quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.froot.nl/categ(...)et-doen-op-facebook/
So true
[..]
Nee das mijn collega op het werk
Phehehe hij heeft die bijnaam al van vroegerquote:
Mijn ex heet Lauquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef Mss het volgende:
Ik moet van mn moeder water drinken voor mn examen. Lau water. Tegen de zenuwen.
Waar komt ze vandaan dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef Mss het volgende:
Eenomdat ze bijgelovig is, en een
omdat ze na 30 jaar in Nederland wonen nog steeds niet 'lauw' kan schrijven
.
Opgegroeid in Duitsland. Mijn vader 5 meter aan de ene kant van de grens, mijn moeder 5 meter aan de andere kant van de grensquote:
Ooh oke!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Opgegroeid in Duitsland. Mijn vader 5 meter aan de ene kant van de grens, mijn moeder 5 meter aan de andere kant van de grens.
Neuh, ik zou er ook niet om gestresst zijn, maar iedereen gaat daar anders mee omquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef milka82 het volgende:
Godverdomt dat water naar beneden ofzo?![]()
Dank je SQ.. iedereen om me heen is zenuwachtig en blijft appen en bellen, ik heb nergens last van. Of zou dat komen door die twee dikke pillen die ik vanochtend al moest innemen?
Doe ik ook weleensquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
Liken vind ik niet erg... je eigen status liken daarentegen
Elke reactie van iedereen op je status likenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
Liken vind ik niet erg... je eigen status liken daarentegen
Het is ook geen open hartoperatie ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef milka82 het volgende:
Godverdomt dat water naar beneden ofzo?![]()
Dank je SQ.. iedereen om me heen is zenuwachtig en blijft appen en bellen, ik heb nergens last van. Of zou dat komen door die twee dikke pillen die ik vanochtend al moest innemen?
En dat doe ik ook weleensquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Elke reactie van iedereen op je status liken
De volgende dag 'Iedereen bedanktquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En dat doe ik ook weleensMaar dat is vooral omdat ik het nog irritanter vind om tegen iedereen persoonlijk dankjewel te zeggen
Dat moet je ook niet doen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En dat doe ik ook weleensMaar dat is vooral omdat ik het nog irritanter vind om tegen iedereen persoonlijk dankjewel te zeggen
Ja, dezen dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De volgende dag 'Iedereen bedankt'
Thehehe om fb over de floss te helpenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Elke reactie van iedereen op je status liken
Precies! Als het even meezit ga ik zaterdag al weer flink stappen (tenminste, ik wil wel heel graag!) Heb wel een weekje vrij van het werk though, om weer op te knappenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is ook geen open hartoperatie ofzo
He, wat vervelendquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:28 schreef milka82 het volgende:
[..]
Precies! Als het even meezit ga ik zaterdag al weer flink stappen (tenminste, ik wil wel heel graag!) Heb wel een weekje vrij van het werk though, om weer op te knappen
Ik wacht op de onderwegzijnde pakketbezorgert met de summer neonsquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:28 schreef megamandy het volgende:
Oja ipv een koraalkleur ben ik nu w7 Jupiter aan het lakken
Het glitterde mij gewoon toe toen ik mijn nagellak/make-updoos openmaakte
Jep.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik niks verdien, is mijn bruto jaarinkomen toch 0? Ik heb geen werk
Uitkeringen tellen mee als inkomen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik niks verdien, is mijn bruto jaarinkomen toch 0? Ik heb geen werk
WAIT WHAT WAAR HOE WANNEER GIMMEquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
crap, bij intreza 24% extra korting op alles.
Kan nu dus deze kopen (want die waren al afgeprijsd) voor 53 euro
[ afbeelding ]
Ja dat is dus 35 euro per maand, stufi is toch geen uitkeringquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uitkeringen tellen mee als inkomen.
En die zijn zo mooiquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
crap, bij intreza 24% extra korting op alles.
Kan nu dus deze kopen (want die waren al afgeprijsd) voor 53 euro
[ afbeelding ]
Volgens mij gewoon alle toeslagen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat is dus 35 euro per maand, stufi is toch geen uitkering
Nog 70 euroquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.intreza.nl/dames/steve-madden/-cognac-in_15248730
Verdommequote:
En ik mag jou een kadobon van 10 ekkies geven van Intreza lees ik nu op de mailquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Verdomme![]()
Mja mijn madden girls zijn nog untried; en net 2 paar nieuwe en en en.... kut *klikt weg*
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ik mag jou een kadobon van 10 ekkies geven van Intreza lees ik nu op de mail
fuck... fuck fuck fuck fuck.... en ik kan ze echt niet thuis laten afleveren... cif wordt gek... en ook niet meer op het werk... want mijn collega's verklaren mij gek en en en fuck fuck fuck fuckquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ik mag jou een kadobon van 10 ekkies geven van Intreza lees ik nu op de mail
Check je gmailquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
fuck... fuck fuck fuck fuck.... en ik kan ze echt niet thuis laten afleveren... cif wordt gek... en ook niet meer op het werk... want mijn collega's verklaren mij gek en en en fuck fuck fuck fuck![]()
![]()
fjkd;jfdjka;fdjka *ramt hoofd tegen toetsenbord*
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
fuck... fuck fuck fuck fuck.... en ik kan ze echt niet thuis laten afleveren... cif wordt gek... en ook niet meer op het werk... want mijn collega's verklaren mij gek en en en fuck fuck fuck fuck![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
het is toch jouw geld? hoezo kun je het niet thuis af laten leverenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Oh, flauwquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:53 schreef PriemGirl het volgende:
De ene korting wordt dan ongedaan gemaakt
Ja maar elke week schoenen kopen terwijl we zouden sparen voor een keuken.....quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is toch jouw geld? hoezo kun je het niet thuis af laten leveren
wat voor kosten komen er nog bij?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zouden jullie 380 per maand betalen voor een kamer van 13m² met schoonmaker die de gedeelde ruimtes schoonmaakt?
Ik weet echt niet wat duur/goedkoop is
Das relatief veel. Deel je alle voorzieningen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zouden jullie 380 per maand betalen voor een kamer van 13m² met schoonmaker die de gedeelde ruimtes schoonmaakt?
dan zou ik het niet doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar elke week schoenen kopen terwijl we zouden sparen voor een keuken.....
In tilburg?? Neequote:Op donderdag 24 mei 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:57 schreef Lindytje het volgende:
Voor 250 mag je de studeerkamer van ons huren, als je hier altijd ons hele huis schoon houdt
HAHAHA Nee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee daarom. Cif koopt echt nooit iets (behalve dat rookt ie velen meer en gaat elke wek 2x zuupen in de kantine); maar dat weegt niet op tegen elke week nieuwen schoenenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan zou ik het niet doen
ik vond t iig niet tof dat mijn ex zoveel zooi kocht terwijl hij zou sparen voor spullen van t huis
Sowieso niet via kamernet gaan doen als het niet hoeft. Dat is particulier, dus veel duurder!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gelukkig vraag ik jullie, ik heb dus echt geen idee wat duur is
Ja ik wil wel via via proberen, maar ken niemandquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Sowieso niet via kamernet gaan doen als het niet hoeft. Dat is particulier, dus veel duurder!
Nee, maar ik schaam me wel, maar voor dat geldquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, is de maximale rood-stand gehaald?
Plaats gewoon eens een facebook oproep, genoeg mensen die dat doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik wil wel via via proberen, maar ken niemand
Ik ken wel een aantal mensen die op kamers zitten in Tilburg. Zal eens kijken of die iets wetenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik wil wel via via proberen, maar ken niemand
Lekker kopenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar ik schaam me wel, maar voor dat geld
Goed matig excuus. BB wurgt mequote:Op donderdag 24 mei 2012 14:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker kopen
Je bent zielig, dus dan mag het
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ken wel een aantal mensen die op kamers zitten in Tilburg. Zal eens kijken of die iets weten
Ik zit nog steeds in dubio.. Maar ik kan het echt niet maken...quote:
Daar wordt een mens toch blij vanquote:donderdag 31 mei tot en met donderdag 07 juni
Ca. 70% kans op voortzetting van het rustige zonnige voorjaarsweer met temperaturen boven normaal
Ah meid...quote:
Oeh, die heb ik, die is mooiquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:10 schreef Mss het volgende:
Nu alleen nog Suzi Skis in the Pyrenees en dan heb ik ze allemaal
Even inschrijven, maar ik zie nu dus een studio voor 280 (had servicekosten niet meegerekend)quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:05 schreef Lindytje het volgende:
Gwen:
http://www.facebook.com/l(...)Ftilburg&h=uAQHDXfEo
Kom je niet bij mij om de hoek wonen? Dan kan je vanuit je raam bij ons in de achtertuin kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ingeschreven en meteen al een studio voor 250 gevonden waar ik op kan reageren
Maar geen eigen badkamer zekerquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kom je niet bij mij om de hoek wonen? Dan kan je vanuit je raam bij ons in de achtertuin kijken![]()
Geen idee.... gok van niet neequote:Op donderdag 24 mei 2012 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar geen eigen badkamer zeker
Oh, daar! Buurt ken ik niet zo goed, is wel redelijke recentelijk gerenoveerd geloof ik. Oh, en dan zit je vlak bij de appie XLquote:
Ik wil dan werk zoeken in tilburg, tot die tijd zie ik wel hoe het gaat. Niks kopen denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
kan je zoeen studio betalen met je stufio?
Bij smullersquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil dan werk zoeken in tilburg, tot die tijd zie ik wel hoe het gaat. Niks kopen denk ik
Echt? Hoeveel dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij krijg ik mongolen veel stufi als ik uitwonend ben
Omdat mama weinig verdientquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Echt? Hoeveel dan?En waarom zo veel?
ja... 600 euro kan dat wel worden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij krijg ik mongolen veel stufi als ik uitwonend ben
DAN HOEF IK NIET EENS TE WERKEN JONGUHquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja... 600 euro kan dat wel worden.
Luie aapquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DAN HOEF IK NIET EENS TE WERKEN JONGUH
Nah weet niet, ik heb opeens een drang om hier weg te gaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
Spees, is je burgerlijke staat een extra reden om nu juist wèl op kamers te willen?
(gewoon vriendelijke interesse)
GEEF MIJ JOUW SERVIES!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al een stofzuiger en een ontbijtservies alles jonge, bam
Ja duh, je woont in boxtelquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nah weet niet, ik heb opeens een drang om hier weg te gaan
Nou, joh, Gaat lukken! Eitje!quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
als ik de komende maand helemaal niks koop hoef ik geen faillissement
Ja!quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja!
Misschien als ik mijn openstaande saldo van de wehkamp via de boodschappenrekening betaal en hopen dat bb niks door heeft, kan ik ook nog een keertje stappen
dafuq.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ik heb die afgelopen week betaald. 430 ekkies. Kaching, danku
OMG flamingostudioquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze hebben vette flamingo's nu. Die heb je nodig ja!
Te herkenbaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja wel heIk heb zoiets van MUST HAVE NOAAAAAAAAAAW
Gewoon doen zoals Bambi en ik dat hebben gedaan. Overal wat spullen vanaf halen, echt veul goedkoper dus moar geld voor lakjons!quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja wel heIk heb zoiets van MUST HAVE NOAAAAAAAAAAW
2e handsquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon doen zoals Bambi en ik dat hebben gedaan. Overal wat spullen vanaf halen, echt veul goedkoper dus moar geld voor lakjons!
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dafuq.
Als je je rekeningen negeert, hoeveel kost het je dan aan rente?
ach, ligt er aan wat het is. Een houten stoel of een kast boeit echt niet hoor. Zo zijn we allemaal begonnen.quote:
Zou goed kunnenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik gok dat een bedframe van 40 euro binnen 2 weken uit elkaar pleurt gezien mijn lompheid?
Nee dat niet, maar elektronica moet ik niet 2e hands en een bed eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, ligt er aan wat het is. Een houten stoel of een kast boeit echt niet hoor. Zo zijn we allemaal begonnen.
Oh hai, ben jij mij?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik had toen ook zoiets van, ik denk dat ik op kamers wil.
Mijn moeder: *slik* "ach dat duurt nog wel even"
Drie weken later: ik heb een kamer! Ktnxforallthefish, bye!
Moeder:
+1, maar dan met alles dat te koop of te doen is en ik leuk vindquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK MOET HET NU EN ANDERS WORD IK CHAGGOOOOOO
Gewoon het bed waar je nu in slaapt meenemen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar elektronica moet ik niet 2e hands en een bed eigenlijk ook niet
Ja ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
+1, maar dan met alles dat te koop of te doen is en ik leuk vind
bedframe kan prima, matrassen nooit doen nee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar elektronica moet ik niet 2e hands en een bed eigenlijk ook niet
Die is al paar x uit elkaar gehaald enzo, denk dat ik die beter kan laten staan plus dan kan ik hier toch niet meer slapenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon het bed waar je nu in slaapt meenemen.
nope.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een frame is zeker geen lattenbodem?
Bedwantsenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bedframe kan prima, matrassen nooit doen nee.
hebben jullie geen logeerbed?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die is al paar x uit elkaar gehaald enzo, denk dat ik die beter kan laten staan plus dan kan ik hier toch niet meer slapen
Dafuq had happened?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:36 schreef Lindytje het volgende:
Ik was gewoon ineens weg thuis! Wel een mooien brief achter gelaten en daarna 3 maanden geen contact met mijn ouders gehad
Awww arme mamapriemquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ik was binnen een week wegMoeder had niet eens tijd om te
want het moest plots zo snel allemaal
Moeder klaagt er nog over dat ze er een heel afscheid omheen wou maken e.d.
Oops.
was je toen al uit de kast?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:36 schreef Lindytje het volgende:
Ik was gewoon ineens weg thuis! Wel een mooien brief achter gelaten en daarna 3 maanden geen contact met mijn ouders gehad
Lang verhaal, maar dat eindigde in een moeder die me 2 dagen lang dood zweeg. Ja, dat gaan we niet doen hequote:
Ja, en die worden dan boos, en dan zit ik vanquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mateloos irritant voor de sociale omgeving
En dan vooral stampvoetenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, en die worden dan boos, en dan zit ik vanMAAR IK WIL HET NUUJUUU
Uh..quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar dat eindigde in een moeder die me 2 dagen lang dood zweeg. Ja, dat gaan we niet doen he![]()
Mja... ik kreeg telefoon dat ik over 2 weken kon beginnen met werken.. Was mijn eerste solliciatiegesprek geweestquote:
Hoi bijna alles ook welquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:39 schreef Lindytje het volgende:
Ik krijg/koop/doe sowieso alles dat ik leuk vind.
Ik ben een verwend kutkind
Ach, we zijn er allemaal al weer overheenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uh..Ja das natuurlijk iets heel anders idd...
Wel klote.
[..]
Mja... ik kreeg telefoon dat ik over 2 weken kon beginnen met werken.. Was mijn eerste solliciatiegesprek geweestDus toen moesten we inwonen bij schoonouders
En ah nu moet mams ook praktisch elke keer huilen als we op zondagavond weer naar huis rijdenEmomoeder
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik kon me er net pas toe zetten op de pm's van trix te gaan lezen, zijn het veertien dezelfde
Eerst douchenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil nog douchen, ga ik eerst lakken en dan douchen of eerst douchen
jou kennende gewoon een 8 dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Meh, dunnoAls ik een beetje goed geluld heb wel ok.
Ah dan is het ook prima uiteraardquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ach, we zijn er allemaal al weer overheen
Emo-mams![]()
Heul niet! Ik weet bijna zeker dat jij de artikels én het boek een keer helemaal gelezen hebtquote:
Boek half, artikels samenvattingquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heul niet! Ik weet bijna zeker dat jij de artikels én het boek een keer helemaal gelezen hebt
Oeh... dat weet ik niet... ik gok van niet eigenlijk... ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh lin heb jij jouw eindverslagen van PIE nog?
Hoeft niet nu meteen hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh... dat weet ik niet... ik gok van niet eigenlijk... ik zal eens kijken.
Boek: nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Boek half, artikels samenvattingReader samenvatting
OH POEP die slides samenvatting wass ik heul vergetenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Boek: niet
Artikels: niet
Samenvatting slides 1 keer gelezen.
check
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Boek: niet
Artikels: niet
Samenvatting slides 1 keer gelezen.
check
Nahquote:
De ma van mijn vriend (eigenlijk die hele omgeving daarquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah dan is het ook prima uiteraard
Ja moeder is lief hoor; maar kan ernstig overdrijven... We komen meer bij mijn ouders dan bij mijn eigen schoonmoeders die maar 10 minuten van ons af woont
Is het ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nah
Lindy heeft geen discipline![]()
En ik doe er soberzo een jaar extra over, maar 4 jaar voor bachelor vind ik netjens
Stond gewoon alle tekst van de slides op, die heb ik er naast gehouden. Dus als je de slides hebt bekeken, dan heb je de samenvatting ook gezienquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OH POEP die slides samenvatting wass ik heul vergeten
True!quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nah
Lindy heeft geen discipline![]()
En ik doe er soberzo een jaar extra over, maar 4 jaar voor bachelor vind ik netjens
En dat ja !quote:
Het opladen van de PS3 controller gaat nooit zo goed, ik stop hem gewoon aan een kabeltje in mijn USBpoort, maar er lijkt niets te gebeuren.quote:
Kabeltje stuk?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het opladen van de PS3 controller gaat nooit zo goed, ik stop hem gewoon aan een kabeltje in mijn USBpoort, maar er lijkt niets te gebeuren.
De PS3 moet wel aanstaan, als hij uit staat laad de controller ook niet op. En de controller laad niet op als je hem in een computer usb poort stoptquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het opladen van de PS3 controller gaat nooit zo goed, ik stop hem gewoon aan een kabeltje in mijn USBpoort, maar er lijkt niets te gebeuren.
Dat is verplicht, practicum SPSS, yay!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy heb ik volgend semester SPSS vaak nodig?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
De PS3 moet wel aanstaan, als hij uit staat laad de controller ook niet op. En de controller laad niet op als je hem in een computer usb poort stopt
Wonen ze ook ver van elkaar??quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
De ma van mijn vriend (eigenlijk die hele omgeving daar) zijn zo trouw aan elkaar
![]()
En ging het opeens over de kamer van"ja maar over een paar zal je waarschijnlijk toch niet meer zo vaak hier blijven slapen."
Uuuuhm wat denk je van niet? Ik kom wel op bezoek maar daar ga ik later echt geen heel weekend voor uittrekken hoor
Ja mijn laptop BSOD't op SPSS, daarom vraag ik het. Elke week nodig of whut?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is verplicht, practicum SPSS, yay!!
Oh, enne, op de uvtsite even zoeken op licentiecode spss en dan heb je gratis spss
Yes dear, in een pc werkt het nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]Dus hij moet in de PS3? Stom, maar dan ga ik dat doen, dankje
Ooh mijn xbox controller wilde ook niet opladen, terug naar de winkel en toen bleek het protocol te zijn dat ik meteen een nieuwe kreegquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]Dus hij moet in de PS3? Stom, maar dan ga ik dat doen, dankje
Jepquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja mijn laptop BSOD't op SPSS, daarom vraag ik het. Elke week nodig of whut?
Hulst - Eindhoven is 1u15min rijdenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wonen ze ook ver van elkaar??Anders is het niet geheel logisch idd
Wij komen eik alleen bij schoonouders als we in de buurt gaan kroegen en dus een slaapplaats nodig hebben![]()
Ja heel af en toe gaan we een keer... gewoon.. maar tjah.. zelden eik
Dat is dan wel hendig ja...quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Noez, zal eens zoeken wat den probleem is dananders moet ik een nieuwen laptop
Bakkesquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is dan wel hendig ja...
Oh, en je mag je ook vast gaan verheugen op statistiek, heerlijk vak
Dat wordt huilen iddquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sjaan, mijn minilaptop draait vast geen spss met het 1gb werkgeheugen of wel
BSOD'squote:Op donderdag 24 mei 2012 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat wordt huilen idd
Gewoon op je normale laptop installeren
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
Stelletjes die een gezamenlijke facebook hebben
Valt wel mee iddquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hulst - Eindhoven is 1u15min rijdenstelt niets voor. En ik rij graag en drink niet dus 0,0 reden behalve als er een feest ofzo zou zijn dan.
Miertjes?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:54 schreef rosakai het volgende:
hallon!!
Bij jullie ook zo warm?
Zit hier gezellig met n miertje (hoe noem je dat in foktaal?)
Op mn warme terras in mn bikini te bakken!
Te treurigquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
Stelletjes die een gezamenlijke facebook hebben
De beste vriend van mijn broertje is vorige week getrouwd (21 jaar) en nu is het ineens de "pietje en trientje" facebookquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:54 schreef megamandy het volgende:
[..]zo iemand heb ik ook, is een half jaar ouder dan mij
afschietenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De beste vriend van mijn broertje is vorige week getrouwd (21 jaar) en nu is het ineens de "pietje en trientje" facebook
Ik kan gewoon niet tegen mensen die (hihi) je claimenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Valt wel mee iddMijn ouders willen ook altijd dat we van vrijdagavond afkomen... maar daar heb ik meestal heel geen zin in
Dit weekend ook: We blijven slapen bij broer (die feest geeft); was mams ook teleurgesteld. We slapen áltijd bij hun.. seriouslyMaar verder is ze wel lief hoor
Een miertje ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:54 schreef rosakai het volgende:
hallon!!
Bij jullie ook zo warm?
Zit hier gezellig met n miertje (hoe noem je dat in foktaal?)
Op mn warme terras in mn bikini te bakken!
Dat dorpje tegen de rotsquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en een mogelijke volgende verkansie bestemming in september met den hont: http://www.happyhome.nl/o(...)keld_a-4831_1a/prijsWe zijn net terug
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De beste vriend van mijn broertje is vorige week getrouwd (21 jaar) en nu is het ineens de "pietje en trientje" facebook
Ja dat had ik net ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik dacht dat het bijna 4 uur was, is het pas bijna 3 uur
het ziet er burgerlijk genoeg uit voor nen echtpaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en een mogelijke volgende verkansie bestemming in september met den hont: http://www.happyhome.nl/o(...)keld_a-4831_1a/prijsWe zijn net terug
Insectenquote:
MET hont !!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ziet er burgerlijk genoeg uit voor nen echtpaar
Kjoetquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Insecten
Insecten voor macro
[ afbeelding ]
Buzz buzz buzzzzzzz
Zwarte woud is zo mooiquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
MET hont !!!En dan gaan we vele wandelen
Paar jaar geleden ook in zwarte woud gedaan.. Was echt tof
MOAR BUZZZZZZZquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
![]()
Vrouwlief die manlief een happy birthday wenst op facebook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |