Dat dus en wanneer je zorgt dat de omstandigheden overduidelijk zijn dan is dat redelijk snel geregeld wanneer je al weinig contact had met familie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:55 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
Dat je als vermist wordt opgegeven heeft geen enkel risico want na tijdje verklaren ze je toch dood.
Familie is onberekenbaar. Te veel potentiële losse eindjes en als het om wat voor een reden mislukt ben je de sigaar en zal herhaling ongeloofwaardig zijn in wat voor een vorm dan ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:55 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
Vergeet niet dat als je iemand vermoordt ook al is het succesvol als je anon status kwijt raakt ga je de bak in lijkt me dus niet echt goeie optie.
Dat je als vermist wordt opgegeven heeft geen enkel risico want na tijdje verklaren ze je toch dood.
Misschien dat jouw post nu net ook voor een rode vlag heeft gezorgd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gewoon in IEDER telefoongesprek dat je voert gewoon vanuit het niets termen als Osama, Al Qaida, Aanslag, Koningin, Wilders, Roemer, DOOD DOOD DOOD, etc etc laten vallen...
...net zolang tot ze doorhebben dat het helemaal nergens meer over gaat en je het gewoon doet om ze te fucken...
... en DAN een aanslag plegen!
Het was eik best grappig verhaal.quote:
Dit is geen bs?quote:Op donderdag 24 mei 2012 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was eik best grappig verhaal.
Ik had veel contact met een Surinaamse bosneger die dingen voor Junglecommando van Ronny B regelde met zijn goede internationale contacten.
Samen waren we in Libanon geweest.
Mijn broer was anti kruisraket activist en was al paar keer opgepakt.
Toen kwamen ze ineens bij mijn Surinaamse maat aan de deur voor gesprek om te infiltreren.
Geen bs, mijn Surinaamse maat is al jaren geleden dood gevonden in het oerwoud.quote:Op donderdag 24 mei 2012 03:12 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Dit is geen bs?
Wel grappig dan en best wel
Wow, dood ja, ben je wel erg casual onder.quote:Op donderdag 24 mei 2012 03:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen bs, mijn Surinaamse maat is al jaren geleden dood gevonden in het oerwoud.
Ik al tijden uit beeld.
Mijn broer inmiddels braaf en het kan nu weinig kwaad meer om het te posten.
Dan ben je dubbel te volgen.quote:
Is al lang geleden en doe er luchtiger over dan ik ben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 03:36 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Wow, dood ja, ben je wel erg casual onder.
Dat moet je TS vragen, ik geef slechts wat mogelijkheden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 04:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja en wat bereik je er mee en vooral wat heb je er aan? Wat voor verschil maakt het?
Ik kan niks bedenken. Behalve schulden die je wilt ontlopen, maar dan zul je vast niet zomaar je naam kunnen veranderen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 04:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat moet je TS vragen, ik geef slechts wat mogelijkheden.
...niet als ik elke dag zo'n post maakquote:Op donderdag 24 mei 2012 03:06 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Misschien dat jouw post nu net ook voor een rode vlag heeft gezorgd.![]()
Beetje fantasie kopen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 04:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan niks bedenken. Behalve schulden die je wilt ontlopen, maar dan zul je vast niet zomaar je naam kunnen veranderen.
Welke ziekten je hebt, wat je denkt, welke politieke voorkeur je hebt etc.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:21 schreef MrBaas het volgende:
Auwhoer, wat maakt het mij uit of er iemand in Den Haag weet:
-Dat ik boodschappen doe bij de AH
-Wat voor boodschappen ik doe
-Hoe ik eruit zie
-Waar ik naar toe ga (camerabeelden)
-Wat ik doe op internet
-Wat ik voor werk doe
-Hoeveel ik verdien
-Wat mijn hobby's zijn
-Waar ik mijn geld aan uitgeef
Wat moet mij dit uitmaken? Wat voor dingen mogen die gasten niet weten dan?
Wat maakt het mij uit of zij weten dat ik maar 1 bal heb en onlangs bij de arts ben geweest voor aambeien?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Welke ziekten je hebt, wat je denkt, welke politieke voorkeur je hebt etc.
Ik snap het wel, dat anoniem willen blijven, maar ik denk niet dat het mogelijk is. Of je moet illegaal verblijven in een onbewoonde omgeving, maar ja, niet iedereen wil dat.
Het hoeft niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:45 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Wat maakt het mij uit of zij weten dat ik maar 1 bal heb en onlangs bij de arts ben geweest voor aambeien?
En hetzelfde geldt voor politieke voorkeur. Naar mijn weten is stemmen anoniem. Het zou me overigens niets uitmaken als iedereen weet wat ik stem. Waarom zou je daar een probleem van maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |