
Mupke toch, geen wonder dat je het warm hebt![]()
Ja als er wat wind is; maar als het benauwd is = alles zo dicht mogelijk houdenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat is me aangeleerdIk weet niet anders dan warm = ramen en deuren open
Dat wist ik echt nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja als er wat wind is; maar als het benauwd is = alles zo dicht mogelijk houden![]()
Dat helpt op mijn kamer ook niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja als er wat wind is; maar als het benauwd is = alles zo dicht mogelijk houden![]()
Verkansiequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Ik ben nog maar 1 baan![]()
En vakantie![]()
En a tired!
Hier wel, als ik logisch nadenk. Voordat ik alles opengooide was het 24, nu is het 28,5quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat helpt op mijn kamer ook niet.
Gelukkig lijkt er op 7 hoog altijd wel een beetje wind te zijn.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hier wel, als ik logisch nadenk. Voordat ik alles opengooide was het 24, nu is het 28,5
En dan is het alsnog 40 graden en zo vochtig als een zwembadquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik heb alles al de hele dag dicht. Ook de gordijners
Ik was me echt van geen kwaad bewustquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Mutsje.
Hier is de temperatuur nog niet veranderd sinds ik de ramen open heb gezet.
zit je in je bikini?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En dan is het alsnog 40 graden en zo vochtig als een zwembad
Ik had het vandaag erop staan, maar heb de brief al iets van een week ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
fuuu brief van de belastingdienst al 3 dagen in huis dat we geld terug krijgen nog steeds niet op de rekening
Meestal staat eerst het geld op mijn rekening en daarna krijg ik de brief pas, maar goed ik wacht nog maar even nog 60 euro tot volgende weekquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had het vandaag erop staan, maar heb de brief al iets van een week ofzo.
da's wat anders dan levendigquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Je gooit ze toch altijd levend in de pan?
Ik vind de warmte op zich wel oke, maar ik voel me de hele dag zo viesquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
En ik ben er wel weer klaar mee dat het 28 graden is op mijn kamer.
Oh nee, bij mij is het altijd eerst brief dan geld. 60 euro is wel te doen toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Meestal staat eerst het geld op mijn rekening en daarna krijg ik de brief pas, maar goed ik wacht nog maar even nog 60 euro tot volgende week
Het moet minder benauwd zijn, dat is het.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind de warmte op zich wel oke, maar ik voel me de hele dag zo vies
dan kan jij nog wel in je bikini zitten.quote:
Dit weer, en dan 40% minder luchtvochtigheidquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het moet minder benauwd zijn, dat is het.
Ware het niet dat er hier een rekening ligt van 80 euro die voor woensdag betaald moet wordenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh nee, bij mij is het altijd eerst brief dan geld. 60 euro is wel te doen toch?
noquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan kan jij nog wel in je bikini zitten.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dit weer, en dan 40% minder luchtvochtigheid
Hmm, dat is lastig ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ware het niet dat er hier een rekening ligt van 80 euro die voor woensdag betaald moet worden
Ik ga eerst maar eens naar de winkel fietsen voor comfort foodquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik ga eerst maar eens naar de winkel fietsen voor comfort food
in je bikiniquote:
Nakend joh !! Be greedyquote:
toch gok ik dat ze gewoon kleren an hep. Zo in rotterdam en zo... buren en jwtz.quote:
Fuck de burenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
toch gok ik dat ze gewoon kleren an hep. Zo in rotterdam en zo... buren en jwtz.
Nou ja, het is toch wel heel erg vervelend dat als ik naakt in mijn kamer zit/loop ik minstens te zien ben door 4 buren. En zodra ik dan ook nog beneden kom is dat denk ik 30 huizen die me zienquote:
Ik denk niet dat je buren dat heul vervelend vinden *wink wink nudge nudge*quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, het is toch wel heel erg vervelend dat als ik naakt in mijn kamer zit/loop ik minstens te zien ben door 4 buren. En zodra ik dan ook nog beneden kom is dat denk ik 30 huizen die me zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |