quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.froot.nl/categ(...)et-doen-op-facebook/
So true
[..]
Nee das mijn collega op het werk
Phehehe hij heeft die bijnaam al van vroegerquote:
Mijn ex heet Lauquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef Mss het volgende:
Ik moet van mn moeder water drinken voor mn examen. Lau water. Tegen de zenuwen.
Waar komt ze vandaan dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef Mss het volgende:
Eenomdat ze bijgelovig is, en een
omdat ze na 30 jaar in Nederland wonen nog steeds niet 'lauw' kan schrijven
.
Opgegroeid in Duitsland. Mijn vader 5 meter aan de ene kant van de grens, mijn moeder 5 meter aan de andere kant van de grensquote:
Ooh oke!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Opgegroeid in Duitsland. Mijn vader 5 meter aan de ene kant van de grens, mijn moeder 5 meter aan de andere kant van de grens.
Neuh, ik zou er ook niet om gestresst zijn, maar iedereen gaat daar anders mee omquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef milka82 het volgende:
Godverdomt dat water naar beneden ofzo?![]()
Dank je SQ.. iedereen om me heen is zenuwachtig en blijft appen en bellen, ik heb nergens last van. Of zou dat komen door die twee dikke pillen die ik vanochtend al moest innemen?
Doe ik ook weleensquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
Liken vind ik niet erg... je eigen status liken daarentegen
Elke reactie van iedereen op je status likenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
Liken vind ik niet erg... je eigen status liken daarentegen
Het is ook geen open hartoperatie ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef milka82 het volgende:
Godverdomt dat water naar beneden ofzo?![]()
Dank je SQ.. iedereen om me heen is zenuwachtig en blijft appen en bellen, ik heb nergens last van. Of zou dat komen door die twee dikke pillen die ik vanochtend al moest innemen?
En dat doe ik ook weleensquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Elke reactie van iedereen op je status liken
De volgende dag 'Iedereen bedanktquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En dat doe ik ook weleensMaar dat is vooral omdat ik het nog irritanter vind om tegen iedereen persoonlijk dankjewel te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |