Als ze daar mijn merk in de aanbieding hebben ga ik er heen, of als ik weinig geld heb en AH Pilsener wil.quote:
En er dan op gaan stampen natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ook op traytjes energie plakken ze die zag ik weleens. Maar dat doen ze omdat dat artikelen zijn die veel verkocht worden en jat gevoelig zijn. Bij de kleine supermarkten is dit wellicht overbodig maar bij de grote is het overzicht soms weg en lopen er mensen met kratjes de deur uit, of zetten ze onderin het karretje, je weet wel, waar je die metalen klep voor naar beneden moet trekken, zodat het kassameisje het niet ziet. Meestal staat er ook beveiliging en zo kunnen ze makkelijk zien wie er betaald heeft.
Dan kan ik het nog wel snappen, maar als ik aankom met 1 krat bier en een mandje of iets los overigs, dan hameren die kassameisjes er alsnog zo opquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:15 schreef Housekeeper het volgende:
Dat is volgens mij nog uit de tijd dat ze geen reflecterende verklikkers op de winkelwagens hadden. Kon je zo langs de kassiere, omdat ze hem niet zag op de speciale houder op je karretje. Hele volksstammen deden dat..Tegenwoordig volgens mij overbodig.
Niet weten dat onder de kassa's in de nieuwe AH's een camera zit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
Dan kan ik het nog wel snappen, maar als ik aankom met 1 krat bier en een mandje of iets los overigs, dan hameren die kassameisjes er alsnog zo opIk gebruik nooit een karretje, zo veel koop ik niet per keer.
En als die sticker echt ''geldig'' is, waarom mag je dan kiezen of je hem op een flesje of het krat plakt? Want dan kan je hem op een flesje plakken en daarmee 23 biertjes + statiegeld jatten.
Oh en bij sommige supermarkten hangt er gewoon een enorme spiegel boven het kassapad, zodat de caissière kan kijken of er nog wat in het wagentje zit of op dat uitklapgedeelte. Dat is toch een veel praktischer en doeltreffender oplossing dan stomme stickertjes?
Volgens mij zit inmiddels in alle AH's idd een camera op penishoogte, daar kijken ze eerst op bij elke klant.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:36 schreef Froop het volgende:
[..]
Niet weten dat onder de kassa's in de nieuwe AH's een camera zit.
Ik plak ze altijd op willekeurige dames op straat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:14 schreef AldoTheApache het volgende:
ik plak ze altijd random op auto's op de parkeerplaats
De spiegels staan bij sommige kassa's echt slecht afgesteld, waardoor je alsnog niets ziet. Bij de Albert Heijn waar ik werk mogen de stickers juist alleen op het flesje, omdat ze op het krat inderdaad heel lang blijven zitten en op het flesje meestal niet. Waarschijnlijk ook omdat de stickers inderdaad heel snel kapot gaan (wat ik een terechte klacht vind).quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
Dan kan ik het nog wel snappen, maar als ik aankom met 1 krat bier en een mandje of iets los overigs, dan hameren die kassameisjes er alsnog zo opIk gebruik nooit een karretje, zo veel koop ik niet per keer.
En als die sticker echt ''geldig'' is, waarom mag je dan kiezen of je hem op een flesje of het krat plakt? Want dan kan je hem op een flesje plakken en daarmee 23 biertjes + statiegeld jatten.
Oh en bij sommige supermarkten hangt er gewoon een enorme spiegel boven het kassapad, zodat de caissière kan kijken of er nog wat in het wagentje zit of op dat uitklapgedeelte. Dat is toch een veel praktischer en doeltreffender oplossing dan stomme stickertjes?
Goed om te weten , zal ik bij het eerstvolgende leuke kassameisje de broek laten zakken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:43 schreef ach het volgende:
[..]
Volgens mij zit inmiddels in alle AH's idd een camera op penishoogte, daar kijken ze eerst op bij elke klant.
uhuuuuh,quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die kan je er gewoon afhalen en weer op een nieuw kratje plakken. Koop een zakje snoep, scannen en afrekenen pand verlaten door het poortje. Kratje voor 80 cent.
dirk doet het ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
Ten tweede, ze zijn zwaar overbodig! Geen enkele andere supermarkt doet dit, omdat het nergens voor nodig is. Op een doos waspoeder hoeft toch ook geen ''betaald'' sticker geplakt te worden, en deze zijn nog duurder dan een kratje bier ook.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:44 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik plak ze altijd op willekeurige dames op straat.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik snap er geen reet van maar ik koop dan ook nooit bier. Dus als je een kratje koopt krijg je een sticker die je op je kratje moet doen omdat....?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:44 schreef PietPossum het volgende:
[..]
Is inderdaad omdat die kratten op de krathouder van de kar staan en moeilijk te zien zijn. Normaal gesproken zouden er geen 'betaald' stickers meer moeten zitten op kratten in de winkel, want kratten worden na inleveren altijd gewassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |