En nu ben je ineens aandachtsgeil? Vrouwen [history channel dude]quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:10 schreef Vegaburger het volgende:
EN HIJ HEET NIETEENS WAAR IEDEREEN WIL WETEN WIE MOI IS
Dat is wel toevallig ja. Vegaburger, je moet wel zeggen wie je bent tegen hem dan, anders is het niet eerlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef M-arijnn het volgende:
[..]
Ja xD Toevallig he, zij op vwo, ik op havo, zij weet wie ik ben en andersom niet
hee hee hee als ik mijn enige troef die je op internet hebt verspeel mag daar wel een eervolle vermelding tegenoverstaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef Appietjuh het volgende:
[..]
En nu ben je ineens aandachtsgeil? Vrouwen [history channel dude]
Kom op zeg, vrouw, 6VWO, vegetariër.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat is wel toevallig ja. Vegaburger, je moet wel zeggen wie je bent tegen hem dan, anders is het niet eerlijk.
waar slaat jouw avatar op?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat is wel toevallig ja. Vegaburger, je moet wel zeggen wie je bent tegen hem dan, anders is het niet eerlijk.
Sowieso waren verschillende vragen van dat deel met meer dan een antwoord mogelijk, alleen in het correctievoorschrift doen ze daar niet aan. Komt hopelijk een erratum, want denk dat nog best veel mensen andere antwoorden heb,ben die wel juist zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef Unsub het volgende:
@Meneer_valk: ik heb ook een klacht ingediend over vraag 20. Vond de info al redelijk vaag omschreven, de vraag was weer net iets anders omschreven, en het antwoord zag ik niet echt..
Ik denk dat er wel ~100 vrouwen in vwo 6 zitten, en aangezien hij zelf in havo 5 zit denk ik niet dat hij van hun allemaal weet of ze vlees eten of niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:13 schreef Unsub het volgende:
[..]
Kom op zeg, vrouw, 6VWO, vegetariër.
Hoe fucking moeilijk kan het zijn
Waarschijnlijk weet marijn het al lang, maar wil hij het gewoon 'hun geheimpje' houden.
zelfportretquote:
Als mannen geen resultaat krijgen is het heel makkelijk: nieuwe tab openen en www.po intypen, pijltje naar beneden en enterquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:13 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
hee hee hee als ik mijn enige troef die je op internet hebt verspeel mag daar wel een eervolle vermelding tegenoverstaan
haha nee ons hele vwo bestaat uit 50 mensenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel ~100 vrouwen in vwo 6 zitten, en aangezien hij zelf in havo 5 zit denk ik niet dat hij van hun allemaal weet of ze vlees eten of niet.
Je hebt toch contacten. Pleur deze omschrijving met een drogreden op facebook, binnen 5 min. weet je het.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel ~100 vrouwen in vwo 6 zitten, en aangezien hij zelf in havo 5 zit denk ik niet dat hij van hun allemaal weet of ze vlees eten of niet.
dus max. 30 vrouwen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:15 schreef Vegaburger het volgende:
[..]
haha nee ons hele vwo bestaat uit 50 mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |