abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111948310
Telkens als ik bij de Albert Heijn een kratje pils koopt, krijg ik weer zo'n oranje kutsticker in mijn handen gedrukt die op het kratje of op een flesje geplakt moet worden.

Ten eerste zijn dit kutstickers die bestaan uit 4 delen zodat je ze niet netjes los kan pielen, met als gevolg dat ze vaak al stuk zijn voordat ze op het kratje belanden.

Ten tweede, ze zijn zwaar overbodig! Geen enkele andere supermarkt doet dit, omdat het nergens voor nodig is. Op een doos waspoeder hoeft toch ook geen ''betaald'' sticker geplakt te worden, en deze zijn nog duurder dan een kratje bier ook.

Ten derde zie je altijd mooie kratjes bier in supermarkten staan (ongeacht de supermarktketen) die dan verpest zijn door halve AH-stickers of stickerresidu.

Ik kan echt geen enkel nut voor die stickers bedenken, iemand die het wel weet?

Alsof die sticker heilig is, als die sticker er op zit kan je gratis bier krijgen? Want dan plak ik volgende keer wel die sticker op een flesje, neem het flesje mee terug de supermarkt in, pak een krat met 23 flesjes en stop hem er in als 24e en loop naar de kassa en zeg ''Ik heb hem toch gekocht!?! 8.gif''
  woensdag 23 mei 2012 @ 22:12:53 #2
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_111948464
ga je toch niet naar de albert heijn
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  woensdag 23 mei 2012 @ 22:13:02 #3
332676 OkkieTrooy
Het leven is geen krentenbol
pi_111948475
Supercoop doet dat ook
Waar de schakeling rookt, loopt de meeste stroom.
pi_111948502
Kan je wel mooi patsen dat je je kratje bier hebt betaald :')
pi_111948536
quote:
14s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:12 schreef cherrycoke het volgende:
ga je toch niet naar de albert heijn
Als ze daar mijn merk in de aanbieding hebben ga ik er heen, of als ik weinig geld heb en AH Pilsener wil.
pi_111948583
ik plak ze altijd random op auto's op de parkeerplaats
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  woensdag 23 mei 2012 @ 22:15:30 #7
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_111948629
Ook op traytjes energie plakken ze die zag ik weleens. Maar dat doen ze omdat dat artikelen zijn die veel verkocht worden en jat gevoelig zijn. Bij de kleine supermarkten is dit wellicht overbodig maar bij de grote is het overzicht soms weg en lopen er mensen met kratjes de deur uit, of zetten ze onderin het karretje, je weet wel, waar je die metalen klep voor naar beneden moet trekken, zodat het kassameisje het niet ziet. Meestal staat er ook beveiliging en zo kunnen ze makkelijk zien wie er betaald heeft.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  Moderator woensdag 23 mei 2012 @ 22:15:55 #8
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_111948652
Dat is volgens mij nog uit de tijd dat ze geen reflecterende verklikkers op de winkelwagens hadden. Kon je zo langs de kassiere, omdat ze hem niet zag op de speciale houder op je karretje. Hele volksstammen deden dat. :D .Tegenwoordig volgens mij overbodig.
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_111948784
quote:
9s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
''Ik heb hem toch gekocht!?!
En er dan op gaan stampen natuurlijk.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_111948836
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ook op traytjes energie plakken ze die zag ik weleens. Maar dat doen ze omdat dat artikelen zijn die veel verkocht worden en jat gevoelig zijn. Bij de kleine supermarkten is dit wellicht overbodig maar bij de grote is het overzicht soms weg en lopen er mensen met kratjes de deur uit, of zetten ze onderin het karretje, je weet wel, waar je die metalen klep voor naar beneden moet trekken, zodat het kassameisje het niet ziet. Meestal staat er ook beveiliging en zo kunnen ze makkelijk zien wie er betaald heeft.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:15 schreef Housekeeper het volgende:
Dat is volgens mij nog uit de tijd dat ze geen reflecterende verklikkers op de winkelwagens hadden. Kon je zo langs de kassiere, omdat ze hem niet zag op de speciale houder op je karretje. Hele volksstammen deden dat. :D .Tegenwoordig volgens mij overbodig.
Dan kan ik het nog wel snappen, maar als ik aankom met 1 krat bier en een mandje of iets los overigs, dan hameren die kassameisjes er alsnog zo op :') Ik gebruik nooit een karretje, zo veel koop ik niet per keer.

En als die sticker echt ''geldig'' is, waarom mag je dan kiezen of je hem op een flesje of het krat plakt? Want dan kan je hem op een flesje plakken en daarmee 23 biertjes + statiegeld jatten.

Oh en bij sommige supermarkten hangt er gewoon een enorme spiegel boven het kassapad, zodat de caissière kan kijken of er nog wat in het wagentje zit of op dat uitklapgedeelte. Dat is toch een veel praktischer en doeltreffender oplossing dan stomme stickertjes?
pi_111949934
quote:
10s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:18 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

[..]

Dan kan ik het nog wel snappen, maar als ik aankom met 1 krat bier en een mandje of iets los overigs, dan hameren die kassameisjes er alsnog zo op :') Ik gebruik nooit een karretje, zo veel koop ik niet per keer.

En als die sticker echt ''geldig'' is, waarom mag je dan kiezen of je hem op een flesje of het krat plakt? Want dan kan je hem op een flesje plakken en daarmee 23 biertjes + statiegeld jatten.

Oh en bij sommige supermarkten hangt er gewoon een enorme spiegel boven het kassapad, zodat de caissière kan kijken of er nog wat in het wagentje zit of op dat uitklapgedeelte. Dat is toch een veel praktischer en doeltreffender oplossing dan stomme stickertjes?
Niet weten dat onder de kassa's in de nieuwe AH's een camera zit. :')
  Moderator woensdag 23 mei 2012 @ 22:39:30 #12
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_111950159
Dat je zelf mag plakken lijkt mij een verslapping van de procedure. En die spiegel: dan moet de cassiere wel kijken. Dat zou er zomaar bij in kunnen schieten.

Geniaal idee van die sticker op het flesje _O_
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_111950447
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:36 schreef Froop het volgende:

[..]

Niet weten dat onder de kassa's in de nieuwe AH's een camera zit. :')
Volgens mij zit inmiddels in alle AH's idd een camera op penishoogte, daar kijken ze eerst op bij elke klant.
pi_111950540
quote:
14s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:14 schreef AldoTheApache het volgende:
ik plak ze altijd random op auto's op de parkeerplaats
Ik plak ze altijd op willekeurige dames op straat.
  woensdag 23 mei 2012 @ 22:56:05 #15
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_111951396
Vroeger bij een HEMA gewerkt, ook daar plakten we stickers op grote artikelen als teken van verkoop.
pi_111954931
C1000 deed dit ook eerder :')
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
  donderdag 24 mei 2012 @ 00:09:47 #17
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_111955400
quote:
10s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:18 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

[..]

De spiegels staan bij sommige kassa's echt slecht afgesteld, waardoor je alsnog niets ziet. Bij de Albert Heijn waar ik werk mogen de stickers juist alleen op het flesje, omdat ze op het krat inderdaad heel lang blijven zitten en op het flesje meestal niet. Waarschijnlijk ook omdat de stickers inderdaad heel snel kapot gaan (wat ik een terechte klacht vind).

Waarom sommigen erop hameren bij heel weinig boodschappen weet ik niet. Misschien omdat mensen het kratje dan vaak op de grond zetten, waardoor het helemaal niet goed te zien is? Anders zou ik het ook niet weten.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_111956056
Altijd goed spul die halve liters van de euroshopper.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:43 schreef ach het volgende:

[..]

Volgens mij zit inmiddels in alle AH's idd een camera op penishoogte, daar kijken ze eerst op bij elke klant.
Goed om te weten , zal ik bij het eerstvolgende leuke kassameisje de broek laten zakken.
aardappels, sproitjes, sloavink.
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2012 @ 00:34:24 #19
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_111956109
Die kan je er gewoon afhalen en weer op een nieuw kratje plakken. Koop een zakje snoep, scannen en afrekenen pand verlaten door het poortje. Kratje voor 80 cent.
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:44:10 #20
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_111970944
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 00:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die kan je er gewoon afhalen en weer op een nieuw kratje plakken. Koop een zakje snoep, scannen en afrekenen pand verlaten door het poortje. Kratje voor 80 cent.
uhuuuuh, :') want bij zelfscanautomaten krijg je ook zo'n sticker uit de automaat en als je zo langs een zakje snoep en een krat bier langs een zelfscanautomaat loopt, hebben die gekkies dat natuurlijk niet door. Held.
Ik begin te denken dat Frank Drebin hier de enige KLB-er is met verstand. Is inderdaad omdat die kratten op de krathouder van de kar staan en moeilijk te zien zijn. Normaal gesproken zouden er geen 'betaald' stickers meer moeten zitten op kratten in de winkel, want kratten worden na inleveren altijd gewassen.
pi_111971280
quote:
9s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
Ten tweede, ze zijn zwaar overbodig! Geen enkele andere supermarkt doet dit, omdat het nergens voor nodig is. Op een doos waspoeder hoeft toch ook geen ''betaald'' sticker geplakt te worden, en deze zijn nog duurder dan een kratje bier ook.
dirk doet het ook
pi_111971492
Ik heb ze gewoon in voorraad in mijn portfuie voor barre tijden.

Die met die rooie broek
  donderdag 24 mei 2012 @ 15:13:42 #23
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_111972043
Ik snap er geen reet van maar ik koop dan ook nooit bier. Dus als je een kratje koopt krijg je een sticker die je op je kratje moet doen omdat....?
  donderdag 24 mei 2012 @ 15:20:34 #24
325683 AbXorb
Shoegazing forever.
pi_111972282
Ook nooit het nut van die baggerstickers begrepen, maar er zal wel een hoger doel achter zitten. :P

Ik vond dit trouwens ook wel een goed idee:

quote:
10s.gif Op woensdag 23 mei 2012 22:44 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Ik plak ze altijd op willekeurige dames op straat.
:P
I________have become. Comfortably numb.
  donderdag 24 mei 2012 @ 15:28:53 #25
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_111972563
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik snap er geen reet van maar ik koop dan ook nooit bier. Dus als je een kratje koopt krijg je een sticker die je op je kratje moet doen omdat....?
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:44 schreef PietPossum het volgende:

[..]

Is inderdaad omdat die kratten op de krathouder van de kar staan en moeilijk te zien zijn. Normaal gesproken zouden er geen 'betaald' stickers meer moeten zitten op kratten in de winkel, want kratten worden na inleveren altijd gewassen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')