zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:06 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat we het Hulsbeek hebben hé!
Alles wat je nodig hebt.. Je kunt er zwemmen, hardlopen, mountainbiken (elk weekend te vinden), karten, klimmen, kanovaren, paintballen.
Alles hebben ze daar!![]()
preciesquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:45 schreef rulerofdeath het volgende:
onweer is hier allang voorbij volgens mij, het druppelt nog een beetje
goedequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[TK] 16" 7,5J ET 38 / Lenso BSX (zwart) + Semperit Speed-Life 195/45
iemand interesse?jammer dat het 16 inch isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
ik heb er 13 inch opzitten. en achteraf ook iets te duurquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb er 13 inch opzitten. en achteraf ook iets te duur
quote:
Ik heb 10 dagen medicijnen gebruikt die de dokter me voorgeschreven had. Nou ging prima, had geen pijn meer. Nu ben ik gestopt en begint de ellende weerquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:13 schreef norich het volgende:
[..]
Ik heb 10 dagen medicijnen gebruikt die de dokter me voorgeschreven had. Nou ging prima, had geen pijn meer. Nu ben ik gestopt en begint de ellende weer
bagger!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:17 schreef norich het volgende:
[..]
mja, morgen maar weer afspraak bij de dokter maken
hmm, bah.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:13 schreef norich het volgende:
[..]
Ik heb 10 dagen medicijnen gebruikt die de dokter me voorgeschreven had. Nou ging prima, had geen pijn meer. Nu ben ik gestopt en begint de ellende weer
kijk, zo doe je datquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vanmiddag wat glutenvrij bier besteldHopelijk wordt het dit weekend bezorgd, maar ik vrees dat het pas volgende week dinsdag zal zijn, aangezien ik niet vóór 12u besteld heb
Tray halve liters Saxon en 3 4-packs Estrella
woow what the fuck gekquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Een nat ritje door de wijk waar Hen, David en ik wonen.
Hier ook nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:11 schreef norich het volgende:
[..]
woow what the fuck gek
hier in maastricht geen druppel regen
Ik mis een kuub zand uit de voortuin ofzo, dat ligt op straat. Wát een bendequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:57 schreef Daywalk3r het volgende:
Een nat ritje door de wijk waar Hen, David en ik wonen.
Dat helpt wel met het afkoelen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:22 schreef Lonaa het volgende:
Hierbinnen wordt het ook al weer warm.
Zo snel even stofzuigen, dan hebben we dat gehad.
Ja ik weet t.quote:
Ja ik heb het eergisteren ook gedaan hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja ik weet t.![]()
Maar het is echt nodig, dat stofzuigen Ik woon op dit moment in een soort zandbak
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja ik heb het eergisteren ook gedaan hoor.Wat moet, dat moet!
carlos boshartosquote:
Ja, ja.quote:
nu is de keuken alleen van jou?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ja.
Ik heb gestofzuigd. En toen ik toch bezig was, gelijk maar even de gezamelijke keuken meegenomen.
Ik ook niet. En dan is dit nog niet eens een studentenhuisquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:03 schreef Under_Score het volgende:
ik snap die ranszooi in studenten woningen ook nooit.
Mja, ze doet wel meer dingen die ik niet snap.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:07 schreef Under_Score het volgende:
wel erg slecht dat de huisbaas niet eens de schoonmaak regelt dan. laat dan een schoonmaakster komen ofzo
haha, denk niet dat mijn vrouwtje dat leuk zou vinden :pquote:
nee dat helptquote:
Samen vervelen betekend niet per definitie neuken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:11 schreef Under_Score het volgende:
[..]
haha, denk niet dat mijn vrouwtje dat leuk zou vinden :p
Oke, oke. Dan niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:16 schreef Under_Score het volgende:
nee maar toch, denk niet dat zij het leuk zou vinden als ik zomaar afspreek met een andere vrouw
quote:
Ja, jij begint.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:55 schreef Lonaa het volgende:
![]()
Heb ik weer een tettengesprek op gang gebracht?
Baggerquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:58 schreef norich het volgende:
Weer naar de dokter geweest. Nieuwe diclofenac meegekregen.
Kon nog wel 6 weken gaan duren voordat ik zonder pillen geen pijn meer zou hebben. Bleh.
Sterktequote:Op donderdag 24 mei 2012 15:58 schreef norich het volgende:
Kon nog wel 6 weken gaan duren voordat ik zonder pillen geen pijn meer zou hebben. Bleh.
das ook mooi kutquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:58 schreef norich het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik voel me al zoveel beter he. Er komt amper nog wat uit de drain en de pijn in mn borst is ook weg
Dus ik vanmiddag met Kim lekker in het zonnetje zitten, bleek dat ik longfoto's had moeten maken. Wist ik veel. Nu zijn de verpleegsters boos en gepikeerd omdat ze me niet konden vinden.
Nou gaan ze morgenvroeg foto's maken. Ik verwacht dat alles goed is.
TETTEN!quote:
Fijn!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik voel me al zoveel beter he. Er komt amper nog wat uit de drain en de pijn in mn borst is ook weg
Dus ik vanmiddag met Kim lekker in het zonnetje zitten, bleek dat ik longfoto's had moeten maken. Wist ik veel. Nu zijn de verpleegsters boos en gepikeerd omdat ze me niet konden vinden.
Nou gaan ze morgenvroeg foto's maken. Ik verwacht dat alles goed is.
quote:Beste meneer Spenkelink,
Helaas hebben we op dit moment geen Estrella Daura in voorraad.
We doen ons best om dit op korte termijn weer te kunnen leveren.
Van het Saxon bier hebben we ook niet genoeg voorraad om uw bestelling uit te voeren.
Ik stel voor dat ik het geld terugstort en u een mail stuur als we weer kunnen leveren.
Met vriendelijke groeten,
godver, hej dat weerquote:
das een geile postquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:43 schreef Oldenzaal het volgende:
Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten Tetten
Glutenvrij is niet hetzelfde als alcoholvrij hequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Glutenvrij bier lijkt mij echt niets, doe mij maar een lekkere grolsch lemon
Echt hè? Ik heb me vanmorgen ook afgetrokken op mijn eigen post!quote:
Hoop dat je het beeldscherm daarna wel hebt schoongeveegdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Echt hè? Ik heb me vanmorgen ook afgetrokken op mijn eigen post!
Hallo Draganquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Hallo Henrike. Ben je lekker zomers gekleed?
Redelijk. Matig geslapen en ik heb een puist in m'n oor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:01 schreef norich het volgende:
[..]
Hallo DraganGTP?
Uiteraard, lekker van de zon genieten
quote:
quote:
* ReMcOrE gaat ookquote:
goed bezigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ik ben echt aan het sog-en, niet normaal
Ja, ik ben er ook niet mee gestopt.. Met dat sog-en.quote:
Wat is sog-en? Een ander woord voor doorlekken of zo?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ik ben echt aan het sog-en, niet normaal
lekker lang weekendquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook niet mee gestopt.. Met dat sog-en.
Erg eigenlijk.
Maarja, maandag toch vrij, dan maar alles doen
Studie (of School) Ontwijkend Gedragquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat is sog-en? Een ander woord voor doorlekken of zo?
Sogging klinkt er wel verdomd dichtbij in het Engels jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Morgen partyhardy in Amersfoort, voor het eerst sinds ik hier woonquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
lekker lang weekend
ga jij nog wat doen?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Studie (of School) Ontwijkend Gedrag
dik feest dus in Amersfoortquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Morgen partyhardy in Amersfoort, voor het eerst sinds ik hier woon
En zondag naar de verjaardag van mn achternichtje die 1 wordt![]()
Maandag dus maar bezig voor school.
Jij?
En hoe!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dik feest dus in Amersfoort![]()
nog geen idee. Zusje van m'n vriendin zou hier komen, maar die is ziek, dus die komt deze kant niet opan. morgen ga ik denk ik maar eens een rondje met m'n motor maken.
nee, dat zusje was niet goed in orde en niet hier, dus niet neuk'nquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En hoe!
Lekker neuk'n vanaamd!
Tof! Ik wil wel een keertje achterop
Ik neem toch aan dat je niet het zusje van neuktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dat zusje was niet goed in orde en niet hier, dus niet neuk'n
hej 'n motorpak dan?
Ooh, ik dacht dat jij vanoamd gevuld zou wordenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je niet het zusje van neukt
Ik had het over je vriendin!
Nee, is dat verplicht?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat jij vanoamd gevuld zou worden
Wil ik wel, maar jij komt niet langsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat jij vanoamd gevuld zou worden
nee, helaaschquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je niet het zusje van neukt
Ik had het over je vriendin!
Nee, is dat verplicht?
Oh, dat is jammer. Wil ze niet?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, helaasch
ik wil eigenlijk niet dat iemand zonder gaat. voort gaat het mis en dan hej de poppen aan het dansen
nee, ze vindt het niet kunnen omdat ik met haar zus hebquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat is jammer. Wil ze niet?
Oke, snap ik wel. Zou ik niet in het motorpak van je vriendin passen?
Ik snap het even niet..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, ze vindt het niet kunnen omdat ik met haar zus heb
qua lengte komen jullie aardig overeen denk ikgoeie riem d'r omheen en gaan
weet niet of de helm past
nee, dat zusje wil nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap het even niet..
Je vriendin wil niet omdat je wat met haar zus hebt?
Oh kiek.
Dan alleen nog een goeie helm scoren en gaan met die banaan!
Haha, okequote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dat zusje wil niet
ja, hoe groot is je hoofd?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, oke
Mijn hoofd is zo groot als mijn 2 borsten bij elkaar.
Zegt dat genoeg?
Oeh! Ben je goed in bodypainten?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:09 schreef Daywalk3r het volgende:
MotorpakGewoon full month met alleen een helm. Of ik bodypaint een pak
Welke? Er zitten er 2.. of zelfs 3..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net bij de griek gegeten in enschededonders fijn
Sorry schatquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil ik wel, maar jij komt niet langs
Wanneer kom je nou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Groot hoofd dan wel...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, oke
Zegt dat genoeg?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou?Zodra ik weer gezond ben kom ik wel ff langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Nee.. Maar met een kwast over een naakte jij is insta-winquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oeh! Ben je goed in bodypainten?
Can't wait!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zodra ik weer gezond ben kom ik wel ff langs
Ik wil alleen profsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee.. Maar met een kwast over een naakte jij is insta-win
hmm, ik weet er niet genoeg meer van om dat te kunnen inschattenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, oke
Zegt dat genoeg?
quote:
Oh, verder weet ik geen vergelijkingsmateriaal..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ik weet er niet genoeg meer van om dat te kunnen inschatten
Lekkerding!quote:
nooit heen karten geweest?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, verder weet ik geen vergelijkingsmateriaal..
[..]
Lekkerding!
Ik bedoel dat ik de bob Ross van het bodypainten ben. Wat zei ik net?quote:
Ooit eens. Toen gelijk in het ziekenhuis belandquote:
He wat?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik de bob Ross van het bodypainten ben. Wat zei ik net?
Woeiiiiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
He wat?
In dat geval, mag je mij wel eens bodypainten..
Bohhhhhhhhhquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net bij de griek gegeten in enschededonders fijn
En dan hiermee betalenquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En dan hiermee betalen
[ afbeelding ]
ie ookquote:
[..]
En dan hiermee betalen
[ afbeelding ]
Vitamine Zquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:27 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb last van de strot, iemand suggestie's?
Vodka.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:27 schreef rulerofdeath het volgende:
Oh, dat scheelt!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hey, ik ben een hippe bejaarde he!
Opnieuw, en nu zonder apostrof.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:27 schreef rulerofdeath het volgende:
Dayum girl, gettin' ready to party 'n shitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt!
Ik zit ondertussen aan mijn zevende wijntje
[..]
En dan hiermee betalen
[ afbeelding ]
Nou, geen geparty voor mij vandaag, hoe graag ik het ook wil.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dayum girl, gettin' ready to party 'n shit
Me like you!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt!
en nog niet aangeschoten?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt!
Zie hoeveel ik post in tegenstelling tot normaal.. says enoughquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:32 schreef norich het volgende:
[..]
en nog niet aangeschoten?![]()
als ik er 7 op heb, ben ik echt lam
je typt nog wel puik in ieder gevalquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zie hoeveel ik post in tegenstelling tot normaal.. says enough
ben jij ook al blauw?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Opnieuw, en nu zonder apostrof.
vitamine Z?quote:
heb geen honingquote:
Puikquote:
Zoepn?!quote:
Ie bint al lam van 2 pils johquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:32 schreef norich het volgende:
[..]
en nog niet aangeschoten?![]()
als ik er 7 op heb, ben ik echt lam
Ik gok op Zaadquote:
Vitamine Zaad. Een grapje die al mn mannelijke vrienden altijd makenquote:
Nee, wel een taalnaziquote:
Hij kan niet blauw zijn want hij heeft z'n glutenvrije bier nietquote:
hmm, ik sla over. kutjebef mag welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vitamine Zaad. Een grapje die al mn mannelijke vrienden altijd maken
halve blauw'nquote:
Oh, ik heb nog wel watquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ik sla over. kutjebef mag wel
Ik heb wel wijn en whiskeyquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij kan niet blauw zijn want hij heeft z'n glutenvrije bier niet
[ afbeelding ]
hoezo, die keerl kan ook wijn drinkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij kan niet blauw zijn want hij heeft z'n glutenvrije bier niet
[ afbeelding ]
challenge acceptedquote:
Welke whiskey?quote:
Kom maar. Ben vanavond alleen, en zondagavond ook weer. En dan de hele week ook weer..quote:
Shhhhht! Nee ik weetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo, die keerl kan ook wijn drinken
Glen Talloch, niet de beste, maar smaakt wel aardigquote:
Godsamme, lik'n als Lassiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar. Ben vanavond alleen, en zondagavond ook weer. En dan de hele week ook weer..
Mwah, dat is niet zo lekker. Maar gewoon lik'n.. joahquote:
maar je zit toch in amersfoort?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar. Ben vanavond alleen, en zondagavond ook weer. En dan de hele week ook weer..
Beetje met puntje van de tong over de klit, langs de lipjes, heel alfabet lik'n. Hef wa wat, onnie?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwah, dat is niet zo lekker. Maar gewoon lik'n.. joah
Ja wel te doen.. En eh likke likke van lassiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Glen Talloch, niet de beste, maar smaakt wel aardig
[..]
Godsamme, lik'n als Lassie
Ooh ja! Alleen de gedachte al....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje met puntje van de tong over de klit, langs de lipjes, heel alfabet lik'n. Hef wa wat, onnie?
Ik moest beeld denkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje met puntje van de tong over de klit, langs de lipjes, heel alfabet lik'n. Hef wa wat, onnie?
Vinger of twee d'r in en daar dan maar wat omheen lik'n...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ooh ja! Alleen de gedachte al....
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vinger of twee d'r in en daar dan maar wat omheen lik'n...
En af en toe de puntjes op de iquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Vooral blijven steken bij de O..
Hee, bij welke griek heb je nou gegeten?quote:
ff denken. daar naast een mexicaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee, bij welke griek heb je nou gegeten?
Een fallietnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee, bij welke griek heb je nou gegeten?
Ik weet alleen Thessaloniki en nog eentje in een of ander gangetje..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ff denken. daar naast een mexicaan.
http://www.grieksrestaurantenschede.nl/quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet alleen Thessaloniki en nog eentje in een of ander gangetje..
Bohquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:50 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, nu echt lekker hangen op de bank; even een verse Corona erbij
Ik had niet moeten kijken, nu heb ik hongerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://www.grieksrestaurantenschede.nl/vlakbij de oude markt
Ah, okee. Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://www.grieksrestaurantenschede.nl/vlakbij de oude markt
Maak die arme jongen maar jaloersquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
cadeautje van oom en tante voor verjaardag, 6pack Corona![]()
oepsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maak die arme jongen maar jaloers
morgen en overmorgen ben je overdag weg?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja? Lekker met de motor feur'n!
Jep.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
morgen en overmorgen ben je overdag weg?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach, met een week kan ik ook weer bier drinken
vanaf hoe laat ben je thuis? heb nl weinig zin om nog midden in de nacht op de brommer te zittenquote:
Ik heb geen idee..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vanaf hoe laat ben je thuis? heb nl weinig zin om nog midden in de nacht op de brommer te zitten
Dat kontneukn laat maar. Maar de rest.. jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, bammetjes op, we kunnen weer!
BEFFEN! TETTEN! KONTNEUKN!
Hij blijft grappigquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
'Get in the bowl'
'You get in the bowl'
- M&M's reclame
Sorryquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Nath bezorgt me een natte plek in m'n boxer...
was je in nijverdal?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen nog in de buurt!
En idd, melk
ik ben net onder de pomp geweestquote:
hmhm dan wel. maar daar ben ik dinsdag pas weerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als je gwoon in mestreech zou zitten wel
hmm dan ben ik er niet, moet alkmaar om 7u lossenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:36 schreef norich het volgende:
[..]
hmhm dan wel. maar daar ben ik dinsdag pas weer
kan..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:37 schreef rulerofdeath het volgende:
kruidenbitter is toch goed voor de strot ofniet?
beerenburg ook?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan ga ik over op mn joint en mijn bed..
Kruidenbitter is goed voor ALLES!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:37 schreef rulerofdeath het volgende:
kruidenbitter is toch goed voor de strot ofniet?
Hoezoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Wanneer ben je weer bij deMac
, Nath?
oke, dan zet ik doorquote:
Mijn filmtip van vandaag is Squirmfest.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:39 schreef ReMcOrE het volgende:
toch maar even Wegmisbruikers kijken, wellicht daarna nog een filmpje
klinkt goedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mijn filmtip van vandaag is Squirmfest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |