naja, mijn rijke schoonvader heeft een mannetje en wij liften gratis meequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon een mannetje
Liek, why?
Ohja, lijkt me inderdaad ook best moeilijk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef Lindytje het volgende:
Maar Mss, friet bakken is ook heel inhoudelijk
Oeh zou ik ook doen danquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, mijn rijke schoonvader heeft een mannetje en wij liften gratis mee
Suces!quote:
Is het ook. Je moet wel op het knopje duwen. Als ie piept schudden en als ie dan weer piept de friet er uit halen. Onderschat het niet hoor!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohja, lijkt me inderdaad ook best moeilijk!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
Helaas niet iets wat ik zo stiekem even kan kopen en dan kan verstoppen en dan plots tegen cif zeg: Oh ja.. euh... ja die heb ik paar maand geleden gekocht.. is wel goed; toch??![]()
Die is vet cutequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh zou ik ook doen danAlhoewel.. Hier is het eerst een week hard vloeken omdat we alle papieren weer kwijt zijn; wat vaak resulteert in opnieuw aanvragen van papieren
![]()
En dan binnen half uur is alles ingevuld
Ow en ik wil dezen: http://auto.marktplaats.n(...)cd-mp3-16-38dkm.html
Hoe lukt het tot nu toe?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef RenRen- het volgende:
Nog een uur te gaan en ik weet niet meer wat ik moet doen.
En geef nou toe... Wie heeft er nu een nieuwe keuken nodigquote:
Ja, niemand! Die auto heb je veel harder nodigquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En geef nou toe... Wie heeft er nu een nieuwe keuken nodig![]()
Ik denk dat dat buiten mijn capaciteiten ligt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is het ook. Je moet wel op het knopje duwen. Als ie piept schudden en als ie dan weer piept de friet er uit halen. Onderschat het niet hoor!
Niemand die auto is veel harder nodigquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En geef nou toe... Wie heeft er nu een nieuwe keuken nodig![]()
Neem je wii ook mee?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]Gezellig
Ik schijf het op het bord hier
Ja, dat zou wel kunnen misschienquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik denk dat dat buiten mijn capaciteiten ligt.
Ja, neem ik meequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neem je wii ook mee?
Hopelijk zijn de balkonspulletjes er dan ook al
Ik zie het al, daar moet je een genie voor zijn. Hilloasquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel kunnen misschien
Je moet immers ook nog onthouden hoe lang kroketten, frikandellen, etc etc allemaal moeten. En dan moet je op het knopje van 3,4 of 5 minuten drukken... Dat wordt misschien een beetje veel
In Maastricht werken genoeg ouderen bij de mac en de burger kingquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
zouden ze mij ook willen hebben bij de mac?
Big problemzquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:29 schreef Jacqie1986 het volgende:
*puf*zweet*
Ik zo de was buiten aan de droogmolen hangen... Dacht ik van 'als ik weer naar boven ga pak ik een ijsje mee'. Kom ik zwetend boven aan bedenk ik me dat ik het ijsje vergeten ben en nu heb ik geen zin meer om naar beneden te lopenFirst world problemz i haz zhem...
Ja... ik heb dan ook alleen maar geniale collega's...quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zie het al, daar moet je een genie voor zijn. Hilloas
Ja vond ik ook wel... 'gelukkig' zit er nog een lading was in de machine, dus ik kan straks voor de herkansingquote:
O dan ga ik meteen solliciterenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
In Maastricht werken genoeg ouderen bij de mac en de burger king
Meeneemlijstje:quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, neem ik mee![]()
En een HD he? En een SD?
Wat voor HD moet ik halen? /n00b
Oeh ga je hem softmodden?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Meeneemlijstje:
- HD, grootte maakt niet uit, hoe groter hoe meer games je er op kunt gooien. 160 GB passen ongeveer 90 games op
- SD van max 2GB, niet groter!
- Wii
- Dikkie
Done
Snelllll alles in de kattenkamer schuiven!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
oh fak mirjam is er al bijna en huis is nog een teringzooi
Gewoon zo een externe harde schijf dinges? (ik ben echt een kneus, sorryquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Meeneemlijstje:
- HD, grootte maakt niet uit, hoe groter hoe meer games je er op kunt gooien. 160 GB passen ongeveer 90 games op
- SD van max 2GB, niet groter!
- Wii
- Dikkie
Done
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii, check!
DikkieDie overleeft de treinreis niet
Don't come closer, I might hurt you
Stomme cifquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
Wat raar... cif vindt het geen strak plan om een nieuwen auto te kopenNow I haz a sad....
quote:
Leuk modelquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:38 schreef Lindytje het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...),2,19,6,17&PI=1&SM=1
Ohhhh dies gaaf !quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:38 schreef Lindytje het volgende:
Naisquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:38 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gewoon zo een externe harde schijf dinges? (ik ben echt een kneus, sorry)
SD gaat lukkenJa zo een als op het plaatje maar dus dan GEEN 4GB want dat werkt niet. Dus 2GB, 1GB of 512 MBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wii, check!
DikkieDie overleeft de treinreis niet
Hardeschijf maakt niet uit. Als je er eentje speciaal voor gaat kopen raad ik aan zo'n 2'5 te nemen want die zijn kleiner qua formaat en nemen geen ruimte in beslag in het stopcontact, plus ze pakken dan alleen stroom als de wii aangaat en verder niet. Mocht je nog een 3'5 hebben liggen kan dat ook altijd![]()
Ohja, de elektrische vliegenmepper kan weer uit de ladequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:39 schreef Mss het volgende:
Dafuq, er vliegt een wesp naar binnen, en mijn huisgenoten hebben mijn elektrischen vliegenmeppert gesloopt!
Hahaha ik zie het helemaal voor me!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, de elektrische vliegenmepper kan weer uit de lade
Ik word daar altijd zo heerlijk sadistisch van en dan loop ik wie unne maniak met dat ding achter vliegen aan te rennen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wel oke! Een werk is echt goed gelukt en een ander minder. Maar goed, het gaat om het proces
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja zo een als op het plaatje maar dus dan GEEN 4GB want dat werkt niet. Dus 2GB, 1GB of 512 MB
Hardeschijf maakt niet uit. Als je er eentje speciaal voor gaat kopen raad ik aan zo'n 2'5 te nemen want die zijn kleiner qua formaat en nemen geen ruimte in beslag in het stopcontact, plus ze pakken dan alleen stroom als de wii aangaat en verder niet. Mocht je nog een 3'5 hebben liggen kan dat ook altijd
Zoeen heb ik ook want ik heb allemaal struiken voor mn balkondeur waar veel beestjes in vliegen. Ik kan geen raam openzetten, ik moet meteen de hele deur open zetten dus er vliegt regelmatig wat naar binnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik word daar altijd zo heerlijk sadistisch van en dan loop ik wie unne maniak met dat ding achter vliegen aan te rennen
Zoals je het voor je ziet gebeurt het waarschijnlijk ook echtquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:41 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hahaha ik zie het helemaal voor me!
Peheheh herkenbaarquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier moet ook de achterdeur open voor frisse lucht enzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Zoeen heb ik ook want ik heb allemaal struiken voor mn balkondeur waar veel beestjes in vliegen. Ik kan geen raam openzetten, ik moet meteen de hele deur open zetten dus er vliegt regelmatig wat naar binnen.
whehehehquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheh herkenbaar+ dat cif elk jaar (maar serieus ook echt élk jaar) als ik dat ding uithaal; weer eens moet proberen tegen zijn eigen huid aan te houden en dan weer eens verwonderd is dat dat nog best zeer doet ook
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheh herkenbaar+ dat cif elk jaar (maar serieus ook echt élk jaar) als ik dat ding uithaal; weer eens moet proberen tegen zijn eigen huid aan te houden en dan weer eens verwonderd is dat dat nog best zeer doet ook
Heb je toevallig een goeden link naar een cheap webshop?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hd's zijn nog wel steeds mongool duurde prijzen zijn wel iets gezakt maar alsnog
ik rij gewoon met slippers of met hakken aan!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:45 schreef Mss het volgende:
Ik moet zo mijn winterlaarzen aan want autorijden.
Ugh... Sterkte!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:45 schreef Mss het volgende:
Ik moet zo mijn winterlaarzen aan want autorijden.
Oh als je dat wil doenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
priem als je wilt kan ik eventueel ook mijn hd meenemen naar de meet, als jij de jouwe meeneemt kun je dan daar kopieren
Ja das goequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh als je dat wil doenTrouwens.... Ik neem wel gewoon mijn netbook mee en pleur ze daarop
Dan heb ik gelijk ook meteen een back-up als ik ze dan kopieer naar de hd.
I lurf joe![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:45 schreef Sharana_LV het volgende:
lin, zal ik er anders alvast een kopen en dan de spellen kopieren. Want dat duurt namelijk 7- 8 uur dus dan is het gewoon klaar als jij hier bent
ik zal wel ff een goedkope zoeken vanavond, eerst opruimen voordat mir hier op de stoep staat
Very good very nicequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja das goe
en ik neem je boobielakje mee
Mijn laarzen hebben een kleine hak, maar ik heb praktisch altijd met die laarzen aan gereden, en als ik nou met allstars ga rijden ga ik mezelf weer helemaal uit mijn structuur halenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik rij gewoon met slippers of met hakken aan!
met hakken vind ik zelfs fijner rijden
Jaaa ik zal wel wat uitzoeken en laat eerst wel weten hoeveel centjes het is enzeu, ik gok rond de 50 euro met de prijzen nu .. en dan sd kaartje van 4 euro .. maar dar krijg je wel een hoop games voor terug jongequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gij zijt unne eckten held!!
Laat even weten hoe veel het kost dan, dan maak ik geld naar je over
Dat had ik ook met mijn rijlessenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn laarzen hebben een kleine hak, maar ik heb praktisch altijd met die laarzen aan gereden, en als ik nou met allstars ga rijden ga ik mezelf weer helemaal uit mijn structuur halen.
Daarom.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat had ik ook met mijn rijlessen
Nu rijd ik op alles, van pumps tot slippers tot blote voeten. Maar met rijles idd ook op hetzelfde paar schoenen.
Je bent geweldigquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa ik zal wel wat uitzoeken en laat eerst wel weten hoeveel centjes het is enzeu, ik gok rond de 50 euro met de prijzen nu .. en dan sd kaartje van 4 euro .. maar dar krijg je wel een hoop games voor terug jonge
EN NATUURLIJK COUNTRY DANCE!
ik had laatst een vriend hier die wel een keer just dance wou doen, toen had ik country dance aangezet moest ie line dancing doen
Ach, schijt. Je zit toch alleen in de autoquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Daarom.
Ik zie er nu wel uit wie unne mongol. Een witte linnen broek met laarzen eronder.
Daarom!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ach, schijt. Je zit toch alleen in de auto
don't do it!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:51 schreef Lindytje het volgende:
Weh-kamp.nl ... tralalalalaaaaa....
(nee, ik wil er geen link van maken, fok)
Jawelquote:
hehe goeden redenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel![]()
Ik wil toch die jas hebbenDus dan kan ik net zo goed nog meer kopen
Precies, jij snapt hetquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:55 schreef Mss het volgende:
Want dan zijn de verzendkosten meer rendabel!
Wat vreemd...quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:59 schreef Mss het volgende:
Mijn nieuwe lading moddols zijn nog steeds niet binnen. Al ruim 2 weken onderweg...
Ohai mag ik komen wii-en bij du? Ik breng mijn dancemat en mijn 2 guitars wel meequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je bent geweldig![]()
Wajooooo, country dance!!! En of ik dat spel wil hebben![]()
Ja, de eerste kwam na 3 weken pas aan. Had net die dag gemaild dat ze niet waren aangekomen, dus de moddols mensen hadden nieuwe opgestuurd. Toen kwamen die nieuwe in de avond, maar daar was een flesje kapot gegaan dus alles zat onder.quote:
Aber natürlich! Je bent altijd welkom, dat weet jequote:Op woensdag 23 mei 2012 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai mag ik komen wii-en bij du? Ik breng mijn dancemat en mijn 2 guitars wel mee![]()
En cif wordt gestuurd als ik let's dance doe; want dan spring ik als een malloot en irriteert ie zich aan de geluiden die ik maak
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ow heb ook nog 2 microfonen liggen !!! die het geheel niet doen op de wii; maar het gaat om het idee
Kutnepmicrofonen![]()
succes MSSquote:
Altijd tofquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog wel een PS2 met 6 singstar-spellen
Gelieve opstakels en levendige wezens te vermijdenquote:
Ik kan je niet meer pm'enquote:
woef!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik kan je niet meer pm'endoe eens je inbox schoonmaken
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
woef!
Allemaal incantrix der schuld
Warm edoch plezierig!quote:
Gaat het al wat beter met je rug?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Warm edoch plezierig!
Met enorme koopdrang, dus ik heb de schoenenwinkel en de snuisterijenwinkel in de straat bezocht, maar alles was te duur
Waar is mijn plaatjequote:
Ah, kak...quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Warm edoch plezierig!
Met enorme koopdrang, dus ik heb de schoenenwinkel en de snuisterijenwinkel in de straat bezocht, maar alles was te duur
Dit regime lijkt goed te werken so far!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Gaat het al wat beter met je rug?
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit regime lijkt goed te werken so far!
*afklopt*
ik kan altijd nog naar het centrum lopen zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, kak...
Maar fijn dat het plezierig was
Goeden ideequote:Op woensdag 23 mei 2012 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan altijd nog naar het centrum lopen zo
Ohjaquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik had geen geld meer.
*creditcard weglegt*
BUY ALL THE THINGS!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb heeft nog een verjaardagsenvelop![]()
![]()
Goeien ideequote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goeien idee
En:
[ afbeelding ]
Sorry hij moest nog even
Zeker! Ballonquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goeien idee
En:
[ afbeelding ]
Sorry hij moest nog even
Jatten, uitgeven, schoenen laten zien en zeggen dat hij er dan ook plezier van heeft, want dan ben jij blij en zie je er leuk uit als je ze aan hebtquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb heeft nog een verjaardagsenvelop![]()
![]()
ik heb nog 5 paar untriedsquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jatten, uitgeven, schoenen laten zien en zeggen dat hij er dan ook plezier van heeft, want dan ben jij blij en zie je er leuk uit als je ze aan hebt
Dacht ik ook jaquote:
Pehehehe das wel balenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dacht ik ook ja
Ik denk dat ik voord'r verjaardag ook maar cadeautjes voor mezelf ga kopen met hetzelfde argument
Oh, en een nieuwe senseo, die heeft ze vorige week van de afzuigkap af laten flikkeren toen ze de waterkoker wilde pakken
Hehe goeden cadeauquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe das wel balen
Ik heb - toen we net ons huis hadden gekocht - als cadeau een senseo gegeven aan cif (we hadden afgesproken elkaar nuttige cadeaus te geven voor het huis voor de verjaardagen etc...). Dus ik nen helen coolen uitgezocht met bloemekes er op etc etc...
Dus ik geef hem cadeau; zegt ie: Ah.. je weet toch dat ik sinds een paar jaar geen koffie meer drink he?
Ik:ohh euh... hmm...
Dus toen had ik mooi een kecke senseo voor mezelf gekocht
(trouwens sindsdien drinkt ie wel weer wat meer koffie; nu hij weer gezond is endezulks
).
Maar ik vond het eik best een behoorlijk faal cadeau van mezelf; want ik was echt overtuigd dat ie nog steeds koffie op het werk dronk enzo
Veel plezier Dicoquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:30 schreef Diconnected het volgende:
Starbucks op, nu bij de gate, zo boarden![]()
Doei mopjens
Oeh veel plezierquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:30 schreef Diconnected het volgende:
Doei mopjens
Woeiiiquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:30 schreef Diconnected het volgende:
Doei mopjens
Hoofdstuk uit je boek natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:31 schreef megamandy het volgende:
Hmmm zal ik gaan leren of nog een hoofdstuk uit mijn boek lezen?
Dies wel heel mooi!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Woeiiilekker naar de zon
Geniet er van
Dezen had ik toen gekocht:
[ afbeelding ]
Zeer hip jazeker
Trouwens vind ik het uberhaupt rete moeilijk om een cadeau te vinden voor cifHij heeft nooit iets nodig; zijn hobby bestaat uit voetballen en that's it
Ik vind 'm wel coolquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Woeiiilekker naar de zon
Geniet er van
[ afbeelding ]
Zeer hip jazeker
Trouwens vind ik het uberhaupt rete moeilijk om een cadeau te vinden voor cifHij heeft nooit iets nodig; zijn hobby bestaat uit voetballen en that's it
Die is wel mooiquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Woeiiilekker naar de zon
Geniet er van
[ afbeelding ]
Zeer hip jazeker
Cool!\quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Woeiiilekker naar de zon
Geniet er van
[ afbeelding ]
Zeer hip jazeker
Nog al zo een goeden cadeauquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
bb heeft dit jaar een pak van me gekregen, we moeten 'm alleen nog gaan kopen
Dus. Ik ga op de bestelknop rossenquote:Die is echt kei vet leuk lief!!!! Alleen mag je van mij niet iets bestellen wat 'sweatblazer' heet ... jammerdebammer!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:37 schreef Lindytje het volgende:
Ik zo die link naar dat jasje naarsturen, krijg ik dit terug
[..]
Dus. Ik ga op de bestelknop rossen
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Cool!\
Ach ik heb bb een keer een strijkbout gegeven. Wel een hele stoere met zilver en blauw
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kreeg 5 jaar geleden een tegoedbon voor een lingeriesetje. Je mag het raden
Pahahahahquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
ach ik gaf hem 4 jaar geleden een tegoedbon voor Legoland Billund. Je mag het raden
Nee naar de circus activiteitquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
oh wacht, gingen wij niet naar een pretpark van die airmiles ofzo? Lindy en priem en ik?
Ohja!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
oh wacht, gingen wij niet naar een pretpark van die airmiles ofzo? Lindy en priem en ik?
JAAAAAAAA WANNEER NU METEEN DIRECT !!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
Kenny?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahaha geweldig![]()
Ahja.. cif heeft nu al gezegd dat ik volgend jaar maar niet boos moet worden dat ie onze trouwdatum vergeet
Oh trouwens ! Mijn broer vroeg dus om de ring te zien; toen we dus in de bus zaten richting bels... Dus ik doe hem af en toon hem de inscriptie en hij zo: Ohhh wat tof dat dat er in staat van jullie !!!
Dus ikke zo: euh... zou van jou toch ook zo moeten zijn.
Hij: nee hoor; echt niet...
Hij doet zijn ring af: "oh kijk nou... de datum staat er in !"Bijna 5 jaar is ie nou getrouwd dus.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahaha geweldig![]()
Ahja.. cif heeft nu al gezegd dat ik volgend jaar maar niet boos moet worden dat ie onze trouwdatum vergeet
Oh trouwens ! Mijn broer vroeg dus om de ring te zien; toen we dus in de bus zaten richting bels... Dus ik doe hem af en toon hem de inscriptie en hij zo: Ohhh wat tof dat dat er in staat van jullie !!!
Hij doet zijn ring af: "oh kijk nou... de datum staat er in !"Bijna 5 jaar is ie nou getrouwd dus.
Pehehequote:Op woensdag 23 mei 2012 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahaha geweldig![]()
ja in de nazomert!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JAAAAAAAA WANNEER NU METEEN DIRECT !!
O nee wacht.. je rug
Straks als je rug het weer aankan
Nee Kenny is niet getrouwd; Jürgenquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahaha geweldig![]()
emoslinger kwadraatquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Pehehe
Mijn lief denkt soms dat wij op 31 september iets hebben gekregen
geen palmboom?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee Kenny is niet getrouwd; Jürgen![]()
Kenny wordt 30 dit weekend ! Dresscode: cocktail/hawaii !!Heb gisterne mijn outfit bij elkaar gescraapt; zónder dat ik er iets extra's voor ga kopen
Dat !!!!quote:
Pretparkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja in de nazomert!![]()
Als ik het weer kan maken om vrij te pakken
Nee toch niet hahaha... Ik had eergisteren plots voor 30 euro weer in mijn winkelmandje zitten aan hawaii spulquote:
Lunchen in carnaval festivalquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zestien keer in de carnaval festival![]()
![]()
Ohaiquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
steek je hand op als je nu het carnaval festival liedje in je hoofd hebt![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee toch niet hahaha... Ik had eergisteren plots voor 30 euro weer in mijn winkelmandje zitten aan hawaii spulSloeg weer nergens op
Nee, zit adele te luisteren, yay!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
steek je hand op als je nu het carnaval festival liedje in je hoofd hebt![]()
![]()
zeker als je je zweetblazer er overheen trektquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Godsamme, die is zeker mooi
Kleedt ook mooi af
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Mirjam was nog geen 2 min binnen en er zijn al lakjes gekaapt
Goeden tip, waar kan ik die mooien boerka bestellen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker als je je zweetblazer er overheen trekt
quote:
heb het heel snel weg gekliktquote:
Ik zit zo een keiseriues nummer mee te zingen, scroll en gnorkquote:
nelly!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden tip, waar kan ik die mooien boerka bestellen?
Goed bezigquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee Kenny is niet getrouwd; Jürgen![]()
Kenny wordt 30 dit weekend ! Dresscode: cocktail/hawaii !!Heb gisterne mijn outfit bij elkaar gescraapt; zónder dat ik er iets extra's voor ga kopen
Ninja-editquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
heb het heel snel weg geklikt
heb net markplaats ook maar weg geklikt; want ik was al weer aan het uitrekenen hoe we die fiat konden kopen
En ik weiger nog steeds als koopziek bestempeld te worden !!!
je bent gewoon een vrouw, het zijn hormonenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
heb het heel snel weg geklikt
heb net markplaats ook maar weg geklikt; want ik was al weer aan het uitrekenen hoe we die fiat konden kopen
En ik weiger nog steeds als koopziek bestempeld te worden !!!
Godver, die diddlquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.mickeyfluffy.nl/efteling.htm
*stil*
*mooi*
die Didl knuffelquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
*stil*
*mooi*
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:50 schreef milka82 het volgende:
Ik heb wel een semi morantischen lief.....komt ineens met een orchidee thuis omdat ie weet dat dit de lievelingsbloem van mijn zo gemiste oma was.. aan de andere kant: wie geeft zijn pas bevallen vrouw een epilady?!
D'ooohquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:50 schreef milka82 het volgende:
Ik heb wel een semi morantischen lief.....komt ineens met een orchidee thuis omdat ie weet dat dit de lievelingsbloem van mijn zo gemiste oma was.. aan de andere kant: wie geeft zijn pas bevallen vrouw een epilady?!
mannen die vrouwen epilady's gevenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:50 schreef milka82 het volgende:
Vind ik ook.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beetje matig dat die niet op de carnaval festival actiefoto staat
Hij bedoelde het lief,ik had in een ver verleden eens genoemd dat zo'n ding me handig leek,de timing was enigzins verrot,je voelt je niet op je mooist net na een keizersnede en dan ook nog eens zo'n kado! De nodige vloekwoorden zijn gevallen!quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mannen die vrouwen epilady's geven
+1quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
omg milka die epilady![]()
![]()
Ik blijf em briljant beschamend vinden
ja, logischquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:54 schreef milka82 het volgende:
[..]
Hij bedoelde het lief,ik had in een ver verleden eens genoemd dat zo'n ding me handig leek,de timing was enigzins verrot,je voelt je niet op je mooist net na een keizersnede en dan ook nog eens zo'n kado! De nodige vloekwoorden zijn gevallen!
Omg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
*stil*
*mooi*
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
oh wacht, diddl ziet meer van de wereld hoor
http://www.mickeyfluffy.nl/diddl_in_oostenrijk.htm
Ik moet er bijna van huilenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
En dan wel in de pandadroom.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, logisch![]()
En wat een sneunekken, alle toffe attracties overslaan
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Wat moet mr. Oizo daar?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Moet te doen zijn.quote:
Ik wil hem een beetje slaan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
maar klik een willekeurige vakantie van ze open, ctrl+f op diddl, en je hebt zo 6 matches
Diddlquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
diddl loopt ook de vierdaagse:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Volgens mij is het een GTI
http://www.mickeyfluffy.nl/GTI.htm
Ik twijfel nog.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
weet je hoe engquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:01 schreef megamandy het volgende:
Ja, de vogelrock slaan we deze keer over. Daar gaan ze soberzo niet in
Hoe kom je op dat idee?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Kijk achter het raamquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
diddls!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kijk achter het raam
[ afbeelding ]
we moeten wel eerst toestemming vragenquote:Als je een foto van mij gebruiken wilt, dan kun je hier om toestemming vragen.
Een foto gebruiken zonder toestemming is niet netjes en ook strafbaar .
Dus altijd aan de eigenaar om toestemming vragen.
Zodat diegene weet dat zijn foto gebruikt wordt .
Ja maar we linken terug en geven d'r credit enzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
we moeten wel eerst toestemming vragen
mehehe op t bouwer kinnetjequote:Op woensdag 23 mei 2012 15:09 schreef milka82 het volgende:
Gadsamme... Ik mijn benen bijwerken en toen ik toch aan het haren trekken was ook maar even met de Tweezerman mijn wenkbrauwen bijlangs.. Zie ik daar onder mijn kin 1 vieze haar! Volgende maand dertig en nu al the Bearded Lady!![]()
epilady d'rop!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:09 schreef milka82 het volgende:
Gadsamme... Ik mijn benen bijwerken en toen ik toch aan het haren trekken was ook maar even met de Tweezerman mijn wenkbrauwen bijlangs.. Zie ik daar onder mijn kin 1 vieze haar! Volgende maand dertig en nu al the Bearded Lady!![]()
Goeien nuttigen dag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:15 schreef Lindytje het volgende:
Kak, ik zou om twaalf uur beginnen met leren
Score tot nu toe: heel FB bijgelezen, adele-concert op youtube geluisterd, de sc bijgehouden,5 mails gestuurd (zij is net zo productief op school als ik hier
) besteld bij weh-kamp, sien geaaid, een halve fles ice-tea light op, 7 peuken op, blogs gelezen, diddl gekeken.
It was a productive day
De mijne was ook al zo nuttig, gescholden op de kraan, fiets gefixt en autopoetsmeuk gehaald.quote:
Hoppakee!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne was ook al zo nuttig, gescholden op de kraan, fiets gefixt en autopoetsmeuk gehaald.
Mwah, hij was niet stuk ofzo, liep alleen wat aan en da's irritant.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoppakee!
Maar fiets fixen is wel handig
Dan was het een goeden nuttige aciviteitquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, hij was niet stuk ofzo, liep alleen wat aan en da's irritant.
Stom wijf!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:27 schreef RenRen- het volgende:
Stom wijf gaf me het idee dat het niet goed ginghopelijk weet ik over 2 weken meer
Dankjequote:
Stom.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dankjeze keek naar mn werk, knikte en zei op een rare toon "ik knik wel...... Maar ik snap het niet. "
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dankjeze keek naar mn werk, knikte en zei op een rare toon "ik knik wel...... Maar ik snap het niet. "
Pffff stom wijf...quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:27 schreef RenRen- het volgende:
Stom wijf gaf me het idee dat het niet goed ginghopelijk weet ik over 2 weken meer
Ahhhh, kakquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:40 schreef Dwyn het volgende:
Neeee mijn boeken van amazon zijn eruit gepikt door de douane, 16,40 bijbetalen!
Balenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:40 schreef Dwyn het volgende:
Neeee mijn boeken van amazon zijn eruit gepikt door de douane, 16,40 bijbetalen!
Wat dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
ruzie gemaakt bij het tankstation met een of ander kut jochie in een opgefokte bak maar de auto is weer heel
Hij was heel moeilijk bezig met vooruit rijden/achter uit rijden dus ik denk die gaat weg en rijd zo naast de pomp, komt ie uit de auto heel opgefokt, ja je weet toch hier wou ik staan, en nou kan het niet meer omdat jij hier staat en je moet weg.quote:
Had het helemaal gedaanquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hij was heel moeilijk bezig met vooruit rijden/achter uit rijden dus ik denk die gaat weg en rijd zo naast de pomp, komt ie uit de auto heel opgefokt, ja je weet toch hier wou ik staan, en nou kan het niet meer omdat jij hier staat en je moet weg.
Ik deed bijna een jenna marbles face
Wheheheh wat een sukkel... Weet zeker niet dat die slang best ver komtquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hij was heel moeilijk bezig met vooruit rijden/achter uit rijden dus ik denk die gaat weg en rijd zo naast de pomp, komt ie uit de auto heel opgefokt, ja je weet toch hier wou ik staan, en nou kan het niet meer omdat jij hier staat en je moet weg.
Ik deed bijna een jenna marbles face
Ja dat hij niet kan rijden is niet mijn schuldquote:
Noes!!!! welke was het?quote:
O dat is wel heel netjes van zequote:Op woensdag 23 mei 2012 16:09 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Pupa Holographic Light Green. Krijg gelukkig een nieuwe.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
O dat is wel heel netjes van ze
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:12 schreef AmyGrace het volgende:
[..]En anders zou ik ze wel even goed afkraken op m'n blog.
![]()
Chantage!quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:12 schreef AmyGrace het volgende:
[..]En anders zou ik ze wel even goed afkraken op m'n blog.
![]()
Komt wel goed MSSquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:21 schreef Mss het volgende:
Dusssss, morgen rijexamen en vandaag bijna een ongeluk veroorzaakt.
Alles wat je vandaag hebt gehad; doe je morgen niet meer.. ofeuh.. zoietsquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:21 schreef Mss het volgende:
Dusssss, morgen rijexamen en vandaag bijna een ongeluk veroorzaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |