quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Overmorgen is te kortdag voor mijn inflexibele baas.
Door de honden?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:58 schreef marbasnarf het volgende:
ben vandaag over mijn fleesedekens-om -je-bankstel-haat , heengekomen... werd t zat 3x per week met een doek mn bank te moeten boenen, nu exact dezelfde kleur fleese gevonden, gooi ik dat lekker eens per week in de was!
oa... maar ook mn kat die graag in t hoekje ligt, gewoon altijd haar (en met een beetje pech zand/water, als mn oudste stiekem na t wandelen op de bank kroop)quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heus wel...! (ik heb ook examen gedaan in scheikunde en vond t _samen met wiskunde_ echt de leukste vakken)
Been there, did thatquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen in MMO's komen zo'n beetje altijd uit andere landen
Toen ik nog fanatiek was kwam ik soms best wel leuke tegen, maar daar kun je dan nooit mee afspreken
ze mogen ook niet op de bank (tenzij met dekentje savonds) maar mn jongste neemt wel eens een binnendoortje (over mn bank heen) ipv omlopen enzo...quote:
Honden en katten haha hoe krijg je het voor elkaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oa... maar ook mn kat die graag in t hoekje ligt, gewoon altijd haar (en met een beetje pech zand/water, als mn oudste stiekem na t wandelen op de bank kroop)
Dit ja. Maar dat geldt voor alle beesten.quote:
en minder groot denk ik haha... ach ze hebben t nu toch te warm om op de bank te komen, dus ideaal moment om af te leren!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:02 schreef Myraela het volgende:
Mijn katten lopen wel overal overigens. Alleen niet over tafel/aanrecht. Maar ik vind katten toch minder smerig.
Wat wel typisch is als je bedenkt waar die beesten allemaal doorheen slenteren en dat ze hun eigen uitwerpselen begraven en zulks.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:02 schreef Myraela het volgende:
Mijn katten lopen wel overal overigens. Alleen niet over tafel/aanrecht. Maar ik vind katten toch minder smerig.
Inderdaad bij alle huisdieren wel ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit ja. Maar dat geldt voor alle beesten.
katten zijn vaak wel schoner opzichzelf,quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat wel typisch is als je bedenkt waar die beesten allemaal doorheen slenteren en dat ze hun eigen uitwerpselen begraven en zulks.
Dat is afhankelijk van wat je schoon noemt... Ze poetsen zich wel ja, maar die tong komt ook overal en nergens.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
katten zijn vaak wel schoner opzichzelf,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk moet je ze aan zien, maar daar heb ik nu geen zin in.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:06 schreef Samzz het volgende:
Myr, m'n jurkjes:oeh stipjes!!! leuk leuk leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk moet je ze aan zien, maar daar heb ik nu geen zin in.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |