naja, mijn rijke schoonvader heeft een mannetje en wij liften gratis meequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon een mannetje
Liek, why?
Ohja, lijkt me inderdaad ook best moeilijk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef Lindytje het volgende:
Maar Mss, friet bakken is ook heel inhoudelijk
Oeh zou ik ook doen danquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, mijn rijke schoonvader heeft een mannetje en wij liften gratis mee
Suces!quote:
Is het ook. Je moet wel op het knopje duwen. Als ie piept schudden en als ie dan weer piept de friet er uit halen. Onderschat het niet hoor!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohja, lijkt me inderdaad ook best moeilijk!
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
Helaas niet iets wat ik zo stiekem even kan kopen en dan kan verstoppen en dan plots tegen cif zeg: Oh ja.. euh... ja die heb ik paar maand geleden gekocht.. is wel goed; toch??![]()
Die is vet cutequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh zou ik ook doen danAlhoewel.. Hier is het eerst een week hard vloeken omdat we alle papieren weer kwijt zijn; wat vaak resulteert in opnieuw aanvragen van papieren
![]()
En dan binnen half uur is alles ingevuld
Ow en ik wil dezen: http://auto.marktplaats.n(...)cd-mp3-16-38dkm.html
Hoe lukt het tot nu toe?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef RenRen- het volgende:
Nog een uur te gaan en ik weet niet meer wat ik moet doen.
En geef nou toe... Wie heeft er nu een nieuwe keuken nodigquote:
Ja, niemand! Die auto heb je veel harder nodigquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En geef nou toe... Wie heeft er nu een nieuwe keuken nodig![]()
Ik denk dat dat buiten mijn capaciteiten ligt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Is het ook. Je moet wel op het knopje duwen. Als ie piept schudden en als ie dan weer piept de friet er uit halen. Onderschat het niet hoor!
Niemand die auto is veel harder nodigquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En geef nou toe... Wie heeft er nu een nieuwe keuken nodig![]()
Neem je wii ook mee?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]Gezellig
Ik schijf het op het bord hier
Ja, dat zou wel kunnen misschienquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik denk dat dat buiten mijn capaciteiten ligt.
Ja, neem ik meequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neem je wii ook mee?
Hopelijk zijn de balkonspulletjes er dan ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |