quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende: [..] Je kunt niet als afgestudeerde 'zomaar' een zaak beginnen hoor. Daar heb je geld voor nodig, maar aangezien je geen baan hebt moet je dus terecht bij banken/investeerders. Die moet je vervolgens volledig op de hoogte stellen van je kredietwaardigheid en dat kan lastig worden voor iemand die na zijn studie, op zijn 22e, een pepernotenfabriek wil starten.
godzijdank niet, straks gaan mensen het ook nog nalezen ook ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:37 schreef Dennisweb het volgende:
Waarom niet als onderwerp: "Waar we eindelijk weten wie Vegaburger is"?
Omdat ik medelijden met haar heb. Het is nu wel genoeg geweest, gun dat meisje wat rust (en privacy)quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:37 schreef Dennisweb het volgende:
Waarom niet als onderwerp: "Waar we eindelijk weten wie Vegaburger is"?
Ey swa ik spit die zieke flow jwt, geef mij laats zon contractje dan, ik zweer je ik ben miljoenenmaker, spotlights, swagga en mn shine AAN!!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:39 schreef Appietjuh het volgende:
[..]Heb ik allang geregeld. Voor wat ik ga doen heb ik overigens al genoeg gespaard, en de kosten zijn minimaal. Het bedrijfsplan ligt klaar en er zijn mensen die content aan gaan leveren bij mijn label. Ik sta klaar om te beginnen!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:40 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ey swa ik spit die zieke flow jwt, geef mij laats zon contractje dan, ik zweer je ik ben miljoenenmaker, spotlights, swagga en mn shine AAN!!!
Bro, niet zo, dat is niet zo chill in mijn flowquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:40 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ey swa ik spit die zieke flow jwt, geef mij laats zon contractje dan, ik zweer je ik ben miljoenenmaker, spotlights, swagga en mn shine AAN!!!
Negers denken dat ze kunnen FOK!'en met mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:41 schreef Appietjuh het volgende:
[..]
Bro, niet zo, dat is niet zo chill in mijn flow
BAM
Sambal bij?quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:42 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Negers denken dat ze kunnen FOK!'en met mij
Ga weg man, dit is mijn wereld, ik sla je tot rijstebrij
BAM!
kijk daar kan ik wat meequote:Op donderdag 24 mei 2012 00:39 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Omdat ik medelijden met haar heb. Het is nu wel genoeg geweest, gun dat meisje wat rust (en privacy)
No problemo senorita vegan!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:43 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
kijk daar kan ik wat mee![]()
Bedankt mister falcone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |