Ja, in dat geval wel. Er staan alleen niet altijd borden bij. Hoe weet ik dan of het een vlucht- of parkeerhaven is?quote:
Top! Dat wilde ik weten! Dankjewel!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:30 schreef blup het volgende:
Geen bord + Doorgetrokken streep = vluchthaven
Correctquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef blup het volgende:
Volgens mij mag je sowieso niet parkeren langs autowegen.
Tenzij aangegeven.
bedoelen ze daar niet gewoon in de bebouwdekom langs de weg parkeren?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:30 schreef LimitedEdition het volgende:
[..]
Top! Dat wilde ik weten! Dankjewel!
Overigens wel vreemd dat in mijn theorieboek staat (over een parkeerhaven): "Langs de rijbaan gelegen verharding die..... Blabla, lalalala.... Deze kan met of zonder P-bord zijn aangeduid".
Je zou als onwetende je auto maar even op een vluchthaven zetten met het idee in je achterhoofd dat het een parkeerhaven is. Ik snap überhaupt niet waarom er niet altijd een bord wordt geplaatst.
Bij het betreffende stukje staat overigens een haven zonder bord en met een doorgetrokken streep welke wel als parkeerhaven staat omschreven. Wellicht een foutje?
Nee, er staat een foto bij. Ik zal eens kijken of ik de betreffende bladzijde vanavond kan inscannen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:36 schreef T42 het volgende:
[..]
bedoelen ze daar niet gewoon in de bebouwdekom langs de weg parkeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |