quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoeren die is keihardje breekt mijn hart.
ja beetje wel haha sorryquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Om met Jules Deelder te spreken:quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ho ho ho. Een Amsterdamse nsb' t niet.
ik heb tenminste libidoquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet iedereen zijn/haar libido is zo hoog als die van jou.
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jules Deelder is een kankermongool die van de speed moet afblijvenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Om met Jules Deelder te spreken:
''toen bij ons tijdens de 2de wereldoorlog de mariniers op de maasbrug stonden en de moffen de strot afbeten stonden ze in amsterdam godverdomme met de klauw omhoog te kijken wat een mooie autos die duitsers hadden.''
Dan zullen jullie ook wel gensb't hebben!
Nee joh. Goeie man, jammer dat hij voor Sparta is.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jules Deelder is een kankermongool die van de speed moet afblijven
Om met Steven te spreken
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Flippie heeft een goede invloed. Flippie is mijn grote voorbeeld. Als ik later oud ben wil ik zoals Flippie zijn.
hoerquote:
gelukkig maar, dan ga ik allemaal ballonnen halen. Dan ben je altijd blij met mij .quote:
quote:
Ja ach.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Om met Jules Deelder te spreken:
''toen bij ons tijdens de 2de wereldoorlog de mariniers op de maasbrug stonden en de moffen de strot afbeten stonden ze in amsterdam godverdomme met de klauw omhoog te kijken wat een mooie autos die duitsers hadden.''
Dan zullen jullie ook wel gensb't hebben!
Ik ben ook een goeie man en waag het niet om te zeggen dat het jammer is dat ik voor Ajax benquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh. Goeie man, jammer dat hij voor Sparta is.
het is jammer dat je voor ajax bentquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben ook een goeie man en waag het niet om te zeggen dat het jammer is dat ik voor Ajax ben
Het is jammer dat jij een man bent en niet een vrouw zoals je altijd maar voordoetquote:
Ik ben niet zo zwakzinnig dat ik dat als reden zou zien om iemand geen ''goeie man'' te zien. Mijn papa is ook voor ojox.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben ook een goeie man en waag het niet om te zeggen dat het jammer is dat ik voor Ajax ben
Pm of dm haarquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ballonnen
Balonnen gekregen van flips![]()
![]()
Gaat vanzelf.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
ging je met je pik zwaaien? Helicoptertje alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |