Oja jij had mij nog gebeld.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja,je klonk erg gezellig vannacht moet ik zeggen
Leek me de meest geschikte manier om uit te leggen dat ik niet weer bezopen MW3 wilde spelenquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je die munten niet voor iets anders gebruikt?
[..]
[..]
[..]
[..]
Deze man weet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
negatief, handdoeken worden terplekken geregeld bij een lekker wijf op het strand
Met handdoek zit je een soort van gebonden aan je eigen plek. Is niet goed. Je moet op jacht kunnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:39 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Niet chicks met je eigen handdoek roggelen
op mijn handdoek staat een naakte vrouw, daar regel je alleen potten meequote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:39 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Niet chicks met je eigen handdoek roggelen
Pft, handdoek over je schouder, lopen, alles!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met handdoek zit je een soort van gebonden aan je eigen plek. Is niet goed. Je moet op jacht kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Pft, handdoek over je schouder, lopen, alles!Opperbaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
[..]
Pft, handdoek over je schouder, lopen, alles!Like a baws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
[..]
Pft, handdoek over je schouder, lopen, alles!Hoelang is je haar gast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |