Ik ga ervoor in ieder geval.quote:
scheikunde collegezaal eens inlopen...?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:51 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik heb zo stiekem het vermoeden dat ze niet heet zijn![]()
Ik ga dit nooit vinden he?
ja, hij kan altijd weer terug naar dat kamertje, toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ach, das pas over een half jaar... tijd zat om weer een nieuw huisje te vinden
gaskachel, maar neem van mij aan dat het beter is als hierquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus jij gaat dan in dat zomerhuisje? En in de winter stoken met briket?
Ja klopt. Heb zelf een tijdje in een woning gezeten met een gaskachel. Je moet alleen oppassen dat je 's avonds niet door co-vergiftiging om het leven komt, thats it!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
gaskachel, maar neem van mij aan dat het beter is als hier
Tuurlijk wel. Dat zijn alleen de wat rustigere meisjes, dus bij het stappen zul je ze niet zo snel vinden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:51 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik heb zo stiekem het vermoeden dat ze niet heet zijn![]()
Ik ga dit nooit vinden he?
Zitten daar vrouwen dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
scheikunde collegezaal eens inlopen...?
gewoon zon melder ophangen... had ik ook in mn flatje (met gaskachel)quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja klopt. Heb zelf een tijdje in een woning gezeten met een gaskachel. Je moet alleen oppassen dat je 's avonds niet door co-vergiftiging om het leven komt, thats it!
Hoop het maar niet magnetron, dit was leuk voor nood en om te slapen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ja, hij kan altijd weer terug naar dat kamertje, toch?
Ja dit dus. Er is geen gebrek aan nerds in NL!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen in MMO's komen zo'n beetje altijd uit andere landen
Toen ik nog fanatiek was kwam ik soms best wel leuke tegen, maar daar kun je dan nooit mee afspreken
En die is vrijgezel?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een dubbelganger bij scheikundige technologie aan de UT.
heus wel...! (ik heb ook examen gedaan in scheikunde en vond t _samen met wiskunde_ echt de leukste vakken)quote:
Ja, ik was ooit friends met een alcoholist uit polenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen in MMO's komen zo'n beetje altijd uit andere landen
Toen ik nog fanatiek was kwam ik soms best wel leuke tegen, maar daar kun je dan nooit mee afspreken
yep die houdt ik wel in gedachten, maaar het is nog niet rond natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewoon zon melder ophangen... had ik ook in mn flatje (met gaskachel)
Jij bent nerd?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heus wel...! (ik heb ook examen gedaan in scheikunde en vond t _samen met wiskunde_ echt de leukste vakken)
Hahahaquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee, iemand sprak me aan in de trein omdat hij dacht dat ik zijn studiegenoot was
Overmorgen is te kortdag voor mijn inflexibele baas.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:56 schreef screwloose het volgende:
Wie gaat er overmorgen mee naar drommeldaris?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |