quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende: [..] Je kunt niet als afgestudeerde 'zomaar' een zaak beginnen hoor. Daar heb je geld voor nodig, maar aangezien je geen baan hebt moet je dus terecht bij banken/investeerders. Die moet je vervolgens volledig op de hoogte stellen van je kredietwaardigheid en dat kan lastig worden voor iemand die na zijn studie, op zijn 22e, een pepernotenfabriek wil starten.
godzijdank niet, straks gaan mensen het ook nog nalezen ook ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:37 schreef Dennisweb het volgende:
Waarom niet als onderwerp: "Waar we eindelijk weten wie Vegaburger is"?
Omdat ik medelijden met haar heb. Het is nu wel genoeg geweest, gun dat meisje wat rust (en privacy)quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:37 schreef Dennisweb het volgende:
Waarom niet als onderwerp: "Waar we eindelijk weten wie Vegaburger is"?
Ey swa ik spit die zieke flow jwt, geef mij laats zon contractje dan, ik zweer je ik ben miljoenenmaker, spotlights, swagga en mn shine AAN!!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:39 schreef Appietjuh het volgende:
[..]Heb ik allang geregeld. Voor wat ik ga doen heb ik overigens al genoeg gespaard, en de kosten zijn minimaal. Het bedrijfsplan ligt klaar en er zijn mensen die content aan gaan leveren bij mijn label. Ik sta klaar om te beginnen!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:40 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ey swa ik spit die zieke flow jwt, geef mij laats zon contractje dan, ik zweer je ik ben miljoenenmaker, spotlights, swagga en mn shine AAN!!!
Bro, niet zo, dat is niet zo chill in mijn flowquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:40 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ey swa ik spit die zieke flow jwt, geef mij laats zon contractje dan, ik zweer je ik ben miljoenenmaker, spotlights, swagga en mn shine AAN!!!
Negers denken dat ze kunnen FOK!'en met mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:41 schreef Appietjuh het volgende:
[..]
Bro, niet zo, dat is niet zo chill in mijn flow
BAM
Sambal bij?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:42 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Negers denken dat ze kunnen FOK!'en met mij
Ga weg man, dit is mijn wereld, ik sla je tot rijstebrij
BAM!
kijk daar kan ik wat meequote:Op donderdag 24 mei 2012 00:39 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Omdat ik medelijden met haar heb. Het is nu wel genoeg geweest, gun dat meisje wat rust (en privacy)
No problemo senorita vegan!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:43 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
kijk daar kan ik wat mee![]()
Bedankt mister falcone
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:44 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
ene Simon, Harm en Ali? Twee zonder pf en 10 vrienden ofzo...
Beter ga je niet stoer doen Marijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:44 schreef M-arijnn het volgende:
Jullie denken dat jullie wat zijn
Maar jullie lijken best wel op een zwijn
Ik diss jullie nu behoorlijk hard
En ik heb zin in taart, geen hele maar een kwart
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:46 schreef M-arijnn het volgende:
Japieman held!!!!! Dat nr is zoooooooo vet! Love jmt
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:46 schreef Vegaburger het volgende:
[..]![]()
Mijn Engels docent heet trouwens meneer valk en ik heb ZOOOOON hekel aan die man hè (insgelijks trouwens :p )
Ooooooquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:46 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Beter ga je niet stoer doen Marijn
Want we weten allemaal wie Vega en jij zijn
We weten waar jullie wonen en leven
Jullie gehele identiteit, tot nichten en neven
Alle kennis is van ons
Volledig geabsorbeerd als een spons
Jullie zullen geen rust meer kennen
Want we zullen jullie tot in de eeuwigheid jennen
Gelukkig heet ik geen Valk met mijn achternaamquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:46 schreef Vegaburger het volgende:
[..]![]()
Mijn Engels docent heet trouwens meneer valk en ik heb ZOOOOON hekel aan die man hè (insgelijks trouwens :p )
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:48 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Gelukkig heet ik geen Valk met mijn achternaam
En we hebben een tekst voor het songfestivallied!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:46 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Alle kennis is van ons
Whyaretheyalltakenquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:46 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Alle kennis is van ons
kzei toch ben miljoenenmaker met die dope lyrix die ik kan spitten, maar nu ga ik effe wat zuipen, wat vreten en dan pittenquote:
Songfestival rrrrrrrrrrapbattle!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:52 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
Whyaretheyalltaken
Ga niet zo lopen faken
Ookal is m'n Facebook niet privé
K zit d'r nu niet echt meer mee
Want die fokkers klein en sneu
Geven mij geen slaapapneu
Je zoekt mn huis? Dat is stierenstront
Want ik weet dat jij als autistisch fokkertje toch nooit buitenkomt
![]()
dat is zeker waarquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:52 schreef Apostrof het volgende:
Ik ga nu maar pitten,
geen behoefte om morgen moe in de gymzaal te zitten
Trusten allemaal,
veel succes morgen in de examenzaal.
EPIC FOKEXAMENBATTLES OFFF HISTORYYYYquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:54 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Songfestival rrrrrrrrrrapbattle!
Zou jij niet weggaan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:56 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
EPIC FOKEXAMENBATTLES OFFF HISTORYYYY
Doe eens niet zo awesome.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:56 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
EPIC FOKEXAMENBATTLES OFFF HISTORYYYY
ja.. Maar ik kan geen afscheid nemen en wacht op het epische tegenrapargument wat zo gaat komen gok ikquote:
dat*quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:59 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
ja.. Maar ik kan geen afscheid nemen en wacht op het epische tegenrapargument wat zo gaat komen gok ik
4/10..quote:Op donderdag 24 mei 2012 01:00 schreef Appietjuh het volgende:
Pils bier
Pils bier
Plezier plezier
Met pils en bier
Jij ookquote:
Hier postte je dan vanavondquote:
Wat is dezequote:Op donderdag 24 mei 2012 01:42 schreef Duderd het volgende:
Te warm om te tukken?
Ga toch fucken!
Engels is een bitch
en Valk een snitch
Jullie gaan allemaal zakken
en de Jager komt jullie pakken
Langstuderen mn vriends
dat is historie en tot ziens
genaait door een demissionair kabinet
niet als het aan wilders lag, met z'n blonde pet
Maar jij die CDA stemt
en de student niet temt
Wij hebben straks veel goed te maken
Voor de CO2 die jullie uitbraken
Geef ons toch een extra jaartje
Wij zijn de toekomst van dit aardje
BAM
Nee hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:43 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
haaaaaaallllo
Geen fok nachtmerrie gehad
DAH BEE GEEquote:Op donderdag 24 mei 2012 07:48 schreef Unsub het volgende:
[..]
Nee hoor
Moeten we je nu Vega noemen, of mag B ook gewoon?
succesquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:30 schreef yornivv het volgende:
Tijd voor aardrijkskunde! En Engels natuurlijk!
Dank. Zal ik zo even doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:07 schreef dramatic het volgende:
Als iemand nog een leuke invultekst wilt oefenen.. probeer 2007-I tekst 7 eens.
Bedankt voor de tip! Was een lastige maar heb nu wel even weer dat invullen geoefend, zit er weer in!quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:07 schreef dramatic het volgende:
haha wtfuk. gelukkig zijn mn vorige buren verhuisdquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:42 schreef Lutte het volgende:
Para nacht gehadRaam op een kier laten staan vanwege de warmte, maar de gescheiden buurman van een paar huizen verderop had de kinderen.
Dat gaat ongeveer zo:
'Neee, je zusje is geen voetbal.'
'AAAAF BLIIIJJJ VUUUUNNNN'
'Wheeeeeeeh'
'Niet met de fiets gooien.'
*boeemm*
Terroristjes zijn hetOm zeven uur 's ochtends
Hahahaquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:42 schreef Lutte het volgende:
Para nacht gehadRaam op een kier laten staan vanwege de warmte, maar de gescheiden buurman van een paar huizen verderop had de kinderen.
Dat gaat ongeveer zo:
'Neee, je zusje is geen voetbal.'
'AAAAF BLIIIJJJ VUUUUNNNN'
'Wheeeeeeeh'
'Niet met de fiets gooien.'
*boeemm*
Terroristjes zijn hetOm zeven uur 's ochtends
ik ook, engels tofquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:05 schreef Renn het volgende:
De gymzaal staat al weer lekker te broeien in de zon.
Straks op het hoogtepunt van de dag mogen we lekker 2,5 uur die zaal in. Ik heb er nu al zin in.
Onze gymzaal is zo koel!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:05 schreef Renn het volgende:
De gymzaal staat al weer lekker te broeien in de zon.
Straks op het hoogtepunt van de dag mogen we lekker 2,5 uur die zaal in. Ik heb er nu al zin in.
Zwart, plat dak hierquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Onze gymzaal is zo koel!![]()
Oké na drie uur is het wel warmer omdat er een man of honderd examens zitten te maken, maar dat was het met 20 graden ook geweest.
Lekker weer een rokje aan
AK (vwo)quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:35 schreef metanite het volgende:
Wij hebben een aparte speciaal voor examens zaal, welk examen is momenteel bezig?
serieus een aparte examenzaal? wat een luxe zeg, pff ik kijk er nu al naar uit, 200 zwetende stinkende leerlingen op elkaar gepropt in dat warme stinkhokquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:35 schreef metanite het volgende:
Wij hebben een aparte speciaal voor examens zaal, welk examen is momenteel bezig?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:07 schreef dramatic het volgende:
same herequote:Op donderdag 24 mei 2012 10:58 schreef Lutte het volgende:
Ik zit alweer een half uur boven Livius en heb zowaar drie woorden gelezen. Treurig dit
wauwie dat is echt wel het tegenovegestelde van die van mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:55 schreef metanite het volgende:
Wij zitten er denk met een man of 100 de zaal is rond, en de tafels zijn wat groter (1 bij 1 meter ofzo), voor de rest is mijn school wel echt skir
Romulus verontschuldigt zich tegenover de meisjesquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:00 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
same herehoe ver ben jij? ik voel een zeer grote faal aankomen hiero
![]()
dat scheelt wel weer dan! ik heb m'n toetsen eigenlijk noot echt voorbereid.. dus nu maar even van fok af als ik morgen nog een voldoende wil halenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Romulus verontschuldigt zich tegenover de meisjes
Heb de teksten wel al vaak zat geleerd (SE 1 eerste tien of zo, SE 2 eerste twintig, herkansing eerste twintig, SE 3 de rest) maar toch.
Bij ons heet die tekst "Romulus' charmeoffensief"quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Romulus verontschuldigt zich tegenover de meisjes
Heb de teksten wel al vaak zat geleerd (SE 1 eerste tien of zo, SE 2 eerste twintig, herkansing eerste twintig, SE 3 de rest) maar toch.
Klinkt al stukken beterquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:19 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Bij ons heet die tekst "Romulus' charmeoffensief"
3quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:23 schreef JoelBaka het volgende:
Hoeveel examens moeten jullie nog? Ik nog 1
Als je de tijd ervoor hebt: Markeer de argumenten voor je antwoord. Als je antwoord goed is dan kan je daar altijd een duidelijk argument voor vinden in de tekstquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:24 schreef huayra het volgende:
Iemand nog tips voor CE engels of wat voor vragen we kunnen verwachten ?
Lees het examen van 2011 even door, je kan waarschijnlijk bijna precies dezelfde vragen verwachten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:24 schreef huayra het volgende:
Iemand nog tips voor CE engels of wat voor vragen we kunnen verwachten ?
2 nogquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:23 schreef JoelBaka het volgende:
nee, 42quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:30 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Misschien gaan ze ook 50 vragen stellen bij Engels.
Ik had gister gekeken naar een Engels examen. Sommige teksten zijn nog best klote om te lezen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:32 schreef Zamorak het volgende:
Zegt niet zo veel, als ze alle 42 heel moeilijk zijn heb ik liever 50 makkelijke vragen
Als Engels echt zo makkelijk was zou het gemiddelde wel wat hoger zijn lijkt me.. Schommelt rond de 6,5 toch of niet? Nou ik lees hier allemaal mensen die makkelijk een negen gaan halen, dan moeten er ook vieren tussenzitten.quote:
Dit. Het gemiddelde voor het Engels examen is ongeveer hetzelfde als ieder ander examen, dus ik zie niet zo snel in waarom iedereen Engels zo makkelijk vindtquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als Engels echt zo makkelijk was zou het gemiddelde wel wat hoger zijn lijkt me.. Schommelt rond de 6,5 toch of niet? Nou ik lees hier allemaal mensen die makkelijk een negen gaan halen, dan moeten er ook vieren tussenzitten.
En mijn leesvaardigheid is ook altijd gewoon goed geweest, maar juist omdat je bij een leestoets erg afhankelijk van het examen bent, jup een beetje nerveus.
Je moet 't inderdaad niet onderschatten. Mijn Engels is over het algemeen goed, maar er zijn wel veel meer mensen die er goed in zijn. Tenzij er ook veel mensen zijn die vieren of lager gaan halen, wordt het niveau gewoon opgekrikt hoor, omdat het cijfergemiddelde anders veel hoger gaat liggen dan 6,5.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:35 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dit. Het gemiddelde voor het Engels examen is ongeveer hetzelfde als ieder ander examen, dus ik zie niet zo snel in waarom iedereen Engels zo makkelijk vindtGaat nog vies tegenvallen denk ik.
Je moet vragen heel goed gaan lezen, die kunnen soms erg tricky gesteld zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:36 schreef WalterMelon het volgende:
Komt vooral, omdat je bij engels teksten echt het gevoel krijgt dat je de inhoud van de tekst snapt, in tegenstelling tot frans, duits etc.
Precies, talen (en Engels) zeker worden ontzettend onderschatquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:35 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Dit. Het gemiddelde voor het Engels examen is ongeveer hetzelfde als ieder ander examen, dus ik zie niet zo snel in waarom iedereen Engels zo makkelijk vindtGaat nog vies tegenvallen denk ik.
Eet het, je hersenen willen suiker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:42 schreef Lutte het volgende:
Ik heb trek. In de keuken ligt een zak Bros. Houd me tegen
42 maar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:30 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Misschien gaan ze ook 50 vragen stellen bij Engels.
Niet iedereen vindt het makkelijk natuurlijk, dat is zo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als Engels echt zo makkelijk was zou het gemiddelde wel wat hoger zijn lijkt me.. Schommelt rond de 6,5 toch of niet? Nou ik lees hier allemaal mensen die makkelijk een negen gaan halen, dan moeten er ook vieren tussenzitten.
En mijn leesvaardigheid is ook altijd gewoon goed geweest, maar juist omdat je bij een leestoets erg afhankelijk van het examen bent, jup een beetje nerveus.
Heel erg. Als het gaat over literatuurgeschiedenis ben ik wegquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt het makkelijk natuurlijk, dat is zo.
En je bent inderdaad afhankelijk van het examen, je moet maar net goede teksten krijgen.
Doen ze toch nooit. Meestal een maarschappelijk probleem, een paar advertenties, een review en een stuk van een roman.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:46 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Heel erg. Als het gaat over literatuurgeschiedenis ben ik weg
Bij Duits is het nog voorspelbaarder. Je kon weer afstrepen hoor: hoofdstuk uit een slechte Duitse detective, tekst mbt milieu, falend schoolsysteem, tekstje over voetbal voor de jongens en natuurlijk... De Tweede Wereldoorlog.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doen ze toch nooit. Meestal een maarschappelijk probleem, een paar advertenties, een review en een stuk van een roman.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:59 schreef Rezania het volgende:
Nou, fietsen dan maar.Veel succes iedereen.
wow wow beter, ik nog 4 :lquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:23 schreef JoelBaka het volgende:
Nee echt een prachtig vak, wel veel & vrij pittig maar dat is niet erg.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:50 schreef Robinioz het volgende:
Maatschappijwetenschapen heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord. Klinkt inderdaad zaad.
Goed idee!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:32 schreef Gezicht het volgende:
Alle HAVO Wiskunde B studenten zitten nu te zweten en ik ga me zo fijn een pint in de zon drinken.
Nee joh, lekker in de tuin leren.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:36 schreef Duderd het volgende:
dit weer is echt ruk voor m'n schoolresultaten
1. Te dronken om te spelen was volgens mij de stellingquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:34 schreef TheDutchguy het volgende:
Twijfelde over 2 dingen: Dat die vrienden van Noel dronken waren. Ik had van wel, maar was er maar 1. Zuur
Die andere was vraag 41, de schrijver zei 'garantie op goed leven' en ik interperteerde dat niet als garantie op een goede baan. Ook fout dus
Dat het was idd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:37 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
1. Te dronken om te spelen was volgens mij de stelling
2. 'build and sustain the good life', dat kun je op verschillende manieren interpreteren.
Ik heb iig dat geen van die drie die mening zijn toegedaan, omdat ik dezelfde interpretatie had als jij. Mwa, we zien 't wel.quote:
Dat dacht ik ook jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:39 schreef Paxcon het volgende:
Die vrienden waren volgens mij aan het spelen terwijl hij die gedachtes door z'n hoofd liet gaan dus dat ze te dronken waren was geen sprake van..
Stond ook nergens expliciet in de tekst, dus dan is het sowieso niet. En als ze vinden van wel..quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:39 schreef Paxcon het volgende:
Die vrienden waren volgens mij aan het spelen terwijl hij die gedachtes door z'n hoofd liet gaan dus dat ze te dronken waren was geen sprake van..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw ben hersendood![]()
Haha ja, er was zo veel wel/nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:49 schreef Renn het volgende:
Engels viel me niets tegen. Wel wat twijfels bij veel van de open vragen (vooral wel/niet). Maar verder vond ik het goed te doen.
Waar ging die tekst over?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef Apostrof het volgende:
Het ging prima! Zat alleen te twijfelen bij die open vraag over wat verontrustend was, wat had men hier?
De vraag was voor wie het verontrustend was. Ik had daar dat het verontrustend was voor de Amerikanen die in het bezit waren van slavenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef Apostrof het volgende:
Het ging prima! Zat alleen te twijfelen bij die open vraag over wat verontrustend was, wat had men hier?
Ik had voor de Britten die een belofte hadden gedaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:52 schreef Zamorak het volgende:
[..]
De vraag was voor wie het verontrustend was. Ik had daar dat het verontrustend was voor de Amerikanen die in het bezit waren van slaven
Ik voor de slaven omdat ze de oorlog dreigden te verliezenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:52 schreef Zamorak het volgende:
[..]
De vraag was voor wie het verontrustend was. Ik had daar dat het verontrustend was voor de Amerikanen die in het bezit waren van slaven
Het feit dat de Britten kans hadden om hun slaven te verliezen. Dat had ik, tenminste.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:51 schreef Apostrof het volgende:
Die tekst over Simon Schama, Britse slaven. Ben trouwens die gast helemaal zat, moesten steeds filmpjes van hem kijken tijdens Engels lessen en nu duikt hij ook al op in teksten.quote:
Er werd toch om een persoon/groep mensen gevraagd?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:53 schreef Appietjuh het volgende:
[..]
Het feit dat de Britten kans hadden om hun slaven te verliezen. Dat had ik, tenminste.
Ja klopt, ik had dus de Britten zie ik nu, las ik net overheenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:54 schreef Renn het volgende:
[..]
Er werd toch om een persoon/groep mensen gevraagd?
Ik ook! Had nog 20 minuten over aan het einde en toen ben ik er naar terug gegaan. Twijfelde tussen de beloftemakers en de slavenbazen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:54 schreef Robinioz het volgende:
Ik had voor de slavenhouders... Heb zeer lang nagedacht over die vraag..
Nog 5 minuten! Spannendquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:54 schreef Zamorak het volgende:
Laten we er maar niet over pratenen gewoon tot 5 uur wachten.
Ik was ook ongeveer een uur voor tijd klaar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:07 schreef Baalhaar het volgende:
Volgens mij heb ik bij vwo Engels een vmbo tekst gemaakt ofzo, was als eerste klaar, een uur voor tijd
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:40 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Stond ook nergens expliciet in de tekst, dus dan is het sowieso niet. En als ze vinden van wel..Stond nergens in de tekst? Gozer zijn maat zat viool te spelen toen hij naar binnen liep, ik heb dat woord nog opgezocht (Engelse woord voor viool). Ze proberen je op de verkeerde gedachte te brengen doordat die ene jongen wél te dronken is, maar niet de héle groepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw ben hersendood
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
Ik heb echt 10 minuten vraag 30 geanalyseerd, alsnog foutquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:12 schreef Lutte het volgende:
Schurft trouwens dat ik op het laatst twee wel/niet heb veranderd. Moet je ook niet doen stomme sukkel
laks is 0,5 tot 1,5, examen.nl is 0 tot 2 (en dus maximale verschil)quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:15 schreef metanite het volgende:
Was die van laks nou van 0,5 tot 1,5 of van 0 tot 2?
zou er niet op rekenenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:18 schreef m4urit5 het volgende:
Ik wil minimaal een n-term van 0.8 ..............
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:18 schreef m4urit5 het volgende:
Ik wil minimaal een n-term van 0.8 ..............
Ik vond hem moeilijker dan vorig jaar. En de 2 jaren daarvoor was de n-term allebei 1.1.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:19 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
zou er niet op rekenenzo heel lastig was dit examen niet.
Dat vrees ik ook....quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:19 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
zou er niet op rekenenzo heel lastig was dit examen niet.
Da's goeie hoop danquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:19 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik vond hem moeilijker dan vorig jaar. En de 2 jaren daarvoor was de n-term allebei 1.1.
Dat is ook weer waar, maar ik had toen ik gisteren 2009-1 maakte toch wel het idee dat die moeilijker was (maarja, ik hoef ook geen 1.1, ik hoef slechts 0.8quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:19 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik vond hem moeilijker dan vorig jaar. En de 2 jaren daarvoor was de n-term allebei 1.1.
mag je zkeer dik tevreden mee zijnquote:
Wat is een 'TVWO'er' als ik vragen mag?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:22 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
mag je zkeer dik tevreden mee zijn
Vandaag verliet de eerste al na 1 uur en een kwartier de examenzaalKan me niet voorstellen dat hij t goed heeft gedaan (we zijn allebei TVWO'ers)
tweetaligquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:23 schreef m4urit5 het volgende:
[..]
Wat is een 'TVWO'er' als ik vragen mag?
Tweetalig vwoquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:23 schreef m4urit5 het volgende:
[..]
Wat is een 'TVWO'er' als ik vragen mag?
Ik was er met mijn gedachte niet helemaal bij. Het was benauwd in de zaal en ik heb t snel warm, bovendien kwam ik vlak voor t examen te weten dat ik een beoogde baan niet krijg en een van mijn beste vrienden had zijn rechtszaak (en mag 4 maanden brommen). Dus dan vind ik 35 punten nog redelijk...quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:23 schreef metanite het volgende:
Daar mag je wel wat meer van verwachten
4 maanden? Wat heeft hij dan weer uitgespookt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:24 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Ik was er met mijn gedachte niet helemaal bij. Het was benauwd in de zaal en ik heb t snel warm, bovendien kwam ik vlak voor t examen te weten dat ik een beoogde baan niet krijg en een van mijn beste vrienden had zijn rechtszaak (en mag 4 maanden brommen).
Zeker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:26 schreef UchihaItachi het volgende:
38/48.. Heb een 7,6 nodig dus n-term 0,5.. Wat denken jullie minimaal >0,5?
Waar baseer je dit op? Ik heb echt geen idee om een norm te verzinnen bij Engels, hoorde van veel dat ie wel goed te doen was. Vond ik zelf ook.quote:
ik hoop 0,6 anders loop ik mijn 8 net misquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:26 schreef UchihaItachi het volgende:
38/48.. Heb een 7,6 nodig dus n-term 0,5.. Wat denken jullie minimaal >0,5?
0.8 en iedereen is tevredenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:27 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
ik hoop 0,6 anders loop ik mijn 8 net mis
ja en die vond ik wel iets makkelijker. 2 jaar geleden was 't 1,1 en die was weer wat moeilijker dan de onzequote:Op donderdag 24 mei 2012 17:29 schreef UchihaItachi het volgende:
Vorig jaar 1e tijdvak was het 0,4.. Heeft iemand die toevallig geoefend? En was die makkelijker?
conclusie: 0.8 is de ideale oplossingquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:32 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
ja en die vond ik wel iets makkelijker. 2 jaar geleden was 't 1,1 en die was weer wat moeilijker dan de onze
Ik vond de moeilijkheidsgraad ongeveer gelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:29 schreef UchihaItachi het volgende:
Vorig jaar 1e tijdvak was het 0,4.. Heeft iemand die toevallig geoefend? En was die makkelijker?
Hmm okee thanks! Er is dus hoopquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:32 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
ja en die vond ik wel iets makkelijker. 2 jaar geleden was 't 1,1 en die was weer wat moeilijker dan de onze
Op mijn awesome gevoel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:27 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? Ik heb echt geen idee om een norm te verzinnen bij Engels, hoorde van veel dat ie wel goed te doen was. Vond ik zelf ook.
Omdat er vooral word beschreven waardoor die groei kwamquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:34 schreef Baalhaar het volgende:
Net gekeken, heb 39 punten, dat is dus tussen de 7,8 en 8,8!
Kan iemand trouwens uitleggen waarom het antwoord op vraag 38 A is en niet C?
Omdat ze niet expliciet zeggen dat het een 'false promise' is, maar eerder een richtlijn die dichterbij is gekomen. En ze hebben het over de algemene ontwikkeling in de hele alinea.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:34 schreef Baalhaar het volgende:
was wel een kutvraagquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:36 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Omdat er vooral word beschreven waardoor die groei kwam
Hoe kom je op 7.8? 39/48 x 9 + 0 = 7.3 (of ben ik nou gek?)quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:34 schreef Baalhaar het volgende:
Ja klopt, maar hij heeft examenklacht.nl gebruikt ipv examen.nlquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:37 schreef m4urit5 het volgende:
[..]
Hoe kom je op 7.8? 39/48 x 9 + 0 = 7.3 (of ben ik nou gek?)
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:36 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Omdat er vooral word beschreven waardoor die groei kwam
Raar man, ben ik toch weer in een instinker getrapt. Het ging in die alinea er toch over dat het aantal geslaagden op de uni maar met 1% ofzo was gestegen? En dan is het antwoord C ''massive increase in university degrees''.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:36 schreef Appietjuh het volgende:
[..]
Omdat ze niet expliciet zeggen dat het een 'false promise' is, maar eerder een richtlijn die dichterbij is gekomen. En ze hebben het over de algemene ontwikkeling in de hele alinea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |