Grapje toch.quote:
Een mislukte generale repetitie betekent alleen maar goeds voor morgen. Je kan het!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:21 schreef Mss het volgende:
Dusssss, morgen rijexamen en vandaag bijna een ongeluk veroorzaakt.
Oh, maar dat zegt helemaal nietsquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:21 schreef Mss het volgende:
Dusssss, morgen rijexamen en vandaag bijna een ongeluk veroorzaakt.
Als je moet invoegen; tijdig je richtingaanwijzer aanzetten. Voordeel: Meestal gaan de mensen automatisch al aan de kant schuiven en kun je een stuk makkelijker invoegenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:27 schreef Mss het volgende:
Meh, ik baal zo hard. Ik durf niet zo goed in te voegen als het druk is. En ik moet morgen om 16.00 uur. Dan is het druk in Amsterdam
Ja, dat is mij ook heel vaak gezegd, gewoon je richting aan zetten, dan is er altijd wel iemand die je voor laat. Ik vind het zo moeilijk inschatten, omdat ik zo bang ben dat ik te kort voor iemand duik. Ik reed op een invoegstrook de snelweg op, achter me reed een vrachtwagen en die ging naar links. Ik had toen ook moeten gaan, maar die vrachtwagen ging ineens vaart maken. Maar het was best een groot ding en de auto erachter liet me er niet tussen. En toen was de invoegstrook afgelopenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je moet invoegen; tijdig je richtingaanwijzer aanzetten. Voordeel: Meestal gaan de mensen automatisch al aan de kant schuiven en kun je een stuk makkelijker invoegen
Hoe laat moet je morgenGa iig voor je duimen
Als de ene auto aan de kant gaat; mķet je inderdaad gas gaan geven... En níet gaan remmen.. Maar ik snap het wel hoor. Heb het in het begin ook gehad en vond het ook lastig inschattenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat is mij ook heel vaak gezegd, gewoon je richting aan zetten, dan is er altijd wel iemand die je voor laat. Ik vind het zo moeilijk inschatten, omdat ik zo bang ben dat ik te kort voor iemand duik. Ik reed op een invoegstrook de snelweg op, achter me reed een vrachtwagen en die ging naar links. Ik had toen ook moeten gaan, maar die vrachtwagen ging ineens vaart maken. Maar het was best een groot ding en de auto erachter liet me er niet tussen. En toen was de invoegstrook afgelopen.
Ik moet om 16.00 uur.
Ja, en dan wil ik teveel gas geven en ben ik zo druk met gas geven dat ik alsnog te laat ben om in te voegenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als de ene auto aan de kant gaat; mķet je inderdaad gas gaan geven... En níet gaan remmen.. Maar ik snap het wel hoor. Heb het in het begin ook gehad en vond het ook lastig inschatten
16u. Noted !
Ow dan euh.. wel remmen !!! velen remmen !!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, en dan wil ik teveel gas geven en ben ik zo druk met gas geven dat ik alsnog te laat ben om in te voegen
Huh ik snap het even nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat is mij ook heel vaak gezegd, gewoon je richting aan zetten, dan is er altijd wel iemand die je voor laat. Ik vind het zo moeilijk inschatten, omdat ik zo bang ben dat ik te kort voor iemand duik. Ik reed op een invoegstrook de snelweg op, achter me reed een vrachtwagen en die ging naar links. Ik had toen ook moeten gaan, maar die vrachtwagen ging ineens vaart maken. Maar het was best een groot ding en de auto erachter liet me er niet tussen. En toen was de invoegstrook afgelopen.
Ik moet om 16.00 uur.
Hallon hoe is het gegaan vandaag?quote:
What she said.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hallon hoe is het gegaan vandaag?
Gelukkig maar Trixquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:42 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, Skjoe, veertien, echt??ik heb een paar keer geprobeerd, maar ik ben er tamelijk zeker van dat het niet veertien keer was
![]()
Und alohaik hoefde niet te blijven want ik ben niet uitgedroogd en het hartje klopte nog steeds
Ja geen idee dus, één van de assessors had geen idee wat ik had gemaakt en waarom. Dus ik maak slimme-mensen-kunst. Maar volgens mij had ik de opdrachten wel uitgevoerd op mijn manier en ik ben redelijk tevreden... En het motivatiegesprek was heel goed.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hallon hoe is het gegaan vandaag?
Kut moest vandaag bij een of ander vaag bedrijf op gesprek, waar ik dan 3 maanden met behoud van uitkering kon gaan werken en dat ging heel goed totdat ik vertelde dat ik tot 6 augustus een uitkering had en toen was het snel afgelopen met het gesprekquote:
Vaag.... alleen omdat je dan niet 3 volle maanden zonder kosten kan komen werken?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Kut moest vandaag bij een of ander vaag bedrijf op gesprek, waar ik dan 3 maanden met behoud van uitkering kon gaan werken en dat ging heel goed totdat ik vertelde dat ik tot 6 augustus een uitkering had en toen was het snel afgelopen met het gesprek
Fijn om te horen! maar als zij dat niet snap kan een ander het toch wel snappen kunst/schilderijen is volgens mij toch altijd nog objectief naar de persoon die er naar kijkt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja geen idee dus, één van de assessors had geen idee wat ik had gemaakt en waarom. Dus ik maak slimme-mensen-kunst. Maar volgens mij had ik de opdrachten wel uitgevoerd op mijn manier en ik ben redelijk tevreden... En het motivatiegesprek was heel goed.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja geen idee dus, één van de assessors had geen idee wat ik had gemaakt en waarom. Dus ik maak slimme-mensen-kunst. Maar volgens mij had ik de opdrachten wel uitgevoerd op mijn manier en ik ben redelijk tevreden... En het motivatiegesprek was heel goed.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Kut moest vandaag bij een of ander vaag bedrijf op gesprek, waar ik dan 3 maanden met behoud van uitkering kon gaan werken en dat ging heel goed totdat ik vertelde dat ik tot 6 augustus een uitkering had en toen was het snel afgelopen met het gesprek
Jep dus ik had echt zo'n gevoel ok je wilt dus dat ik 3 maanden ga werken zonder kosten voor jullie en dan mag ik weer ophoepelen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:48 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Vaag.... alleen omdat je dan niet 3 volle maanden zonder kosten kan komen werken?
Nou ja zegquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:47 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Denk ik ook. "Maar ik moet het snappen want ik moet het straks uitleggen", mag ik dan geen ander hebben die het uit moet leggen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Fijn om te horen! maar als zij dat niet snap kan een ander het toch wel snappen kunst/schilderijen is volgens mij toch altijd nog objectief naar de persoon die er naar kijkt.
Als het mee zit over 2-3 weken, als het tegen zit 5-6quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Slimpjewanneer hoor je hoe en wat?
[..]
Dat is zwaar fucked, uitnemersnog andere dingen lopen?
Na ja wel veel sollicitaties maar word telkens afgewezenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Slimpjewanneer hoor je hoe en wat?
[..]
Dat is zwaar fucked, uitnemersnog andere dingen lopen?
Dat gevoel kreeg ik daar ook een beetje bij ja... zonde hoor...quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Jep dus ik had echt zo'n gevoel ok je wilt dus dat ik 3 maanden ga werken zonder kosten voor jullie en dan mag ik weer ophoepelen?
hehe dat zou ik dan ook vragen inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja zeg
[..]
Denk ik ook. "Maar ik moet het snappen want ik moet het straks uitleggen", mag ik dan geen ander hebben die het uit moet leggen?
Ja inderdaad kijk ik wil best werken maar zo hoeft het voor mij nou ook weer nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:50 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik daar ook een beetje bij ja... zonde hoor...
Ik hoop dat het meezitquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als het mee zit over 2-3 weken, als het tegen zit 5-6
Ik hoor niet anders van anderen ook, slecht verhaal zegquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Na ja wel veel sollicitaties maar word telkens afgewezen
Ik bleef lachen en ging het heel langzaam en duidelijk uitleggen zodat ze het snapte want ik wou toegelaten wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
hehe dat zou ik dan ook vragen inderdaad
Ja maar het is helaas niet andersquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hoop dat het meezithoe is het je liefjon vergaan vandaag? Gaan jullie nog eten?
[..]
Ik hoor niet anders van anderen ook, slecht verhaal zeg
Noh, zie de groep.. De dienst was in ieder geval mooiquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik hoop dat het meezithoe is het je liefjon vergaan vandaag? Gaan jullie nog eten?
[..]
Ik hoor niet anders van anderen ook, slecht verhaal zeg
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik bleef lachen en ging het heel langzaam en duidelijk uitleggen zodat ze het snapte want ik wou toegelaten wordenZo van, kijk, ik blijf lachen en ik ben geduldig
Sterf plz
Ik las aangekomen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
Mss, komaan, het gaat gewoon lukken!
RenRen is gewoon aangenomen!
Trix, wat superduper!
Ijs, you look hot!
Rosakai, wat fijn dat de hont vanzelf weer heel wordt!
Dat is wel heel erg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
mijn plastic ballerina's ruiken naar Dikkie
Niet eens een 'kusjekroel voor iedereen die het nodig heeft'?quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moest ff bijlezen en scheelt weer quoten
quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Krachtsterretjes voor iedereen die ze wil!
Ja, dus maar even nieuwe geurvreter zomerzooltjes gekocht en de lapjes dikkie-vacht weggegooidquote:
Klinkt als een goeie aankoop.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dus maar even nieuwe geurvreter zomerzooltjes gekocht en de lapjes dikkie-vacht weggegooid
Ik heb er heel veel.quote:
Pizzaquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:57 schreef RenRen- het volgende:
Zometeen maar koken, ik maak pizzaMaar dan wat gezonder dan afbak of afhaal
Groente!~!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:57 schreef RenRen- het volgende:
Je mag die van mij er nog wel bij hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar ik wil ze niet allemaal claimen want dan gaat het bij de rest mis.
Hier ook pizza op het menu vanavondquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:57 schreef RenRen- het volgende:
jaa, en deze is echt mijn favoquote:
Afbakstokbroodje, tomatenpuree, HEEL VEEL SPINAZIE, olijven en feta.quote:
Jij hebt ze ook nodigquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:59 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Je mag die van mij er nog wel bij hebben
Wat voor? Lekkerquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:00 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hier ook pizza op het menu vanavondMet sla erbij
Da's nen bistroooo!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
jaa, en deze is echt mijn favo
[..]
Afbakstokbroodje, tomatenpuree, HEEL VEEL SPINAZIE, olijven en feta.
[..]
Jij hebt ze ook nodig
Klinkt niet verkeerd Ren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
jaa, en deze is echt mijn favo
[..]
Afbakstokbroodje, tomatenpuree, HEEL VEEL SPINAZIE, olijven en feta.
[..]
Jij hebt ze ook nodig
Wrom moet dat binnen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:01 schreef Mss het volgende:
Hier gaat iedereen barbecueen maar ik moet een stom boek lezen en dat moet binnen. Tevens is het binnen heet.
oh, slechte mamaquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:06 schreef Incantrix het volgende:
Macaroniik denk alleen niet dat ik veel eet, we hebben -tres onverstandige ouders-like- om 5 uur nog een ijsje gehaald
Wat. Hier echt al die tijd helemaal niets.quote:
Ongeschikte ouder gewoon!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:06 schreef Incantrix het volgende:
Macaroniik denk alleen niet dat ik veel eet, we hebben -tres onverstandige ouders-like- om 5 uur nog een ijsje gehaald
Kijk maar op de knmi.nl. Komt allemaal mijn kant opquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat. Hier echt al die tijd helemaal niets.
[..]
Ongeschikte ouder gewoon!
Ookal denk ik dat je zoontje heel blij met je is
Hier is het volgens mij precies langs aan het waaien. Maar uit voorzorg maar wel vast de was binnen gehaaldquote:
OVERAL IN NEDERLAND. Maar niet in Zuid Holland.quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Kijk maar op de knmi.nl. Komt allemaal mijn kant op
hehe, bubsel was snel uitverkochtquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:11 schreef RenRen- het volgende:
Morgen neons.Hopelijk.
en mam de glossydoos
Ik zie wat?quote:
Wat las je?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik zie wat?
Oh wacht ik las verkeerd![]()
+1quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:16 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oh echt?? Dat is gunstig voor m'n portemonnee
Nou dr stond zie je dat zwarte, en Swarte betekent in het nl zwart dus ik dacht dat je het tegen mij hadquote:
Owh hahaquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nou dr stond zie je dat zwarte, en Swarte betekent in het nl zwart dus ik dacht dat je het tegen mij had
Ik wil wel maarquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
bijna uitverkocht, er zijn er nog een paar
Lalala can't hear you!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
bijna uitverkocht, er zijn er nog een paar
Alles!quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
of je maakt thuis de schoenendoos open en er zitten 2 linkerslippers in
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
dus kan ik iemand met 2 linkervoeten maat 39 blij maken?
[ afbeelding ]
uh das ook balenquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had neons willen kopen maar toen ging de kat stukDus nu maar geen neons. En alstie stuk blijft kunnen we ook niet op verkansie wehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat het toch een retourtje wordt
disclaimer
Oh nee joh ! Anders volgende week keertje 's avonds?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
Priem, ik ben een beetje dom geweest. BB is pas on half acht thuis en dan moeten we nog boodschappen doen en eten![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
niet op duf hoofd oordelenIk vin d het 100% meevallen ik zou hem houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat het toch een retourtje wordtA.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Ja, het is een welbekend drama hier, de avonden beginnen pas om negen uur vaak door die pokkebaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh nee joh ! Anders volgende week keertje 's avonds?
niet op duf hoofd oordelenHmm... zo vind ik hem ook niet geheel.... tjah flatterend zeg maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat het toch een retourtje wordt
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Of keer zondag of of of midden in de nacht sta ik gewoon een keer bij jequote:Op woensdag 23 mei 2012 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, het is een welbekend drama hier, de avonden beginnen pas om negen uur vaak door die pokkebaan![]()
![]()
niet op duf hoofd oordelenIk vind het echt niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat het toch een retourtje wordt
Is goedquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
Swarte, ik zal wel even een jurk aandoen waarvan ik vindt dat ie me wel goed afkleedt
bijna zei ik tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:03 schreef Incantrix het volgende:
Bij Bubs kan ik de neons gewoon nog in het winkelmandje leggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nog net een halve maat te klein
disclaimer
Toffen doodle wel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Poussen vinden de google doodle van vandaag niet tof
Brabant vergaat.quote:
Ja hoi.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:33 schreef Mss het volgende:
En raad es waar het vandaag niet gaat onweren.
* Mss gaat verhuizen naar Brabant.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
Ja hoor samson...daarnet wou ie weer heul niet mee want bah veel te warm... Wie staat er nu bij de achterdeur te kwispelen.....
Ik heb mijn angst van onweer opgelopen in frankrijk toen de bliksem is ingeslag en alle stopcontacten; lampen én televisie ontploftenquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef Dwyn het volgende:
Bij mijn ouders is het een keer ingeslagen en toen was ik alleen thuis.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
En sq en bb zijn op weg naar de snackbar
Dat heb ik een keer gehad toen ik in Bels was bij een vriendin, overal kwamen vonken uitquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb mijn angst van onweer opgelopen in frankrijk toen de bliksem is ingeslag en alle stopcontacten; lampen én televisie ontploften
ja precies. Dat gebeurde bij ons ook. Alle apparaten kapot!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb mijn angst van onweer opgelopen in frankrijk toen de bliksem is ingeslag en alle stopcontacten; lampen én televisie ontploften
Frietjesquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
En sq en bb zijn op weg naar de snackbar
Brrquote:
Omnomnomnom!quote:
Een wat?? Bicky burger???quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BrrMaar geniet van de frietekes
Goffer ik heb weer zin in een bicky burger
quote:
Wat zit daar allemaal op?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar een paar friettenten hebben hem in NL maar in Bels is ie overal te vinden... en lekkerst
Wat zit daar allemaal op dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar een paar friettenten hebben hem in NL maar in Bels is ie overal te vinden... en lekkerst
Etui met mac kwasten??? Waar heb je die gekocht?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Lin ik heb een etui gekocht met MAC kwasten maar van de helft weet ik niet waar ik ze voor moet gebruikenis er ergens ook iets waar ik dat kan vinden?
blaasobstructie..`s avonds. Dus spoedconsult, overnachting, medicatie, katheter, infuus, blaasspoeling undsoweiter. En nu zit hij aan de valium en is hij stomdronken. Stiekem best grappigquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
uh das ook balenWas stuk aan pousse ?
bron: www.bicky.bequote:Deze enige, echte classic verovert al sinds 1981 de magen van jong en oud. Het originele recept is nog steeds hetzelfde: een geroosterd broodje, een heerlijk sappige hamburger, 3 unieke sauzen, knapperige uitjes en Cucumb’ Salad.
MP voor 55 euro weet dus niet of ze wel echt zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Etui met mac kwasten??? Waar heb je die gekocht?
Oeh, als ik niet zo ramvol zou zitten zou me dat best lekker lijken denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krachtsterretjes voor tijdens het onweerquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:35 schreef PriemGirl het volgende:
Wtf ik hoef echt heul geen onweer hoorKomt nu met bakken uit de lucht hier. Ik haat onweer.. haat hettttttttttt
Zielige poesequote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
blaasobstructie..`s avonds. Dus spoedconsult, overnachting, medicatie, katheter, infuus, blaasspoeling undsoweiter. En nu zit hij aan de valium en is hij stomdronken. Stiekem best grappig
Heb vannacht voor de zekerheid samen met hem op de bank geslapen, om hem in de gaten te houden
Skjoe die jurk, ik vind hem vreselijk
Heb je een foto of een link?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
MP voor 55 euro weet dus niet of ze wel echt zijn
Nepquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
http://sieraden-tassen-ui(...)et-leather-case.html
Ja dat welquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nep
Voelen ze wel een beetje oké aan?
Whooo!quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ze hebben een nieuwen gemaakt !!!!11!!!11111![]()
![]()
Bicky double chicken
[ afbeelding ]
Ik willum NU !![]()
Zaterdag naar bels; ik stop zondag bij de friettent
Jeetje... is ook niet niksquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
blaasobstructie..`s avonds. Dus spoedconsult, overnachting, medicatie, katheter, infuus, blaasspoeling undsoweiter. En nu zit hij aan de valium en is hij stomdronken. Stiekem best grappig
Heb vannacht voor de zekerheid samen met hem op de bank geslapen, om hem in de gaten te houden
Skjoe die jurk, ik vind hem vreselijk
quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ze hebben een nieuwen gemaakt !!!!11!!!11111![]()
![]()
Bicky double chicken
[ afbeelding ]
Ik willum NU !![]()
Zaterdag naar bels; ik stop zondag bij de friettent
Dat was wel de bedoeling jaquote:
Neem maar mee dan, dan kan ik je vast vertellen waar alles voor isquote:
Is goed thanksquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Neem maar mee dan, dan kan ik je vast vertellen waar alles voor is
Keigeloofwaardig jonguh!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
32 nieuwe mac kwasten voor 55 euro, uhuh
Misschien waren ze van de vrachtwagen gevallenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
+ datquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
Primaquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Is goed thanksneem ik even een papiertje en pen mee
Hier doet 'ie het gewoon hoor.quote:
Moet jij nog naar de oppas?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Keigeloofwaardig jonguh!
Oh hai, ik ben bij de oppas, hier nog geen regen gezien.
+1quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:03 schreef Mss het volgende:
Wellicht rond 22 uur een beetje!
http://www.buienradar.nl/buienradar-3-uur-vooruit.aspx
Ja sorry, ik houd echt van onweer
Net had hij een time-out.quote:
Zou wel heel gemeen zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Net had hij een time-out.
I kdacht, godver, mag ik eindelijk na een hele lange tijd weer bestellen, zijn ze failliet
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:06 schreef Mss het volgende:
En het leidt mijn aandacht af voor morgen, ik ben echt zenuwachtig, niet normaal...
Awwquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:06 schreef Mss het volgende:
En het leidt mijn aandacht af voor morgen, ik ben echt zenuwachtig, niet normaal...
Komt goed scheetje!! En anders niet en dan is het nog niet het einde van de wereld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:06 schreef Mss het volgende:
Aw. Gaat helemaal goed komen, jij kan dit!quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:06 schreef Mss het volgende:
Je kan het MSS het komt allemaal goedquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:09 schreef Mss het volgende:
Nee, ik vind het zo kut. Gisteren ging alles prima, maarja, dat was 10.00 uur in de ochtend. Ik ben echt zo bang om te falen morgen, en het kost me al zo ontzettend veel geld en 3x zakken is echt kut.
Blij dat je niet meer weg hoeft?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:08 schreef PriemGirl het volgende:
HET FLITS GEWOON ALLE KANTEN OP EN WEERKAATST IN MIJN NETBOOK![]()
![]()
Tegen de tijd dat ik daar ben, is het weg.quote:
Het komt vast goed, ik heb 4x een mislukt examen gehad en pas de 5e keer geslaagd. Ik weet zeker dat jij dat beter kuntquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:09 schreef Mss het volgende:
Nee, ik vind het zo kut. Gisteren ging alles prima, maarja, dat was 10.00 uur in de ochtend. Ik ben echt zo bang om te falen morgen, en het kost me al zo ontzettend veel geld en 3x zakken is echt kut.
Eigenlijk welquote:
Jij gaat slagen, ik ga slagen. Dat is gewoonquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:09 schreef Mss het volgende:
Het is ook nooit goedquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik daar ben, is het weg.
Ja en jij rijdt nu als een petjequote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het komt vast goed, ik heb 4x een mislukt examen gehad en pas de 5e keer geslaagd. Ik weet zeker dat jij dat beter kunt. Heb je een "faalangst" examen of dat niet?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eigenlijk welMaar ik had het voor je over gehadd hoor.. echt
![]()
Stoel in ligstandquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Een petje! Jeweetz jonguh!
Liefst in een golf.
Scheef in de autoquote:
Muziek keihard aanquote:
Zo'n typische golf rijder scheef in de auto petje op stoel in ligstand, muziek keihard aan liefst hardcorequote:
Een ouwe verragde?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil dan ook nog graag een Thunderdome sticker.
Hold me speesquote:
Uit '92 die m'n ouders voor ¤ 400,- gekocht haddenquote:
Ik rijd toch nooit auto joh.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:16 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zo'n typische golf rijder scheef in de auto petje op stoel in ligstand, muziek keihard aan liefst hardcore
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uit '92 die m'n ouders voor ¤ 400,- gekocht hadden.
De motorklep had een kreukel waardoor iedereen altijd dacht dat de motorklep loszat. Altijd seinen enzo op de snelweg ;').quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De motorklep had een kreukel waardoor iedereen altijd dacht dat de motorklep loszat. Altijd seinen enzo op de snelweg ;').
hahahahaquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef Mss het volgende:
Ik dacht dat het iets met de voormalige vent van puckz te maken had ofzo.
Nee joh, dat was patje, niet petjequote:Op woensdag 23 mei 2012 20:18 schreef Mss het volgende:
Ik dacht dat het iets met de voormalige vent van puckz te maken had ofzo.
Dit:quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik rijd toch nooit auto joh.
Hebben jullie niet een voorbeeldplaatje ofzo?
Partyflock ook echtquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
in dit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |