Gewoon voorzichtig iets om z'n kop heen schuiven en vervolgens met geweld eraf rukken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die beesten kunnen kleine slangen en ratten verorberen. Overigens vrij giftig, daar wil je echt niet door gebeten worden. Vraag me af als je hem van je arm moet halen maar dat beest geeft niet mee, denk dat je behoorlijk gaat zweten.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kwam gisteren deze modderfokker tegen. Ik vond het er er zo vaag uitzien, het leek wel een mot die lijpe spin aan het opvreten was. Hij was nog groot ook![]()
[ afbeelding ]
Wat een eng beest , sla em kapot voordat hij miljoenen beebies maakt en ik hem in huis heb .quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:37 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam hem net weer tegen, gebeurd steeds vaker. Ik geloof dat ik echt een huisdier heb
Dan moeten ze wel een heel groot vliegtuig charterenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat een eng beest , sla em kapot voordat hij miljoenen beebies maakt en ik hem in huis heb .
Wat is dat voor wezen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:37 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam hem net weer tegen, gebeurd steeds vaker. Ik geloof dat ik echt een huisdier heb
Even het topic doorlezen, zijn naam is momenteel te lastig om te typenquote:
ik koop er wel 1 voor je, mag je hem ook elke dag uitlatenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat een eng beest , sla em kapot voordat hij miljoenen beebies maakt en ik hem in huis heb .
ja als jij em mee neemt naar nedquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel een heel groot vliegtuig charteren
neeeeeeeehquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
ik koop er wel 1 voor je, mag je hem ook elke dag uitlaten
Ze leven niet in Nederland, no worriesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja als jij em mee neemt naar ned, daarbij ik moet nog slapen en nu de ik dat er zon beest onder me lakens us
Ik dacht meer Duizendpoot. Anton, Duizendpootquote:
Vrees dat ik gelijk het land uitgetrapt wordquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:46 schreef .Bankbiljet het volgende:
breng hem(het?) naar de plaatselijke chinees, ze weten er vast een heerlijk gerecht van te maken
Voorlopig definitiefquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Woon je daar eigenlijk nu of is tijdelijk?
Door al die insecten he!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik word steeds jaloerser op je avontuurlijke bestaan
Sorry Haywoodquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
Spijt dat ik het topic geopend heb, echt. Ik weet dat insecten nuttig zijn enzo blablabla, maar wat mij betreft zijn ze lekker nuttig op grote afstand van mij en/of mijn flat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |